Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#78751) francois8 válasza V/ (#78723) üzenetére


francois8
tag

Köszi szépen! Az egyik csomagom már megérkezett, a másikra nem is reagált semmit az eladó, pedig érdeklődtem nála. Ráadásul +1,51 €-t kért még valami packing cost-ot is.... Érdekes, hogy a megérkezett csomagról volt Tracking number, de ez, ami elvileg úton van, és szintén a DHL szállítana nincs. Azonban a jobb felső sarokban a "harang" jelezte, hogy shipped. A kép alapján meg lehet nyugodni és tényleg feladhatta dec. 18.án a csomagot, ha nekem jelzi az ebay? Ettől több info nincs a várt cikkről. Kb meddig kellene megérkeznie?

(#78752) V/ válasza francois8 (#78751) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nincs kiírt dátum akkor 30 nap a várható szállítási idő a vásárlás napjától, így helyedben én január 20-án reklamálnék.

(#78753) francois8


francois8
tag

Köszi! És ez alapján Te azt gondolod, hogy a csomag úton van, esetleg ettől függetlenül még lehetséges-e az, hogy fel sem adhatta?

[ Szerkesztve ]

(#78754) V/ válasza francois8 (#78753) üzenetére


V/
Topikgazda

Én azt mondom hogy lehetséges hogy feladta. Hirdet valamit, nem küldi el és a vevő visszakapja a pénzt, mert nem érkezik meg, az eladói rangja nem fog növekedni, ennek mi értelme lenne?
Kb egy hülye csinálna ilyet.

[ Szerkesztve ]

(#78755) francois8


francois8
tag

Pont én is ugyanígy gondolom én is... Azonban ezt bank transfer-rel küldtem el neki, igaz onnan is van számlám, hogy kifizettem a cikket.

[ Szerkesztve ]

(#78756) V/ válasza francois8 (#78755) üzenetére


V/
Topikgazda

Neki onnantól kezdve kell elküldeni amikor már a számláján van a pénz, néha ezért csúszik a dolog, de ha 18-án indítja el az a karácsonyi forgalomba beleesik.Ha most bemennél a postádra hatalmas mennyiségben vannak kézbesítetlen csomagok, nem is beszélve a fogadó pontról a NPKK-ról, így ez is már itt lehet, csak folyamatban a feldolgozása.

(#78757) francois8


francois8
tag

Igen, jogos, amit írsz. Csodálkoztam, hogy hétfőn megkaptam azt a csomagot, amit 17.-én adtak fel nekem Németországban. Ezért szeretem legjobban a DHL-t, mert bizti nélkül is megkapok mindent, és talán nem is fog emelni a tarifákon.

[ Szerkesztve ]

(#78758) V/ válasza francois8 (#78757) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez a DHL a postai águk, nem futár.

(#78759) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog

Hello,
Van megbízható eladó Windows/Office kulcsra? Nemrég vettem egy Office-t, de nem működik - nem akrom végigpróbálni őket, ha van egy jó tipp, azt megköszönném :)

Mutogatni való hater díszpinty

(#78760) V/ válasza hcl (#78759) üzenetére


V/
Topikgazda

Hardverapró.

(#78761) hcl válasza V/ (#78760) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

'bay-en kicsit olcsóbb :)

Mutogatni való hater díszpinty

(#78762) V/ válasza hcl (#78761) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha átvernek, akkor nincs jelentősége. De lehet használni ingyenes Office-okat, nem muszáj a MS gyártásút venni.

[ Szerkesztve ]

(#78763) hcl válasza V/ (#78762) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Hát jó, akkor biztos rossz helyen kérdeztem...

Mutogatni való hater díszpinty

(#78764) Dr.F.E.R.I.


Dr.F.E.R.I.
addikt

Sziasztok, olyan kérdésem volna, hogy aki mostanában postázott USA-ba (nyugati partra), annak is nagyon lassan akar a csomagja célba érni? Az enyém elvileg 16-án került kiadásra a rettegett Nemzetközi Posta Kicserélő Központból, azóta meg nem tudom, mi lehet vele. Ismerem az ebay-es nyomkövetési trükköt az USPS-sel, de az sem ír semmit, csak hogy az eredeti posta épp feladni készül. Elvileg 9-ére tippeli ebay-en a kézbesítést, de máskor szerintem jobban csipkedték magukat. Fogalmam sincs, az ünnepek miatt mennyire lehet (vagy nem lehet) keveredés, máskor az év ezen időszakában még nem rendeltek tőlem.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#78765) V/ válasza Dr.F.E.R.I. (#78764) üzenetére


V/
Topikgazda

Már megérkezett oda, de ha nem vettél hozzá tértivevényt akkor az USPS nem fogja könyvelt küldeménynek venni, mert a a levélküldeményeket a Magyar Posta nem megfelelően küldi. Csomag esetén meg lenni kell nyomkövetésnek. Szóval nem mindegy hogy miként küldted.
Akinek elküldted azzal nem tudsz kapcsolatba lépni?

(#78766) Dr.F.E.R.I. válasza V/ (#78765) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Az utóbbi néhány cuccot ajánlott elsőbbségi levélként küldtem, ezekre is tudtam nyomkövetést hekkelni. Egyszer próbálkoztam USÁba tértivevénnyel, de sose láttam belőle semmit (mármint hogy a tértivevényből) , azzal azóta nem is foglalkozom. Egyébként nem volt semmi macera így sem, hogy levélként küldtem őket, szépen nyomon lehetett őket követni. Eddig talán Texasba ment csomagom a legmesszebb, ezt Kaliforniába küldtem, a lehető legmesszebbre. Az emberkét nem kerestem még meg az ügyben, nem akarom hogy esetlegesen visszaéljen a helyzettel. 9-ére ír nekem egy kézbesítési határidőt, lehet várok addig a csodára.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#78767) V/ válasza Dr.F.E.R.I. (#78766) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az a lényeg hogy visszakapod-e, hanem azt alá kell íratniuk nekik is és le kell könyvelniük. Várhatsz addig, de 12-14 nap alatt ott van Kaliforniában.

(#78768) Dr.F.E.R.I. válasza V/ (#78767) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Ok, de mit érek vele, ha én nem tudok az aláíratásról? Laikusként azt gondolom, erről azért valamilyen csatornán tájékoztatniuk kellene a feladót.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#78769) V/ válasza Dr.F.E.R.I. (#78768) üzenetére


V/
Topikgazda

A magyar posta tud róla, hiszen a rendszerbe be van írva és akkor már van igazolási lehetőség a kezedben ha vita lenne abból hogy nem kapta meg.

[ Szerkesztve ]

(#78770) Dr.F.E.R.I. válasza V/ (#78769) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Vagy úgy, köszi :R Ezt meg már csütörtökig bevárom, kíváncsi leszek. Tény, hogy eddig még az emberem sem érdeklődött.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#78771) kissj83


kissj83
tag

Sziasztok?
Nagyot csalódtam az ebay ügyfélszolgálatában és gondoltam leírom a történetemet.
- Novemberben rendeltem egy 40db-os instant tésztát, Angliából, egy megbízható eladótól. Előzőleg már rendeltem ilyet Ázsiából, ami gond nélkül meg is érkezett.
- Jöttek az e-mailek a szállítás menetéről és elvileg december 2-án meg is kaptam a csomagot, de nem jött semmi. Nem keresett szállító sem telefonon, sem e-mailben.
- Vártam 1-2 hetet karácsonyra való tekintettel, de továbbra sem jött semmi, ekkor reklamáltam.
- Azt a válasz kaptam az ebay ügyfélszolgálattól, hogy menjek be a helyi rendőrségre, tegyek feljelentést az ügyben majd küldjem el az ügy számát és az intézkedő rendőr adatait, 10 napon belül.
- Mivel ünnepek előtt voltunk kértem, hogy ne zárják le 10 nap után az ügyet mert utána tudnék intézkedni. (év végi hajtás munkahelyen, ajándékvásárlás, rokonlátogatás és közben lebetegedett mindenki, gyerekkel ügyeletre menni, ami karácsony idején egész napos programmá növi ki magát, stb.)
- Annyi válasz jött, hogy mindent megtesznek az ügy rendezése érdekében, de szükségük van legalább az eljáró rendőr adatira.
- 10 nap után a két ünnep között jött az üzenet, hogy az ügyemet lezárták és szerintük megkaptam a csomagot.
- Írtam, hogy meg lehetne-e újra nyitni az ügyet, mert januárban szeretném rendezni és akkor be tudok menni egy kapitányságra.
- Semmi válasz azóta sem, így buktam 20e Ft-ot.

Volt már valakinek hasonló esete? Foglalkozna egyáltalán a magyar rendőrség ilyenekkel?

[ Szerkesztve ]

(#78773) V/ válasza kissj83 (#78771) üzenetére


V/
Topikgazda

A helyzet az hogy nem egészen pontosan írtad le a szituációt. Ezt a csomagot a DPD kétszer megpróbálta kézbesíteni neked, azután visszaküldték a feladónak.
Ez a rendőrségi móka nem egészen vág ide, hiszen egyértelműen látható hogy mi történt.
Nem vetted át.
Megkaptad te is hogy kifogja szállítani és a DPD nyomkövetési számát is ami az eBay nyomkövetésnél is írva van. 05168964974376 Ha van ilyen információ akkor azt szoktuk nézegetni.
Az át nem vétel nem az eladó problémája, de ha visszakapta az árút, akkor kérheted hogy adja vissza a pénzed.


Alulról felfelé az idősorrend.
Az utolsó bejegyzés hogy 09 Dec 2019 09:19 Returned to Customer. Returned at warehouse (ABC26299583)

Az eBay megfelelően kezelte.
Nekem a DPD -nél elveszett a csomag, nem érkezett meg Magyarországra szerintük. Az eBay logisztikai partnerénél -nálad is ugyan ez van, a Pitney Bowes- is jeleztem, ők is azt írták hogy szerintük elveszett, indítottam pénteken a meg nem érkezett request-et és 25 perc múlva már a PayPal jelezte hogy refund-ot kaptam.
Javaslatom röviden: írj az eladónak hogy a csomag vissza lett neki szállítva, úgy december 9-15 közt, így szeretnéd ha a pénzed visszakapnád.
Ha PayPal-on keresztül fizettél akkor ott is indíthatsz dispute-t, de az most egy kicsit "kényszerítős" nem egészen az eladó hibája miatt lett így, de az eladók nem akarják a "fekete pontot" és visszaadják a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#78774) kissj83 válasza V/ (#78773) üzenetére


kissj83
tag

Basszus, ide kellett volna jönnöm rögtön. Nem is tudtam, hogy ezt is nyomon lehet követni. Csak azt láttam a listán, hogy megérkezett Magyarországra.
Legalább felhívtam volna a DPD-t...
Én csak annyit tudtam, hogy nem érkezett meg. Ebben az eseteben nem értem miért nem ezt írták,mikor reklamáltam.
Köszönöm a segítséget, még megpróbálkozok az eladónál!
Egyébként semmilyen értesítést nem kaptam a DPD-től, hogy hoznának valamit.

Azért bemásolom ide az válaszukat:
Hello Jozsef ,
Thanks for contacting us about Samyang 2x Double Spicy Hot (401646463651). I'm sorry to hear there was an issue with your purchase. I understand that you still not receive the item .
To allow us to proceed, we’ll need you to file an incident report with your local police or law enforcement agency. This confirms that there's been a problem and allows us to continue with the case. Filing an incident report is generally free of charge and is easy to do.

The report should contain the following:
Description of the item Name of the officer filing the reportBadge number of the officer filing the reportIncident report numberStation location (city and state)Station phone number
Once you receive the incident report, please scan it or take a clear digital photograph of it.

You can upload it via this link:
https://ocsnext.ebay.com/ocs/mudcwf?deptName=USMemberResolution

The document uploader is easy to use and contains information on file types and sizes allowed. Please select the General information document type and add SR# 1-239468743739 in the Comments section. This allows us to track your documents and respond more quickly. Once you upload your documents and hit Send, please wait for confirmation that everything has been submitted.

Note that if the police can’t provide you with an incident report, we’ll also accept a police reference number. We’ll need the precinct location, phone number and officer name to accompany this. You can send these details to us by simply replying to this email. Please don't change the subject heading if you do so.

We've placed this case on hold for 10 calendar days to give you time to file and send the report.. We'll need to receive it by December 18, 2019 . Once we receive and confirm the report, we'll close the case in your favor and send you a refund.

If we don't hear from you within 10 calendar days, we'll close the case and you won't receive a refund.

We greatly appreciate the time you’re investing to get this information to us. We look forward to working with you to resolve this case. .


Kind Regards,
Wendily R..
eBay Customer Support

(#78775) V/ válasza kissj83 (#78774) üzenetére


V/
Topikgazda

Megkeverhette őket hogy a visszaküldöttnél igazolt a kézbesítés, az a december 2.
De az DPD központba történő "kézbesítés", az itteni DPD befejezte a vele való munkát és onnan került visszaszállításra Angliába, de azt nem a DPD csinálja már és majd lesz egy újabb kézbesítés, az lenne december 9-i.
Néha az Angliából érkező küldeményen nincs telefonszám, ilyenkor a futár nem tud szólni csak egy értesítő címkét ragaszt a bejáratra. No azt néhány jótevő el szokta távolítani, vagy lefújja a szél.
Sajnos DPD-nél előfordul az is hogy nem működik az e-mail-es és az sms-s értesítő, de az nem folyamatosan van most pl 2-án le volt halva, 17 perc hívásvárakoztatás után derült ki hogy futárnál van már a csomag, de az átvételről sem az e-mail, sem az sms értesítő azóta sem jött meg. Ez is azért előfordulhatott, az hogy november 18-19-én volt-e ilyen gondjuk azt nem tudhatom.
Ha volt telefonszám akkor kapnod kellett volna november 12-én egy előzetes értesítőt arról hogy egy külföldi küldeményt 2-5 munkanapon belül kézbesíteni fognak, ha nem kaptál akkor tényleg nem volt a feladási címkén telefonszám.

[ Szerkesztve ]

(#78776) kissj83 válasza V/ (#78775) üzenetére


kissj83
tag

Na, kaptam választ az eladótól.
E szerint az ebay rendezte a szállítást. Ha a DPD visszaküldte a csomagot akkor kinek küldi vissza ilyen esetben? Ebay-nek vagy a feladónak?
Röviden leírom nekik mi történt.
New message from: wanahong_oriental_store (4,095Red Star)Hello, this order was handled by ebay shipping, so we do now know the final address or your delivery issue in your country.

It could be better to contact directly to the company which gave you the information.

Do you have any idea, why the parcel is returned, or any email you received? If so, you can forward to us, and we will try to contact ebay to see what is happening.

(#78777) V/ válasza kissj83 (#78776) üzenetére


V/
Topikgazda

A feladónak, az pedig az eladó. Mivel GSP-s a szállítás az eladónak ne kell csomagolnia, kinyomtatni a küldemény címkét az adataitokkal, el kell jutatnia -érte mennek- az eBay szállítójához a Pitney Bowes logisztikai cég felvevőhelyére a csomagot, ők Angliából eljuttataják a DPD holland logisztikai központjába és onnan a DPD szállítja a budapesti logisztikai központjába és onnan viszik a helyi depókba -nálad Szolnok- ahol kézbesítik.
A z út visszafelé ugyanez. Ha nem kapott értesítőt még ott van az eredeti feladási helyen, legfeljebb nem ment érte.
Ezen a linken látod a teljes folyamatot, 2-án átadta a DPD a Pitney Bowes-nek és 9-én a felvevőhelyre megérkezett, az eladó tudja hogy hova adta le, hol vették át tőle, rá kellene kérdeznie hogy nincs-e tárolásban.
Azt is javasolnám hogy az azonosító és a szituáció leírással írjál a Pitney Bowes ügyfélszolgálatára, talán ők jobban képben vannak azzal hogy hol lehet ez a csomag, 24 órán belül válaszolni szoktak e-mail címük: pbisgspcs@pb.com

[ Szerkesztve ]

(#78778) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Sziasztok!
Eladtam egy alkatrészt ebayen és a hirdetésben kiemeltem és a vevőnek levelben is írtam hogy nem tudom küldés előtt tesztelni, tehát nem garantálom hogy működik is.
Ennek ellenére megvette viszont most panaszt indított hogy nem működik és zároltak is Paypalon az összeget .
Ilyenkor mi van?
Valaszuzenet írás , részleges refund, full refund és postai címke küldés lehetőséget ajánl fel az eBay.

(#78779) V/ válasza Darth_Revan (#78778) üzenetére


V/
Topikgazda

Mit kért a vevő és te mit akarsz? A hirdetésnél be volt írva hogy használt és nincs garancia és visszaküldés? Az eBay a hirdetésnél a visszaküldést hozzáteszi, ha nincs külön megadva a szabályaid közt.
Elmélet:
- nem kap semmit, mert egyértelműen írva volt hogy nem működik és se garancia, se visszaküldés.
- ha visszaküldi és kézhez kapod visszakapja a pénzt, meg kell nézni hogy az ő országára érvényes-e a PayPal visszaküldési költségtérítés és javaslod hogy vegye igénybe-. Ha olyan volt hogy nincs return, akkor nem neked kell fizetni. Hiába is hivatkozik ilyenre az eBay help.
- nem küldi vissza és te visszaadod a pénzt
- vagy amiben megegyeztek.

(#78780) kissj83 válasza V/ (#78777) üzenetére


kissj83
tag

Sokkal előrébb még most sem vagyok.
Ezt válaszolta az eladő:
Hello Jozsef,

I hope you could find the parcel at the end. The item we sent is in UK, and ebay would dispatch it to worldwide. If they returned the parcel, actually it is returned to ebay depot, but not to us. Therefore, you may need to contact ebay again, and I believe they would sort it out quick.

And I think I may not able to help further, as I would suggest you to contact ebay directly, which could save the time.

Meanwhile, if anything I could help, let me know.

Na most próbáltam fellebbezni az Appeal menüben az ebaynél, de nem enged a következő indokkal:
"We've reviewed your case, and made a decision. Select View case details for more information."

Még próbálkozok a Pitney Bowes-nél.
Még egyszer köszi a segítséget! Nem igazán ismerem az ebayt ritkán rendeltem még rajtuk keresztül.

(#78781) Darth_Revan válasza V/ (#78779) üzenetére


Darth_Revan
veterán

Azt a hirdetésben és privát üzenetben is említve volt neki hogy használt és hogy nincs garantálva hogy mukodik.
Az viszont elfelejtettem írni hogy no refund a szövegben, de az alapadatok felsorolásában (licit, hely, fizetési mód, stb) az van kiírva hogy
Returns:No returns accepted | See details

Ilyenkor irhatom neki hogy tájékoztva és többször is és megis kérte vagy az eBay kotelezhrt hogy saját költségre vegyem vissza és full refundot adjak?

Ha refund/partial refund vagy shipping panel küldése helyett a

Add a message to the buyer

Opciót választom és leírom neki a fentieket akkor végül eBay fog dönteni hogy feloldja e a zárolást vagy gyakorlatilag már el is van könyvelbe hogy neki adnak igazat ?

(#78782) V/ válasza Darth_Revan (#78781) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom hogy fog dönteni az eBay, de ha nincs visszaküldés akkor fizetéskor tisztában volt vele, így ez nem opció neki. De nem mindegy hogy mit adtál meg állapotnak.
Ezzel nem lenne gond: Condition: For parts or not working
Az USED nem jó, ha te sem tudod hogy működik-e.
Mert a kisbetűs rész is számít, ami az utolsó mondat és használt esetén az él.:
The seller won't accept returns for this item.
Sellers may be required to accept returns for items that are not as described.
Láttam hogy mit írtál, legfeljebb az egyértelműséggel lehetne gond, de a vevők azok szándékosan nem értik hogy nincs garancia működésre.
Ha ellened döntenének akkor mindenképp kifogást kell emelni mert a leírás szerinted tartalmazott mindent és így nem valós hogy nem felel meg a leírásnak.
Ha nem szándékozod a pénzt visszaadni, akkor leírod az álláspontodat.
Azután is meggondolhatod magad a többi lehetőségből választva.

[ Szerkesztve ]

(#78783) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.

Észre vettem, hogy az egyik rendelésemnél Removed Item szerepel.
Az eladónak kb 1000 körüli pozitív értékelése volt, de valamikor mégis felszívódott!
Feladta a cuccot vagy buktam és kérjem vissza a pénzem? :F

[kép]

(^)(>.<)(^)

(#78784) V/ válasza kissj83 (#78780) üzenetére


V/
Topikgazda

Komolyan nem hiszem el hogy visszaküldik a felvételi helyre és azok nem értesítik hogy hé visszajött a pakkod. De talán rákérdez. Vagy nem. Nem lehet ilyen k..g.
Még mindig ott a PayPal dispute a fenntartásaim ellenére, de ha nem hajlandó a visszaküldött csomagját visszaszerezni akkor azt is le lehet írni a dispute indokai közé, hogy egyértelműen visszaérkezett.

(#78785) V/ válasza vacs (#78783) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem bukod pénzed. Mivel nem csak az item hanem a felhasználó is eltüntetve kezdeményezhetnéd a nem érkezett meg requestet.
De!
Megnézted a nyomkövetést? Mert ez szépen úton van ide.
Esetleg várjál még, mert február 5-től van 30 napod reklamálni és rövid időn belül véleményem szerint azt fogod látni hogy megérkezett ide.

(#78786) vacs válasza V/ (#78785) üzenetére


vacs
veterán

Igen néztem a trackinget, de mivel eltűnt, ezért azt gondoltam, hogy a tracking is kamu.
Nem sürgős, szóval várok vele ahogy javasoltad.
Köszönöm!

(^)(>.<)(^)

(#78787) kissj83 válasza V/ (#78784) üzenetére


kissj83
tag

Nem pay pallel fizettem hanem kártyával.
Megpróbáltam e-mailban elküldeni megint, hogy legalább nézzék már meg a tracking informationt. Ott van, hogy Returned at warehouse (ABC26299583)

(#78788) Darth_Revan válasza V/ (#78782) üzenetére


Darth_Revan
veterán

Rendben, köszönöm.
Írtam neki azonban még annyi a kérdés hogy a reklamációnal az van hogy
Buyer has requested a return Respond by 13 Jan

Ha ez az idő lejár és addig nem változtatja at követeléssel akkor automatikusan lezártnak tekintik és feloldják az összeget ?

(#78789) V/ válasza Darth_Revan (#78788) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ott küldtél választ akkor teljesítetted azt hogy válaszolj addig neki, vagy elfogadja vagy nem. Ez utóbbi a valószínű és azután az eBay-hez fordul. 21 napig él a request és az alatt bármikor kérheti az eBay közbelépését.

(#78790) Entrecampos


Entrecampos
csendes tag

Sziasztok!

Rendeltem egy csomagot ebayen, ami November 19-én fel is lett adva. Viszont a csomagkövetés November 22-ig ír történést, azóta semmit nem tudok róla.

Estimated delivery Dec 09, 2019 - Jan 22, 2020
Tracking number: UT661858235CN

Ez így normális? Január 22-ig meg kellene érkeznie a csomagnak. Én meddig tudok reklamálni vagy valamit tenni az ügyben?

Előre is köszönöm a segítséget!

(#78791) V/ válasza Entrecampos (#78790) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen normális . Itt is többször lett írva ami U betűvel kezdődik az nem a nemzetközi posták által könyvelt küldemény, még az indulási országon belül vezeti az ottani posta azután ez sima küldeményként kerül szállításra. Ha látsz majd később megérkezési bejegyzést azt a nálad kínai logisztikai cég írja be amikor szerintük meg kellene érkezni X idő után.
Február 22-ig.
Összefoglaló, 4.a) eBay-en Case indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék

[ Szerkesztve ]

(#78792) Entrecampos válasza V/ (#78791) üzenetére


Entrecampos
csendes tag

Értem. Rendben, köszönöm. Közben írjak valamit az eladónak, vagy csak várjam meg a 22-ét, aztán indítsam a Case-t? A hasonló küldemények kb mennyi idő alatt jönnek meg? 22-e előtt meg kellene jönnie szerinted?

(#78793) V/ válasza Entrecampos (#78792) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell írnod. Pont ma kaptam meg egy ilyesmi számút, november 25-én fizettem és 42 nap volt. Ezt megelőzően 5 db 30 és 66 nap közt volt. Valószínű hogy a tied is megérkezik nem sokára

(#78794) kissj83 válasza V/ (#78784) üzenetére


kissj83
tag

A Pitney Bowes legalább válaszol az e-mailekre.
Ezt küldték:

címzett: én; PBISGSPCS
Hello Jozsef,

Hope you are doing well.

To follow up on your inquiry, we have heard back from our carrier that they have not received your parcel at the international hub for reship hence we consider the parcel as lost in transit.

We have contacted eBay on your behalf and advised of this matter. Please allow eBay 48-72 business hours to contact you and assist you further.

Meanwhile, you can directly contact eBay Global Shipping representative who can assist you with resolving this matter.

How to contact eBay Customer Service
1. Click the "Customer Support" link at the top right of most eBay pages.
2. Click the "Contact eBay" tab and sign in.
3. Select the topic that fits your question or concern. If your issue is not resolved with the information
provided, please click the "Call us" link. You'll see a phone number and a PIN to use. The PIN expires
within 15 minutes, so if you're not able to call eBay within that timeframe, please click the "Call us" link again for a new PIN.
4. When you are connected with a customer service rep, specify your concern and they will forward you to the team are best qualified to assist you in this matter.
Sincere apologies for any inconvenience this may have caused you.

Kind Regards

Mivel az ebay továbbra sem válaszol az üzenetekre, egyre inkább úgy érzem csak az időmet vesztegetem...

Abban még tudsz segíteni, hogy fenti e-mailben írt "Call us" menüt hol találom, mert úgy néz ki változott az oldaluk?

"Please allow eBay 48-72 business hours to contact you and assist you further."
Ezek szerint van rá esély, hogy keresni fog még az ebay?

(#78795) V/ válasza kissj83 (#78794) üzenetére


V/
Topikgazda

Amiről írnak az hogy fel kell őket hívni. És az hogy előtte kell egyedi kódot igényelni. Az Összefoglaló 1 pont.
Nem tudom az elérést megadni mert választani kell vásárlást és a helyzetének megfelelő lehetőségeket veheted csak igénybe. Az eBay elérési útnak ez kellene legyen a felül Help & Contact-ra kattintva:
Home-> Help-> Buying-> Resolving Buying Problems-> Appeal eBay's decision about a return or missing item for buyers
De mindenhol e-mail van, esetleg neked előjön valami telefonos elérhetőség az adott ügynél.

[ Szerkesztve ]

(#78796) kissj83 válasza V/ (#78795) üzenetére


kissj83
tag

Nem találtam telefonos opciót, azt hiszem ezt megszüntették.
Legalább egy chet ablakuk lenne, de még az sincs.
Csak e-mailben tudom megkeresni őket, ahol ki kell választanom mivel kapcsolatban reklamálok, így nem fognak vele foglalkozni.
Ha mással kapcsolatban írok, akkor is meg kell adnom a csomag számát, amivel nem fognak foglalkozni.
Egyébként után olvastam, hogy lehetne újranyitni lezárt ügyeket, de úgy néz ki ezt szigorúan veszik és nem sok esély van.
Nagyon nem etikus amit csinálnak. Nem azért mert földhöz vág az a 20e Ft, de már csak azért erőlködtem, hogy lássák már be, hogy tényleg nem kaptam meg a csomagot.
:(
Neked nagyon köszönöm a segítséget, ha legközelebb rendelek még valaha is innen okosabb leszek! :R

(#78797) francois8


francois8
tag

Sziasztok! Még egy kérdés eszembe jutott. Ha nem kapom meg a Németországban december 18-án feladott csomagot jan.20-ig, akkor olyan esetben is visszakapom a pénzem, ha biztosítás nélkül küldték a csomagot, és "bank transfer"-rel lett rendezve az anyagiak?

(#78798) V/ válasza francois8 (#78797) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay vásárlói védelme nem függ attól hogy mivel van fizetve és a személyes átvétel kivételével a szállítás módjától.
Annak a csomagnak legkésőbb ezen héten meg kell érkeznie. Ha nem ajánlottan, biztosítással küldte az az eladó problémája, mert azt a 2,5 €-t én vevőként kifizetném, azon nem érdemes spórolni

(#78799) francois8 válasza V/ (#78798) üzenetére


francois8
tag

Köszi! Mindezt gondolom felülírja, ha én kértem, hogy nem szükséges biztosítás... Pedig anélkül is 100%-ban megkaptam a csomagokat.

(#78800) V/ válasza francois8 (#78799) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezek szerint neked még sohsem veszett el postai vagy futáros küldeményed? 750- 800 Ft amiről beszélünk, anyit nem ér meg a biztonság? De hülye volt az eladó hogy így elküldte ha elvesik neki csak vesztesége lesz, te a pénzt visszakapod, neki meg se árú, se kártérités, inkáb nem adom el annak a vevőnek aki igy kérné

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.