Hirdetés

2019. február 23., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-10 10:52:16

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45020) Crvsh3R


Crvsh3R
(fanatikus tag)

Sziasztok!

Rendeltem az egyik munkatársamnak egy ilyet. 2014.05.10-én rendeltem, a kiszállítás dátuma Fri. May. 23 - Wed. Jun. 11 lett volna, ha megérkezett volna. Ráírtam az eladóra (sima üzenetküldés "other" tárgyban), hogy esetleg tud-e valamit a csomagról. Először ismét leegyeztette a szállítási címet, majd ezután küldött egy ilyen üzenetet:

"hello. my friend.
so sorry for you .
your item we have shipped already.
so sorry the item still haven´t reach to you.
item maybe have lost on the shipping way , i´m very sad and sorry it.
Now in order to fast solve problem, can we resend new one to you if you can wait ?
or can we refund to you ?
thanks and wait your reply.
have a nice day."

Szerintetek mitévő legyek? Tudom nem nagy értékről van szó, de nem magamnak rendeltem és ezért próbálom a legjobb megoldást megtalálni. Néztem az eladó értékeléseit és szép számmal láttam "nem érkezett meg a rendelt termék" értékeléseket.

Intel Core i5-6600, BE QUIET! Pure Rock, ASUS Z170-PRO, HyperX DDR4 2x8GB KIT (2133 MHz, CL13), ASUS STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, SanDisk Extreme Pro 240 GB, WD Black 1 TB, FSP Raider 550 || Steam: Crvsh3R

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.