Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#78601) V/ válasza Postas99 (#78600) üzenetére


V/
Topikgazda

A várható szállítási idő december 16, nem vállal időtartam. Estimated delivery = várható érkezési idő.
Nem kell türelmetlennek lenned, majd viszi a GLS.
A GSP szállítás így működik, átveszik egy számmal, aazl elviszik a loggisztikai központba, ott átadják az ideszállító cégnek és az hozza tovább, nem tudom hol nézed de ennek a csomagnak lesz egy GLS száma, ha itt nézed akkor lehet hogy már látod. De az eBay-en is ott szokott lenni a másik szám, az UPAAB.... kezdetű után. Hozzák idefelé, folyamatban van a szállítás.
Nem kell csinálnod semmit, nem kell visszaigényelni semmit, várjál.
Ja és a 22 font az nem sok, 60 fontos szállítás esetén is ugyanígy van szállítva.

[ Szerkesztve ]

(#78602) Postas99 válasza V/ (#78601) üzenetére


Postas99
senior tag

Rendeltem már ebay-ről amerikából is cuccot, ott is GSP volt, mégis lehetett látni hogy mi történik.. itt csak annyi hogy 6 napja feladva... illetve ennyi van most:

Origin United Kingdom
Destination Hungary
Weight3 lb
Found inPitney Bowes
Tracked with couriersPitney Bowes
ServiceSTANDARD_UK_NEW
Days in transit 6

A csomagnak nincs még GLS száma...

(#78603) PitkyePadvan


PitkyePadvan
tag

Mit tegyek ha az elado akitol vettem egy termeket x euroert, ujra felrakta a tarmeket kb 4x-es aron?
Mar ki lett fizetve, adott tracking number-t (nov 25 uta nem frissult) es dec 19 a hatarido.
Irtam neki, azt mondta automatikusan csinalta neki az eBay, ezt nem igazan hiszem.
:(((

Üdv: László

(#78604) gyulaszu válasza PitkyePadvan (#78603) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Szerintem mindenki annyiért árul bármit, amennyiért akar...
egyébként ez a Te vásárlásodat hogyan érintette (negatívan)?

gyulaszu

(#78605) V/ válasza PitkyePadvan (#78603) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyedi készítésű és teljesen egyforma? Van neki másológépe. :DD
Mi a problémád?
Téged ez nem érint és annyit adnak el valamiből, amennyi van nekik.Nem a tied lett eladva, hiszen az szállítás alatt van.
Mivel december 19 a várható érkezés időpontja és azután van 30 napod reklamálni, ha nem érkezne meg, te időben vagy.
Ha nem kapod meg, akkor visszakapod a pénzed, annyit amennyit fizettél érte. Nem kell kipótolnod a mostani árra sem.

De egyébként tényleg igaz, hogy annyit változtatott 2018-ban az eBay, hogy ha nincs külön jelölve, akkor automatikusan megújulnak a hirdetések, gondolom nem olvasta el az értesítőt és a hirdetés feladásnál is elkerülte a figyelmét "kivenni" a pipajelet.
Nem hazudik, csak figyelmetlen volt.

[ Szerkesztve ]

(#78606) PitkyePadvan válasza V/ (#78605) üzenetére


PitkyePadvan
tag

egyedi termek.
nem azzal van gondom hogy arul olyat,
hanem hogy megvettem tole, 1db-ot arult egy eleg egyedi termekrol van szo, majd felrakta ujra mintha meg sem vettem tole.

Üdv: László

(#78607) V/ válasza PitkyePadvan (#78606) üzenetére


V/
Topikgazda

De írtam hogy előfordulhat hogy nem ő rakta fel újból, hanem megújult a hirdetés, mert eleve az most az alap beállítás.

(#78608) V/


V/
Topikgazda

Megint van 10%-os kupon, de ez is gyorsan fogy!

Coupon can be used for 10% discount off the purchase prices of eligible items within a single transaction, maximum discount is $7 off.
Cell Phone Accessories, Clothing, Shoes & Accessories, Fashion Jewellery, Kitchen, Dining & Bar Supplies, Health & Beauty.

[ Szerkesztve ]

(#78609) Pitterix


Pitterix
őstag

Sziasztok!
A következő kérdésem lenne:
Járt már valaki úgy (bár biztos járt), hogy megrendelt pár ezer Forintos terméket, nem jött meg a kiírt időintervallum alatt, majd erre rátett még egy hetet és utána kért refundot. Megjött pár nap után a refund, majd 1-1,5 hétre a termék is. Tehát jóval az adott szállítási idő után. Ilyenkor visszautalta az illető a pénzt?

Nekem már volt olyan, hogy felajánlotta az eladó, hogy küld másik terméket refund helyett, akkor belementem, nem is egyszer és se pénz, se termék. Ezért rögtön refundot kérek.

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#78610) V/ válasza Pitterix (#78609) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen jártam úgy, többször is. Én ilyenkor írok az eladónak, hogy szeretném kifizetni oldjuk meg.
Mivel nem ő szállítja és a késésre nincs semmi ráhatása, ő lényegében teljesítette az adás-vételi szerződést ráeső részét, ha én közben a vételárat visszakaptam teljesítenem kel az én részemet utólag.
Azt a hozzáállást amit néha tapasztalok, hogy a késés miatt ez "nekem ingyen jár, kárpótlás" azt megvetendőnek tartom, tisztességes ember nem így gondolkodik, egy harmadik fél közrehatása miatt kaptam meg később, nem az eladó hibája.
Ha te lennél az eladó helyében, mit várnál el?

Én sem javaslom az újraküldés elfogadását, a védelmi idők általában kifutnak és ugyanúgy el is veszhet az is szállítás közben.

[ Szerkesztve ]

(#78611) gyulaszu válasza Pitterix (#78609) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Én pedig olyan példát tudok felhozni, amikor az eladó felajánlotta az újraküldést én pedig elfogadtam.
Pár nap múlva megjött mindkettő küldemény...
Természetesen kifizettem neki a második terméket is. :R

gyulaszu

(#78612) V/ válasza gyulaszu (#78611) üzenetére


V/
Topikgazda

És honnan volt szállítva, mert mondjuk Kínából az újraküldött pár nap alatt nem szokott kézbesítve lenni.
Előtte 45-60 napig nem érkezik meg, aztán meg pár nap és itt van az egy érdekes dolog.

(#78613) gyulaszu válasza V/ (#78612) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Természetesen pár száz forintos akármi volt Kínából.
A "pár nap" persze inkább költői volt, de a 45-60 napnál azért jóval rövidebb. :R

gyulaszu

(#78614) Pitterix


Pitterix
őstag

Köszönöm szépen.
Akkor felveszem az eladóval a kapcsolatot és visszautalom neki.

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#78615) D@ny7 válasza V/ (#78588) üzenetére


D@ny7
aktív tag

Van egy másik folyamatban lévő rendelésem is, ami nem jött meg:
M1 Digital Multimeter Tester( 333356083086 )
Color: Blue
Estimated delivery Nov 11, 2019 - Dec 13, 2019
Tracking number: Tracking numberSFC1WCFF019102337353
sold by: idealhome2016

Írtam az eladónak, amire azt válaszolta hogy szerinte az elveszett a postán.
Felajánlotta a teljes összeg visszatérítését vagy hogy küld egy másikat.
Érdemes kérni hogy küldjön egy újabb csomagot?

(#78616) V/ válasza D@ny7 (#78615) üzenetére


V/
Topikgazda

Én ilyenkor a pénzt visszakérem és ha továbbra is megbízom benne megveszem tőle újból, de előtte szétnézek, lehet hogy van olcsóbb is azóta.
De én a helyedben jövő hét péntekig még várnék. Még befuthat.

(#78617) Intruder2k5 válasza V/ (#78616) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Most úgy néz ki, én is pórul jártam egy rendelésemmel. Ráadásul ez volt az első "nagyobb összegű" rendelésem eBay-ről (~21000Ft), eddig csak csip-csup dolgokat rendeltem távol-keletről, max. 4-5000Ft értékben, hogy ÁFA határ alatt legyen, ez alól talán csak a routerem volt a kivétel. Most UK-ből rendeltem egy műszaki cikket november 30.-án, amit a tracking number szerint tegnap sikeresen kézbesítettek Varsóban. Bár zűrös volt a tracking, mert emlegették a magyar DPD-t is benne, de aztán valami okból Hollandiából mégis Lengyelország felé vette az irányt a csomag. Tegnap írtam az eladónak, annyit kért, hogy erősítsem meg a megadott szállítási címemet, ez megtörtént, most állítólag rákérdez a szállító cégnél. Meglátjuk... Csak azért vicc, hogy éveken át a free shippinges vackok a világ túlsó végéről majd, hogy nem hiánytalanul ideérnek, aztán EU-n belül eltűnik egy olyan csomagom, aminek a szállításáért fizettem majd 6000Ft-ot. Most jövő hét elejéig várok, ha nem jelentkezik addig az eladó, akkor benyújtom az igényt a full refundra.

(#78618) V/ válasza Intruder2k5 (#78617) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos kivagyunk téve ennek, de nekem futáros elvesztésem nem volt, csak postai.
Most én is várok hogy a máltai posta leigazolja az elvesztést, rendes az eladó, de a jövő héten a kerestetés 30 napos ideje letelik, úgy hogy nem várok tovább én sem.
A bosszantó az hogy úgy fizettem érte 15000 Ft-ot hogy az eBay 20%-os kuponját használtam és így mindenképp bukta lesz, mert ezt másnál is megvehettem volna ezekkel a feltételekkel, de az előző dolog amit tőle vettem 4 nap alatt kezembe volt és ezért vásároltam újból tőle.
Remélhetőleg csak rossz számot kaptál, mert akkor az is reklamálhat aki Varsóban azt kapta volna meg amit te vettél. Mondjuk megnézhetné a vásárlási nyilvántartását és rákérdezhetne a másik vevőre.

(#78619) francois8


francois8
tag

Kedves Fórumozók!
Kissé merészen elkezdtem licitálni olyan német eladóknál, akik nem vállalnak szállítást Magyarországra. Igaz, csak 1-2 helyen olvastam pirosan kiemelten, hogy NINCS SZÁLLÍTÁS MAGYARORSZÁGRA, azoknál nem is próbálkoztam. Viszont az előbb említett eladókkal eddig mindig meg tudtam boltolni a szokott 8,89 Eurós szállítást. A másik: ahol a licit lezárult, tételezzük fel 7 EUR-val, visszavonhatja az eladó, ha Ő nem ennyit szeretett volna kapni érte? Csak mert egyet megnyertem így, de meg is lehetett volna venni tőle 45EUR-ért..., Szerintem csalódott lesz a mindössze 7EUR-os zárással....

[ Szerkesztve ]

(#78620) V/ válasza francois8 (#78619) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre mindig azt javaslom hogy a licit megtétele előtt rákérdezni hogy elküldie és mennyiért, mert lehet meglepetés szállítási költség.
Van rá lehetősége hogy visszalépjen az eladástól, de persze nem azt fogja írni, hogy azért mert kevesebbet kapott mint amennyire számított. Akár azzal is hogy még sem tudja elküldeni és azért is nem volt szállítási költség megadva, vagy ellopták, tönkrement

(#78621) Intruder2k5 válasza V/ (#78618) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A Global Tracking szám - először legalábbis - jó volt, mert a http://parcelsapp.com oldal szerint a jobb oldali hasábon megjelenő adatok stimmeltek. Címzett neve és az utca részben kimaszkolva de rendben volt, célország ugyancsak, szóval ott minden rendben volt, egészen Hollandiáig. De most egy kicsit még én is hajlok afelé, hogy valamit a csomagszámmal keverhettek el, mert el nem tudom képzelni, hogy a lengyel DPD futár, hogy a fenébe tud sikeresen kikézbesíteni Varsóba egy magyar címzésű csomagot...?! Nem hiszem, hogy lenne Varsóban Bajcsy-Zsilinszky út, amin ugyanazon házszám alatt lakik egy ugyanilyen nevű ember. Ez komolyan nem tűnik fel sem az elosztóban, sem a futárnak, sem az átvevőnek, sem senkinek, hogy az a csomag nem oda szól, hanem HUNGARY-ba? Szóval lehet a csomag igazából valahol elkallódott... Nem tudom, majd meglátjuk.

[ Szerkesztve ]

(#78622) francois8 válasza V/ (#78620) üzenetére


francois8
tag

Pontosan úgy lett, ahogy írtad... Küldött számlát, 17,99€ szállítási költséggel. Kifizetem neki, de ezen már nem lehet változtatni, hogy nekem megfelel a 8,89€-os biztosítás nélkül?

[ Szerkesztve ]

(#78623) V/ válasza francois8 (#78622) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem igazán, de lehet hogy tényleg ennyi mert csomagként lehet csak ide küldeni és ha biztosítással és ajánlottan küldi akkor bizony a 8,89 emiatt több lesz. Ezek a minimum árak:

(#78624) francois8


francois8
tag

Érdekes, mert megállapodtunk, mondtam neki küldök 16€-t a 5,5€+8,89€ ár helyett.. Mindig ezen az áron küldték, legalábbis 2 hete még igen. Ilyenkor mi van a "kifizetlen" számlával, ami 23,49€-ról szól? :D Ha mi egymás között rendeztük az anyagiakat az ebay-en is rendezett lesz?

[ Szerkesztve ]

(#78625) V/ válasza francois8 (#78624) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kifizeted a számlát akkor mindenki rendben lesz.

[ Szerkesztve ]

(#78626) francois8


francois8
tag

Köszi szépen!

(#78627) rasotamas


rasotamas
veterán

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám. Felraktam egy procit ebayre hátha elmegy alapon 75$-ért. Se watcher, se kérdés semmi. Közben sürgős lett az eladás és eladtam hardveraprón 15 ezerért. Pont le akartam ma venni ebayről erre hajnalban jön az email, hogy valaki megvette ebayen és ki is fizette paypal-lal.
Írtam neki üzenetet, de ezen kívül hogy tudom még visszacsinálni?

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#78628) V/ válasza rasotamas (#78627) üzenetére


V/
Topikgazda

Keresd már meg a Cancel order lehetőségedet, az eladott terméknél a More actions, és Cancel this order. Ha ezzel nem menne vissza a pénz, akkor a PayPal-on is refund

(#78629) rasotamas válasza V/ (#78628) üzenetére


rasotamas
veterán

Köszönöm, elvileg sikerült. Mobilon nem volt ilyen lehetőség.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#78630) V/ válasza rasotamas (#78629) üzenetére


V/
Topikgazda

Muszáj gyorsan lépned mert még így is lehet gond a vevő felől értékeléssel, de ha negatívot adna annak törlését kétheted, mert az hogy egy másik helyen pont akkor adtad el, az csak véletlen volt.
Arra azért készülj fel, hogy lehet hogy visszatartanak valamennyit a jutalékból, volt változás ezen a területen, de ha lenne ilyen azt írni fogják.
Nem minden opció elérhető a mobil app-ban, a vásárlások dolgait mindig böngészős verzióval intézem.

[ Szerkesztve ]

(#78631) Intruder2k5 válasza V/ (#78618) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Akkor egy-két pontosító kérdés... 2019. november 30.-án rendeltem a terméket, december 2.-án fizettem ki, a tracking szerint 2019. december 12.-én lett kézbesítve (Lengyelországba). Ebben az esetben akkor december 12.-től számítva van 30 napom, hogy kérjem a refundot?

Még aznap, 12.-én csütörtökön jeleztem a problémát az eladónak, akkor írta, hogy utána érdeklődik a szállító cégnél. Azóta még nem jelentkezett. Persze nyilván hétvége van, stb., de nem szeretnék kicsúszni a határidőből, mert azért 21k nekem is pénz. Úgy gondoltam, ha hétfőig, esetleg keddig nem keres az eladó, akkor beadom a refund igényem.

És még valami... Ezt hol, és hogyan kell jeleznem? Mert ha a My eBay -> Purchase history menüben a more actions-t választom, ott már nincs i didn"t receive it opció, mivel a tracking szerint kézbesítve lett a cucc. Ha meg a contact seller opciót választom, és azon belül az i didn’t receive my item radio button-t, akkor is arcomba tolja a trackinget, hogy kézbesítve lett, és írni sem tudok, mert nincs hova.

(#78632) V/ válasza Intruder2k5 (#78631) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd már meg hogy amikor az Account settings-nél a Resolution Center-re mész és kiválasztod a vásárlást majd a I haven't received it yet. pontosan milyen opciót ad fel?

(#78633) Intruder2k5 válasza V/ (#78632) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Need help with your recent orders? Select an item to take an action.

Alatta pedig ott van az utolsó 5-6 vásárlásom, köztük a problémás is. Ha azt kiválasztom, akkor...

Get help with an item that hasn't arrived.

If you didn't get your item, you're covered under the eBay Money Back Guarantee. We'll make sure you either receive the item you ordered, or get your money back.

We'll walk you through these steps:Select the item.
2. If it qualifies, provide your details to the seller.

Continue.

Tovább nem léptem, mert első körben megpróbálnám az eladóval rendezni, az eBay kihagyása nélkül, jelenteni csak akkor jelenteném, ha elzárkózik a refundtól.

[ Szerkesztve ]

(#78634) V/ válasza Intruder2k5 (#78633) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak várd már még a holnapi napot, csak jelentkezik, némelyik egyébkén olyan nehezen veszi fel telefont, inlább írogat a szállítónak pedig ebben az esetben is gyorsabb lenne telefonon tisztázni.

(#78635) Intruder2k5 válasza V/ (#78634) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Persze, ezt írtam is fentebb, holnapig mindenképp várok, de lehet még a keddet is meghagyom neki, és első körben ezután is csak neki írok, hátha visszaküldi a pénzt önként. Csak ha ez nem megy, akkor fordulok majd az eBay-hez.

(#78636) Viktor18


Viktor18
tag

Sziasztok! Rendeltem az eBay-ről nyolc darab terméket. Minden termék pár 100 Ft volt, összesen 3600 Ft-ot fizettem. Csak itt használtam a kártyámat. És most néztem, hogy volt egy 13000 Ft os levonás is, a paymentsstore.com által. Minden termék párszáz forintos volt ingyenes szállítással. Tudja valaki hogy mi lehet ez az oldal? És vajon mire vonhatott le ennyit?

(#78637) V/ válasza Viktor18 (#78636) üzenetére


V/
Topikgazda

Érdeklődj sürgősen a bankodnál, lehet hogy egy kártya tiltás lesz a vége.
Egyébként miként fizettél az eBay-en? A kártya adataidat adtad meg? Ha PayPal-on keresztül akkor ott van belépési védelmed?
De ennek nincs köze az eBay-hez, ellophatták a bankkártyád adatait.

[ Szerkesztve ]

(#78638) Viktor18 válasza V/ (#78637) üzenetére


Viktor18
tag

Megadtam ebay-en a kártyaszámom. És utána úgy fizettem ki.

(#78639) V/ válasza Viktor18 (#78638) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az eBay oldaladon belépve a kosárban lévő termékeket fizetted ki és nem kattintottál valamelyiknél a támogatási linkre, akkor tényleg ellett lopva a kártyád adata.
Azért kell bankot felhívni mert elméletben a telefonos ügyfélszolgálat látja hogy honnan és mire lett a zárolás kezdeményezve, bár normális bank esetén a Netbank is mutatja.

[ Szerkesztve ]

(#78640) Viktor18


Viktor18
tag

Mutatja igen. De csak annyit írt, hogy paymentsstore.com. semmi egyéb nincs ott sajnos. Nem nyomtam támogatásra

(#78641) V/ válasza Viktor18 (#78640) üzenetére


V/
Topikgazda

Beszéltél már a bankkal mielőtt még több pénz tűnne el?
Amennyi látszik erről a névről az egy nagy kamu dolog és semmi kapcsolat az eBay-hez.

[ Szerkesztve ]

(#78642) Viktor18


Viktor18
tag

Mindjárt hívom őket. Többet nem tud, mert annyi volt rajta. Meg tudom nézni ebay-n, hogy támogatok-e valakit?

(#78643) V/ válasza Viktor18 (#78642) üzenetére


V/
Topikgazda

Látszódna, bal oldalt a neved fölé állva Account settings és Payments rész Donation Account

(#78644) Viktor18


Viktor18
tag

Oké, nincs támogatásom senki felé. Akkor szimplán lenyúlták. Hívom a bankot.

(#78645) francois8


francois8
tag

Tegnap a német ebay-en egy licit megnyerést követően rákattintottam a "pay now"-ra (persze németül volt). Azt hittem ezen a felületen fogom kifizetni az eladót, de végül ez a felület jött el elő:
Jól sejtem, hogy itt még nincs kifizetve az eladó, csak a banki adatait adta meg? Miért nincs a számlatulajdonos neve feltűntetve? Szerintem anélkül nem fogok tudni utalni a transferwise.com-on...

[ Szerkesztve ]

(#78646) V/ válasza francois8 (#78645) üzenetére


V/
Topikgazda

A neve is ott szokott lenni, de ha német akkor a német eBay-en nézd meg, a bankszámlaszám a lényeg, az e-mail címhez mindig a sajátomat írom , mert azt eleve nem kapjuk meg az eBay-től. Ott a neve Kothe

[ Szerkesztve ]

(#78647) francois8


francois8
tag

Köszi. Szóval itt még nem utaltam el a pénzt, úgy értelmeztem, hogy dec.20 ig átulaják neki, de ezek szerint addig kell utalnom.. Sajnos a "Kothe"-n kívül én sem látok többet, ez elég lesz a transferwise-on?

[ Szerkesztve ]

(#78648) Intruder2k5 válasza V/ (#78634) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Délelőtt írtam az eladónak, hogy a mai nap várom a jelentkezését, illetve az új tracking numbert, ellenkező esetben este kérem a teljes refundot. Eddig némán hallgat...

(#78649) V/ válasza francois8 (#78647) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen elég az, a számlaszám megvan az a lényeg az utalásnál, a név a partner azonosító amit te látsz miután elküldted. Nincs automata utalás, neked kell megcsinálni. Azután az eBay-en jelöld hogy kifizetted.

(#78650) D@ny7 válasza V/ (#78616) üzenetére


D@ny7
aktív tag

Szia.

Megírtam neki a múlthéten hogy várjuk meg a dec 20.-ikát, és ha nem jön meg visszakérem a pénzemet. Ma reggelre jött az e-mail hogy visszautalta a pénzt. Viszont pont ma a csomag is megjött. ilyenkor mit kell tenni? :)

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.