Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
Egy kis ügyfélszolgálati (rém)történet:
1; Pénteken délelőtt fél kilenckor ELMŰ földkábel zárlat miatt áram szünet a környéken kb fél-három negyed órára, természetesen emiatt UPC szolgáltatás nincs.
2; Miután visszajött az áram továbbra sem volt UPC szolgáltatás, gondoltam valami kiment majd visszakapcsolják, 1221 be is mondta a hibát <- eddig mindig pontos volt.
3; Mivel délután sem volt semmi így felhívtam őket: Hiba bejelentés felvéve, hétfőre kiszállás megbeszélve, ha van több előfizető is akinél nincs azonnali hiba javítás.
4; Alsó szomszédnál sincs semmi, hiba bejelent fél hatkor, azonnali kiszállás nincs.
5; Nyolc órakor újabb telefon, késő időpont miatt szombat reggeli kiszállás.
6; Szombat reggel javítás nincs, felső szomszéd is bejelenti a hibát <- 3 még kevés az azonnali kiszálláshoz!!! <- többi előfizető nincs itthon vagy Digi-s.
7; Személyes ügyfélszolgálatra bemenetel, sor kivár -> telefon központba -> 10 perce technikus kiküldve!!!
8; Haza érve hibajavítás folyamatban -> lenni nagyon boldog, hogy ismét van szolgáltatás. Hiba: erősítő kiment.
A 6. és 7. pont között eltelt kb fél óra.
Tanulság:
1; Ügyfélszolgálatosok hülyék, ahány ember annyiféle válasz. Nincs semmilyen szolgáltatás -> iktassam ki a router-t hátha csatlakozik a modem?!
2; Hozzáértő személyt nem lehet kapcsolni aki talán tudja, hogy ilyen esetben nem az előfizetőnél van a gond hanem az elosztó dobozban.
3; Áram szünet után (szinte) mindig ki kell menni szállni az erősítő miatt <- technikus mondta.
Bónusz 1:
Ügyfélszolgálati irodában kértem hangot a bemutató tévére, hogy amíg nem lesz nálam szolgáltatás addig beköltözök oda, nagyon nézett a nő erre. Következő azt lett volna, hogy viszem a laptopot is és kérek abba netet is.
Bónusz 2:
Ha holnap kijön valaki akkor kicseréltek vele néhány kábelt amit már egy jó ideje ki kellett volna cserélniük - 10 cm toldás + fél méter elágaztatás box-hoz -és vissza adom a több mint tíz éves osztókat amiket ki kellett volna cserél már májusban amikor is box csere miatt megrázta az áram a manust aki emiatt nem tekerte vissza a kábelt az osztóba.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!