Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/morris.gif)
Morris
veterán
ú b*meg, ez de de kemény Még a gumit is kiszakítaná egy-két kátyú, annyira élesnek tűnik a széle.
zoo8800: sajnos a szívómotorok esetében ez igaz. A turbós vasaknál meg nagyon vigyázni kell a csigára, mert kellő odafigyelés nélkül simán ki lehet nyírni a csigát és a motort is (gondolok itt arra, hogy a turbót érdemes visszahűteni, hidegen nem nyomjuk, olajnyomása megfelelő legyen stb). Ennek javítási költsége meg már jóval magasabb, mint a régi "jólbevált" szívó motoroké. Így sajnos megint eljutottunk oda, hogy drágább alkatrészek (és szerényebb anyagminőség) - hamarabb tönkremehetnek - pörgős gazdaság
ESP - na, pont ezt írtam.
[ Szerkesztve ]