Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Cheesy
őstag
Hehe, én is így szoktam
Azért mert úgy tudom a legnagyobb igénybevétel és kopás, nameg a legtökéletlenebb égés az indításnál van.
De lehet hülyeség.
Ma reggel még az autónak is korán volt, mert nehezen nyílott a szeme. Világítás fel, állok ki a kapu elé, csak látom, hogy mintha kevéssé világítana. Kiszállok, megnézem, hát a két helyzetjelző világít csak, a lencsések nem. Próbából lekapcsolom és újra be, akkor meg működik. Most csinálta nálam először, remélem nem lesz elektromos gebasz :/
www.vakbelmutet.hu