Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Kösd le az akksi negatv pólusáról a sarut és hagyd úgy 1 órát. Majd kösd vissza és próbáld meg beindítani, hogy fog-e reagálni a gázpedál. HA megjavul, elgurulhatsz vele a szerelőig. Ő megméri neked, hogy az akksi lett-e cella zárlatos a lemerüléstől, vagy valami más gubanc van. Mindig a negatvot kell elsőnek lekötni és utolsónak vissza, hogy ott szikrázzon. A pozitívot nem egészséges utólsónak visszatenni, mert eléghet valami bármelyik vezérlőben.
Geli. Majd megnézném, hogy fogsz a lakatfogóval ellenállást mérni egy befecskendezőn vagy flap motoron.
[ Szerkesztve ]