Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rák
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #214897 üzenetére
-
Hahó!
Nos lassan kezd beérni minden az autóval kapcsolatban.
Megvolt a nagytakarítása kívül-belül aztán a fóliázás is ahol végül a llumar nyert, mert 15-el olcsóbban csinálták meg. Motor optimalizáció egyelőre még nincs és nem tudom, hogy lesz-e, mert meglepően jó a fogyasztása. Városon belül 8 liter alatt van pályán pedig 6 körül így az átlagom egy teljes tank után 6.5-re jött ki amiből 150 km volt kb városon belül és 800 körül pedig pálya. Meglepően jó a Passathoz képest, hiszen nehezebb, 4 kerék meghajtás és +40 Le.
Nagyon szeretem és az ismerősöknek és családnak is jobban tetszik, mint a Passat ami kicsit furcsa volt elsőre, hisz az egy VW volt.
Megvettem a Carlinkit 5.0-át és nagyon király a működése egy dolog zavar, hogyha nem megyek CP/AA-ra egyből akkor folyamatosan azt írja ki felül, hogy USB beolvasás történik szóval amikor nem kell kihúzom úgy oldom meg...
Megvolt a full szervíz is egyedül a Haldex nem lett "bántva" azt mondta a szerelő ismerős, hogy ahhoz ő nem nyúlna, mert egy zárt rendszer és nem kellene baja legyen.Egyébként ő a "kicsike":
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tibbike01 #214888 üzenetére
Golf 4 dízelek is tudják, főleg ha ki van engedve a tágulásiból a levegő
mostanában terveztem pont kiiktatni a tanknál a pöcköt, hogy nyomni se kelljen. [ventectomy]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem ez rendben van, ezt várom el én is egy új autótól.
Ez mekkora méret? Nekem 18-as a nyári, az sértetlen, de 16-os a téli. Gondolkodom egy 17-es téli szetten.
Szada85 Nekem volt egy nagy tenyér lenyomat a bal eslő lámpán belül a prizmán, 'szerencsére' öszetörték, ugyhogy a biztosító kicserélte.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Corsa02 #214882 üzenetére
Én megpróbálom a héten megfuttatni a helyi Seat-szervizt, kíváncsi leszek mit mondanak erre, azért egy kompletten zárt rendszerbe kívülröl érzésem szerint nem nagyon szabadna "bejutnia" szilárd dolognak, emiatt gondolnám, hogy vagy már ott volt szereléskor, vagy idövel vált le valahonnan:
(olyan, mint egy hosszú ösz hajszál, vagy mintha a lámpának valamelyik belsö anyagából vált volna le, az index/DRL felsö szárából "indul ki")Nyilván csak esztétikai "probléma", de eléggé b*ssza az ember szemét, ha egyszer észrevette.
-
Qru
MODERÁTOR
Új Passat teszt: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #214880 üzenetére
Folpack és körbetekered az egész bódét.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Corsa02 #214873 üzenetére
Mindegyik LED párásodik valamennyire esős időben, ez inkább tulajdonság, mint hiba, a vékony pára réteg a sarkakban nem számít hibának, de amikor napokig nem szárad ki, az azért szerintem garanciális probléma. Szerencsére engem legalább ezzel nem hajtotak el.
Nagy a hőmérséklet különbség a lámpán belül és kívül.
-
tibbike01
őstag
válasz
Corsa02 #214875 üzenetére
Nekem azt mondta a szervizes, hogy a mikrokapcsoló, amit betettek már új cikkszámon fut és lehet hinni benne, hogy jobb. Aztán nevetett egyet.
makszi: ez lehet azért van, mert ilyenkor resetelik a váltót és lehet, hogy minden mást is reseteltek. Jót tett a rendszernek. Meg lehet látták, hogy van egy halom hibajelentésed és frissítettek valami drivert, vagy csináltak valami extra beállítást.
BigBlackDog: egy srácnak az új O4-en (aki obd11-ezett nekem), egyszercsak leesett a tetőantenna (a kábelen lógott). Ment vele a szervízbe, ahol szarakodtak, hogy biztosan rossz gépi mosóba vitte....de végül megoldották neki. Elvileg van, hogy szarul ragasszák oda.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Corsa02 #214875 üzenetére
"... utána újbóli reklamációt nem látok." > Ez megnyugtató, remélhetőleg már nem lesz többször gond vele (Golffal nem leszünk addig együtt, az utódnál meg alapból legyen már megfelelő!
)
Ma reggel mondjuk a GPS jelet vesztette el, a kiindulási ponttól csak egyenesen előre tologatta az aktuális helyzetet. Egyszer már volt ilyen, akkor fél év után végül kiderült, hogy a tetőantenna mellett ázott be a ?GPS/GSM modul?. Remélem nem ez jön újra elő.
-
makszi
aktív tag
válasz
tibbike01 #214872 üzenetére
Nekem végül ma két hete oldották meg a Leon kombin az előválasztó kar cserét. reggel 7-12 ig tartott a dolog ebéd után mehettem érte azóta nem csinálja.
Sőt azóta gyanúsan semmi narancssárga warningot nem dob a kocsi
Se Park assist disable, se SOS mailfunction, de még egy front assist not working sincs -
Corsa02
őstag
válasz
BigBlackDog #214874 üzenetére
De ahogy nézem erre van kiadott TPI, cserélik a Wahlhebelmodul-t és utána újbóli reklamációt nem látok.
Az, hogy kart tologatsz vagy egy kis pöcköt kapcsolgatsz mindegy, egy mikrokapcsoló kapcsol a szerkezet. Több hibája volt, a mikrokapcsoló, a kormányoszlopmodul (mert ugye kell neki az infó hozzá , hogy mi van a kormányzárral) , a kar nem jól volt megvezetve ezért nem nyomta meg rendesen a kapcsolót stb. Magyarázat egyszerű: Fillérfickenelés
Egyébként nekem is kellett már az Opelben cserélni, hiba ugyan ez, mikrokapcsoló kuka
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Corsa02 #214873 üzenetére
Előválasztókar hiba minek tudható be sejtésed szerint (akár privát is jöhet)?
Poloban tapasztaltam, de ott még a régi kialakítása van a karban. Golfban teljesen más, gondoltam, hogy sikerült teljesen újragondolni a belsejét is, nem csak a kialakítását. Mint kiderült, nem igazán, ez a bug benne maradt.
-
Corsa02
őstag
válasz
tibbike01 #214872 üzenetére
Persze vannak ilyen esetek is, nem értem miért nincs már megoldva az előválasztókar probléma. (az az sejtésem van) A lámpa párásodás mind addig nem garanciális hiba amíg nem folyik benne a víz, tehát nem áll össze cseppekké és folyik, plusz sajnos a magyar importőr nem fizet semmilyen fényszóró párásodás cserét, csak a szervizen múlik, hogy kicserélik (saját kontóra) vagy nem. Ezért van, hogy valakinek kicserélték van akit meg elhajtanak egyből.
-
tibbike01
őstag
válasz
Corsa02 #214871 üzenetére
Ha ez így lenne, akkor kezdtek volna valamit az előválasztó kar hibával is, ami már legalább 6 éve jelen van a VW konszern autóknál. Folyamatosan hordják emiatt a szervízbe az autókat és még mindig nem sikerült megoldaniuk. A lámpa párásodás szintén és biztosan lehetne még ilyet találni. Autóiparban dolgozom, mindenki csak a jövőre koncentrál, hogy az elképzelt tervet leszállítsa (persze a végén tele buggal). Warranty meg lessen leart-..stb mellett mindenki elmegy, arra már nincs idő-kapacitás-pénz.
-
Corsa02
őstag
válasz
tibbike01 #214868 üzenetére
Egyébként, ha esetleg nálad is van ilyen probléma érdemes a szervizekben jelenteni, mert ha van pár és jelzik is az importőr felé, az pedig a gyár felé akkor elindul a probléma megoldása. (sajnos a szervizek sokszor nem kommunikálnak az importőrrel mert, ha nem garanciális a hiba, tehát nem ismeri el az importőr, akkor felszámolják nekik a hibajegy megnyitását)
-
Corsa02
őstag
Remélem egyik vezetőnk se talál ide, mert akkor seggbe rúgnak
Segítek szívesen, ha tudok, mert nagyon zavar, hogy sokszor brutál pénzekért gyenge minőséget adnak a gyártók, amit sokszor javítani sem akarnak, főleg a magyar importőrök ... félreértés ne essék, ez mindegyik gyártóra érvényes. Gyakornokként az Opelnél dolgoztam, aztán 3 évet a Mercinél Kecskeméten, most már 11 éve az Audinál Győrben, mindegyiknek voltak olyan konstrukciói és húzásai ami nagyon szánalmas. Na ezek zavarnak, ezért, ha tudok vagy infóm van valamiről inkább segítek, mert nem szeretem ha át akarnak verni.
Azt hozzá kell tennem, hogy csak ezen a fórumon szoktam infókat megosztani, mert a FB csoportokban is próbálkoztam jó szándékkal, de ugye a 10 millió autószerelő országa vagyunk -
Corsa02
őstag
válasz
Mágus2 #214847 üzenetére
Na rászűrtem a magyar piacra először, konkrétan egy ilyen reklamációt sem láttam. Weltweit azért lehetett párat találni, leginkább 2020/2021-es Goodyear nyári gumikkal, ott a Goodyear jelentett egy gyári hibát végül. Ezen kívül 2db ilyen félrekopást találtam, egy Britt és egy német, 2021-es mind a két autó. Ott végül a Domlager(toronycsapágy) cseréje oldotta meg, de előtte az egyiknél konkrétan már mindent is kicseréltek, de ez lett a megoldás. Itt, ha jól értettem a szervizt a csapágy alatt van egy gumitámasztás is, az rogyik meg egyik oldalra és elkezd ferdén állni az egész "gólyaláb".
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
diegho #214856 üzenetére
Nekem a Leon Cupra ette a belsö oldalt, autós topikban dobtam róla képet is.
Voltam vele annó futómüállításon, müszakin, mindenhol rendben találtak mindent is pedig.Lehet(ett) ettöl még egyedi hiba persze.
-
bul07
nagyúr
válasz
molnarpeter #214837 üzenetére
Ne várj vele mert ha elmelegszik oda lehet a csapágy is
Mondjuk pont én mondom, mert én tudtam erről mégis vártam, most cserénél meg lám a csapágy is oda van/lett
Hangja is volt meg szétszedés után hogy a zsír meleg hatására kisül megolvadt, belső része rajta is maradt nyúlványon úgy kellet leverni, szerencsére nem annyira volt rágyógyulva hogy le keljen vágniLett egy tárcsa betét cseréből, tárcsa betét, egy féknyereg és egy csapágy csere
Holnap teszek majd fel képeket, ma már nincs kedvem meg nem is mindenről van
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #214854 üzenetére
Leon3 semennyire sem koptatott félre 68k alatt.
-
Corsa02
őstag
válasz
BigBlackDog #214854 üzenetére
Neee vegyünk erre mérget, holnap utána járok!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Sofi hajónapló: 37733km
eszi mindkét első gumi belső élét. Mielőtt mindenki rávágná, hogy biztos rossz a futómű geometria, hát nem, sajnos mindegyik O4 eszi az első gumikat. Állítottak rajta, de azt mondták barátkozzak meg vele, ez ilyen.Az volt a válasz, örüljek, hogy nem 4x4 kivitel, azokon ennyi km után kint vannak a drótok a belső élen.
-
Asbee
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #214832 üzenetére
A gyári is Shell. Shell Helix Ultra Professional AV-L néven ugyanazt kapod. Vagy Ultra ECT C2/C3
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214832 üzenetére
Shell-nek az alapolaja jó de az adalékolása az nem vmi potens.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #214832 üzenetére
Volt az enyémben is 0W-30, Shell. Nekem nem jött be. Szvsz még mindig a LM a top.
-
Corsa02
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #214832 üzenetére
Teljesen jó ahogy most csinálod, ne válts, a meleg oldali viszkozitásuk úgy is ugyan az. A VW olaj is rendben van. Ne gondold túl
-
és Asbee
és simonjoe
és tibbike01
köszi a válaszokat!Az előző autóm (2004 Mazda6 dízel) mikor megvettem 183-nál kb 6 decit evett két olajcsere közt, mikor eladtam 313-nál kb 2 litert.
Ehhez képest meglepő, hogy ez ott áll maxon ameddig töltve lett.
Akkor maradok ennél az olajnál. 0W a reggeli hidegindítások miatt, bár azon gondolkozok, hogy amit most kap azt ősszel lecserélem, szóval akár lehetne 5W-30 is, de van-e értelme arra váltani?
Ha nincs már olajhamisítás meg ez a cég amúgy se, meg a gyárit amúgy se, meg ez jó olaj, akkor marad ez. Shell, hát nem tudom nekem mindig olyan túlmarketingelt alsópolcosnak tűnt. -
bul07
nagyúr
válasz
focvis #214828 üzenetére
Remélem sikeresen megy majd a csere is, és majd az idő eldönti
Vettem 1liter TEXTAR fékolajat isAmúgy mennyire hajlamosak beletörni a légtelenítő csavarok, kell ettől félnem?
Van valami trükk esetleg?Meg egy képet kétszer raktam be, ez lett volna a negyedik [kép]
Unix, fékolaj tárcsa 46% kedvezmény, nyeregre viszont csak 41% adott a rendszer, Tárcsa 2db 21227Ft, fékolaj 2602Ft, Nyereg 23192Ft(+10923Ft betétdíj, ami visszajár ha leadom a régit)
Biztos lett volna olcsóbb webáruház is de az nem azonnal van itt -
realist
őstag
válasz
MunezXBK #214829 üzenetére
Több féle kiegyenlítő tartály van amiben benne van a silikat. Keresztmetszetet nézve más az elhelyezkedése. Enyémben sem látszott; felülről bele nézve és oldalról erős lámpával világítva sem. Kiszerelve néztük és a belső műanyag mögött volt (már engedte is valamennyire az anyagot). Kapott teljes rendszer átmosást, utána pedig új tartály és 12evo-t.
-
tibbike01
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #214813 üzenetére
Alsópolcos 10w40et neki és enni fogja nyugi.
Amúgy most a lehető legjobb olajat kapja, én nem váltanék, talán a Shell jó lehet még. A VW dobozos olajra amúgy sem jellemző a hamisítás. De így 2024ben már amúgy is a oldschool sztori már a hamisítás.
-
válasz
T0mBd1gg3R #214813 üzenetére
170-nél nem eszi az olajat!
Ne szórakozz már!! Nekem 360k-nál nem eszi, csont száraz a blokk alul-felül meg minden oldalról.
-
Asbee
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #214813 üzenetére
Filteren nincs hamis olaj. Miért enné 170-nél? Az még semmi km. Ha enné akkor sem az olaj miatt. 5w-30 ami még opció, de ha bevált felesleges cserélned. Melegen ugyanaz, esetleg a 0w kicsit jobban elvékonyodik ha nagyon sokáig húzod a cserét. Esetleg Shellben megveheted ugyanazt az olajat picit olcsóbban.
-
Reggie0
félisten
válasz
yodamester10 #214812 üzenetére
En tuti tudom, mert a fizikat nem lehet meghazudtolni es meg vilagitastechnikat is ismerem
. A hirdetesben szereplo 90000 lumen 130W-al, az 692lumen/W. Az emberi latas elmeleti maximuma 555nm-es(zold) hullamhosszon van, annak az ertekeke 632lumen/W. Minden mas ennel kevesebb lehet csak, kevert szinek(pl. feher) csak kevesebb lehet. Tehat meg akkor is meghazudtolna a fizikat, ha 100% elektromos hatasfoku lenne es 555nm-es fenyt bocsajtana ki. A feher feny amugy 320lumen/W-nal nem lehet tobb, ez az elmeleti maximuma es ebbol meg lejon az elektromos, optikai, stb. hatasfok. Szoval a kinaiak vastagon hazudnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214813 üzenetére
Ha bevált én nem változtatnék rajta. Olajos topikba nézz be, ott adnak jó alternatívákat ha mégis váltanál.
-
mitlageri
csendes tag
válasz
BigBlackDog #214814 üzenetére
15-20 km-nél nem gondoltam távolabbra menni
-
Cserélnék olajat 2012-es Passat 2.0 CR TDI-n.
Eddig mindig (4 olajcserém volt eddig mióta megvan 12-15 ezrenként) FilterABC-től vásárolt gyári VW Longlife III 0W-30 ment bele.
Nem eszik belőle egy cseppet sem.Elgondolkoztam, mi van ha esetleg ez nem a legjobb olaj, netán valamiért nem eredeti, stb. Nem lenne érdemes valami mást kipróbálni?
Vagy ha ez tényleg ennyire jó, hogy 170-nél még nem eszi, maradjak ennél? -
mitlageri
csendes tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani Miskolcon vagy Miskolc környékén szervizt? B8 Passat (2019, 2.0 CRTDI 150Le) lenne az alany, tippre első stabilizátor csere, de nem értek hozzá. Ősszel vettem, most kellene először vinnem valahova, a márkaszervizhez nem ragaszkodnék. Köszi! -
-
válasz
yodamester10 #214800 üzenetére
90 vagy 130 Watt nem sok? (A D3S xenon asszem csak 35 Watt, ha duplán kell számolni 70 W.)
Lécci a linket!Nem valószínű, hogy rendelek, gondolkodom, hogy jövőre cserélni kéne az autót, amíg még van értelmes alternatíva.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! R7 5800X3D / RX 7900 XTX 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest