Hirdetés

2019. február 23., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-10 10:52:16

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44651) fardem válasza student (#44650) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

honnan rendelted?

nekem csütörtökön jött meg kínából a cucc, amit május 13-én rendeltem.

lassan esedékes neked is, de ha nem jön meg akkor case.

(#44652) jenei1994 válasza student (#44650) üzenetére


jenei1994
(PH! addikt)

Nekem se jött meg három termék amit rendeltem ebaye. :(((

Itt a postával van a gond !!!! :W

(#44653) student válasza fardem (#44651) üzenetére


student
(őstag)

kínából
hkpowerstore (320371 )
98,3% Positive feedback
Sale date: 05/12/14
Tracking number: --
Estimated Delivery: Wed. May. 28 - Thu. Jun. 19

(#44652) jenei1994

az jó ha neked se mert akkor tényleg a posta ül rajta

[ Szerkesztve ]

(#44654) Silent77 válasza Kerio (#44649) üzenetére


Silent77
(PH! kedvence)

Az eladó írta az utolsó üzenetet, ha arra válaszolsz, akkor ott lesz alul:
Escalate the case to eBay Customer Support

[ Szerkesztve ]

(#44655) Kerio válasza Silent77 (#44654) üzenetére


Kerio
(őstag)

Köszi!
De nincs ott :( :

[ Szerkesztve ]

(#44656) fardem válasza Kerio (#44649) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

ahogy nézem, 12-én nyitottad. szóval még csak ma telik le a 3 nap. addig nem is látod az escalation lehetőséget.

(#44657) Kerio válasza fardem (#44656) üzenetére


Kerio
(őstag)

Jaaaaa. 3 nap? Vagy úgy. :) Akkor értem. :R

[ Szerkesztve ]

(#44658) fardem válasza Kerio (#44657) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

most néztem a uk ebay oldalt. ott azt írja hogy ha nincs megoldás a case nyitást követően akkor 8 nap után tudod eszkalálni. nem 3 nap. itt szépen le van írva minden

http://pages.ebay.co.uk/ebay-money-back-guarantee/how-to-help-FAQ.html

"There are three main timelines that you should be aware of:

If there's a problem, let the seller know as soon as you (should) have received your item. You're eligible for refunds under the eBay Money Back Guarantee if you do so at any time up to 30 days from your actual or latest estimated delivery date.
You can ask eBay to review the case if you are not happy with the seller's solution and at least 8 days have passed since you first contacted the seller about this.
If you don't escalate the case to us, it will close automatically after 30 days (we'll send you reminders so you dont forget."

tehát a lényeg: 8 nap után tudod követeléssé alakítani, ha a seller nem mond semmit.

(#44659) #52560384


#52560384
(törölt tag)

Sziasztok!
Abban az esetben mi a teendő, ha ami megérkezett az nem egészen az, amit rendeltem. Konkrétan egy laptop akksiról van szó, ami nem passzol bele, pedig a leírás alapján jónak kellene lennie. Ilyen esetben én vagyok köteles kifizetni, a visszaküldést és ők küldenek másikat, vagy hogy működik ez?

(#44660) Kerio válasza fardem (#44658) üzenetére


Kerio
(őstag)

Tényleg. Köszi! :R

(#44661) fardem válasza #52560384 (#44659) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

ha nincs tracking number, tagadd le, hogy megjött. mivel ahhoz hogy visszakapd az árát, az eladó kérheti hogy küldd vissza. ez sajnos a saját költségeden történik meg. szóval már 2-3000-et buksz.

az eladó csak az eredeti fizetést refundolja, a visszajküldést te fizeted.

illetve szerintem gagyi termékről lehet szó, ha nem passzol a laptopba...

(#44662) fardem válasza Kerio (#44660) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

szerintem fölösleges tovább írkálnod neki.mivel te refundot kértél, nem újraküldést akarsz és már párszor tudatosítottad ezt vele. erre még mindig újraküldésről hadovál. ha letelik az idő csak eszkalélj.

(#44663) #52560384 válasza fardem (#44661) üzenetére


#52560384
(törölt tag)

Köszi a választ! A laptopba azért nem passzol, mert nem azt az akksit küldték, ami a leírásban volt, tracking number sajnos van, de nem működött egyszer se, nem fogadta el az oldal ahova be kellett írni..

Szerk.: most nézem, hogy a termék nevében szerepel a laptop amibe rendeltem(acer aspire 5745g), viszont a leírásban nem... Marhajó, kicsit se megtévesztő. Ezért reklamálhatok?

[ Szerkesztve ]

(#44664) Kerio válasza fardem (#44662) üzenetére


Kerio
(őstag)

Igen. Én megpróbáltam kikerülni az eszkalálást. Úgyhogy az lesz, amit írtál.

(#44665) fardem válasza #52560384 (#44663) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

kínából van? szerintem kamu a tracking number is, ha nem fogadja el az oldal. sőt! mennyi idő alatt ért ide?

én letagadnám a helyedben, hogy megjött.

mivel ha case-t nyitsz és írod, hogy megjött ,de nem jó a termék , mivel mást küldtek, akkor majd azt kéri az eladó és az ebay is hogy küldd viszza.
persze azt majd te állod, ami nem túl olcsó mivel ajánlott kell hogy legyen. illetve majd azt mondják küld újat, ami vagy fel lesz adva, vagy sem.

(#44666) kaktuszok válasza Kerio (#44657) üzenetére


kaktuszok
(lelkes újonc)

Nem is értem mit nem tudtál, hiszen pont te idézted be a szöveget, amelynek első sora:
"If after 3 business days you don’t hear back from the seller, or are not satisfied with his or her resolution, escalate your case in the Resolution Center so we can help you."

Meg azt sem értem, hogy a szállítási idő letelte után miért kell rögtön pattogni. Az meg végkép bunkó hozzáállás, hogy az ügy nyitása után második nap rágod a körmöd, hogy mikor tudod szerencsétlen eladót jelenteni az Ebay felé, hogy nem lehet vele egyezkedni.

Sok cucc jön meg 40-45 napra. Még bőven megérkezhet. Sejthető mit tennél, ha refund után megérkezne az áru.

Persze sokaknak nem tetszhet a véleményem, de érhető sokszor az eladó időhúzása (a védelem idején belül, nem pedig azt túllépve!). Nyomott áron árulnak, elég ha egyetlen vevőre ráfizet, sokszor 10-15 következő vásárlás nyereségét viszi el.

Én sosem nyitottam még case-t a szállítási határidő letelte után pár nappal. Minek? Meglesz a pénzem úgyis, ha elveszett a postán. Ráadásul még akkor sem lesz igazam, hiszen nem biztos, hogy nem adta fel az eladó.

[ Szerkesztve ]

(#44667) fardem válasza Kerio (#44664) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

sajnos a kínaiak arra hajlamosak játszani, hogy az időt húzzák és kifuss a case-ből.
ha korrekt volna, akkor elfogadja a refundot, nem szarakodik.

nem kell félni az eszkalálástól, 99%-ban a vevő javára ítélik meg. meg kell mondani az ebaynek, hogy nem jött meg, x idő eltelt, nem regisztrált levél, te szeretnéd a pénzed vissza....

(#44668) cyberwarfare


cyberwarfare
(őstag)

Nem tudom már ki ajánlotta a légipistás megoldást, hogy amcsiból tudjak rendelni, de nem igazán akar válszólni egy jó ideje. Persze a csomagom már nála van.

Origin: cyberwarfare90 Steam: 76561198018266059 i7 4.4 1070 0.875

(#44669) Kerio válasza kaktuszok (#44666) üzenetére


Kerio
(őstag)

Igazad van. De "lebunkózni" nem kell. A személyeskedésnek itt nincs helye szerintem. Az ügyet nyitva hagyom. És nem csinálok belőle Claim-et. Hátha megérkezik.
Egyébként nem egyből "pattogtam". 8 nap után nyitottam a Case-t, Full Refund kérelemmel.
Ő írta, hogy várjak 1 hetet. Vártam is, majd írta, hogy várjak egy hetet. Teljesen ugyanazzal a sablon szöveggel.

Egyébként már utaltam vissza pénzt, Refund utáni megérkezést követően. :K

[ Szerkesztve ]

(#44670) fardem válasza kaktuszok (#44666) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

A vita (case) az nem jelentgetés, hanem a probléma megoldása egyezkedéssel. az engem nem boldogít, ha valamit kifizetek és nem jön meg normális időn belül. egy globalizált világban ne legyen 1 hónapnál több idő amíg ideér valami.
ezért az ebayn lett vásárlói védelem. persze vissza lehet élni vele, de ezért kell úgy eladni illetve feladni valamit, hogy regisztrált legyen illetve, és ne csak úgy a vakvilágba. és természetesen az eladónak felelőssége, hogy a vevő megkapja a kifizetett dolgot.

az meg engem, mint vevőt nem érdekel, hogy mennyire ráfizetéses egy eladó. én kifizettem valamit és szeretném megkapni. ezért ne indítsak semmit, ha nem jön meg mert sajnálom az eladót?

és hogy lesz meg a pénzed, ha elveszett a cucc postán? ki kártalanít?

(#44671) Kerio válasza fardem (#44670) üzenetére


Kerio
(őstag)

Inkább fizetnék egy termékért párszáz forinttal többet, csak legyen rajta Tracking Number. :U

[ Szerkesztve ]

(#44672) faresz5 válasza Kerio (#44671) üzenetére


faresz5
(senior tag)

2-6 dollárért szinte bármire adnak trackinget, csak kérni kell az eladótól

(#44673) cyberwarfare válasza cyberwarfare (#44668) üzenetére


cyberwarfare
(őstag)

Pont most válaszolt miután írtam ide. Micsoda furcsaságok vannak itt. Na mindegy szólok, ha nálam a cucc. :D Lehet, hogy más tud tanúlni az esetből.

Origin: cyberwarfare90 Steam: 76561198018266059 i7 4.4 1070 0.875

(#44674) Kerio válasza faresz5 (#44672) üzenetére


Kerio
(őstag)

Legközelebb az lesz. És akkor elkerüljük az ilyen kellemetlenségeket.

(#44675) #52560384 válasza fardem (#44665) üzenetére


#52560384
(törölt tag)


Így néz ki a rendelés, június 3-án érkezett meg (sajnos csak most állt módomban kipróbálni) május 4-én rendeltem 1 hónap alatt, és igen, Kínából jött. A tracking number azért is gyanús mert az androidos ebay appon a trackingnél a carrierre "Sweden post" van írva, és az estimated deliverynél pedig "Unconfirmed" áll..

Mindezek tudatában akkor tagadjam le és minden bizonnyal kapok refundot?

[ Szerkesztve ]

(#44676) spy14 válasza #52560384 (#44675) üzenetére


spy14
(kvázi-tag)

Kellett aláírnod amikor hozta a postás? Mert ha nem akkor szerintem nem tudják, hogy megérkezett-e.

(#44677) thomasa válasza spy14 (#44676) üzenetére


thomasa
(senior tag)

Ha az eladó igazolja, hogy fel lett adva, akkor azzal kivédte magát.

(#44678) flegga92 válasza #52560384 (#44675) üzenetére


flegga92
(senior tag)

Nekem is ilyen laptopom van, nem láttad hogy a képen lévő akksi nem hasonlít a belevalóra? Én alapból nem szoktam olyat venni aminél nincs meg a pontos kép ha tudom milyen valójában

(#44679) fardem válasza thomasa (#44677) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

csak akkor ha van neki feladószelvénye azaz regisztrált küldemény. sima pénztárgépblokk nem számít.

(#44680) thomasa válasza fardem (#44679) üzenetére


thomasa
(senior tag)

Igen, de van olyan követés, ami csak az országhatárig szól, az, hogy a végén átvették-e vagy sem azt nem követi vissza az a fajta.

(#44681) Degeczi válasza thomasa (#44677) üzenetére


Degeczi
(PH! nagyúr)

Attól még kártérítéssel tartozik a vevője felé, ha az valóban nem kapta meg
(hiszen az eladó feladata eljuttatni a kifizetett terméket - egy postai vis maiort majd ő boxol le a postával, a vevőnek azzal nincs dolga, őt az eladónak kell kártalanítania)

A trackinges cuccok átvételét azonban jellemzően alá kell írni, idővel értesül róla a feladó, tehát nem jó ötlet letagadni a megérkezést.

(#44682) #52560384 válasza spy14 (#44676) üzenetére


#52560384
(törölt tag)

Nem kellett aláírni semmit.

(#44683) fardem válasza #52560384 (#44682) üzenetére


fardem
(fanatikus tag)

szerintem free postage-el simán jött. ergo sima levél. a trackinget csak kamuból írta hozzá. a csomagoláson volt valami tracking info? ott is fel kellene tüntetni a számot.

(#44684) #52560384 válasza flegga92 (#44678) üzenetére


#52560384
(törölt tag)

Az a baj, hogy ismerősnek rendeltem, így én nem is tudtam, hogy néz ki, csak kaptam egy típusszámot. :/

(#44685) parkr válasza #52560384 (#44684) üzenetére


parkr
(őstag)

én is ugyanígy ismerősnek rendeltem, bár az enyém még a maláj posta kezében van.
remélem nem lesz szopás vele.

[ Szerkesztve ]

2 ∞ & ⇨

(#44686) flegga92 válasza #52560384 (#44684) üzenetére


flegga92
(senior tag)

Akkor elnézést :R Ha sikerül beszerezni egy jót légyszi írd már meg milyen. Nekem az akksim kb 5 perces lecsukott képernyővel, de mertem bele kintről rendelni, itthon meg drága.

(#44687) thomasa válasza #52560384 (#44684) üzenetére


thomasa
(senior tag)

Pont ilyenek miatt sosem rendelek ismerősnek.

(#44688) #52560384 válasza fardem (#44683) üzenetére


#52560384
(törölt tag)

Nem látok rajta semmiféle tracking infot, de lehet, hogy nem akarok belefolyni ebbe és inkább megpróbálom elpasszolni, aztán rendelek egy olyat ami tényleg belevaló.

flegga92: persze, majd megírom, hogyha megérkezik a következő :)

[ Szerkesztve ]

(#44689) Mr.Csizmás válasza Mr.Csizmás (#44627) üzenetére


Mr.Csizmás
(PH! félisten)

up? :U :R

| Cicu & Cica VI | id: fritzkandur (#2997 Bnet) | 3D nyomtató hobbista | eladó Huawei P20, mecha bill 60% és fullsize: https://hardverapro.hu/tag/mr_csizmas

(#44690) Tikakukac


Tikakukac
(Jómunkásember)

Kérdéseim első része:

Angolhonból akarok gépet. Mert olcsó.
Nem szállítanak haza, mert csak.
Van kint élő rokonság meg minden, így oda is rendelném, semmi gond ezzel. Ők meg hazahozzák.

Viszont: ugye nem enged sem venni, sem licitálni az ebay nekem.

Kérdés: mi alapján szűr az ebay ilyenre? Kell egy ember akinek UK címre szól az accja, vagy elég ha mondjuk + címként felvetetem mondjuk haverom tesója címét, aki kint is van szinte ott él? Vagy regeltessek egyet valakivel és ennyi? Ha utóbbit választom akkor más megkötés nincs, tehát azt én már fizethetem sajátról is ugyi?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#44691) thomasa válasza Tikakukac (#44690) üzenetére


thomasa
(senior tag)

Próbáltál licitálni? Egy csomóan elfelejtik letiltani ahova nem szállítanak. Utána meg majd beállítod, hogy hova kéred, ha nyertél.

(#44692) Tikakukac válasza Tikakukac (#44690) üzenetére


Tikakukac
(Jómunkásember)

Hmm máris korrektúráznom kell magam, mert úgy tűnik, simán adható meg másik cím, másik országba.

Kérdés: ha bezúzom oda az általam levajazott személy helyét fognak még másért rinyálni? Lakcímkari stb stb. mert ha nem akkor problem solved, kezét csókolom.

Esetleg megoldás lehetne még az állítólagos csomagbróker és társai, de nuku biztosítékkal ilyen helyekre cuccot elküldeni...merész. Cserébe egyszerű megoldás.

thomasa: Jha, már megpróbáltam. És szépen kiírta, hogy shipping ide nuku és sorry.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#44693) ferke72 válasza Tikakukac (#44692) üzenetére


ferke72
(senior tag)

Írd be a kinti ismerősök címét és arra a te neved kézbesítési címnek. Én is ezt csináltam mikor ide nem hozták ki. Azt viszont jól nézd meg kitől rendeled milyen előzményei vannak eladás terén ;]
Legfontosabb a címet rögzítsd be a fiókodhoz!

fair play..

(#44694) ferke72


ferke72
(senior tag)

Mi a véleményetek arról hogy hong kongi rendelésem állítólag rendszerhiba miatt nem frissül..persze csütörtök óta..higgyem el az eladónak? ilyet még nem láttam és most kérdésre azt írta a tracking jó csak nem tudja frissíteni a swiss post..már ez is fura miért azzal küldi?! Mikor előbb Fedexet és Hong Kong postot jelölt meg..Gondolkodom hogy a levelezésünket beküldöm a héten e-baynek mivel júl közepét jelölte meg legkésőbbi érkezésnek... :W

fair play..

(#44695) Degeczi válasza ferke72 (#44694) üzenetére


Degeczi
(PH! nagyúr)

Ha csütörtökön adta föl, akkot nyugi, ne türelmetlenkedj!
Amíg le nem telik a megadott szállítási határidő (és nem fizettél külön gyorspostáért), nincs miért az Ebayhez fordulnod.

Az pedig valóban előfordul, h sokáig nem működik egy tracking szám.
Fedexet és HKP-ot nyilván nem neked adta meg (hiszen két külön szolgáltató, és előbbi drágább gyorsposta, amiért külön fizetned kellett volna és akkor nem júl közepe lenne a határidő), hanem a termékoldalon lehetett fölsorolva mint kétfajta szállítás - de csak jobban jársz, ha a valószínűleg túlterhelt posta helyett egy másik szolgáltatót választott.
Tökmindegy, ez az ő dolga és nem alap panaszra.

(#44696) ferke72 válasza Degeczi (#44695) üzenetére


ferke72
(senior tag)

Akkor a héten lehet az is megmozdul és nemcsak azt látom standard packing..
Igaz Swiss post nem tudom mit fog jelenteni,van egy olyan érzésem a helyi királyi postát nem fogom megúszni..vagy lehet mégis? :F

fair play..

(#44697) Degeczi válasza ferke72 (#44696) üzenetére


Degeczi
(PH! nagyúr)

Lehet, hogy megmozdul, lehet hogy nem - mindegy. Az egyetlen lényeges, h a vállalt szállítási időn belül megérkezzen, és azzal valszeg nem lesz gond.
A hazai kiszállítást természetesen az itteni posta végzi, csak futárszolgálat esetén lenne másként.

(#44698) ferke72 válasza Degeczi (#44697) üzenetére


ferke72
(senior tag)

és a költségek miatt vám is rá fog ülni..kicsit bosszant hogy más dhl használt kb ugyanígy adták fel,mindent nyomon követhet és még ide is ért azóta országba..no mindegy én vállaltam..az átlag kiszállítás min. két hét az eladónál ha jól láttam..tracket meg nem nézem pár napig.

fair play..

(#44699) SUPREME7


SUPREME7
(PH! addikt)

Nálatok megy az üzenetküldés? Nálam a respond gombra bőkve behal...

(#44700) cyberwarfare válasza Tikakukac (#44692) üzenetére


cyberwarfare
(őstag)

Hali!

Nekem is volt ilyen gondom. Adj meg egy másodlagos címet és azt állítsd fő címedre és akkor jól lesz.
Primary shipping address a neve azt hiszem.

Origin: cyberwarfare90 Steam: 76561198018266059 i7 4.4 1070 0.875

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.