Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #186298 üzenetére
Jó reggelt!! Kedves Mági!! Te itt??? Már azt hittem, h lemondtál rólunk, vagy eleged lett a "rendszerből" és valahol Hawai-on szereled a VAG motoros szörfdeszkákat!
Nem úgy működik a DPF, h hiába "mókolnak" bele írják át újra, a rendszer tudja mérni a benne lévő olajsarat és visszaírja a régi értéket??
Én is úgy döntöttem, h a következő olajcserekor kivetetem a szerelőmmel és elviszem tisztíttatni, bár még nem tudom hova, nem nagy bizodalmam van az itthoni "szagemberekben".
Nálam már 159ml gyűlt össze 280k-nál.Joe
-
prAet0r_
csendes tag
válasz Mágus2 #186298 üzenetére
Nem tudom, az első tulaj milyen arányban használta pályán-városban, én vagyok a 2. tulaj. Nálam kb. 20 ezer km óta van, én 85%-ban pályán használom, 15% város.
De láttad te is Mágus, hogy eléggé egyben van a kocsi -- nem hinném hogy sokat városoztak volna vele. Szerintem inkább 3. autó lehetett. A gyári szoftver lett visszatéve rá, nem volt semmi más mókolva.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #186297 üzenetére
Egyértelműen mókolták már az értéket kb 10 000km alatt hozzáír 0,01-et a rendszer, ez egy hőterhelésből és kilométereből szímított átlag, függ attól is, hol és hogyan használták az autót, folyamatos pályás használat során kevesebbet ír hozzá, városban többet. 2011-es autó ilyen kevés kilométerrel nem a pályás felhasználást engedi következtetni, persze lehet ez csak 3. autó volt valakinek és csak hosszú utakra vette elő(nem élet szerű felhasználás, de azért elképzelhető) Mostanra mindenképp 1 fölötti értéket kellene mutatnia, emlékeim szerint az enyém ennyi kilométernél 0,11 volt, persze abban 2,5 éves korában volt ennyi méter.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #186295 üzenetére
Jó. meg szép, de miért csak 0,07 az oil ash 137 000km után? Valaki ebben nem olyan régen újként állította be a DPF-et. Gondolom ez a softveres mókolások
hozadékaeredménye. Ez majd akkor lesz gáz, amikor ténylegesen megtelik a dpf, és a szoftver azt fogja gondolni, hogy hamuval nem lehet még tele. -
Doki16
addikt
válasz prAet0r_ #186294 üzenetére
Teljesen jó értékek. az Oil Ash majd 0,175 körül lesz csak vészes. Meg az is, hogy még csak 59%-ra kalkulálja a telítettséget a legutóbbi égetés után pedig már mentél vele 600 km-t. Ha két regen között megvan a 700-800km az tök jó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
prAet0r_
csendes tag
Sziasztok!
Szereztem egy ELM 327-et végre, ki is olvastam VAG DPF-fel az autót a hétvégén.
Az alábbi értékek mennyire jók?
Amennyire olvasgattam itt a topikban a tapasztalatokat, nem tűnik vészesnek a hamutartalom (már ha azt kell nézni a DPF élettartama szempontjából).
2011 2.0 TDI CFFB 137.000 km, (már) nem szoftverfrissített. Kb. 20 ezer km óta van nálam, igyekszem vigyázni rá.
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Nono0000
tag
Sziasztok!
A céges autóm egy VW Jetta 2013 1.6 CR TDI 2013-as modell. Kb. 170 ezer futott km., üzemanyag MOL. A mostani taknyos időben olyan 0-5 °C között embertelen nehezen indul. Beindulás után egy pillanatig tartja az alapjáratot, majd a fordulatszám fokozatosan leesik majd leáll. Érdekes, hogy mínuszokban nem jelentkezik, ahogy 5 °C felett sem. A jó múltkor majd 3 percig nem lehetett elindítani, aztán elszívtam egy cigit és újra próbálkozás után azonnal elindult. Ma figyelmes lettem egy olyan hangra, ami a nagynyomású üzemanyagpumpa felől érkezhet, de ezt nem tudom biztosra állítani, mintha egy fém ventilátor lapát beleérne a saját házába. Találkozott már valaki ilyen hibával vagy indítási problémával?
Köszönöm a válaszaitokat előre is!
Csak akkor kérdezz, ha tudom is rá a választ!
-
F_Zolee
veterán
Hello
Az mitől lehet, hogy a pótkulcs(bicska + táv) esetén villog az immo? Pár éve próbáltam akkor nem volt ilyen.
-
bul07
nagyúr
válasz troll81 #186284 üzenetére
Hát igen, de az nyugat , itt meg balkán
Nekem január vége felé jár le, eddig ugye jan 11-ig van meghosszabbítva a vészhelyzet így az én kocsim még nem esik bele
De mivel annyira nem sz@r a kocsi hogy ne menjen át (kopp, kopp,kopp) és nem is hosszabbodik meg az idő, én szerintem elviszem rendesenKicsit fogok trükközni a hátsó lengéscsillapítónál, hogy ne legyen nagy százalék eltérés a két oldal között
Jobb oldali gyengébb kicsit és nem lenne jó ha ezért bukna meg hogy nagy a százalékos különbség
2019 szeptemberében mért érték szerint
Bal oldal 68 , a jobb oldal 61-et( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
félisten
-
troll81
addikt
válasz bul07 #186280 üzenetére
Az korrektül hozzá álltak, állnak otthon ehez az elcseszett helyzetben az egészhez.lehetne több rugalmasaggal kezelni az adott időszakban lejárt autók műszaki vizsgájat,nem azért nem viszed mert nem akarod hanem mert nem lehet......
06 hóban lejárt a műszaki m 11 hó 20.an vizsgázott és onnantól indult a 2 év (Németország) -
veterán
válasz HKorn #186278 üzenetére
A gyári kb. 15 ezer. Néhány napja írta itt egy fórumtárs, hogy a gyári se olyan tartós, mint a gyári elsőszerelésű.
Részemről Bosch Aerotwin, Golfra az A863S szett kell, Leonra ez szvsz nem passzol mert nagyobb a szélvédője.
Novemberben rendeltem AliExpress-ről egy 3 darabos, gyári csatlakozós szettet 3500 Ft értékben, erre nagyon kíváncsi leszek. Beszámolok róla természetesen.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz HKorn #186279 üzenetére
Igen, de az eredeti időpontól indul bármikkor is legyen vizsgáztatva, nem hosszabbodik meg a periódus(ha most december 11-én lejárt, és a vizsga február 25-én lenne akkor is dec 11-től indul a 2év)
Így max akkor éri meg ha lehet számítani gondra hogy ne most a hideg időben legyen szerelve, már ha ez számít
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
HKorn
veterán
Most is érvényes az, mint tavasszal, hogy veszélyhelyzet miatt tovább érvényesek az éppen lejáró műszakik?
Run&Ride
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz HKorn #186274 üzenetére
Én a helyén, beszerelve töltöm minden autóban lidlis töltővel. A Golf esetében a pozitívat a pozitív sarura kötöm, a negatívat a negatív bikázópontra, ami a negatív saru mellett található kis fémpöcök*.
* Ez 2.0 TSI, elképzelhető, hogy az 1.4-ben máshol található, ebben közvetlenül az akku mögött a tűzfalra csavarozva. A negatív saru takaróján jelzik is.
Ez itt: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
veterán
válasz molnarpeter #186273 üzenetére
Ezeknél az újabb VAG autóknál, ha az akksit kiveszem akkor vissza lehet tenni csak úgy mindenféle feltanítás nélkül? Vagy érdemesebb úgy tölteni, hogy ki se veszem?
Run&Ride
-
enddav
aktív tag
válasz Doki16 #186237 üzenetére
Most ilyen van benne [kép] , nem tudom, hogy gyári-e még, de másfél év és 20 ezer kilométer alatt baja nem volt, könnyen indít, pedig van, hogy 1-2 hónapot is áll az autó.
'14 Jetta 2.0 CR TDI CFFB 181k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #186266 üzenetére
Há biztos jó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MunezXBK #174829 üzenetére
Munez, ha erre jársz - régebben volt szó lambda szonda pucolásról, DPF tisztítóval. Ez a fajta vajon jó lehet, vagy máshogyan történt? Kamion NOx szenzor szórakozik, gondoltam ott több a korom, mint egy TSI-nél
-
c00per
tag
Udv Mindenkinek!
Regen kertem mar tanacsot toletek, de most megakadtam.
Az alany sajat: A4 B7 2.0 Tdi BRD 170le. A problema:A vizhofok nem megy fel 90fokra, ha a kinti homerseklet 10 fok alatt van.Jelenleg ugy jarok vele, hogy klimavezerlo kikapcs es 2ezres fordulatot tartok.igy 80fok kornyekere felmegy.2 honapja csereltem a blokk hatuljan a vizelosztot + kapott egy uj hofok jeladot(Hella gyartmany).Tegnap csereltem egy termosztatot(Gates, ez volt itthon a polcon).A termosztatnal a cso jeghideg jelenleg, meg ki sem tudott nyitni :( .Egr-nel a ket vizcso meleg. Elektromos venti a huton nem forog.Nem tudom mit nezzek meg meg rajta. Koszonom a tippeket!
-
ryger
aktív tag
válasz molnarpeter #186261 üzenetére
Egyelore varosbol kitiltas meg nincs, egyebkent pont az hatarozza meg az eves ut adot, ami igyis-ugyis verlazitoan sok. Koszi a valaszokat, kellemes estet mindenkinek
-
ryger
aktív tag
Koszonom mind a kettotoknek. Sajnos a helyi Dan adok miatt az ujabb tipusok nem igazan johetnek szamitasba, talan meg a 3,2-es de az ritka mint a feher hollo. Kezit neznek minden keppen mert tudom, hogy az automata teljesen szivas, a quattro meg jo ha van ilyen teljesitmeny mellett. Ebben pont az lett volna a lenyeg, hogy lehet kicsit faragni, a V6-nal mar csak kompresszor johetne szamitasba, az meg vizsgan at nem megy itt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ryger #186257 üzenetére
Ha nem akarsz rá költeni, akkor szívó 4 henger MPI (nem FSI). 1.8T nem árt normál haladáshoz. Ha meg erősebb kell, az is volt a kínálatban, vegyél olyat, és megúszod a faragást Multitronic automata váltó szokott még drága probléma lenni, szóval legegyszerűbb kézire szűkíteni (bár ott is van kettőstömegű, de tartós alapvetően). Futóműre lehet még költeni. Kora miatt rozsdát is lehet nézni.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz ryger #186255 üzenetére
Ez a 2.0 korai tsi nem ajánlott, mert könnyen bele lehet futni minden féle javításba, főleg korábbi tulajdonos által elhanyagolt szervíz hiányában. Olvass bele a TFSI Klub Hungaryba Facebookon, az egy szakcsoport.
Korai TSIből az 1.4 tsi 122 és 125 ló, meg 1.2 tsi, de ezek karcsúak A4 kaszniban.
Ha már ilyen motorral akasz akkor inkább Gen3 tsi-t nézz bele, 2013+ utánit, de meg nem ez az árkategória.
-
ryger
aktív tag
válasz molnarpeter #186256 üzenetére
ez amennyire vicces, annyira ijeszto is egyben. Ha kerhetnem, kicsit bovebben kifejtened? Csak a motor rossz, tudom az 1,8-as 163 lovas a megbizhato, vagy maga a hajtas tobbi resze is megbizhatatlan?
-
ryger
aktív tag
Sziasztok,
Audi A4 B7, 4 ajtos, 2004/11 havi, 2.0 TFSI quattro, 190K KM-rel, kezi valtos.
Koksz mellett mire erdemes figyelni ha meg szeretnem venni? Hajtas mennyire birja alapbol es ugy altalaban, birja-e a megnovelt teljesitmenyt ha chippelni akarom, intercooler stb?Koszi elore is!
-
HKorn
veterán
Navit lehet valahogy ingyen frissíteni ezekben az autókban? (Seat Leon 2016) Seat oldalán nézegettem, elvileg letölthető lenne a 2020-as térkép, de Mapcare szolgáltatáshoz kötött elvileg, ami nincs. Bár van olyan, aki enélkül is letöltötte és megy neki, de így nem merem az eredeti SD-t átírni.
Run&Ride
-
IO.sys
őstag
Polo 4 9N 2003-nál mit hozna egy chiptuning? Gázadásra egy kicsit emberesebb nyomatékot elviselnék.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek Golf IV 1.6 i 16V FSI (110 CP) autóról? Városi használatra tökéletes volna? Van ennek a típusnak valami hibája?
-
mamboo
tag
BMN motorkód, 2.0 pdtdi octavia 125kw, 269000km állásnál vásárolva volt vezérléscsere, most van benne 328, mikor cseréltessem újra?
(nincs meg a könyve) -
Bird
addikt
Érdekességként hoztam egy 1.2 tsi Cbzb (tehát már a gyárilag módosított vezérműlánccal szerelt) motorból származó fogaskerekeket... A lánc is megnyúlott szépen, igaz csak és kizárólag hidegindításkor zörgött 3-4 másodpercig. Mindez 145e km után, úgy hogy korábban nem cseréltek benne vezérlést egyszer sem:
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
Doki16
addikt
válasz enddav #186235 üzenetére
Meg kell nézni, hogy mi volt benne gyárilag. Lehet abba is AGM kell attól függetlenül, hogy nem start-stopos. A tanítás is ennek függvénye. VCDS-el rá kell nézni, hogy benne van-e menüpont és ha igen akkor tanítani kell.
Egy ismerősöm most ezzel szív, jön, hogy most lett cserélve az akksi állandóan low battery-t ír neki. Kérdem fel lett tanítva az akkumulátor? Mint kiderült nem. Pedig neki sem start-stop-os.Egy ilyen menüt kell keresni: [kép]
És ahogy látod ez volt gyári akku: [kép]
Megegyeznek a számok. Ha nálad is ehhez hasonló akkor tuti tanítani neki. De már szinte akkor is biztos ha megnézed a gyári akkut és ha van rajta BEM kód.
Nem egy nagy mutatvány amúgy nem kell tőle félni, csak sokan nem tudják, hogy a mai modern kocsiknál már ez szükséges. Ha cserélsz is otthon akkumulátort, az nagyon fontos, hogy a bikapont mindenképpen legyen ellátva másik 12 volttal. Nem jó ha megszakad az áramkör.
Jah igen a példa autó nem volt start stopos így nem is kellett AGM. De ez nem törvényszerű, mert lehet más fogyasztó ami viszont igényli. Ez egy Audi Q5 2.0 TDI CGLA volt.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
hdanesz
őstag
válasz sztikac #186232 üzenetére
Nekem egyetlen új autóm volt, egy 2017-es Honda Civic. A legújabb generációból. Abban sem volt túl sok, de annyit töltöttek bele átadás előtt hogy ne a tartalékban legyen a mutató. Szegény rommá tört egy balesetben, amit nem én okoztam. Béke poraira.
A Fabia-t használtan vettem, de ezzel a 10km megtehető távval már nagyon sírt az autó. Szó szerint sípolt szerencsétlen amint próbálta felszívni a maradék gázolajat. Kicsit le is fagytam hogy marha jó....öt perce fizettem ki és máris baja van. Bár így is amit szívok ezzel a kocsival..... az vicc. Azt hiszem le is írom a logout-on.
-
enddav
aktív tag
válasz Doki16 #186210 üzenetére
Enyém is CFFB, de nincs benne start-stop, akkor gondolom nem AGM-es akksi kell majd bele. Feltanítani sem szükséges majd, csak csere és kész?
'14 Jetta 2.0 CR TDI CFFB 180k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
sztikac
őstag
válasz hdanesz #186214 üzenetére
Nekem úgy adták át a Skodánál az autómat, hogy 5 km-et írt a kijelző mint megtehető távolság... A legközelebbi kút cirka 4 km-re volt, asszonnyal izgultunk rendesen
A mutató nálam elég arányosan mutat, akkor szokott "kiakadni" amikor a telitankra még egy kicsit rátankolok. -
vzsryl
nagyúr
válasz HKorn #186229 üzenetére
Enyémnél 7 év/180k km van azt hiszem előírva, tehát a korát is figyelni kell elvileg.
Többiek erről mit tudtok?
Enyémbe 113k km van most, de 2013.11. havi gyártás, 2014.02 első üzembehelyezés. Cseréljek vezérlést?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lacess
tag
válasz HKorn #186224 üzenetére
210ezer km a gyári előírás a cserére, elvileg van valami ellenőrzés is előírva 160 vagy 180ezernél.
Én 180ezernél lecseréltetném, csak a biztonság kedvéért. Meg -gondolom- úgy sem lesz már meg az autó sem 360-nál, sem 420-nál. Akkor meg minek kockáztatni, pénzt nem nyer az ember vele.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
válasz HKorn #186221 üzenetére
Kinek melyik szimpatikus. A lényeg, hogy a VW 504-et tudja.
Az enyémben most Eurol Syntence van, pár hónapos friss szervizzel vettem, csak azért nem fogom lecserélni, mert nem a kedvenc márka*, de max. 15 ezer km-t megyek majd ezzel. (Egyelőre nem mutat kóros tüneteket, csak a szokásos mértékben csipegeti.)
Legközelebb pedig Liqui Moly-t kap, mivel Németo-ból sikerült Castrol Edge árában beszereznem.
De alapesetben részemről Castrol Edge.*Ennyi erővel a szintén pár hónapos Bridgestone gumikat is lecserélhetném, mert nem kedvelem a márkát, és vehetném helyette a szívemnek kedves Michelint. Drága mulatság lenne.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
veterán
Ennél a motornál (CZC motorkód) mikor ajánlott a vezérműszíj csere?
Run&Ride
-
HKorn
veterán
2016-os 1.4 TSI-be gyárilag Castrol Edge Professional Titanium LongLife 5W30 olaj van, ezt rakjátok ti is bele? Vag ajánlott váltani (természetesen VW 504.00 szabványnak megfelelő olajra)
Run&Ride
-
F_Zolee
veterán
válasz hdanesz #186214 üzenetére
Gépnek ne higgy. Tapasztald ki, hogy melyik állásnál mennyi lehet benne(persze tankolással, ha felvillan az alacsony szint pl) aztán már nem lesz gond milyen hülyeségeket mutat.
1x alólam is kifogyott a benzin, mert a mutató még bőszen az utolsó osztáson állt...igaz akkor is épp benzinkútra tartottam csak előző helyeken nem volt amit akartam. -
hdanesz
őstag
válasz F_Zolee #186208 üzenetére
Hmm, valóban érdekesen működnek. Egy hete van meg a kocsi, első találkozásunkkor 10km-t mutatott mint megtehető távolság. A szivattyú csak úgy sivított amikor próbálta felszívni a maradék naftát. Nem is értem a kereskedő miként hagyta ennyire kiürülni. Én blattyogtam el 4liter gázolajért. Akkor feltornáztam a távot 70km-re. Majd rögtön irány tankolni és fullra szerettem volna tankolni. Ehhez képest 22.5 liter után kiakadt a pisztoly. Mivel 'friss' autó volt még számomra, nem eröltettem és nem tankoltam rá többet. Fizetés után láttam hogy a mutató kb. a fél és a háromnegyed közt van csak félúton.
Ekkor még jól viselkedett a mutató, a megtett távval arányosan haladt is lefelé a mutató. Sőt...azt kell mondanom, hogy meglehetősen gyorsan. De a megtett táv igazolta hogy nem folyik belőle a gázolaj. Nem vártam meg amíg újra 70km megtehető távot mutat...hanem 130-nál tankoltam, még a tartalék részbe se fordult a mutató. Tippre kb. 20 liter gázolajjal sikerült 495km-t megtennem.
Vasárnap tankoltam ismét (vagyis valójában először) tele. Most már felment totál a tetejére a mutató viszont azóta meg se nyekken. Ha 150 megtett km-nél sem mozdul, akkor kezdek majd aggódni.
Ráadásul a korábbi autómhoz képest (G Astra) elég vicces a mutató meg a beosztása. Az Astránál csak negyedekre volt osztva a visszajelző és elég rövidke is volt a táv köztük. Ennél viszont egy negyed rész is fel van osztva további 4 részre...és hosszabb utat jár be a mutató....így olyan vészesnek tűnik a 'csökkenés'.
@vzsryl: Köszi neked is!
-
6030D
őstag
válasz vzsryl #186209 üzenetére
Én is sok autóval mentem, ami ilyen volt. Ezért is megmosolyogtató, amikor írják, hogy 300 km-t elment és még 3/4-ig van a tank. Ja, csak utána a másik 300-on meg elfogy a maradék.
Egyszer szívtam meg após CR-V-jével, én hoztam el a szervizből, és ha már alattam volt, gondoltam elvégzem a napi dolgokat. Felvillant a lámpa, ok van még benne 70-80 km-nyi, erre 15 km múlva megállt. Séta a kútra benzinért. Elfelejtette mondani, hogy ha jelez, akkor irány az első kút....
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
dond
csendes tag
válasz IO.sys #186205 üzenetére
Leveszed az ablaktörlő karokat (vlmi lehúzó szükséges lehet) és "lerántod" az egész takaró műanyagot egyben a szélvédő aljáról.
+alul is érdemes kipucolni a műanyag kerékjárati burkolat mögött, oda érkezik föntről a humusz és rohasztja a küszöb elejét...[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Mindenképpen olyan kell ami AGM. Ez jó is amit találtál. És még nagyon fontos, hogy rajta kell lennie a BEM kódnak, mert csak azzal együtt lehet rendesen feltanítani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz hdanesz #186207 üzenetére
Nekem több autóm is csinált ilyet, pl. az Almerámmal országúton kb . 150 km-t kell megtennem, mire elkezd zuhanni a mutató. A Superb pont az ellenkezőjeként viselkedik, tehát hamar elkezd zuhanni, de amikor már tankolást jelez, akkor is van venne legalább 15L tartalék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2016-os Fabia-ban létezik hogy kiakad az üzemanyagszint mutató?
Nem tudom milyen elven működik. Nem tankoltam borzalmasan fullra, az első kattanás után még egy 'fröccsöt' kapott. Viszont most megtettem vele 78km-t és még meg sem nyekkent a mutató.
1.4 TDI...105 ló. -
tong
aktív tag
Sziasztok!
Ilyen akkumulátort vennék 2014-es Passat B7-be 2.0 TDI CFFB, a régi: 7PO915105, ilyet nem lehet már beszerezni. Csere után van még valami, betanítás vagy olyan dolog ami szervízt/szerelőt igényel? -
IO.sys
őstag
válasz molnarpeter #186198 üzenetére
Kerékpornó!! Az a topik oszt igen, megtaláltam mindent. Köszi!
Köszi mindenkinek a segítséget.Maradt a kérdés, hogy a szélvédő alatti vízelvezetőt hogyan kell pucolni? Ősszel telemegy mindennel.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
fixer92
aktív tag
Hello
Golf 3, 1.9 TDI - AHU 90LE - 1996.12
Bal és Jobb oldali belső axiál gömbfejet (axiál rúdat, ha minden igaz, mert külön belső gömbfejet nem találtam) kellene cserélni a kocsin.Keresgettem, de több félét találtam.
Honnan lehetne tudni, hogy melyik tartozik az enyémhez?
Évjáratot, motorkódot megadtam, de pl. Lemförder-ből is találok 390mm-est, illetve 341mm-est is.
TRW-ből is van 382mm és 371mm is.Tudnátok tippet/tanácsot adni?
Kösz.
"Victory loves preparation!"
-
1stVikman
senior tag
Köszi!
Még meg van, csak sajnos látszik rajta a kor. Tetőn, motorháztetőn megmattult és hámlik foltokban a lakk. + Első lökös is hámlik. Kb.az összes elemen van ajtórányitásos sérülés, valamint a tetőkárpit kezdi feladni a harcot a gravitációval szemben. Keveset használom, másfél év alatt ment bele 5000km. Lehet el kéne adjam, de amikor kell, akkor nagyon jó, hogy van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest