Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz bitpork #184499 üzenetére
Kell egy autó amit nem igazán sajnálok, nagy, kényelmes és le tudok vele menni földútra. (Viszonylag nagyobb hasmagasság, összkerék)
Amit kell nyilván kicserélek rajta azonnal, de kérdés be merjek-e vállalni egy casa-t, aztán veszek rá kapásból 280-ért egy szivattyút, vagy jobb konstrukció a BUG.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Richard #184491 üzenetére
Attól függ mi a célod vele? A BUG konstrukció már az A6ban is ott volt korábban és ebből kifolyólag előnye van a sok tapasztalatban a CASA-val szemben (3évvel fiatalabb, de csak változat).
Bugnál nincs start-stop, mindkettő DPF-s (kivéve ha EUR5) mindkettőnek ugyan azok a típus jellegű kopó hibái. A CASAnál már volt 3g navi, a BUGba meg beépíthető ugyan úgy. BUG 1400-tól adja az 500Nm-t a CASA 1500-tól. Mindkettő csipelhető kisebb odafigyeléssel olyan 280-300LE-ig és 580-600Nm-ig.
De mondom , kérdezz A BUG-gal tudok szolgálni kipróbálásra.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
d.tiborz
aktív tag
válasz molnarpeter #184495 üzenetére
Igen, megvolt. Pihen a szerviz előtt, várom a hétfőt. Akkor megyek átadni "hivatalosan".
Csak gondoltam hátha tud valaki biztatót mondani. -
Brave_86
aktív tag
válasz molnarpeter #184494 üzenetére
OK, végülis. És a fenti 3 fajta közül melyik kellene, mi a különbség?
-
Brave_86
aktív tag
Skoda Octavia 3 - 1.4TSI (CHPA) 103kW
Lassan aktuális lesz a cserék ideje. Ezeket néztem ki. Esetleg más ajánlás?Melyik utastér szűrőt kellene választanom a lenti kínálatból? Ezt inkább tavasszal érdemes választani, a pollenek miatt? Ilyenkor jó lenne esetleg egy olcsóbb verzió (pl. Filtron?) is? (Tavasszal újra cserélném Ózonos fertőtlenítés után.)
A többi kiszemelt: -
őstag
válasz molnarpeter #184455 üzenetére
Az elmúlt időben megadta magát egy pár CASA, pedig nem is volt bennük sok a méter.
Ugy néz ki az egyetlen megoldás a csere.[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz petymek #184487 üzenetére
Én úgy tudom (aki jobban tudja javítson!), hogy a BXE és a BLS ugyan az a motor. A különbség csak annyi, hogy a BLS részecskeszűrőt kapott, és ezáltal más vezérműtengelyt is. Így a csapágyprobléma is érinti mindkettőt.
Szerintem ha az a bizonyos autó tényleg megkapott mindent új korától fogva, akkor ezen a csapágycserén már nem múlhat semmi. A "nyugodt alvás" ennyit simán megér. Ha nem titok, majd érdekelne hogy mennyibe fájt a dolog tokkal-vonóval. De nem hinném, hogy sokkal több egy trélerezésnél. Valamint képek is jöhetnek a kivett csapágyakról.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
petymek
senior tag
válasz molnarpeter #184485 üzenetére
Ez nem az enyémben van, de mégis megint előkerült a téma, miután a totalcar rossz motorok 4-ben sorra került az 1.9 PDTDI is. Korábban valamiért talán a motorkód nyugtázása után /nem BXE/ elsikkadt a dolog.
Most viszont keresgéltem, és állítólag a két motor között csak a vezérműtengelyben van valami különbség.
Én is nagyon kíváncsi vagyok, annál is inkább, hogy most "miattam" kell cserélni. Ha hibátlan lesz a kiszedett sor, végem, örökké hallgathatom.
Viszont azt gondolom jobb a békesség, ha bármekkora esély is van rá. Új kora óta a családban van az autó. Mindig megkapta a törődést.Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
petymek
senior tag
válasz molnarpeter #184465 üzenetére
Köszi. Úgy néz ki jó az infó. Videót nem találtam, de egy írást találtam róla, benne vannak a cikkszámok is.
Akit érint a BXE, BLS csapágy probléma: linkNem egyértelmű, hogy BLS is bizonyosan érintett-e, lehet találni ellentétes infókat, de inkább nem kockáztatunk, az egyébként saját tapasztalatunk alapján jó, megbízható motorral.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kiskokó #184479 üzenetére
Minél magasabb a nyomás, annál jobban melegszik a gázolaj Külön hűtő, ha van benne, az is véges kapacitás. Volt már, hogy nagyon kevés volt common rail tankjában, na mikor beálltam a kútra és levettem a kupakot, rendesen gőzölgött a nafta na most egyszeri alkalmat nyilván kibír (új autókat ugye kb semmi üzemanyaggal adják át, ez is így történt), de rendszeresen tartalékra járatni már szerintem is gondot okoz Szerintem valamennyi visszatérő üzemanyag minden rendszernél van ,de javítsatok ki
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #184474 üzenetére
Na ezt nem tudom, hogy valóban igy van- e az újabb CR dízeleknél.
Ezt valaki megerősíthetné /cáfolhatná, hogy mondjuk egy 2012-15 körüli újabbacska V6 Dízelnél pl így van-e.De igen tulajdonképpen ez is egy alapvető dolognak kellene, hogy legyen mint a "hidegen nem öljük a motort" és a hasonlók.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CsatiZsol #184476 üzenetére
Csomiajtó csere, tiédet is el tudod adni valószínű utána, ha nem lyukadt még át. Színkód szerint keresnék VW és Golf csoportokban.
Kavics nyomokat ki tudod pöttyözni otthon is szerintem már ha friss, és nincs rozsda alatta.
Szerviz: S-line.hu Pomáz pl ajánlott arrafelé emlékeim szerint.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rup1u5 #184475 üzenetére
Csomagtartó alján vagy szervizkönyv elején szokott lenni matrica, azon rajta van az alvázszám, motorkód, satöbbi Féket is a rajta lévő kódok alapján szokás azonosítani például. Igazából azért kérdeztem csak, hátha szükség lesz később rá, kérdezéshez nem árt hozzátenni
-
CsatiZsol
aktív tag
válasz molnarpeter #184466 üzenetére
Szia!
Budapesten vagy környezetében keresek szakembert/szakembereket.
A csomagtartó ajtó...ÜDv
ZsoltAz optimista minden vészhelyzetben lehetőséget lát, a pesszimista veszélyt lát minden lehetőségben. “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
-
rup1u5
nagyúr
válasz molnarpeter #184464 üzenetére
Neked akartam megnézni mert kérted.
Már van is egy szépen világító check engine lámpám 100km után.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Kiskokó
veterán
válasz Richard #184454 üzenetére
Nem tudom melyik motorkódnál de vannak bajok sajnos. (mással is)
Az hogy 150ezrenként nagynyomású csere az is hülyeség, ezeknek 300ezret lazán ki kellene bírniuk ha épp nem szarok mint pár konstrukcióban.
Az egyik nagy titka,hogy ezekbe az újabb CR TDI- motorokba már nem igazán ajánlott csak a Prémium dízel![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Szada85
aktív tag
válasz Bandit21 #184453 üzenetére
Szia!
A német konfigurátorban nézve:
A komfort csomagban levö elsö-hátsó radarok a parkradarok, azzal jellemzöen az autó elött és mögött levö területet (plusz a sarkoknál picit oldalra) érzékeli az autó, és jelez értelemszerüen.A "Park assist" az, amelyik képes "magától beparkolni" út melletti párhuzamos/meröleges helyre (legalábbis a G7-ben ezeket tudta, de csak a kormány "kezelte", a gázt féket nekem kellett nyomni). G7-nél ez csak a beállást tudta, kiállni én álltam ki.
A "Lane assist" a sávtartó, ezzel van csomagban a "Side Assist", ami a holttérfigyelö (a melletted haladó forgalmat figyeli, és jelez, ha sávot váltanál, de vannak ott), és ez tudja a "Kiparkolássegítö"(Ausparkassistent) funkciót is.
Ez utóbbi csak annyit tesz, hogy ha meröleges parkolóból tolatva állsz ki, akkor a hátsó szenzorokkal "figyeli" a keresztforgalmat, és sípol, ha jön autó, hogy ne tolass ki elé, illetve vészhelyzet esetén meg is fékezi az autót. -
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #184469 üzenetére
OK. Ha engem nem fog ezzel semelyik hatóság szekálni, akkor nekem mindegy. Az alkatrészeket úgyis alvázszám alapján rendelik.
Most már csak szimplán kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság. A legközelebbi szerelésnél megnézzük. :) Az mondjuk meglepett, hogy a VW márkaszerviz sem tudja. (Ha alvázszám alapján szinte mindent tudnak a kocsiról, akkor ebben az adatbázisban miért nincs meg nekik a motorkód? Na mindegy.) -
csiki52
tag
Sziasztok
SEAT Ibiza 2008 6J5 /BXV63Kw/ - két jobboldali ajtózár javitva lett, de azota az automatikus zárás 15km sebességnél záródik ahogy eddig, csak ha a sebesség ujra lecsökken 15 km alá folyamatosan csattog, visszanyit amit csak egyszer a kulcs kivételkor tett és szabadott tennie, mit tudok tenni, hogy visszaálljon az eredeti müködés mert ez itt a városi araszolásnál nagyon nem jo igy.
Ha ki tudnám teljesen kapcsolni az is jo lenne.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #184468 üzenetére
Simán lehet egy adminisztrációs loophole, gyár vagy hivatal oldalról szerintem topikban is volt már forgalmiba rosszul beírt motorkód, de nekem pl munkában az első 2 újonnan átvett autó közül az egyiknek gázolaj helyett benzin volt írva a forgalmiba motorkód jelleggel is random dolgokat tüntetnek fel néha, gyakran látom pl a motorszám kezdetét beírva egyes márkáknál, ahol a kód nincs ráírva a motorra. VAG-nál a negyedik betű úgyis sokszor bizonytalan, én nem aggódnám túl, használd egészséggel (ahogy van)
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #184466 üzenetére
Erről jut eszembe, a múltkor kérdeztem, hogy mi van, ha rossz motorkód van a forgalmiban. (Nem lehet egy Altea XL-ben CAYA motor.) Hát megnéztem ott, ahol mondták, és a motorra is rossz matrica van ragasztva. Ügyfélkapun megnéztem, szépen be is fotózták eredetiségvizsgán. Az autó adattábláján meg CAYC van, ahogy kell (számok nélkül). Na majd ha viszem szerelőhöz, és lebontják, akkor megnézzük a motorban a másik helyen, amit szétszerelés nélkül nem látok.
Hát kíváncsi vagyok. Szerintem ez a motor látott már szerelőt, és bizonyos elemeket átraktak egy Poloból... Vagy passz. Őszintén szólva nem íratom át a forgalmiban. Fizettem akkor 18 ezer forintot az eredetiségvizsgáért, nem fogok 12 ezret megint az okmányok átírásáért....
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rup1u5 #184461 üzenetére
Motoron vezérlés burkolatok szokott lenni matricán, ami könnyen leolvasható, a blokkon passzolom, ahhoz már endoszkópot használnak úgyis eredetvizsgán, nehezen hozzáférhető általában. Amúgy ha casco miatt kellene fotózni, akkor a beütött számít, alvázszámnál még inkább
-
rup1u5
nagyúr
Ez most lehet, hogy nagyon amatőr kérdés de motorszámot hol találom Fabián?
A szélvédő sarkában az az alvázszám ugye?Why don't you knock it off with them negative waves!
-
petymek
senior tag
Sziasztok! BLS, BXE motorkodu pdtdi csapágy cserélő youtube videó linket tudna valaki adni? Hajtókar csavarokat hány nm-el kell meghúzni? Thx.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
CsatiZsol
aktív tag
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni.
Van egy 2004-es Golf IV-esem amit most már csak nagyon ritkán használok.
Ő az első autóm ezért el nem adom, de szeretném megvédeni (mindentől is... ).
Van pár kőfelverődés amit meg kellene javíttatnom és sajnos a hátsó ajtón van egy elég csúnya rozsda folt az ablaknál.
2 évvel ezelőttig márkaszervízbe szóval a karbantartottsága "elvileg" nem rossz.
Tudtok esetleg valakit/valakiket ajánlani, hogy hova vigyem, átnézés/szervizelés/karosszéria alvázvédelem céljából?Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv
ZsoltAz optimista minden vészhelyzetben lehetőséget lát, a pesszimista veszélyt lát minden lehetőségben. “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Richard #184454 üzenetére
Vétel előtt gázolaj szűrőt megnézni, utána/150 ezernél pumpa csere... Szerintem
Vagy figyelni szűrő alapján az állapotát, hátha bírja tovább is. Mondjuk szerintem jobb fajta szűrő is tud javítani az élettartamon, nemrég olvasgattam, pl Delphi 2 mikronig szűr common rail esetén, 4 mikronig rémlik a Sofima, UFI, illetve a Bosch 6.5 mikront ír minden gázolaj szűrőre (kivéve, ha a gyártó mást ír elő, szóval nem tudom )... egy olcsó gagyi meg franc tudja, viszont egy jobb fajtához képest sokkal olcsóbb, szerintem gyakran spórolnak rajta általánosságban.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Q7 3.0 V6 TDI-nél a CASA motorkódnak tényleg öngyilkos hajlamai vannak 200k km körül? Elvileg a nagynyomású szivattyú ledarálja magát aztán onnantól kezdve kb 1-1,5m a generál.
BUG jobb konstrukció? -
Bandit21
addikt
Üdv, Touran-t nézünk, az extrákkal kapcsolatban lenne egy kérdésem, ami feltehetően más típusnál is értelmezhető.
A park assist 2.0 a leírás szerint parkolást segítő rendszerA Lane assist II magában foglalja a side assist-ot is, és a leírás szerint "kiparkolást segítő rendszer" is egyben.
A Lane assist II-ben most akkor benne van a park assist 2.0, vagy nem? a konfigurátor hagyja őket egymás mellé klikkelni, és a Lane assist II-nél KI parkolást ír, ez most fordítási gubanc, vagy tényleg van külön KI parkolás, és ha azt akarom, hogy BE is parkoljon, vegyem a kettőt egymás mellé.
A komfort csomagot is néztem, 3 zónás klíma proaktív utasvédelem és első hátsó radar. Ehhez képest a park assist 2.0-ban is van első hátsó radar és a parkolás segítő. Ezeket is hagyja együtt.
Köszönöm, ha valaki meg tudja fejteni.
SZERK:
Amennyire angolul utána tudtam nézni, a kiparkolás segítő rendszernek semmi köze az automatikus parkoláshoz elvileg, ez egy Rear Traffic Alert ami kitolatáskor szól/ fékez mielőtt rá tolatok valakire.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
dzoli87
aktív tag
Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy Octavia RS-t 2014-es évjárat 2.0 135KW Dízel 148.000km-el a háta mögött!
Kerülendő ez a típus vagy motor?
Köszönöm a válaszokat előre is!
-
Jaded
őstag
válasz yodamester10 #184449 üzenetére
Sajnos sem otthon, sem munkahelyen nem tudom tölteni.
A másik dolog amit kihagytam, hogy nem városban lenne használva, hanem napi 90km ingázásra (nem pálya, 90-110-es tempó).
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
őstag
Sziasztok!
Erősen gondolkodom, hogy lecserélném a Renault Megane 4-esem, egy Seat Leonra. Régebben is volt Seatom, Volkswagenem, nem volt különösebb gond egyikkel sem. Igaz a Seat csak egy Inca volt (talán van olyan, aki emlékszik még rá).
Van egy konkrét példány amivel szemezek pár napja: [link] Én nem látok rajta semmi kirívót, sem javítást, bár a képek nem igazán jók. Mi ezeknek a Leonoknak az ára manapság? Azt látom, hogy egész jól felszerelt, az 1.4TSI ha jól emlékszem nem rossz motor (nem igazán követtem a VW-t mostanában, nem tudom hogy állnak). Az hogy benzines az csak plusz pont.Esetleg ha van egy kis időtök megtennétek, hogy ránéztek? Köszönöm!
Renault Megane IV Limited
-
bitpork
nagyúr
Mondjuk a VAG csoportnál a millió erősen vízválasztó. Meg hát igáslónak használják és beleszarnak a karbantartásba.
MOD
Ez itt van tőlem 50 km-re. Ha gondolod megnézem neked és körbefotózom.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nesa
veterán
válasz bitpork #184440 üzenetére
Tudom tudom hogy a 2.0 PD a szar szinonimája csak azért néztem meg mert annyit megnéztem az olcsóbb példányokból 900k alatt hogy kíváncsi voltam 1.6millioért mit kínálnak, de nincs különbség ugyan az a szétrohadt szemét, csak drágábban, már azon őrlődöm inkább költök a 97 es citroen evasionomra mert az nem rohad és a belseje kb ugyanolyan kulturált mint 97 be volt, nem foszlik kopik simán egyben van és kb mind ilyen nem egyedi eset.
-
macilaci78
nagyúr
Nekem is 1.9 PDTDI van 116 LE-vel. 17°C-ban ha van is kék füst, nem veszem észre, nem látszik a tükörben. 5°C körül már van annyi, hogy látszódjon, de pár másodperc alatt elmúlik.
Az 1 liter olaj elvileg rendben van 10k km alatt, ha nincs egy bizonyos konkrét olaj.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bul07
nagyúr
További hosszabb tapasztalat a Repsol Elite VW 505.01 olajjal?
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bim
veterán
Nekünk egy 2005-ös Alhambra van. 1,9L AUY. Ha tudsz akkor tetőklímásat vegyél. Nekünk is az van és egy áldás! Normális hőmérséklet van hátul is nyáron. Asszony nagyon szereti. Jó utazótempó alacsony normális fogyasztással. Előzésnél azért érezhető az 1750 kiló a 116 lónak. Nem úgy lő ki mint egy puskagolyó de azért lehet vele gurulni.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184436 üzenetére
Az nekem sajnos nincs, csak volvo dice om van, de amilyen szar az összes lehet nem is lesz, megnéztem ma egy alhambrát meg egy 2009 es sharant 2.0 PD ebbe be se ültem úgy szarrá volt rohadva a rozsda tolta le a műanyag borítást a küszöbről
-
bitpork
nagyúr
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
A kékes szürke inkább motorolaj, nem? A fekete a gázolaj és pd-nél és CR nél is előferdül. Egyiknél sem feltétlenül jó jel, meg kell nézni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
molnarpeter
nagyúr
VW csoport autóihoz való diagnosztikai felszerelésre gondoltam, konkrétan VAG-COM kábel és VCDS program. Igazából lehet más is, de egy rutinosabb VW szerelő valószínű le tudja szűrni az adatokból egyes alkatrészek állapotát nagyjából (gondolok itt turbóra, PD elemre, stb, mondjuk persze ha egyértelműen rossz valami, az diag nélkül is kiderül).
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
Mi az a vcds?
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
Na ez jó volt nekem is mert az enyém is szokta indításnál, és főleg ha +1napot áll utána, meleg indításnál soha
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
molnarpeter
nagyúr
Egy kis füstpamacs indításkor elvileg normális, neten olvasottak alapján a használati útmutató is írja, és már új korukban is csinálták kicsit is hűvösebb időben (én is találkoztam ilyennel, egy amúgy tökéletes állapotú 1.9 PD-nél, bár az állt is egy ideje). Azért ha van VCDS, az értékeket át lehetne nézni a biztonság kedvéért.
-
mamboo
tag
válasz molnarpeter #184429 üzenetére
Közben felhívtam egy céget ahol készségesen alvázszám alapján minden alkatrészre mondtak egy cikkszámot, úgy hogy jövő hétvégén beállok szüleimhez a garázsba(aknás) és megcsinálom életem első olajcseréjét. Youtubeos kiképzésben részesítettem magam
-
nesa
veterán
Sharan ikreknél 1.9tdi 116 le mennyire általános hogy 17 fokba első indítás kékes szürke fűst pár másodpercig, megnéztem egyet megint ez legalább kívülről szép. Tulaj szerint 2 olajcsere közt megeszik 1 liter olajat.
Belülről meg a szokásos leghitványabb kopó foszló igénytelen vacak. -
molnarpeter
nagyúr
válasz mamboo #184415 üzenetére
Kauffernél akció nélkül is olcsóbb szokott lenni, és a szállítás is közelebb van az 1k-hoz, mint a 3k-hoz
Levegő és pollen esetén meg lehetne nézni, mi van most benne, és ekvivalens cikkszámot keresni. Olaj passz nincs odaírva, melyik motorszám tartományhoz való egyik és másik?
-
bluekoli
tag
válasz Eagl3 #184424 üzenetére
Okoskereket nem. Valamit magyarázott az eladó, hogy valami alkatrészt szerecsére nem kellett cserélni, mert még olyan jó állapotban volt, lehet épp ez volt az. Az okoskerékről megállapítható, hogy csereérett-e vagy alapból javasolt cserélni a vezérléssel?
Hogy külön a vezérlés csere mennyi volt, nem tudom, mert több dolgot csináltattam velük (szűrök, automata váltó olaj stb.). A számlát feltöltöttem, ott részletezve vannak az elvégzett műveletek és a hozzátartozó árak. -
bluekoli
tag
Nem rég vettem egy Audi A3 1.4TFSi-t (2012). 110e km van benne, a láncnak megvételkor már hangja volt, így a láncot és a feszítőgörgőket kicseréltettem. A szívósor és szeleptisztítást (koksz) szeretném még elvégeztetni. Tudtok erre Bp környékén egy megbízható szerelőt, aki esetleg még nincs egész évre kitáblázva (Novoth és Barcsik Garage-nál sajnos ez a helyzet). Mindenképpen mechanikus (dióhéjas) tisztitást szeretnék.
Köszönöm. -
veterán
válasz yodamester10 #184419 üzenetére
"Fehér zsír" sprével szoktam, a felesleget letörlöm. Ezt használom az ajtózsanérokhoz is.
-
Szada85
aktív tag
válasz yodamester10 #184419 üzenetére
Még nem olvastam utána, YT-on írják, hogy semmiképp sem glycerin tartalmú zsírt használjunk, egyik Leon csoportban írtak valami gyári VW/Seat logós zsírról. Ha megtalálom, írok majd.
Bár egyes vélemények szerint nem is a zsírzás a lényeg, hanem a csavarokkal kell játszani, arról is van fent videó. (Ez még közelebb is állhat a Golfhoz.)
[link] -
grizlisandor
veterán
válasz grizlisandor #184402 üzenetére
Autóvillamossági szerelő megoldotta, relével volt baj, meg valami biztosítékkal is, ha jól értettem. Kész van
este vehetem fel az autót. -
mamboo
tag
Hali, BMN motorkód 2007 octavia RS pdtdi
PR: 1LL,1LPkét különböző levegő/pollen/olajszűrőt hoz a rendszer. Valakinek van infója melyik kell?
(Az autodocon ma éjfélig 30% kedvezmény van ) -
adp
őstag
válasz molnarpeter #184412 üzenetére
Ez aGyári még, szerintem totál szét van égve a hátsó biztosan, és a dobvégnél (az auto közepe felé) is a cső több helyen lyukas, totál rohadt. Meg csörögnek a darabok benne. szerintem csereérett. A középső dob lehet menthető, de kérdés megéri-e fogalkozni veke mert az csak 12k.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #184407 üzenetére
és @joshua7
Emiatt is írtam, hogy inkább hosszabb távú használat után lesz értékelhetö tapasztalat, de ami ennyi idö után feltünt - legalábbis a Golfhoz hasonlítva, de nyilván ez egyénfüggö.
Üléshelyzet, ergonómia hasonló, mindkettöben jól kézre esik minden.
Golfban a zárható fedeles rekesz a váltó elött, és a rolós pohártartó a váltó mögött picit "prémiumabb" érzést, becsukva letisztultabb középkonzolt ad.
Az anyaghasználat a Golfban jobbnak érzödik (erre utaltam a két típus pozícionálásában is), pl. az ajtón a könyöklö rész annál szövet vagy bör (üléshuzatfüggöen), míg ebben ilyen soft-touch müanyag, ez cserébe nagy eséllyel nem fog megsüllyedni, kikopni.
Az ülések alatt a Golfban fiók van (könnyen kezelhetö), itt ugyanolyan elölap, de csak lenyílik, és egy fakk van mögötte (ülésben ülve vakon kell kotorászni).A fehér betétek hoznak egy kis színt, a koszolódást meglátjuk, a megnézettek között egynél láttam koszosan, az nem volt szép.
A krómkilincs a Golfban sem foglalkoztatott túlzottan, mindkettöben van diszkóvilágítás az ajtóban, a Leonban ráadásul két színü (biztos van, akinek fontos ).
Ami nagy "fájdalom", az az ajtózseb, a más kialakítás miatt a Golfban belefért a literes, másfeles ásványvizes üveg is, ennél csak a 0,5-ös, utazás közben nagyon jó szolgálatot tett pedig.
Tempomat kapcsolója nekem a Golf kormányküllöre rakott megoldásban jobban kézre esett, ennél a "régebbi" VW megoldás van, az index bajusz alatti extra bajusz, még szokom, késöbb lehet nem fog semennyire sem zavarni, eddig kevés mód volt próbálgatni.
A kormány a Leonban vastagabb, az én nagyobb tenyerembe jobban passzol, Golfnál picit vékonynak éreztem, viszont átméröre a Golfé érzödött kisebbnek(sportosabbnak).Kapcsolók nagy része azonos, így minöségre is, egyedül a klímavezérlö fölé rakott (Cupra, StartStop, Parkradar, Elakadásjelzö, stb.) gombsort nyomkodva volt egy kicsit spanyolos lazaság bennük, ezek a Golfban katonásabban klattyantak.
Zongoralakk csak a szellözök vonalában van, alul sima fényezetlen müanyag a bevonat, a Golfban mindenhol ilyen "tyúkrácsos" fényezet felület volt, de nem mondanám ezt sem perdöntönek.A tetöablak megaállat, egészen a hátsó sor mögé ér, emiatt a beltér sokkal szellösebbnek érzödik, pici nyöszörgés jön sajnos belöle, megy majd tisztítás-zsírozásra, a tetöablak nélküli Leonban elég bunker érzet volt, ebben a fekete tetökárpit is sokat rontott.
Elsöre ennyi.
-
adp
őstag
Polo classic 1.4 16v 2001.
Új középső és hátsó kipufogó dobot kellene vennem a polomba. Az a kérdésem, hogy a Bosal mint márka jó választás? Nagyjából a 2 dobot 32e-ért néztem.[ Szerkesztve ]
-
rup1u5
nagyúr
Új elemet tettem a 2005-ös Fabia második kulcsába de nem igazán akar működni. Ilyenkor mi van? Ezeket ilyenkor újra kell programozni?
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Szada85 #184404 üzenetére
VW után szokatlan a fekete kilincs és a króm hiánya, de abszolút érthető a dolog - és egy kályha ezüsthöz képest örökös lesz -, látványban a fehér csíkok az kárpitokon kompenzálnak, ülésen azok is okosan kívül vannak, ahol kevésbé kopik/szennyeződik, ajtókárpit könyöklő mellett meg majd eldől a kérdés később - ott egyébként műanyag ez a díszléc? Nekem kifejezetten tetszik a maga szögletes mivoltában a rádió és környéke, a soha el nem romló nyitott alsó rekesz is szimpatikus, ha kellően lejtős, adott motor mellett gondolom ez hamar kiderül A sok praktikus felület között becsillan néhol a zongoralakk fekete, én arra talán itt-ott lehet, hogy tennék egy matt fóliát.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz joshua7 #184395 üzenetére
Igen, picivel alatta volt, azért írtam, hogy EUR/HUF függvényében akörül alakult.
G7-esekre párszor kiváncsiságból ránéztem, az elmúlt fél évben nem sokat esett az áruk, mióta eladtam az enyémet. 17.500-18.000€-tól vannak olyanok, amiket jó szívvel mennék megnézni.Néhány kép belülröl:
(Az ocsmány, autószalon által adott szönyeg helyére már érkezik egy fokkal szolídabb verzió. )2 nap értelemszerüen kevés mélyrehatóbb tapasztalatok szerzésére, de vannak azért apróságok, amik már feltüntek, mint "szintbeli különbség" a GTI és eközött.
-
6030D
őstag
válasz DJ. Ru$y #184401 üzenetére
Ne kelljen olvasgatni az 1,5 Style hozzászólásokat.
Más: hétvégén tempomat bekapcsoláskor feljött a tempomat+felkiáltó jel ikon, nem is fixálta a sebességet. A következő indítás óta működik. Manual szerint hívjam a szervizt, de amúgy van valami teendő, amitől lehet?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
grizlisandor
veterán
válasz DJ. Ru$y #184401 üzenetére
Én is akartam kérdezni, előfordult már a topikban RS autó, specifikus csoportok vannak FB-n.
Más:
Lerakva Piros a szerelőnél, folytatódik a szekunderlevegő szivattyú hibakeresés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Milyen monitort vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Lexus, Toyota topik
- Androidos tablet topic
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest