Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ck. #95570 üzenetére

    6-os manual valto. 4 fokozat es a vele szemkozti fogaskerek valt menet kozben hianyossa. Tobe tortek le a fogak, kopas, feszules es barmi nyom nelkul. Erre nem lett magyarazat. "Uj" valtot kapott.
    Meleginditasi gondom (kicsit tovabb kell tekerni az oninditot uzemmeleg motornal) van miota megvan az auto, de lassan ez is orvosolva lesz.
    A turboba letapadt a geo es egy picit elkormolodott a sok varosi forgalom miatt. Emiatt rendszeresen letiltott az a computer. Ez is rendbe lett teve.
    Takarekossagi megfontolasbol a futomu felujitasnak (szilentek + feltengely csuklok) magunk alltunk neki. Aztan a koztes szerviznek is. Az olajleereszto csavar menete az also teknobol ki volt szabva (volt/van megtepett menet mashol is, amit lehetett, mar orvosoltunk). Ma kerult bele uj menet es uj csavar. A turbonal pedig valoszinuleg a felujitas ota csopogott az olaj. Egy menetes kozdarab nem volt meghuzva megfeleloen a turbon. Ezt szopas volt a helyen meghuzni. Honap lesz itelet ezekrol. Ha nem jelenik meg friss olaj sehol, akkor a vegere ertunk egyelore. Meg a turbo levegos oldalanak csoveit ki kell pucolni valamikor. Valoszinuleg sosem volt meg leszedve, most mar van bent trutymo.

    Az olajnyomast idonkent illik megmeretni, hogy hatszog-e a tengely. Ha jo a nyomas, akkor jo a tengely is.

    [ Szerkesztve ]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés