Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#127164) 1stVikman válasza tomcsi23 (#127162) üzenetére


1stVikman
senior tag

150 ezernél cseréltem a hátsó fékeket, képen látni, hogy ez mennyire koptatta el a tárcsát. Szerintem előttem még nem volt cserélve, 133 ezerrel vettem a kocsit, ha jól emlékszem.
Az elsők is még tuti gyáriak voltak, azok 149-nél voltak először cserélve, de ráztak. Aztán felszabályoztattam, de megint visszajött a rázás. Most 181 ezernél komplett cseréltem az elejét megint, de minőségi darabra. Eddig ~ 1000km-t mentem rá, és minden ok, nem ráz, fog rendesen. (kopp-kopp-kopp) :D

Sógornak volt egy Jetta-ja, azt annyira lelakva vette, hogy konkrétan a hátsó féknél az egyik betét már nem volt meg, mert annyira elkopott, a másik meg a ferodolt nullára koptatva felére vékonyodva árválkodott. Fém a fémen "fogott". És egy 2.8 VR6-os autóról beszélünk. :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.