Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hdanesz

    őstag

    válasz F_Zolee #186208 üzenetére

    Hmm, valóban érdekesen működnek. :D Egy hete van meg a kocsi, első találkozásunkkor 10km-t mutatott mint megtehető távolság. A szivattyú csak úgy sivított amikor próbálta felszívni a maradék naftát. Nem is értem a kereskedő miként hagyta ennyire kiürülni. Én blattyogtam el 4liter gázolajért. Akkor feltornáztam a távot 70km-re. Majd rögtön irány tankolni és fullra szerettem volna tankolni. Ehhez képest 22.5 liter után kiakadt a pisztoly. Mivel 'friss' autó volt még számomra, nem eröltettem és nem tankoltam rá többet. Fizetés után láttam hogy a mutató kb. a fél és a háromnegyed közt van csak félúton.

    Ekkor még jól viselkedett a mutató, a megtett távval arányosan haladt is lefelé a mutató. Sőt...azt kell mondanom, hogy meglehetősen gyorsan. De a megtett táv igazolta hogy nem folyik belőle a gázolaj. Nem vártam meg amíg újra 70km megtehető távot mutat...hanem 130-nál tankoltam, még a tartalék részbe se fordult a mutató. Tippre kb. 20 liter gázolajjal sikerült 495km-t megtennem.

    Vasárnap tankoltam ismét (vagyis valójában először) tele. Most már felment totál a tetejére a mutató viszont azóta meg se nyekken. Ha 150 megtett km-nél sem mozdul, akkor kezdek majd aggódni.

    Ráadásul a korábbi autómhoz képest (G Astra) elég vicces a mutató meg a beosztása. Az Astránál csak negyedekre volt osztva a visszajelző és elég rövidke is volt a táv köztük. Ennél viszont egy negyed rész is fel van osztva további 4 részre...és hosszabb utat jár be a mutató....így olyan vészesnek tűnik a 'csökkenés'.

    @vzsryl: Köszi neked is!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés