Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1741) Gubek-Einste


Gubek-Einste
Topikgazda

Egy kis ügyfélszolgálati (rém)történet:

1; Pénteken délelőtt fél kilenckor ELMŰ földkábel zárlat miatt áram szünet a környéken kb fél-három negyed órára, természetesen emiatt UPC szolgáltatás nincs.
2; Miután visszajött az áram továbbra sem volt UPC szolgáltatás, gondoltam valami kiment majd visszakapcsolják, 1221 be is mondta a hibát <- eddig mindig pontos volt.
3; Mivel délután sem volt semmi így felhívtam őket: Hiba bejelentés felvéve, hétfőre kiszállás megbeszélve, ha van több előfizető is akinél nincs azonnali hiba javítás.
4; Alsó szomszédnál sincs semmi, hiba bejelent fél hatkor, azonnali kiszállás nincs.
5; Nyolc órakor újabb telefon, késő időpont miatt szombat reggeli kiszállás.
6; Szombat reggel javítás nincs, felső szomszéd is bejelenti a hibát <- 3 még kevés az azonnali kiszálláshoz!!! <- többi előfizető nincs itthon vagy Digi-s.
7; Személyes ügyfélszolgálatra bemenetel, sor kivár -> telefon központba -> 10 perce technikus kiküldve!!!
8; Haza érve hibajavítás folyamatban -> lenni nagyon boldog, hogy ismét van szolgáltatás. Hiba: erősítő kiment.

A 6. és 7. pont között eltelt kb fél óra.

Tanulság:
1; Ügyfélszolgálatosok hülyék, ahány ember annyiféle válasz. Nincs semmilyen szolgáltatás -> iktassam ki a router-t hátha csatlakozik a modem?!
2; Hozzáértő személyt nem lehet kapcsolni aki talán tudja, hogy ilyen esetben nem az előfizetőnél van a gond hanem az elosztó dobozban.
3; Áram szünet után (szinte) mindig ki kell menni szállni az erősítő miatt <- technikus mondta.

Bónusz 1:
Ügyfélszolgálati irodában kértem hangot a bemutató tévére, hogy amíg nem lesz nálam szolgáltatás addig beköltözök oda, nagyon nézett a nő erre. Következő azt lett volna, hogy viszem a laptopot is és kérek abba netet is.

Bónusz 2:
Ha holnap kijön valaki akkor kicseréltek vele néhány kábelt amit már egy jó ideje ki kellett volna cserélniük - 10 cm toldás + fél méter elágaztatás box-hoz -és vissza adom a több mint tíz éves osztókat amiket ki kellett volna cserél már májusban amikor is box csere miatt megrázta az áram a manust aki emiatt nem tekerte vissza a kábelt az osztóba.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.