Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37451) TaaT válasza Mágus2 (#37449) üzenetére


TaaT
veterán

4x100-as felni azért már problémás lenne :DDD

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#37452) JHONNY 79


JHONNY 79
aktív tag

5×112 -es kell rá. Az érdekelt csak hogy az Audi felniben a kerékcsavaroknál a kúpos kiképzés megegyezik e a 2-es Octiéval. Tehát az A3 felni az Octi kerékcsavarokkal rögzíthető e.

(#37453) bitpork válasza JHONNY 79 (#37452) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mindent meg lehet oldani...a jó flex meg soha nem ártott meg senkinek :DD

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#37454) Morris


Morris
veterán

Azért csak lehet "csippelni" az én kis 1.4 16V AHW-met is! [link] ;] ;] :D

(#37455) Mágus2 válasza Morris (#37454) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

:D Ha kifogy a cucc menet közben, akkor integetsz a téged előzőknek, h bocsi, a lovak fele megdöglött :F ;]

[ Szerkesztve ]

(#37456) Morris válasza Mágus2 (#37455) üzenetére


Morris
veterán

Jó nagy a csomagtartó, fér bele nagy tartály! ;] ;] :D

(#37457) latyak17 válasza MunezXBK (#37450) üzenetére


latyak17
tag

Pogácsával csináltad?

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#37458) MunezXBK válasza latyak17 (#37457) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

:K

(#37459) VR6-Fan válasza Mágus2 (#37455) üzenetére


VR6-Fan
veterán

kukázott volna egy tetöre tett GTI annak a mocija gyárilag ennyit tud ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#37460) tomcsi23 válasza MunezXBK (#37458) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem gáz ez a pogácsázás:F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#37461) MunezXBK válasza tomcsi23 (#37460) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mitől lenne gáz? Rengetegen használják.

20mm nem a világ vége.

(#37462) Mágus2 válasza MunezXBK (#37461) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Majd megkérdezzük a kerékcsapágyakat. ;) Biztos vagyok benne, h a geometriát nem állíttattad be a pogácsához. :B

[ Szerkesztve ]

(#37463) MunezXBK válasza Mágus2 (#37462) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

1 nyarat már lehúzott, hiba nélkül.

Azt pedig ne felejtsük el, hogy nem úthenger, hanem csak 16-os figyel a 15-ös helyett.

Milyen geometriára gondolsz?

(#37464) troland26


troland26
őstag

sziasztok

Van egy 2003-mas 1.2-es Ibizám . Jöttem haza a kocsival és elkezdett rángatni illetve kigyulladt a motordiagnosztika lámpa . Olyan mintha 1 henger nem menne ( amúgy is csak 3 van ) 2 éve is csinálta már ezt akkor kicserélték az egyik gyújtótrafót . Szerintem most is ez a gond . Éppen elkaptam a szerelőt betoltam neki a kocsit . Azt mondta , hogy majd holnap megnézi . Elmondtam neki , hogy mi a helyzet anno ők cserélték a szóban forgó alkatrészt . Hazafelé gyalogolva eszembe jutott , hogy mi van , ha csak az egyik gyertyám szállt el . Van különbség a kettő hiba közt ? Mármint ugyanúgy viselkedik , ha a trafó szar és akkor is , ha a gyertya ment ki ?

(#37465) Mágus2 válasza MunezXBK (#37463) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Futómű geometria. :B ;)

(#37466) Mágus2 válasza troland26 (#37464) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Lényegében ugyan az a hiba, csak olcsóbb javítani. A gyertya hibája már nem jellemhő a mai motorokra, hamarabb adja be a derekát a trafó, ami régen a motortól távol a sárvédőn helyeztek el, most meg rajta van a forró motoron.

(#37467) MunezXBK válasza Mágus2 (#37465) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ezt bogozzuk ki.

(#37468) Mágus2 válasza MunezXBK (#37467) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nincs mit rajta bogozni, ha ET számban nagyobb eltérés van, akkor megváltozik a geometria, mait hozzá kell igazítani. 20mm geometria szempontjából kúr...a nagy különbség, mert geometriát nem csak egy kerék szemszögéből kell nézni, hanem az egész rendszerhez képest.

1 tengelyen oldalanként 20mm, az összesen 40mm differencia. Főleg egy ilyen firmányosan-furmányos futóműnél sokat számít, ami az A4 alatt van.

Pl A3 platformon nem lehet állítani a kerék dőlési szögét, adja a torony.(csak összetartást és a hátsó hídhoz való viszonyt)
Nálad a dőlési szög is állítható.

Ha minden gyári akkor a 17-es és a 15-ös kerékhez is más geometria tartozik az eltérő ET miatt, és ott nincs 20mm eltérés, de még a fele sem.

[ Szerkesztve ]

(#37469) TaaT válasza Mágus2 (#37468) üzenetére


TaaT
veterán

Talpascsapszeggel sem lehet állítani a dőlést?

Give them hell Ukraine!

(#37470) MunezXBK válasza Mágus2 (#37468) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ültetve is van, erre varrj gombot. :D

(#37471) Mágus2 válasza TaaT (#37469) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem, mert ha beülsz, már nem jó. :B

(#37472) troland26 válasza Mágus2 (#37466) üzenetére


troland26
őstag

Értem , köszi a választ . :R

(#37473) bitpork válasza Mágus2 (#37471) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Most lekövérezted?! :Y

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#37474) TaaT válasza Mágus2 (#37471) üzenetére


TaaT
veterán

Egy bmw-s futómű állítós sztorit hallottam hogy súlyt kell rakni a vezető ülés elé a padlóra, de ezt vw-nél is meg lehetne csinálni nem? :)

bitpork: formában vagyok :DDD

Give them hell Ukraine!

(#37475) MunezXBK válasza TaaT (#37474) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Akkor nem egyszerűbb, ha beülsz, ugye? :DDD

(#37476) TaaT válasza MunezXBK (#37475) üzenetére


TaaT
veterán

Utólag belegondolva jah :D

Amúgy volt egy érdekes tapasztalatom, még a 17-es garnitúra alá beraktam hátra 16mm-es nyomtávszélesítőt, pár hónap múlva észrevettem hogy megkopott a hátsó gumik belső futófelülete, igaz nem vészesen.

Give them hell Ukraine!

(#37477) MunezXBK válasza TaaT (#37476) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Akkor az nagyot terpesztett.

Nálam nincs ilyen gond.

(#37478) Balupapa válasza MunezXBK (#37470) üzenetére


Balupapa
senior tag

own3d :C ;]

_-=*WheelWhores*=-_

(#37479) TaaT válasza MunezXBK (#37477) üzenetére


TaaT
veterán

A fene tudja :) [link]

Give them hell Ukraine!

(#37480) MunezXBK válasza TaaT (#37479) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mint egy rossz ribi. :DDD

(#37481) TaaT válasza MunezXBK (#37480) üzenetére


TaaT
veterán

Belenéztem a balos tükörbe és láttam a kerék tetejét :D

Give them hell Ukraine!

(#37482) Mágus2 válasza TaaT (#37481) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez a jobbik eset, engem egyszer leelőzött a bal hátsó. (Skoda 120L 60 ló+1 marha)

(#37483) tomcsi23 válasza TaaT (#37476) üzenetére


tomcsi23
veterán

Az amúgy is hajlamos. Faintos g4 futómű. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#37484) Balupapa válasza TaaT (#37481) üzenetére


Balupapa
senior tag

nya, eladtam a cross-okat az elobb. jo aron elvittek.
tegnap talaltam bontoba egy masik garniturát ( asszem rosszul látok :DD ) most arra alkudozom.
Meg Cross féle tető csomagtartót de azért sokat kér :( 120at, karcmentes mert hogy 240 az uj áruk :C

_-=*WheelWhores*=-_

(#37485) ESP válasza Balupapa (#37484) üzenetére


ESP
senior tag

Aláírásodban lévő linket bemásolva ez az oldal jön ki :D

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#37486) Balupapa válasza ESP (#37485) üzenetére


Balupapa
senior tag

azért remélem a google kiadta :U

_-=*WheelWhores*=-_

(#37487) m4rc!


m4rc!
őstag

Sziasztok! Nemrégiben vettem egy Skoda Octavia-t (2005-ös, 1,4 16V Tour, chippelt, motorkód: BCA). Szerelő ismerőstől van, tehát remélhetőleg nem ver át, de azért csekkolásképp itt is kérdezősködöm... :)
Miután megvettem, nem sokkal el kezdett világítani a check engine, majd nemsokára el is szállt az egyik gyújtótrafó, kb. másfél napig jártam vele (~30km) így, azt mondta nem gáz, kicserélte. Katalizátort nem gyaláztam meg? Illetve most megint világít vmiért a check engine... megint el fog szállni egy trafó? Meg a másik, hogy, ha csak a gyújtást adom rá a kijelzőjén villog, hogy service.. ez mi? Előre is köszi a válaszokat!

We are analog players in a digital world

(#37488) tomcsi23 válasza m4rc! (#37487) üzenetére


tomcsi23
veterán

:D Csippes
Szvsz ennyitől nem lett baja a katalizátornak. Azért rá kéne nézni, mi okozza a trafó elhalálozását. Főleg ha csere után ugyanaz kakukkol be, akkor ott más lesz. Trafó-gyertya egy páros, lehet utóbbit is cserélni kéne.
Service? Na vajon? ;] időszaki szerviz esedékes, vagy csak nem lett a computerben nullázva, de amúgy sem árt egy új szerzeménynél. ;)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#37489) MunezXBK válasza tomcsi23 (#37488) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Büszke vagyok rád, hogy ilyen okos vagy. :R :D

(#37490) m4rc! válasza tomcsi23 (#37488) üzenetére


m4rc!
őstag

Értem. Egyelőre még nem tudom, hogy ugyanaz a gyertya-e, mert még megy minden, csak világít a check engine.. Érdemes lenne vennem 4 új gyertyát meg 4 trafót? Mert legutóbb se új került bele, hanem bontott.. Esetleg jó szervizt tud vki ajánlani?

We are analog players in a digital world

(#37491) rob210


rob210
nagyúr

Ez valami kib@szott vicc.

Most komolyan 98 férőhely?
Erre verik a nyálukat nem 980-kellett volna inkább?
Arra azt mondanám, na tényleg valami.
:W :(((

Renault power

(#37492) bitpork válasza rob210 (#37491) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ok, akkor benéztem :)

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#37493) ESP válasza rob210 (#37491) üzenetére


ESP
senior tag

Grat... Negyed metrónyi ember megtölti majd.

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#37494) tomcsi23 válasza m4rc! (#37490) üzenetére


tomcsi23
veterán

Hibaüzi nincs tárolva? Ha jól sejtem, törölni kell a hibát, mert csak idővel (2-300 km) veszi észre, hogy rendben van az égés, akkor már nem fogja jelezni a lámpával sem. HA rendben van. Bontott trafóval tuti nem szórakoznék, jó, nem 2 fillér, főleg ha 4-et kell cserélni - ahhoz képes a gyertya már nem olyan sok.

Munez: oszt Kendnek meg mi a gondja itten e? ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#37495) m4rc! válasza tomcsi23 (#37494) üzenetére


m4rc!
őstag

Hát a tarfó csere után hamar kialudt a check engine, most kezdett el világítani megint. Mondjuk csinálta azt, hogy párszor felvillant menet közben is, de kialudt. Most folyamat világít. Sajnos jelenleg nincs egy vasam se, ezért került bele bontott trafó.. Mindenesetre köszi a segítséget. Hibakódot hol lenne érdemes kiolvastatni?

rob210: Magyarország én így szeretlek! :)

We are analog players in a digital world

(#37496) Morris


Morris
veterán

(#37497) Kicker


Kicker
senior tag

Sziasztok!

Biztos volt róla szó, de most nekem megint meglepőnek hat a shell nitro üzemanyagja, ami drága ára mellett igen jól teljesít az autóban. Átlag 6.9 a fogyasztása az autónak, havas, rossz körülmények között 7.2 (minden tankot visszaosztok a km futással, minden blokk el van téve) ezzel a shell nitroval viszont 6.4 lett az átlag, ami nagyon jó, és már-már megéri a literenkénti többletárát is... egy aggályom van, hogy ez nem megy-e a motor és egyéb alkatrészek rovására (gyertya, stb) vagy ettől nem lesz élettartam rövidülés?
Ha hülyeséget írtam akkor bocs :)

Az autó vw passat 2007, 1.6 bse motor.

Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha

(#37498) rob210 válasza Morris (#37496) üzenetére


rob210
nagyúr

Ennek te mennyire látod valóság alapját?
Csak azért kérdezem, hogy el is hiszed amit linkeltél vagy poénból tetted be?

No csak azért mert ez, megint egy okos TC hír.
A szörnyű csak az, hogy egy ilyen kacsát képesek megjelentetni.
:W

Renault power

(#37499) Morris válasza Kicker (#37497) üzenetére


Morris
veterán

Semmi baja nem lesz az autónak. A gyertyáknak meg pláne. Szerintem csak másabb az adalékolás. Emiatt. létezhet az alacsonyabb fogyi. De én szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban. Ha kevesebbet eszik, de drágább az üzemanyag, akkor ugyan miért ne tankoljak máshol?
Lefordítva, nem hiszem, hogy annyival kevesebbet eszik, hogy megérje azt tankolni. :U

De ezt mindenki saját maga dönti el. :))

rob210: szerinted? ;]
A TC cikkei 80%-ban vicckategórába illők. - de ez megintcsak saját vélemény, elnézést ha ezzel megbántok valakit!

jah, van most egy BMW E36-os cikk is az index főoldalán. El vannak szállva, hogy mekkora olcsóság minden, meg hgy megéri külföldről behozni és felújítgatni/karbantartani. Egy nagy hazugság az egész. A laikust simán meg tudják téveszteni.Még az én kis vasam szervizelése is megüli a pénztárcát...nemhogy egy bmw-é. :(

[ Szerkesztve ]

(#37500) rob210 válasza Morris (#37499) üzenetére


rob210
nagyúr

Jól van nem csalódtam benned.:D

Mert, hogy egy száguldó autót tudjuk hány féle képpen lehet megállítani, lassítani.
Annyira még egyik sem automatizált, hogy a gyújtás levételét felül tudja bírálni:D

Na de mindegy a TC nekem egyenlő a UPC-vel ugyan akkor fos mind a kettő. ( a UPC-vel most még lehet pereskedni is fogok de ez nem ide tartozik.)
Én nem is olvasom már csak amikor egy két ilyet bedobtok.

Egyszerűen szakmaiatlan így csúnyán fogalmazva az egész szerkesztőségük.

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.