Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68801) knoxhu válasza Vertigo18 (#68800) üzenetére


knoxhu
senior tag

Tilosnak valószinűleg tilos, ennek ellenére tele van vele az eBay. League of Legends accountról van szó.

(#68802) V/ válasza knoxhu (#68799) üzenetére


V/
Topikgazda

A free shipping is opció, de ha nem te gyártod a kódokat, akkor nem javaslom az árúsítást, kellemetlen átverésektől szabadulhatsz meg.

(#68803) V/ válasza chatran (#68797) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne kérj újra küldést, pénzt vissza és vedd meg újból, újra indul a vásárlói védelem. Ha újra küldés és megkapod még is lenne vele gond, akkor már nem lesz vásárlói védelmed a reklamációra.

(#68804) knoxhu válasza V/ (#68802) üzenetére


knoxhu
senior tag

Szó nincs kódokról, egy accountról beszélek :)

(#68805) V/ válasza radi8tor (#68798) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladónak 3 munkanapon belül reagálni kell valamit, ha visszaküldés akkor neked 5 munkanapon belül fel kell adni. Itt ügyelni kell arra, hogy az eladadó adjon konkrét címet, mert előfordulhat, hogy az eBay -n megadott cím az véletlenül nem pontos. Címkét ne várj, nincs USPS felvevő hely Mo-n.
Ha átvette, akkor 6 munkanapon belül a pénzt vissza kell adnia.

(#68806) radi8tor válasza V/ (#68805) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Kár, hogy erről nincs valami szabályzat. Mert úgy olvastam az eladóknak van lehetőségük saját return policy-t megadni, de ennél az eladónál nincs ilyen. Még az sincs leírva hány napon belül fogadja vissza a cuccot. :U

⭐ Stella

(#68807) V/ válasza knoxhu (#68804) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó, rossz volt a szóhasználat, akkor olyan account, ami felett neked van rendelkezési jogod.
De van ha account és gondolom van hozzá jelszó, akkor már lehet fizikális valóságban árúlni, levéálben a azonosító és a jelszó kód.
Többen megszívatták már magukat ilyesmi árúsítással, csak óvatossági taanács volt amit írtam, nem kell elfogadnod, és amit már írtak, van ami tilos ezek közül is.. Meg kell nézni, hogy milyen feltételekkel lehet árulni, de van egy olyan elvárás, hogy a fizikálisan létezőként kell árulni és sem az eBay, sem a PayPal eladói védelme sem minden esetben véd meg.

(#68808) V/ válasza radi8tor (#68806) üzenetére


V/
Topikgazda

De van ilyen szabály, az egyik része az, A hogy nincs visszaküldés, vagy B van és napokban hogy mennyi.
Célszerű ezt is figyelembe venni vásárlás előtt.
Legyen kép a hibáról, a hirdetésben gondolom nem szerepel, hogy kókányolt. Majd ahol lehet a kép feltöltéssel alátámasztani a hibás teljesítést.

[ Szerkesztve ]

(#68809) knoxhu válasza V/ (#68807) üzenetére


knoxhu
senior tag

Nem vettem rossz néven. Elég jó áron tudnám eladni így a kockázat is nagy. Ha én feladom levélben az adatokat az miért biztosít több védelmet ? Pl. Ha azt állítja hogy nem tud belépni.

(#68810) V/ válasza knoxhu (#68809) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez így is, úgy is benne van a pakliban, de nem a belépni nem tudok szokott lenni a pénz visszakérés oka.
Nem kapta meg, mert ha nem "tértivevényesen" kézbesítési vagy olvasási visszaigazolással megy az e-mail akkor simán letagadható. A levél esetén van bizonylat. Nézd meg tudsz-e ilyet állítani az elküldött e-mail-eknél.
De nem szokták elaprózni, kapásból a bankjában indítja a nem engedélyeztem tranzakciót, erre a banki megkeresésre a PayPal rögtön zárolja a pénzt, nincs eBay, PayPal dispute, nem is tudsz róla, hogy gondja van. :F
Kérdés még az, hogy te tudod-e azt a accountot zárolni, mert ha vissza kell adnod a pénzt, akkor jogtalan lenne a használata.

[ Szerkesztve ]

(#68811) radi8tor válasza V/ (#68808) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Utánaolvastam picit.
Sokan keverik a returns-t a refunds-al. Aki azt írja a hirdetésében no returns az azt jelenti nem kéri vissza a terméket. Refundot mindenképpen kap, ha jogos a panasza. Tehát mindegy mit írnak oda az eladók a termékeik alá.
A 14 nap stimmel, annyi idő áll rendelkezésre.

Az egészet amúgy azért kérdeztem, mert ennél az eladónál nincs semmilyen return policy megadva a termékeknél.

⭐ Stella

(#68812) Tamy válasza V/ (#68810) üzenetére


Tamy
senior tag

Nem kapta meg, mert ha nem "tértivevényesen" kézbesítési vagy olvasási visszaigazolással megy az e-mail akkor simán letagadható. A levél esetén van bizonylat. Nézd meg tudsz-e ilyet állítani az elküldött e-mail-eknél.

Hiába állít be tértivevényt az elküldött e-mailre, az még nem garancia semmire. Nekem alapból be van állítva, de nagyon ritka, hogy kapok visszaigazolást. Legtöbb webes fióknál, illetve a levelezőklienseken is az az alapértelmezett, hogy a levél megnyitásakor megkérdezi akarsz-e küldeni tértivevényt (mármint ha a feladó kért)? Itt simán mondhatod, hogy ne küldje el. De pl. a sokak által használt gmail-es címeknél nincs is lehetőség se kérni, se küldeni webes felületről.

Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

(#68813) knoxhu válasza V/ (#68810) üzenetére


knoxhu
senior tag

Ha probléma van akkor vissza tudom szerezni az accountot supporton keresztül. Más lehetőségem nincs.

(#68814) V/ válasza Tamy (#68812) üzenetére


V/
Topikgazda

Biztos így van általában, de a gmail-hez amit használok (mailtrack) az ad visszajelzést, egyébként meg csak akkor kapja meg becsomagolt állomány jelszavát, ha elovassa, hogy az a következő e-mailbe megy.

(#68815) V/ válasza radi8tor (#68811) üzenetére


V/
Topikgazda

Én nem keverem a return és a refunds dolgot, a normál angol nyelven értő eBay eladó sem, nagyon egyértelmű a dolog akkor, amikor a hirdetést megfogalmazom ezen a téma részen.
Ezt írja: We guarantee that all of the merchandise we sell is 100% Authentic, brand new and in perfect condition. Ha ennek nem felel meg, akkor jöhet a pénz vissza.
Másrészt érvényes az alap eBay Money Back Guarantee, azokkal a feltételekkel.

[ Szerkesztve ]

(#68816) Tamy válasza V/ (#68814) üzenetére


Tamy
senior tag

A mailtracket nem ismerem, gondolom valami levelezőkliens, úgy nyilván megoldható, azért írtam, hogy webes felületen (sokan úgy nézik). De gondolom az általad használt programban is beállítható, vagy inkább az az alapértelmezett, hogy rákérdez a küldés előtt. Akkor meg már semmit nem ér. A módszereddel is az a baj, hogy az első levélről mondjuk küldök visszajelzést, a másodikról (amiben a jelszó lesz) meg már nem. Illetve ha pl. gmail-es és webes felületen nézi, még csak nem is tudja, hogy Te kértél visszajelzést, ha akarna se tudna küldeni. Ha értelmetlenül ragaszkodsz a tértivevényhez, akkor nagyon sok potenciális vevőt kizársz.

Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

(#68817) V/ válasza Tamy (#68816) üzenetére


V/
Topikgazda

1. Nem árulok accounttokat. Csak tanács volt.
2. A Gmailbe épültbe, nem külön levelező kliens, a címzett nem is tud róla, hogy úgy ment el a levél. Nem kell neki semmibe belegyezni, visszaküldeni, elég ha elovassa és kapom az értesítést.
3. Abban nem hiszek, hogy ha e-mailben küldök valami eladott dolgot és azt akár tudatos olvasásási értesítéshez kötöm, veszítenék vásárlókat. Amelyik nem érti meg, hogy a csalók ellen szeretnék védekezni, azzal nem tudok mit kezdeni, legfeljebb nem vásárol tőlem. Erről persze tájékoztatom a temék leírásban, mint vásárlási feltétel.

(#68818) Tamy válasza V/ (#68817) üzenetére


Tamy
senior tag

1. Tudom, hogy Te nem árulsz, csupán arra céloztam, hogy a tanácsod rossz.
3. Sokan nem is tudják hol kell beállítani, illetve mint említettem nem is mindenhol lehet. Most akkor a "kedvedért" telepítsen levelezőklienst, állítsa be egy adott esetben kellő ismeretekkel nem rendelkező egyén. Tudom, nem kötelező tőled vásárolni, és nem árulsz accountot sem :)

Még egyszer hangsúlyozom, az e-mail tértivevénye nem egyenlő a postai tértivevénnyel, egyáltalán nem garantál semmit!

Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

(#68819) V/ válasza Tamy (#68818) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké. De mint írtam amit használok, nem levelező kliens, a Gmail bővítménye nálam.
A címzettnek nem kell semmit sem csinálni.
Ez a kiegészítő küld nekem értesítést ha a címzett elolvasta az e-mailt.
Te is másról írsz és én is másról.
Elnézést ha nem egyértelműen fogalmaztam volna.

[ Szerkesztve ]

(#68820) nzozz


nzozz
aktív tag

Sziasztok!
Azokról a csomagokról, amihez ugyan adtak valami tracking numbernek nevezett számsort, de se a 17track.net, se semmi nem tud vele mit kezdeni, azokról lehet valamilyen úton információt kinyerni? Már két különböző eladótól nem ért ide meglehetősen hosszú idő után se a csomagom és már kezd idegesíteni. Volt olyan rendelés is az említett 2 sikertelen közt, ami két héten belül itt volt, tehát az adatok jól vannak megadva az ebayen.

Köszönöm

(#68821) optikus


optikus
senior tag

hi!
szeretnek egy eladotol tobb cuccot vasarolni, egyenkent nem nagy ertek kb 5-6 dolcsi, de mindegyiknek a postazasi koltsege 6 dodo. van lehetoseg combined shipmentre.
namost betettem 6 db-ot a kosaramba es nyomnam a request totalt, de erre ezt irja:

"You haven't committed to buy these items yet
You'll commit to buy these items when you submit your request for a new total below. You can also remove these items from this request to continue.
...
By selectingCommit to buy & submit request, you agree to purchase these items. "

namost ezt nem ertem, ha pont azert kerem a teljes osszeget mert nem tudom mennyi lesz a posta az egeszre akkor az mitol minosul vasarlasnak? ezek ujsagok szoval gyak egy araban az osszeset elkuldhetne, de az biztos hogy ha teszem azt mondja hogy 36 helyett 35 akkor azzal nem vagyok elorebb de megis el kell fogadnom?

Jobb oldalt van egy kis sugo, az meg ezt mondja:

1 Review your order details and submit your request for a new total here.
2 We'll email you as soon as the seller sends you a new invoice.
3 You can then pay for your order

Ez takarhatja azt, hogy a 2. lepes utan nem vagyok koteles elfogadni/kifizteni?
:R

Buy books not gear.

(#68822) V/ válasza nzozz (#68820) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd meg másik követőkben esetleg
trackitonline.org
ha kínai akkor
global.cainiao.com

De ha nem nemzetközi postai nyomkövetési szám vagy nem futár céges szám, akkor nem igazán tekinthető pontos információnak amit látsz.

(#68823) V/ válasza optikus (#68821) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azzal van gond, hogy az egyik item nem tartozhat ide? Arra lehetséges, hogy nem érvényes a kombinált szállítás? Az eladó mit válaszolt?
Ha kapsz egy számlát az eladótól, azt illik kifizetni. Az van a 3. lépésben.

(#68824) optikus válasza V/ (#68823) üzenetére


optikus
senior tag

a leirasnal mindegyikhez oda irta a descriptionba:
"Postage is combined for multiple purchases. Please wait for a combined invoice before paying."
amikor kosarba teszem ott csoportositja eladok szerint, ez egy eladotol valo 6 cucc, es olyankor megjelenik nala, de csak nala a request total. az a bajom hogy nem vasarlas utan szeretnem tudni a fuvart hanem elore, ezert nem ertem a dolgot.

(sok olyan eladot is lattam mar akinel ha bedobalom a terekeit akkor egybol mutatja hogy mennyi a vege, nem kell ezzel szorakazni.)

Buy books not gear.

(#68825) WhiteWalker


WhiteWalker
nagyúr

Tudjátok esetleg , hogy eBay-n engedélyezett e az account árusítás? Gondolok itt pl Playstation accountot... :R

(#68826) V/ válasza WhiteWalker (#68825) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre a keresésre Playstation account adott fel hirdetéseket.
De nekem az utolsó infó az volt, hogy: selling primary PS4 accounts on Ebay is illegal
A látható hirdetések közül melyik nem elsődleges, azt nem néztem, de néhány csak 2 hetes valami.

(#68827) WhiteWalker válasza V/ (#68826) üzenetére


WhiteWalker
nagyúr

Köszönöm!
Egy éves PS plus tagságot akartam venni , ez volt az aukció címe:

"Playstation Plus 365 Days UK - PSN 12 Month PS Store - [PSN ACCOUNT]"

Kiderült ez egy primary account...
Miután megvettem akkor küldte az eladó a saját PS account belépési email címet a jelszó párossal , amihez ő vett egy éves tagságot . Így árulja az eBay-n...

[ Szerkesztve ]

(#68828) nzozz válasza V/ (#68822) üzenetére


nzozz
aktív tag

Nem nyert sajnos. Az az érdekes, hogy az egyik eladótól egyszerre rendeltem több dolgot, de csak külön tudtam elküldeni a megrendelést, ezért külön is lett postázva. Az egyik fele ideért rendesen pár hét alatt, a másik nem. Megegyeztük egy újraküldésben, de az se ért ide május közepe óta.
A másiktól is több cuccot rendeltem, az előre jelezte, hogy kb. 40 nap is lehet, amíg megkapom, de május 13. az kicsit régebben volt...
Úgy tűnik szívatnak a hongkong/china post -nál...

(#68829) V/ válasza nzozz (#68828) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát akkor a nem érkezett meg dolog mehet.

(#68830) radi8tor válasza V/ (#68791) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

"funonsun let us know that they can't buy a return shipping label for you to use for ... Sunglasses ....

The seller is still responsible for return shipping costs, so contact them to arrange return shipping."

Ilyenkor tényleg meg kell írnom az eladónak, hogy 14 dolcsi lesz a feladás vagy hogyan fogom megkapni az összeget?
(eBay-en keresztül indítottam a returnt)

⭐ Stella

(#68831) V/ válasza radi8tor (#68830) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladó nem fogja a postaköltséget visszaadni, ez a kiírás nem ránk vonatkozik, általános help szöveg, de USA-ban sem érvényes egyébként, ehhez neki ezt vállalnia kellene.
Elméletben küld egy Usps előrefizetett címkét, ráteszed a csomagra és reggel amikor megy a járat kezébe nyomod az Usps postásnak. Nincs Magyarországon felvevőhelyük, postásuk. Ezért nem érvényes ez a szöveg.
A Magyar Posta csak a nekik fizetett postaköltség fejében viteti el USA-ba a küldeményt.
A PayPal adja vissza, ha kéred tőlük.
De megírhatod neki, ha gondolod.

[ Szerkesztve ]

(#68832) radi8tor válasza V/ (#68831) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hm, milyen egyszerű ez. :W
Ok, köszi akkor majd PayPal-nak írom meg.

⭐ Stella

(#68833) optikus válasza V/ (#68823) üzenetére


optikus
senior tag

na beprobalkoztam, bar eleg bena dolog ez, hogy latatlanban kell vasarolni, de rendes volt az elado mert szinte masfel szallitas araban elkuldi a 6 db-ot egyutt. ezzel el is vertem a legutobb sikertelen vasarlasom refund osszeget :B

Buy books not gear.

(#68834) Gesta28


Gesta28
tag

Sziasztok!

Azt szeretném tudni, hogy ki lehet kiszűrni a fake eladókat?
Az alábbi terméket néztem ki, de gyanúsnak találom. Szeretném a segítségetek kérni. Vásároltam már az ebayről, de szeretnék biztosra menni, mielőtt fizetnék. :)

Előre is köszönöm a segítséget. :R

(#68835) Vertigo18 válasza Gesta28 (#68834) üzenetére


Vertigo18
addikt

Általános támpontokat tudunk csak adni, olyanokat mint a már sokat emlegetett "csak sok-sok értékeléssel rendelkező eladótól vásárolj", meg ilyenek.

De ez esetben egy kicsit könnyebb a dolog, mert ha rákattintasz, akkor látod, hogy "Fake seller...". Ráadásul az értékeléseknél pont a TE általad is kiszemelt terméknél van negatívként feltüntetve, hogy "fake"...

Jobb oldalon ki is van emelve! Mai dátummal.

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#68836) Gesta28 válasza Vertigo18 (#68835) üzenetére


Gesta28
tag

Igen, ez nekem is feltűnt, ezért vagyok óvatos. Csak azt nem értem, hogy az ebaynek miért jó, hogy vannak fake eladók, fake hirdetések? SSD-t akartam volna ebayről vásárolni, mivel a honi árak elég borsosak, de így hogy vannak fake termékek, nem biztos hogy érdemes ezzel kísérletezni. :)

Termékek közül ki lehet szűrni a fake termékeket anélkül, hogy végig kellene nézni mindent? :D

(#68837) Laraxior


Laraxior
titán

Licitálok egy alaplapra.
50EUR körül meg is állt pár napja. Még van 2 nap hátra..
Tegnap érkezett egy nulla értékeléses valaki, és 125-ig engedtem, utána ráhagytam.
Előfordulhat, hogy az eladó okoskodik?
Ha törlöm a licitem, mert mondjuk ennyit nem vagyok hajlandó adni érte, akkor nem fog visszaugrani a jelenlegi, nem általam ajánlott 126EUR-s ár ugye? :R

[ Szerkesztve ]

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#68838) faki_ válasza Laraxior (#68837) üzenetére


faki_
senior tag

Sikerült egy aukciót a valós értékénél jóval olcsóbban megnyerni, újra olyan eladóba futva, aki nem küldi el. Indoklásban azt írta, eladta már másnak. Az aukció törlését nem fogadtam el, másnap újra felrakta drágábban... Sajnos már tapasztalatból tudom, hogy töröltet is értékelhetek, a "My eBay > Account > Feedback" úton megjelenő listában benne van a termék, meg fogja kapni a negatívat. Azért írtam az eBay-nek, hogy valamit kezdhetnének az ilyennel, újra kb. ugyanaz a válasz, hogy sajnálják, de ez van, értékelhetek és megjegyezték, mivel vevőként nem fogadtam el a törlést, kiszámlázzák neki a 10%-os "jutalékot". Gondolom örülni fog, 400 EUR volt a licit.

Szerk.: Nem válasz akart lenni. :B

[ Szerkesztve ]

(#68839) zsolt19900


zsolt19900
őstag

#68766

erre nagyon senkinek semmi ötlete? törődjek bele, hogy az ebay nem tett semmit és hibás terméket kaptam és ezt bizonyítottam is videóval?

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#68840) V/ válasza zsolt19900 (#68839) üzenetére


V/
Topikgazda

A lényegi információ hiányzik.
Mit kell ez alatt érteni? az ebay már múlt hónap végén "lezárta az ügyet" megtudom nézni az eddigi "eszmecseréket" de semmiféle egyéb értesítést stb. nem kaptam
Ha lezárta, akkor volt egy döntés, ami egyben értesítés.
Nem látom a folyamatot a leírásodból, így nem igazán van válaszom.
Pl.: pár napja lejárt egy ügyem ebayen, ........... és az ebay már múlt hónap végén "lezárta az ügyet"
Ez így számomra érthetetlen, pár nap de múlt hónap végén, ez nem egy dolog?

Pl.: Meddig jutottál el a case-ben? Kérted az eBay döntését (volt Ask us to step in and help lehetőség) vagy zárult az idő lejártával?

Ha hibás volt, akkor most is járna a pénz vissza. A te hibás állításodat viszont cáfolhatja az eladó csak akkor döntenek a te javadra, ami akár visszaküldés utáni refund lehet, ha a te állításod egyértelműbb.
Ha PayPal fiókodon keresztül fizettél akkor adott a lehetőséged a a megkapott termék nem a leírás szerinti (the item I received is significantly not as described) dispute inditására.
PayPal topik, Összefoglaló, 9. pont.

(#68841) zsolt19900 válasza V/ (#68840) üzenetére


zsolt19900
őstag

a pár nappal ezelőtt és a hónap vége pont egybe esett, bocsi :)
26án lezárták kb 3hét vagy nem tudom mennyi ideig volt nyitva..... és semmi de semmi értesítést sem kaptam, megtudom nézni, hogy mi ment vitában az "adok-kapok" aztán kb. ennyi

az eladó váltig állította, hogy hibátlant küldött nekem és azt hiszem jelezte, hogy hát küggyem' vissza, én erre ugye linkeltem egy yt-ra feltöltött vidi linket, amin látszik kicsomagolástól fogva, hogy biza ha bekötöm se kép se hang.... és én írtam egy lehetőséget az ebay ill. az eladó felé, hogy xy pénzösszeg megtérítése elegendő lesz számomra, mert kb annyiért lehetne javítani és a terméket megtartanám megjavíttatnám és ennyi

de akkor megnézem ezt a paypalos vitaindítós dolgot köszönöm

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#68842) trialboj


trialboj
őstag

Néhány árucikknél látok értékeléseket az oldal alján, de a legtöbbnél (amelyek tényleg kelleneének) nem találok ilyet.... Ez azt jelenti hogy senki nem értékelte még, vagy valahol be lehet állítani h mutassa v sem?!

Erről érdekelne pár értékelés például. ok ennél azt írja hogy 1 dbot adtak el, de a többi cuccnál 200+ eladással sem látok értékelést... illetve van ahol nem is mutatja mennyit adtak el :(

Köszönöm

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#68843) zeon.hu válasza trialboj (#68842) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Feedback selector
Beírod az eladó nevét, alá pedig kulcsszavakat.
Iránymutatónak jó lehet.

#?*@&!

(#68844) V/ válasza zsolt19900 (#68841) üzenetére


V/
Topikgazda

A szabályok szerint ha hibás küldd vissza, kapsz újat, vagy megjavítja.
Az általad kért dolgot nem kell elfogadnia, ha elfogadja, akkor neked a javítási költséget igazolni kellene egy árajánlattal és azt kellett volna eleve elküldeni. Bemondásra nem megy a dolog.
se kép se hang Ez alapján hogy lehet eldönteni, hogy javítható?
Ezek szerint nem kérted az eBay döntését sem, így az azért zárult döntés nélkül.

(#68845) trialboj válasza zeon.hu (#68843) üzenetére


trialboj
őstag

El sem tudod képzelni mennyire hasznos ez az oldal, nagy köszönet érte.
Mondjuk a te lelkeden szárad az is ha emiatt, visszaszokom ebayre, és eltapsolom a pénzeme olyan szarságokra amire már nincs szükségem, de mivel olcsó és jót írtak róla nekem is kell : ))))

Cserébe itt egy oldal ami segít a keresésben, vagy legalább is másképpen keres ebayen, lehet sokan ismerik de hátha valakinek újdonság:

PicClick

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#68846) zsolt19900 válasza V/ (#68844) üzenetére


zsolt19900
őstag

múltkori hibás vásárlásos fejegységemről se videó se semmi nem volt, bemondanom se kellett és utaltatta vissza az ebay az eladóval xy hányadát, szóval ezért nem értem a mostani helyzetet

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#68847) V/ válasza zsolt19900 (#68846) üzenetére


V/
Topikgazda

Rendben, az akkor volt, de szoktuk az állításainkat, kéréseinket igazolni, mert ez az elvárás általában.
De ha nem kéred az eBay döntését, akkor nem fog dönteni. Erre utaltam amikor azt kérdeztem hogy: Kérted az eBay döntését (volt Ask us to step in and help lehetőség)

(#68848) zsolt19900 válasza V/ (#68847) üzenetére


zsolt19900
őstag

nem tudom, hogy volt e ilyen lehetőség, nyitottam ügyet, mint a múltkor leírtam a dolgokat és hogy számomra mi lenne a legkézenfekvőbb dolog, mivel tényleg megjavíttatnám és megtartanám erre ment a levélváltás és a zárási dátumot követően lezárás és utána néma csend

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#68849) V/ válasza zsolt19900 (#68848) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglaló 3. pontjánál vannak az erre vonatkozó dolgok leírásai, erre konkrétan a 3. c) vonatkozik. Ha azt nem tetted meg, akkor az idő letelte miatt zárult a dolog.

(#68850) 600d-s


600d-s
csendes tag

Sziasztok!
A probléma a következő: próbálkoztam egy okostelefont megvenni, de a fizetésre kattintva a következőt írta ki: "Sellers do not accept payments now. Contact them for help. " Ezt két különbözö eladónál is kiírta, "balszerencsémre" ezeknél kosárba tettem a telefont, hogy ha majd megjavul a rendszer, akkor az egyiket megveszem. Ezekután egy harmadik eladónál sikerült megvennem a telefont, most viszont írt az egyik "kosaras", hogy "You haven't paid for your item for more than 4 days so an unpaid item case has been opened. If you pay by Wed, Jul 12, 2017 11:21:36 GMT, the seller will ship it to you and the case will be closed.

Vagyis azt írja (ahogy én megfejtettem), hogy fizessek, különben valamiféle eljárást índít.
Nem ismerem az ide vonatkozó ebay szabályokat (ezért kérem a segítségeteket), de az én olvasatomban nem vagyok kötelezhető megvásárolni a kosár tartalmát.
Megírtam a "kosaras" eladónak, hogy fizetési próbálkozásomkor milyen üzenetet kaptam és nem tudtam kifizetni a terméket, és egy másik eladónál megvettem, kértem, törölje a kosár tartalmát.
Köszönöm, ha tudtok segíteni (mert "idegállapotban" vagyok)!

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.