Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:49:04

LOGOUT.hu

Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67501) Skimaster válasza Laci0808 (#67483) üzenetére


Skimaster
senior tag

Audi Allroad 2.7 ..... :C Imádom.....

(#67502) SeatZola


SeatZola
őstag

VW Jetta 1.9 PdTDI immár 6,5 éve. Nagyon-nagyon bevált. Meg munkába járni már 4 éve egy kis Opel Corsa 1.2 16V

Rappi

(#67503) apholyon válasza Wg5113 (#67467) üzenetére


apholyon
aktív tag

Nem csúnya, csak a világos szíj, meg a dátumnál a nagyítós üveg nem tetszik, de azért köszönöm!
Holnap idõ függvényében felpróbálok minél többet azok közül, amik tetszenek. Kézben / felvéve gyorsan változik a vélemény...

Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)

(#67504) vadászcsiga válasza apholyon (#67503) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Pedig az a nagyító zseniális találmány, főleg annak akinek kicsit gyengébb a szeme. Pl nekem

(#67505) Wg5113 válasza apholyon (#67503) üzenetére


Wg5113
aktív tag

A világos szíj nincs hozzá,csak a gyári fém.Az óra nálunk 230 körül van és csak fehér.Nem én árulom,de tuti jó vétel.A nagyítót már olvashattad.

(#67506) Gabor970


Gabor970
addikt

W124 benzin automata rulez. Az utolsó AUTÓk egyike. (továbbiak szerintem: W126, volvo 9-es sorozat, Lexus LS400) Ha tehetném vásárolnék legalább hármat a fentiekből minimális km állással németben, és valahogy konzerválnám magamnak a jövőre.

Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda

(#67507) Bati0501 válasza young78 (#67496) üzenetére


Bati0501
őstag

Rossz tapasztalat?
Igazából nem olvastam még jobban utánuk,legalábbis a hibájuk után,mert amit eddig olvastam ott mindig az volt,h húú de jó és még keveset is eszik.
Egyébként nekünk se a szívünk csücske ez a pici motor turbóval megspékelve,mondjuk most is 1.4-ünk van,de nincs rajta turbó,illetve ezeken a modern motorokon annyi minden elektronika van,h ha vminek vmi baja lesz...

(#67508) Szabikaa20


Szabikaa20
őstag

Ma szereztem... :) Modellezö foszforeszkálós festék...Nem C1 vagy C3 de ez se rossz!

Ender 5 Pro, iPhone 13, iPad 2021,Dahua Imou Ranger 2 4MP

(#67509) vadászcsiga válasza Skimaster (#67501) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Azt én is imádnám :K

(#67510) young78 válasza Bati0501 (#67507) üzenetére


young78
tag

Kis motorból nagy teljesítményt kipréselni az nem a tartósság ígérete, az EU bürokrácia kényszerítette rá a gyártókra, de ha nem muszáj, nem kell azért meg is venni őket :)

(#67511) Bati0501 válasza young78 (#67510) üzenetére


Bati0501
őstag

Igen,mi is pont így gondoljuk. :K
Csak ha "nincs más"?:/ Illetve ha teljesítményre ott van,mint mondjuk egy 2 literes,miközben kevesebbet eszik?
Szóval jó kis motorok lehetnek,de csak akkor,ha tudod az előéletét pontosan -km számláló nincs egy százassal visszaforgatva- vagy ha újonnan vetted.
Pár éves Poloval mentünk nem rég pár sz km-t,ami csak 1.2-es turbós volt,de teljesítményre ahhoz képest nagyon ott volt.
A miénk nem igazán szereti a 130-at -vagy legalábbis nincs olyan jól leszigetelve a motortér,így hangos-> olyan érzés,h nem szereti-,de ez a kis Polo úgy ment 130-at,mintha meg se kottyanna neki...
Hihetetlen volt,h honnan szedi az erejét. :D

(#67512) young78 válasza Bati0501 (#67511) üzenetére


young78
tag

És mennyit eszik olyankor? A 307-esem vége valahol 180 fölött van, de én már a 130-at sem szeretem vele, nem azért mert elfogy az erő, hanem mert pörgeti a motort.(hiányzik egy 6. fokozat neki) A nagy motor ugyanezt alacsonyabb fordulaton tudja. Ezért kizártnak gondolom, hogy az autópályás fogyasztása is jobb legyen mint a nagyobb motorosnak

(#67513) Bati0501 válasza young78 (#67512) üzenetére


Bati0501
őstag

Passz,pontosan nem tudom megmondani,mert nem a mi kocsink,de: mi ~380 km-t mentünk vele,ez itthonról Budapest meg vissza,illetve Pesten való járkálás és kb. fél tankot evett meg,tankja 50-60 literes lehet,tehát kb 7 litert evett.
Az azért sztem nem rossz.

ON: szép IWC

(#67514) Gabor970


Gabor970
addikt

Nemrég volt egy fogyasztásteszt a totalcaron, 3 kis turbós középkategóriás kocsi + a mazda3 2,0 120Le szívó benzinessel, a Mazda fogyasztotta a legkevesebbet.
Pl sógoromnak Leon 2.0 PDTDI van, 250e km, újonnan vette. Amit ő már szervízre költött... Bőven járhatott volna nagyköbcentis benzinessel is, csak ha a turbócserét, a háromszori kettőstömegű lendkerékcserét, kuplungcserét számolom. Emellett számtalan apróság, legutóbb majd egy hónapba telett, mire egyáltalán meglett mi a baja a kocsinak. És az autó 80%-ban 150-es tempomatos autópályára van használva.
Egy kétliteres minden hókuszpókusztól mentes régi 8 szelepes vectra gond nélkül lefutott 300e km-t, 7l körüli fogyasztással.

[ Szerkesztve ]

Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda

(#67515) Skimaster válasza vadászcsiga (#67509) üzenetére


Skimaster
senior tag

Valaki már mondta itt,nagy köbcenti és automata kell egy bizonyos kor felett.....én 6 éve ilyen kategóriával utazom és már nem is tudom elképzelni a kisebb vasat magam alatt....Isten segedelmével remélem marad is,bár jó lenne kicsit fiatalítani.... :DDD

(#67516) pohár válasza Gabor970 (#67514) üzenetére


pohár
félisten

és akkor örüljön, hogy nem a PD elem szart be neki :DDD

a Vectra gondolom az Isuzu-motoros, 1.6-os (B)... na azt tényleg lehetetlen legyilkolni

[ Szerkesztve ]

GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |

(#67517) trassher válasza Gabor970 (#67514) üzenetére


trassher
addikt

Azért a pdtdi-t ne vegyül alapul mert az egy zsákutca. Nem a magyar üzemanyaghoz és pénztárcához van szabva. :)

Redmi Note 7

(#67518) Mariner


Mariner
tag

Skoda Octavia kombi, a már emlegetett 1.4-es turbós motorral. Nagyon erős, gyorsul mint a csuda, pedig elég nagy kasztnit kell mozgatnia. A fogyasztása nagyapás tempóban (90km/h vízszintes talaj) 4-5l, autópályán 140-es tempónál 6,5-7,5l de 200-nál már 10l. Eddig nem tapasztaltam sem azt,hogy nagyon igényelné a pörgetést (kiírja mikor váltsál fel/le/ és ez már olyan 1800-2000ford./percnél bekövetkezik), sem azt,hogy alacsony fordulaton gyenge lenne. Olyan 3000ford/perc-nél mondjuk érezhetően megindul, de alatta is ég és föld az 1.4-es G Astrához viszonyítva (nem az Astra előnyére nyilván).

[ Szerkesztve ]

MZ/X jelentkezz!

(#67519) entropy válasza Gabor970 (#67506) üzenetére


entropy
tag

Az tényleg egy komoly autó még, pörfik ahogy kinéz, van karaktere

(#67520) g0n21 válasza Laci0808 (#67483) üzenetére


g0n21
senior tag

Friss még 2002-es faceliftes Mazda MX5. 1.6, DOHC, 110le, hatsókerék.
kipörgésgátló es ESP nélkül :)
8-10 között fogyaszt, 4000 felett olyat szól, és lép, hogy könny csordul a szemem sarkába, egészen ~7500-ig :D és őszintén megy keresztbe, ha szépen kérem..
De megvan még az ezres swift is, olyan jol össze lett rakva, hogy inkább anyámnak adtam, mintsem el :)

U.i.: a mazdát minden depressziós, tartósan rossz kedvű, elet értelmét kereső, csalódott, fáradt embernek, es persze minden normálisnak is javaslom plusz örömforrásként!!

[ Szerkesztve ]

Kronometer.hu // PestiOras.hu // nick: Gonzi // Bulgari Velocissimo 1,8m // Omega X-33 SkyWalker 1,5m // Zenith El Primero Chronomaster Open XXT 1,6m // Breitling Chronomat B01 42mm Rouleaux szíjjal 2,2m

(#67521) apholyon válasza vadászcsiga (#67504) üzenetére


apholyon
aktív tag

Nem vitatom, hogy hasznos, de engem zavar. :(

Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)

(#67522) apholyon válasza Wg5113 (#67505) üzenetére


apholyon
aktív tag

Teljesen igazad van, elnézést, nem töltötte be az elsõ képet. Viszont a nagyító zavaró (legalábbis számomra). Ellenben megnéztem a Roamereket, elsõ ránézésre a Superior, az R-line és esetleg a Limelight kollekciók bejönnek. A Searock is jó lenne, nagyító nélkül (de azért megnézem azt is élõben alkalom adtán, hátha). :))

Ha a dolgok nem fordulnak jobbra, hát majd balra fordulnak... :)

(#67523) Dr.Zoo válasza trassher (#67517) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Ezt azért így ebben a formában cáfolnám... 1.9 van több mint 3 éve, 178e vettem, és 240e van most benne. 150LE írva, és hibátlanul megy. Ósün kúton tankolok, az előző gazdija is ott tankolt, (kollégám) és működik gyári PD elemmel... :U

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#67524) bbuffy


bbuffy
senior tag

Honnan tudom megállapitani hogy a 7750 az órãmban melyik irányba húzza magát és melyik az üres? Vagy minden esetben egy irãnyba megy balrol jobbra? Lehet buta kérdés de ne tudom sajnos biztosan.

Húúú lehet rossz helyre írtam? :DDD a sok autó közt.:)

[ Szerkesztve ]

...és jól jegyezd meg fiacskám, az élet, ha kicsit is jól jön ki a lépés, annyira, de annyira gyönyörű. /Bohumil Hrabal/

(#67525) Dzsana válasza Laci0808 (#67483) üzenetére


Dzsana
senior tag

Hótehénke, kézi váltóval.

Vadászcsiga, honnan gondolod, hogy nem csinálok beépítést?
Csak mert csináltam már...

http://zar-ido.blogspot.hu/search/label/%C3%93ra

(#67526) ronin s8


ronin s8
senior tag

4,2-es benzines S8 és szaladgálósnak 2.0 literes A3 dízelben. Utóbbi most kap majd kéttömegű lendkereket, mert ennek a típusnak ez a hibája. Mindkettő automata.
Az első olyan, amilyennek egy autónak lennie kell. Nincs kompromisszum. :R Mondhatnám, hogy drága a fenntartása, de a többi hasonló kategóriásé ugyanúgy az, és akkor ez még rájuk is ver olcsóságban. :K
Kis bömöshuszárokat régebben megkocsikázttattam, és mindnek kicsordult a könnye. A tizedik km után már azt a proletár baromságot se emlegették, hogy "bezzeg, ha kézi váltós lenne!". Miután kiszálltak, megcsókolták a kilincset. :DDD
Nekem most ez a kettő az autó. Később, talán, ha ez az ország is normális lenne (nem lesz az), a Panamera helyett egy Teslát álmodnék magamnak. Mindent tud, mindent aláz. Egyes helyeken nincs autópálya díj, súlyadó, stb. Talán egyszer... ;)

[ Szerkesztve ]

"Spongyabob a víz alatt is tud grillezni."

(#67527) von toth


von toth
tag

Teljesen autótlan vagyok. Viszont van egy MTB-m és az legalább karbonvázzal 30 sebességes. Abban én váltom a sebességet. :DD

Viszont ha tehetném, csakis Grand Cherokee.

(#67528) csabulaxi


csabulaxi
senior tag

A családi kocsi FIAT Stilo 1,2 benzin 6 gang, városban 7 liter. 10 éves, 100 ezer km.

Én általában furgonokkal járok FIAT Ducato, Mercedes 1000MB, most Renault Master L2H2, 2.8 TDI, és kezd kevesebbet fogyasztani 9 helyett már csak 8 liter körül fogyaszt, most van benne 430 ezer km, 15 éves.
Már millió km közelében vagyok, de még nem volt soha motor problémám, ja de egy Fiat Brava 1,6 még garisan valami villany motor (alapjárati) behalt, Bosch gyártmányú.
összeszedem mi volt eddig: Skoda 102L, Hyunday Pony 1,5, VW T2, Mercedes MB1000, Fiat Ducato II, , Fiat Ducato III, renault Master II, Fiat Brava 1,6 ,Fiat Stilo 1,2 , Lada 1.2

A nyarat leginkább bicóztam:)

"A Világegyetem fényévmilliókkal is mérhetetlen irdatlan nagyságát emberi ésszel lehetetlen fölfogni. A jó hír viszont: nincs is rá semmi szükség, hogy fölfogjuk."

(#67529) Laci0808 válasza ronin s8 (#67526) üzenetére


Laci0808
csendes tag

Egyetértünk.
Nekem már volt 740i automata, és azt gondolom, hogy ennél a kategóriánál kezdődik az autó. Nagyon szerettem, csak városban sajnos megette a fejem, és nem volt mellette szaladgálós dízel. Sőt dízel sosem volt még, és azt gondolom, hogy nem is lesz. Egyszer egy kollégám azt mondta, hogy dízelt majd akkor vesz, ha a F1-ben azzal fognak versenyezni :) Ez nyilván erős, mert a nagyobb dízelek ma már igen jó menetteljesítménnyel a bírnak, régiek meg legendák (pl. 124 Merci). Nyilván sokaknak az alacsony fogyasztás miatt kell, de erre már itt vannak a kis pörgős-turbós benzinesek, ahogy írjátok azok sem esznek sokat.
S8-hoz még nem volt szerencsém, csak A8 4,2-höz, de az is lenyűgöző volt a kényelmével, meg a dinamikájával, pedig már akkor volt vagy 15 éves amikor vezettem. Öcsém vezetett S8-at, a főnökéét, újat, 500LE felett, és sírt amikor ki kellett szállnia belőle :)
Most megelégszem egy öregecske BMW E39 528i automatával, tökéletes autó, és addig jó lesz, amíg nem lesz jobb :D

"Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van...és ne is legyek kemény..."

(#67530) ans


ans
aktív tag

Az első Trabant volt. Most Honda Jazz.

Wg5113: Nem mai darabok, stílusos autópark.

[ Szerkesztve ]

(#67531) trassher válasza Dr.Zoo (#67523) üzenetére


trassher
addikt

No és milyen pd elem van benne? Siemens vagy Bosch? Tudod hogy a gyári elemekkel vetted? Azért nagyon nem mindegy hogy van egy autód ami netalán seat és ott garanciában cserélték a fos siemens-eket vagy előző tulaj megvette darabját 250K áron.

Redmi Note 7

(#67532) vadászcsiga válasza Dzsana (#67525) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Akkor elnézést kívánok :D
Azt hittem a régi orosz órák teszik ki a profilodat.
Mennyire macera egy ilyen beépítés? Az én Molnijamrol sokat emaileztem a szombathelyi készítőjével (talán ismered), azt mondta a legtöbb ami a vaterkan van gagyi. Ragasztott számlap meg ilyenek. Az enyémnek lába van vagy valami ilyesmi. Sajnos a hülye mailbox ipaden kitörölt egy csomó fontos levelemet, köztük az övet is, egyre emlékszem hogy 2016-ban lesz a következő szervize.

(#67533) Zozzer888 válasza Bati0501 (#67491) üzenetére


Zozzer888
addikt

A Golf nagyon jó autó, a variantot is bitang jó vezetni pláne ha szereted a kombikat:)
1.4 TSI-t ha lehet ne, de inkább ne , lehetőleg marhára ne!!! De használtan meg annyira ne hogy le se tudom írni. Illetve be lehet azt vállalni csak kell számolni ilyen olyan járulékos költségekkel , akkor meg már jobban jársz az 1.9PDTDI-vel, amitől viszont nem kell félni. Persze rosszba mindennel be lehet nyúlni de ez egy jó motor, megbizható stbstb
DSG az jó, szuper, csak ha javitani kell majd az fájni fog. Ha ezzel kalkulálsz és azt mondod neked így is megéri a DSG (amit amúgy megértek) akkor nyugodtan, nem betegágy az, de nagyobb a rizikó mint egy kezinél.

ZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/

(#67534) entropy


entropy
tag

Én is csak Busz Metro Villamossal tolom egyelőre, de az álomautó, ami talán össze fog jönni a nem annyira távoli jövőben az egy e92 bmw, 320d. De kicsit félek a bmw-től a fenntartási költsége miatt, de az a design megvett már évekkel ezelőtt kilóra és azóta se überelte nálam semmi, najó max a 4-es bmw. Van valakinek tapasztalata 2007+ 20d motorral? és e92 bmw-vel? :)

(#67535) vadászcsiga


vadászcsiga
félisten

Engem k.vára nem érdekel miben ülök, elvegyen A-ból B-be. Slussz. És ne kelljen szervizbe vinni.

(#67536) pohár válasza ronin s8 (#67526) üzenetére


pohár
félisten

na, azért az BMW, meg a Merci is tud állítani ellenfelet az S8-nak szerintem :D
mi pénz most amúgy egy S8? 25 körül?

GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |

(#67537) Zozzer888 válasza Zozzer888 (#67533) üzenetére


Zozzer888
addikt

Na basszus, írtam egy regényt, erre kiírja, hogy nem szerkeszthetem, mert kifutottam az időből... :(

Akkor gyorsan, tömören:

- kettőstömegű nem ám csak VW csoportos autókban van és nem is csak dízelekben. Lehet vele találkozni, egyre több autóban. Amúgy a vezetési stílussal sokat lehet rombolni az élettartalmán, 200 ezer körül elszoktak azért ballagni és akkor se olyan horror a csere. Munkadíjjal együtt 200 alatt megvan (persze nem márkaszervizben) és persze sok, de ha azt nézitek, hogy 200 ezer km alatt még takarékosan vezetve is minimum 4mFt-ot öntöttetek a tankba, + gumik+olaj+kopófogyó akkor már nem olyan rossz az. És újabb 200 ezerig nem kel piszkálni...

- turbók se szoktak behalni olyan gyakran, úgy tudom általában 150 ezer km-re vannak méretezve, de ez is több tényezős. D5-ösök elmennek 300-400 ezret is egy turbóval, de "Jó szokásokkal" ki lehet nyírni 50 alatt is.

- PD elemtől se kell ám annyira félni, nem állnak tömegével az út szélén a VW-k felnyitott motorháztetővel.

BATInak:

- Olvass népitéletet, sok típusnak megtalálod a nyűgjét baját, persze munkás végig olvasni , de szerintem érdemes. Én anno végig nyaltam az összes ítéletet a kiszemelt típusról.

- Titkos tipp: Korea, Kia Ceed kombi, 1,7 dízellel:) (De én nagyon bólogatok a Golf Variantra is)

Laci: S40

ZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/

(#67538) ronin s8 válasza pohár (#67536) üzenetére


ronin s8
senior tag

Nagyjából hasonló minőség mindhárom cég. :K Csak amíg az összes Audi egyformán jó (nyílván az S8 valahol a teteje, de abból is csak a régiek), addig Merciből csak a nagyok a királyok. Egy S Klasse előtt én is meghajlok. :R A BMW-ből meg szintén az összes megy, mint a golyó, de szakadéknak tűnnek egy azonos osztályú Audi mellett...
Kinek mi a fontos? Az én S8-am 14 éves, de belül olyan, mintha új lenne. Ilyen bömös nincs, és egyre inkább nincs...

[ Szerkesztve ]

"Spongyabob a víz alatt is tud grillezni."

(#67539) Zozzer888 válasza Zozzer888 (#67537) üzenetére


Zozzer888
addikt

Ó, tudom mit hagytam ki:
Novoth Tibi cikkei - érdemes elolvasni őket, pláne ha nem tudtunk lebeszélni a kis turbós benzinesekről:)

ZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/

(#67540) pohár válasza ronin s8 (#67538) üzenetére


pohár
félisten

na igen, BMW-ből nincs külön baszomnagykocsibaszomnagymotorralésmindenluxussal osztály, és külön sportkocsi, szépen egybegyúrták :D

GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |

(#67541) SeatZola


SeatZola
őstag

Srácok!
Hogy órákról is essen szó :))
Valakinek van eladandó Steinhart Oceanja esetleg? Az itt és a olx-en 69-ért hirdetettet már megvettem, de a fiamnak is kellene egy! Akinek van eladási szándéka kérem keressen meg privátban!
Érdekelne kp-re is vagy ha valakinek kell a lentebb mutatott Pierre Chatelain órám, akkor mehet beszámítással is.
Köszi!

Más: 3 éve használom a kedvencemet:

Ő egy Sector 850 ETA2897-el, járástartalék kijelzéssel, elöl kékített-hátul sima zafirral.
Nagyon szeretem, de kell mellé egy játszós is.

[ Szerkesztve ]

Rappi

(#67542) ronin s8 válasza pohár (#67540) üzenetére


ronin s8
senior tag

Dehogy nincs! :DD Ott is ugyanúgy, mint a másik kettőnél. Csak amíg egy BMW a menésre van kihegyezve, addig az Audinál minden részlet ki van dolgozva. Egy BMW sohasem fogja elérni az Audi kifinomultságát. Más elvek szerint rakják össze őket.

[ Szerkesztve ]

"Spongyabob a víz alatt is tud grillezni."

(#67543) Dr.Zoo válasza trassher (#67531) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Bosch.

Kollégámtól vettem, aki magának hozatta be 2 évesen N.O.-ból. Gyári a PD benne.
De ez 1.9-es, nem a 2.0, ott valóban voltak problémák. Gyári bontatlan motor, gyári PD elemmel. Gyári kuplung, és kettőstömegű... ;)
Egyedül a csiga kukkant meg, de az az előző szoft. miatt.

Egyébként 2002-es kombi passat, gyári 132 LE, 150-re írva, 5-ös kéziváltó, a bőrön, meg az automatán kívül full extra. :K

Ja kimaradt: meg egy Daihatsu Taft, terepjáró... :) (youtubén találsz róla videót..)

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#67544) Bati0501 válasza Zozzer888 (#67539) üzenetére


Bati0501
őstag

:R
Köszi szépen!
Olvasgatom én a népítéletet,Novoth cikkeivel is találkoztam már korábban,de köszi,h belinkelted most,mert eddig nem jutott eszembe. :)
Népítélettel az a baj,h csak akkor tudsz egy sacc per kábé reális képet kapni egy adott autóról,ha sok írás van.Mert ott aztán ír mindenféle ember.Ugyan arra az autóra olvasni feketét,meg fehéret,de általában még hupililát is...és így azért nehéz.Azt hiszem én már végigolvastam az összes V Golf Variantot 1.4 tsi-vel.
Mert dízel nekünk nem kell/jó.Mi kb. csak és kizárólag városban megyünk,rövid távokat,a diesel meg nem erre való+fosunk a pd elemektől,a kettőstömegűtől(tudom,nem csak dieselekben van,illetve azt is,h egy automata se jobb,ha beszarik).
Azt,h a használt tsi-t miért ellenzed ennyire leírnád egy kicsit bővebben is? :)
Ha lehet,akkor már inkább pü-be,mert annyira tele offoltuk a topikot már mindenféle autós sztorival,h ebből már kikapás lesz. :DDD

(#67545) csabulaxi


csabulaxi
senior tag

Turbó
1994-es Ducato, talán 2,5 tdi, 275 ezer km
1999-es Ducato, 1.9 td, 230 ezer km.
1999-es Master 2.8 tdi, 430 ezer km
Soha semmi turbó hiba, sőt egyikkel sem volt soha semmilyen motorikus hiba, megállás csak kuplung bowden szakadás miatt volt.
Nem kell félni a turbótól!

"A Világegyetem fényévmilliókkal is mérhetetlen irdatlan nagyságát emberi ésszel lehetetlen fölfogni. A jó hír viszont: nincs is rá semmi szükség, hogy fölfogjuk."

(#67546) entropy


entropy
tag

Watchrecon.com-ról vett már valaki használt órát?
Pénzügyileg hogyan jön ki az ember legjobban, ha ilyen messziről (amerikából) jön az óra (gondolok itt most a paypalos pénzátváltásra, meg ilyen körülményes dolgokra, amik jól meg tudják dobni a történet költségét)? Mennyibe kerül kb. a shipping?
Találtam most egy elég jó ajánlatot, de kicsit tartok az ilyen külföldi rendelésektől, habár megbízhatónak tűnnek ott az eladók.

(#67547) Bati0501 válasza entropy (#67546) üzenetére


Bati0501
őstag

Paypal-nál van olyan lehetőség,h a bankod váltsa át a pénzt,így annyira jön ki,mintha te átváltanád azt az X Dollárt egy kalkulátorban.
A posta része meg eléggé az eladótól függ,a posta árát ő tudja megmondani,mert eléggé sok féle lehetőség van...

(#67548) entropy válasza Bati0501 (#67547) üzenetére


entropy
tag

Értem. Vakmerőség ilyen messziről órát venni (Hamilton Khaki field auto)? Kértem ugyan sok-sok képet, garanciapapírról, meg van az órán egy kis karc a fülénél szíjcserélés miatt, arról is, de az szerintem nem gáz, főleg hogy fél áron árulja, meg majd alkudok még, ha jónak tűnik a dolog...

[ Szerkesztve ]

(#67549) N.otorious válasza Bati0501 (#67544) üzenetére


N.otorious
senior tag

Toyotát kell venni ... :P

tudatlanság, ellenőrzés hiánya, figyelmetlenség ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇

(#67550) pohár válasza ronin s8 (#67542) üzenetére


pohár
félisten

hát nem tudom... egyikben sem ültem még, de mivel tud többet az utastérben egy Audi, mint egy BMW?

GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.