Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90751) focvis válasza Cheesy (#90744) üzenetére


focvis
veterán

Morris +1: amelyik a legolcsóbb, jelenleg KÖBE, itt van a GFB és a CASCÓ is, ~ 15+45 e./év.

(#90752) Mappa válasza Ace owner (#90750) üzenetére


Mappa
addikt

Most a februári hónapban ünnepli 29. életévét a drágám :U Hobbi meg 25 évesig mehet, ha jól tudom...

[ Szerkesztve ]

nem kötelező megadni

(#90753) varsam


varsam
őstag

hali

Hol és milyen hóláncot érdemes venni? Jövő héten megyek síelni Szlovéniába, és a biztonság kedvéért beszereznék egy párat.

(#90754) Kombat válasza Mágus2 (#90749) üzenetére


Kombat
őstag

Oké, de anyagilag megéri megcsináltatni?
Egyáltalán mennyibe kerülhet ez nagyságrendileg?

[ Szerkesztve ]

(#90755) szőröscica válasza varsam (#90753) üzenetére


szőröscica
addikt

Autósboltban, méretben passzolót keress, és indulás előtt próbáld meg feltenni párszor, hogy legyen gyakorlatod, mert a hóban szerencsétlenkedni miközben lefagy a kezed nem egy király dolog.

(#90756) focvis válasza varsam (#90753) üzenetére


focvis
veterán

Hol laksz, mekkora a kerék?

Nekem van 2 vagy 3 szettem (Bp-en), hátha... akár kölcsön is adom szívesen.

(#90757) tomcsi23 válasza focvis (#90751) üzenetére


tomcsi23
veterán

Porsénél nem néztél casco-t?

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#90758) varsam válasza focvis (#90756) üzenetére


varsam
őstag

BP 11.ker. 195/65 R15 a kerékméret

Köszi a felajánlást, de szerintem beruházok egyre, igaz sok hó nincs itt, de ha kell, akkor jól jöhet a saját.

(#90759) Ace owner válasza Mappa (#90752) üzenetére


Ace owner
addikt

Enyem 27.. 25-tol lehet azthiszem.

Galaxy Fold 4

(#90760) bognar110


bognar110
őstag

Sziasztok mai nap indítani szerettem volna a 97 es passat b5 ösömet 1 hete vásároltam az autót, rá adom a gyújtást és nem tekeri a mototort ennyire le merült volna az akkumulátor ? Az ablak törlő is be van lassulva már nem is birja el központit sem tudom nyitni távirányítóval.

[ Szerkesztve ]

(#90761) kk831228 válasza bognar110 (#90760) üzenetére


kk831228
addikt

Kicserélte a kereskedő egy fos akksira hogy a jót el tudja adni màsnak... ;] :D

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#90762) Dot válasza Mágus2 (#90739) üzenetére


Dot
őstag

Köszönöm!

Ja és az eredeti kérdésem:

AEB / APU / ANB / ATW / AWT
milyen környezeti besorolásba tartoznak? Tehát itt mit állítsak?

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

(#90763) bognar110 válasza kk831228 (#90761) üzenetére


bognar110
őstag

a-a priváttól vettem sokat állt az autó egyébként

(#90764) freaghill válasza bognar110 (#90763) üzenetére


freaghill
őstag

Akksi. Próbáld ki olyannal, ami tuti jó!

(#90765) focvis válasza varsam (#90758) üzenetére


focvis
veterán

Ezt a kettőt találtam a pincében (itthon vagyok, elkapott a nátha), egyik sem a pontos méret, de ha csak alibiből kell, szívesen kölcsön adom (XII. ker.). Közben beugrott, a 3.-at eladtam az ősszel, de az se lett volna jó méret.

Nem vagyok nagy síelő (sőt :) ), de a Rogla nekem nagyon szimpatikus, 3x jártam ott.

@tomcsi: nem néztem a Porschét, a biztosítás.hu-n szoktam kötni, ott nem szerepelnek. Majd legközelebb ránézek, köszi a tippet!

[ Szerkesztve ]

(#90766) varsam válasza focvis (#90765) üzenetére


varsam
őstag

Köszi, rendes vagy :)
Nem csak alibiből kellene, most elég nagy havat mondanak Szlovénokhoz, meg amúgy sem árt ha van, pláne a hegyekben.

Nekem ez lesz a 3. szezonom, mi Krvavecbe megyünk (Ljubjana felett)

(#90767) Mágus2 válasza Dot (#90762) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A forgalmiban benne van. AEB -ből volt euro2 és euro 3 is. De az euro 3 az elterjedtebb.

Egyszerű, ha 2 lambda szonda van, akkor euro3.

A többi euro3.

(#90768) K Norbi válasza focvis (#90765) üzenetére


K Norbi
addikt

Otthon???? hát ez meg hogy lehetséges? én azt hittem tolod magadba a gyógyitalt! :D [link]

[ Szerkesztve ]

(#90769) -v-


-v-
addikt

Nem tom bakker szerintem ez annyira gáz :U (itt most a szó szoros értelmében is :D)

VW Golf 5 GTI TFSI 2.0 200HP motorról lenne szó, amibe szeretném beleépíteni a gázt.

GTI-be gáz-t .. :((( 'szér nem vesz akkor valami 1.2-es fost ha a fogyasztástól félti a pénztárcáját ...

[ Szerkesztve ]

(#90770) Mágus2 válasza -v- (#90769) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Lancia Delta integrale-is láttam már gázzal, Meg Subaru Impreza STi-t is. :U :Y

(#90771) -v- válasza Mágus2 (#90770) üzenetére


-v-
addikt

:(

(#90772) tresh válasza Mágus2 (#90770) üzenetére


tresh
addikt

fillérb*szók :W

(#90773) Rambovits


Rambovits
senior tag

Ma mosattam géppel a shellnél, eddig csak felületi rozsdának tűnt. Úgy látszik itt ki kell cserélni az egész elemet :O Kérdés mellette a küszöb mennyire korrodált.

A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.

(#90774) footy válasza -v- (#90769) üzenetére


footy
addikt

Szerintem nem annyira gaz ez, kevesen engedhetik meg maguknak a kulon jatszos autot,ha a kerdezo pedig nagyobb tavot ingazik akkor meg meg is terul.
Mas reszrol pedig, meg mindig inkabb gazositott benzines, mint egy agyonhuzott koromokado diesel.

(#90775) KaiotEch válasza Rambovits (#90773) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Lakatos meg tudja csinálni, csak jóhoz vidd!

(#90776) tresh válasza footy (#90774) üzenetére


tresh
addikt

Subaru árért lazán vesz egy 2.0 cr-t ami még megy is persze nem subaru élmény de könyörgöm egy bubu-t gázosítani olyan mint prisut turbósítani...El kell dönteni mire kell az autó ha A-ból B-be és csóró vagyok tankolni nem subarut veszek ennyi. Ezt a kormot okádó diesel dolgot meg már jó lenne mellőzni. Nem kell kormot okádnia hogy menjen , csak hozzá értőnek kell csinálni és nem lerúgott szarokat chipelni Janikával a pajtába..;)

[ Szerkesztve ]

(#90777) footy válasza tresh (#90776) üzenetére


footy
addikt

Melyik 2.0 CR egy elmenyauto? (Golf 5 GTI arban)

(#90778) tresh válasza footy (#90777) üzenetére


tresh
addikt

170 PS (125 kW; 168 hp) @4200 rpm 350 N·m (258 lb·ft) @1800−2500 rpm ez kap egy 300-400k csomagot a motor térbe és máris komolyan szedi a lábát... nem mondta senki hogy gti élmény.. de ha nincs pénze fentratani tankolni egy játszós autót akkor minek veszi.. egy pl egy kompromisszum mert megy is és nem is eszi le a gatyáját. Lehet én vagyok hülye de ha lenne lé gti re és használtan nekem gázzal hirdetné fel se hívnám.

[ Szerkesztve ]

(#90779) Rambovits válasza KaiotEch (#90775) üzenetére


Rambovits
senior tag

Akkor is kell fényeztetnem. Akkor meg már inkább egy új elemet fényeztetek. Na meg az új elem 11k meg a kedvezmény, a lakatos meg ki tudja mennyit kér el.

A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.

(#90780) varsam válasza tresh (#90778) üzenetére


varsam
őstag

Egyet értek. Mert ha már egy ilyen autónál a gázzal spórol, akkor ki tudja a szervizre mennyit (nem) költ.

(#90781) tomcsi23 válasza -v- (#90769) üzenetére


tomcsi23
veterán

Lehet, olyan helyen él, ahol ez a legkisebb kapható motor. ;]

Focvis: mindenképp érdemes egy kört futni náluk szvsz. :K

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#90782) KaiotEch válasza Rambovits (#90779) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Ja akkor inkább új elem! :)

(#90783) footy válasza tresh (#90778) üzenetére


footy
addikt

170 PS (125 kW; 168 hp) @4200 rpm 350 N·m (258 lb·ft) @1800−2500 rpm
Ezek egy motor adatai, nem egy autó.

ez kap egy 300-400k csomagot a motor térbe
Ez megint a chippelés, aminek személy szerint nem látom értelmét, mert ha erősebb autó kell akkor vegye meg nagyobb motorral. Más részről pedig a TFSI-t is lehet chippelni.

nem mondta senki hogy gti élmény
Dehogynem pont arról volt szó, hogy egy élményautónál keresett a kérdező spórolási potenciált.

egy pl egy kompromisszum mert megy is és nem is eszi le a gatyáját.
ezt nem értem

ui.: Nem akarok flémet, de szerintem el kellene fogadni, hogy különbözőek vagyunk, különböző igényekkel, ezért nem mindig a B5 passat 1.9PD-vel diesel az ultimate megoldás.

[ Szerkesztve ]

(#90784) Kicker


Kicker
senior tag

Sziasztok, körbenyaltam a témát a 2007 passat BSE motorkódos 1.6-os benzines masinám olajfogyasztásával kapcsolatban, összegezve

- autópálya tempónál 4000 fordulatnál jelentősen eszi az olajat (200 km folyamatos 4000 rpm- kb 4 deci, 5W30, 5W40- olajjal)

- alapból kb 3 havonta megyek autópályán, a vidéki használatban 3000 fordulatot is alig érem el, huzamosabb ideig 2500 fordulat körül gurulok a falvak között

- hideg indításkor nincs extra szürke füst

- figyelve az olajszintet csak terhelés után kell pótolnom pár decit, amúgy helyén van a szint

Tehát nagy gond nincs, a gyertyák tiszták, hűtővíz tiszta, nem olajos, nem forr fel.

Szakik mondták, hogy a VW 1,4, 1.6-os motorjainál jellemző, hogy magas fordulaton sérül, és ezért van ez a jelenség, a kérdés a mértéke, amit valami nyomáspróbával tudnak pontosan belőni...

Javasolták:

- adjam el (kizárt, ilyen kategóriában autót most 4 milla alatt nem lehet kapni, amit nyugodt szívvel megvenne az ember)

- szarjam le, pályán max 120 huzamosabban (hát eddig kb ez van) legközelebb 10W40-es olajat tegyek bele

- gyűrűzés (ez nem tudom kb mennyibe fájna)

- komplett generál (még korai, de itt 150 ezer kiadás kilátásban van minimum)

Nos én arra jutottam, hogy 127.000 kmnél volt vezérlés csere, a következőt megejtem 227000nél, és akkor komplett motor javítás, minimum gyűrűzés jelenleg 188000 van a kocsiban....

Nektek mi a véleményetek?
Olajcserét 15000ként csináltam eddig 5W30-al, most 5W40-en van benn.

Esetleg Vp megye környékén megfelelő szerelőt tudtok-e? Nekem Balatonalmádiban javasoltak egyet...

Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha

(#90785) freaghill válasza footy (#90783) üzenetére


freaghill
őstag

"ezért nem mindig a B5 passat 1.9PD-vel diesel az ultimate megoldás."

De.

Akkor se magyarázd már meg itt nekünk, hogy az jó, hogy megveszel egy jáccós autót és begázosítod és mekkora frankó gyerek leszel tőle mert neked játszós autód van ami 2 litert eszik 50000 mérföld alatt.

[ Szerkesztve ]

(#90786) footy válasza freaghill (#90785) üzenetére


footy
addikt

Akkor eddig tévedésben éltem, mától új fordulatot vesz az életem. :)

(#90787) focvis válasza K Norbi (#90768) üzenetére


focvis
veterán

Toltam-toltam a gyógyitalt, nem is vagyok nagyon dögrováson :) A kollégákat nem akarom megfertőzni a tüsszögésekkel, ezért vagyok inkább itthon.

(#90781) tomcsi23: Okay, szeptember lesz az évforduló, 100% ránézek!
Szeretnék már új (használt) autót is venni... a fene vinné el az átíratási költséget, meg persze nem akarok kakiba nyúlni, most sok a melóm, meg a kifogás :D

[ Szerkesztve ]

(#90788) szőröscica válasza Kicker (#90784) üzenetére


szőröscica
addikt

Fingja nincs az olajakrol annak, aki erre a gondra 10w40-et ajánlott neked. :W

(#90789) footy válasza freaghill (#90785) üzenetére


footy
addikt

A hsz-ed 2. részével kapcsolatban olvass vissza, hogy mit mire írtam.
Egyébként nem mintha gázból kevesebbet ennének az autók. (De ezt gondolom te is tudod)

(#90790) Kicker válasza szőröscica (#90788) üzenetére


Kicker
senior tag

2007-es skoda octavia 1.6 benzinbe is ilyet raknak, illetve a BSE motorkódhoz is lehet ilyet rakni/Unixon néztem/. Eddig még nem raktam mondjuk...

Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha

(#90791) Mágus2 válasza Kicker (#90790) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Csak nem segít rajtad semmit. Meleg oldali viszkozitása azonos az 5w 40-ével, és te meleg motorral pályázol 4000-es fordulaton, nem hideggel.

Ez egy ilyen autó. Kicsi bele az a motor, és sokat forog, ez a hiba forrása, bármit fogsz vele csinálni, ennyi futásteljesítmény tuán enni fogj az olajat. Teljes motorgenerál után, ha minden bekopik a helyére akkro visszatér az olajfogyasztás is.. Milyen gyorsan megy 4000 fordulaton?

[ Szerkesztve ]

(#90792) TaaT


TaaT
veterán

Ha tud valamit a Xado akkor ebben a motorban bizonyíthat. :)

Give them hell Ukraine!

(#90793) Dot válasza Rambovits (#90779) üzenetére


Dot
őstag

Jobban járnál egy új autóval! ;]

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

(#90794) Morris válasza Kicker (#90790) üzenetére


Morris
veterán

Milyen olajat raktál eddig bele?
Segítek kicsit olaj témában.

Azt kell megnézni, hogy 100C fokon mennyi az általad használt olaj viszkozitása.
Ugyanis van, hogy ugyanazon 5W-40 olajnak különböző ez a tulajdonsága azonos hőfokon.

Példa:

Valvoline Maxlife 5W-40 ~ 14.2
Valvolnie Synpower 5W-40 ~ 13,8
Valvoline Maxlife 10W-40 ~ 14,2

Ez mind 100 ºC fokon mért viszkozitás. Minél nagyobb ez a szám, annál "sűrűbb az olaj az adott hőmérsékleten.
A lista nem teljes, folyamatban van a bővítése.

[ Szerkesztve ]

(#90795) tresh válasza footy (#90783) üzenetére


tresh
addikt

Zárjuk rövidre ha nincs pénzed tankolni de még is haladni akarsz akkor diesel a megoldás 300-400k nem csak chip de ebbe se bonyolódjunk bele.. még egyszer hangsúlyoznám élmény autó pénz nélkül nincs..ez egy extra dolog nem hétköznapi autó oda lé kell ennyi. és aki egy gti-t vagy bármit gázosít fillérb*szó lesz a szemembe.. saját vélemény :R

(#90796) VR6-Fan válasza -v- (#90769) üzenetére


VR6-Fan
veterán

jó FSI motorok szeretni fogják :D

játszós autó meg haladóknál ott kezdődik és végződik is hogy szívó benzin :U

tdi-k anyái húzva pont úgy homároknak való mint a turnyo benzin, 4 kerék nélkül.

élmény autó egy kipakolt stift valami épkézláb gátlóval 4 lerugot slickkel meg 1000-es váltóval

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#90797) Ace owner válasza VR6-Fan (#90796) üzenetére


Ace owner
addikt

Ez is elég élmény lehet :DDD

Galaxy Fold 4

(#90798) footy válasza tresh (#90795) üzenetére


footy
addikt

No offense: de aki chippel/tuningol az nem fillérbaszó? Csak mert eleve meg lehetett volna venni az autót eggyel nagyobb motorral is.

A fogyasztást is lehet hasonlítgatni, de már ez sem annyira egyértelmű mint régebben. Egy pár hónappal ezelőtt írtam itt vagy egy másik fórumban hogy 600km-et nyomtam egy Leon III 1.4TSI-be. Teljesen vegyes használatban(város-autóút-autópálya(140-200)) 6,6l fogyasztás jött ki. Ez azért érdekes mert kb ugyanennyit evett hasonló körülmények között a saját Leon II 1.9PD-m.

A fenti témára visszatérve, ahol dolgozom is van olyan aki jár pályázni az S3-asával, de a hétköznapokban azzal jár dolgozni napi 2x20km-t. Ő is elgondolkodott már a gázosításon, mert nem akarja eladni az autót, egyszerűen azért mert szereti és már sokat is ölt bele.

El lehet ezen elmélkedni (szerintem részben erre van a fórrum), nincs is ezzel semmi baj , csak szvsz. nem kell csípőből köpködni a másikat.

Szóval:

[ Szerkesztve ]

(#90799) hdman válasza footy (#90798) üzenetére


hdman
őstag

Oh,wait, én a legnagyobbal vettem, mégis csippeltem.... :))

Sopron city :)

(#90800) freaghill válasza hdman (#90799) üzenetére


freaghill
őstag

Ja, akkor vegyél másikat amibe még nagyobb motor van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;]

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.