Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45020) Crvsh3R


Crvsh3R
senior tag

Sziasztok!

Rendeltem az egyik munkatársamnak egy ilyet. 2014.05.10-én rendeltem, a kiszállítás dátuma Fri. May. 23 - Wed. Jun. 11 lett volna, ha megérkezett volna. Ráírtam az eladóra (sima üzenetküldés "other" tárgyban), hogy esetleg tud-e valamit a csomagról. Először ismét leegyeztette a szállítási címet, majd ezután küldött egy ilyen üzenetet:

"hello. my friend.
so sorry for you .
your item we have shipped already.
so sorry the item still haven´t reach to you.
item maybe have lost on the shipping way , i´m very sad and sorry it.
Now in order to fast solve problem, can we resend new one to you if you can wait ?
or can we refund to you ?
thanks and wait your reply.
have a nice day."

Szerintetek mitévő legyek? Tudom nem nagy értékről van szó, de nem magamnak rendeltem és ezért próbálom a legjobb megoldást megtalálni. Néztem az eladó értékeléseit és szép számmal láttam "nem érkezett meg a rendelt termék" értékeléseket.

Samsung Galaxy A52s 5G || Steam: Crvsh3R || Nintendo Switch OLED || NS friend code: SW-6235-6627-3408 || Hirdetéseim (Switch kiegészítők, stb.): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/crvsh3r/index.html

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.