Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
1stVikman
senior tag
150 ezernél cseréltem a hátsó fékeket, képen látni, hogy ez mennyire koptatta el a tárcsát. Szerintem előttem még nem volt cserélve, 133 ezerrel vettem a kocsit, ha jól emlékszem.
Az elsők is még tuti gyáriak voltak, azok 149-nél voltak először cserélve, de ráztak. Aztán felszabályoztattam, de megint visszajött a rázás. Most 181 ezernél komplett cseréltem az elejét megint, de minőségi darabra. Eddig ~ 1000km-t mentem rá, és minden ok, nem ráz, fog rendesen. (kopp-kopp-kopp)
Sógornak volt egy Jetta-ja, azt annyira lelakva vette, hogy konkrétan a hátsó féknél az egyik betét már nem volt meg, mert annyira elkopott, a másik meg a ferodolt nullára koptatva felére vékonyodva árválkodott. Fém a fémen "fogott". És egy 2.8 VR6-os autóról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- X1 Carbon Gen11 14" 3K OLED i7-1355U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iMac 2019 21.5" 4K (4096 2304) i3-8100 8GB/256GB SSD Radeon Pro 555X/2GB, Garanciával, üzletből
- MICROSOFT SURFACE PRO 5. Gen - 12.3" 3K IPS 99%srgb, i5-7200, 8/256, Magyar vil.bill. +SZLA +gar
- AOC 24G2 24" Frameless Gaming IPS Monitor, FHD 1080P, 1ms 144Hz, Freesync, HDMI/DP/VGA
- Logitech g920 váltóval + rezgő motor