Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- janacsi: Kasztrendszer?
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70041600
törölt tag
válasz
Mágus2 #127547 üzenetére
Igenis Mr. VAG, így mondta a szaki is pontosan.
Sajnos a szörcsögés mellett megmaradt az 1300-1400-as fordulaton jelentkező vibrációs remegés is, amiért ezek szerint ismét csak a kompresszor haldoklása a felelős. Merthogy ez állandóan műxik, tekeri a szíj, vagymi.
üdv! -
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #127547 üzenetére
Persze.
De amugy, ahogy irtam, szivesen tokolok vele, de ez mar nem pollenszuro, izzocsere szitu.
De ugye, miutan irtal, mar szervizt kerestem. Pont tegnap irtam a masik topikba, hogy akit ajanlott haver, hudefasza gyerek, azt inkabb offoltam. Azt mondta, hogy nem latott meg ilyen motort, de csak megoldja. Namost inkabb akkor ez hagyjuk, mielott a kezeben marad a pipakabel.
Kapok ajandekba egy automosast. De azt hiszem, inkabb nem kerem
Azert majd irok, hogy sikerult, mindenesetre az irasos ajanlatuk korrekt, tartalmazza, hogy vallaljak a garanciat, stb.Ja es.mindjart erkeznek a nyari gumikkal, hazhoz hozzak, mondjuk erre nem szamitottam, mert haver intezte kedvesseggel
Tomcsi: valami longlife. Holnap csekkolom. Nem banom, ha gyari.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#70041600 #127541 üzenetére
A kettes oktáviáknál ezeket a hangokat többnyire a klíma okozza. Ez volt az első modell, ami állandóan hajtott kompresszort kapott. Nem mágnes kuplungos és nem kikapcsolható, amíg jár a motor, dolgozik a kompresszor. Ezért tud fura hangokat produkálni alapjáraton is. A szörcsögés általában a kevés médium okozozta alacsonyabb rendszernyomás miatt van, nálad a kompresszor miatt alacsonyabb a rendszernyomás.
Saint Övék a felelősség, tiéd a számla, tiszta munka. Szerintem mindenki foglalkozzon azzal, amit tanult, vagy tanulja meg, amivel foglalkozni akar. Esetedben sok tanulásra, tapasztalatra és szerszámra lenne szükség, nem kifizetődő. Meg milyen rossz világ van, ha már az ügyvédek is autót akarnak szerelni.
Én kicsi korom óta szerelek, még ha mást is tanultam. Ezt a fajta tapasztalatot nem lehet behozni egy-két gyorstalpaló videóval. A videók addig jók, míg minden úgy megy a Te autódon is csere közben. Az első problémánál kevés lesz a videó ahhoz, hogy meg tudd oldani.
-
MPowerPH
félisten
Lenne itt ketto auto...
Ez tetszik, mert keves a futasa, ami talan elony ezeknel a motoroknal, viszont szerintem gyengus.
Viszont itt van egy nekem valo, igaz sokkal tobb merfoldel.
Furcsa kicsit, hogy a kormany es az ulesek manualis allitasuak, viszont a ledes fenyszoro nagy loket, mert az mindent meger. Itt milyen szamot kerjek el, amivel letudom csekkolni a neten a gyari felszereltseget?
-
i-sti
senior tag
válasz
#70041600 #127541 üzenetére
Ezt szintén Mágus írta pár hozzászólással lentebb.
"Még a klímát elviszem hozzájuk, cseréljék le benne a cuccot. 2 évente ajánlják, az autó elmúlt 4 éves és még a sajátja van benne. Elvileg nem beszélnek hülyeséget, mert a hűtőközegbe van keverve az olaj, ami keni a kompresszort."
Szóval ha ez igaz és neked 11 év után eredeti cucc van benne akkor a kompresszor csoda, hogy eddig nem sült le.
-
#70041600
törölt tag
válasz
Mágus2 #127466 üzenetére
Visszajelzés Mágusnak:
Még1x köszönöm a tippet!
A klímás azt mondta, hogy a kompresszor a halálán van, állítólag ez a fajta eleve egy vacak széria volt (2005), valami tengelyt tartó karom, vagy bütyök, vagy mittomén eltört, 3-ból 2, és egyetlen 1 tartja az egészet. Vagy nemtom.
Érdekesség viszont, hogy 11 év után a rendszerből csupán 5% közeg hiányzik, szivárgás sehol.
Úgyhogy kompresszor és hűtő radiátor csere.
üdv! -
SUPREME7
őstag
válasz
SUPREME7 #127451 üzenetére
Nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik elég csúnyán át akart verni a villanyos koma, elmentem a máyköl által ajánlott szerelőhöz, kimérte a szekeret, és a töltés tökéletes, ellenben az akksi cellazárlat tüneteit mutatja úgyhogy holnap csere.
Véleményetek szerint Bosch S3 vagy Varta Black Dynamic? Vagy mindegy?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #127538 üzenetére
A hidrotőkék mikor voltak cserélve? Vezérműtengely milyen?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #127536 üzenetére
Már többször kitárgyaltuk, 40- es a jobb bele.
-
zsolt19900
őstag
Mági: pdbe akkor 5w30 vagy w40et vegyek? tegyek
eddig 30as ment bele, te mondtad a 40est, gondoltam rákérdezek akkor, mivel most pont aktuális
-
i-sti
senior tag
A mosodába ahova járok a tulajnak van egy Cayenne S kiskocsija.
Az ő állítása szerint 5L V8 benzin.
Meglestem most wikin ott nem létezik ilyen motor csak 4,5L és 4,8L.
Nem mondott volna igazat vagy a wiki nem teljes?
[Porsche_Cayenne#Engines]] -
mazacar
tag
válasz
atos19881101 #127528 üzenetére
Bár az enyém 15 éves és óvom amennyire lehet...haver pont egy hónapja köszönt be hozzám is..:/
Tábla kicsit hajlott, illetve a tartó törött..majd ha jön a meleg kiegyengetem addig nem szeretnék hozzá nyúlni..
Ja és persze övén semmi nem látszik... -
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
AsusBoy #127511 üzenetére
Nem tankolok nálatok ha nem muszáj. Elég nagy a tank, hogy oda-vissza megjárjam azt az országot tankolás nélkül.
Viperator A kis sunyi.
Nyáron egy rendes helyre vittem a gumikat átrakatni, ahol nitrogénnel töltik, és kerékagyra egyensúlyoznak, nem csak középfuratra... Mindegy miért vittem oda, átnézték az egész autót. Megnézték a folyadék szinteket, a fékfolyadék forráspontját, fékeket, futóművet, akksit, egyszóval rendesen átnézték és visszaadták, hogy az autó rendben van.
Végig láttam az ablakból a műveletet, csak nevettem rajtuk, keresték maguknak a melót. Még a klímát elviszem hozzájuk, cseréljék le benne a cuccot. 2 évente ajánlják, az autó elmúlt 4 éves és még a sajátja van benne. Elvileg nem beszélnek hülyeséget, mert a hűtőközegbe van keverve az olaj, ami keni a kompresszort.
-
AsusBoy
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Viperator #127507 üzenetére
Az már régen rossz, ha neked kell megmondanod a szerelőnek, hogy mi a baja, vagy eleve tudnod kell, nehogy átverjen. Ez nem jó irány. Ennyi erővel mindegy ha meg is javítod. Akkor biztosan meg lesz csinálva.
Első körben olyan helyre vidd, ahol tudnak élő adatot olvasni és értelmezni is a látottakat. Főleg menet közben lambda értéket, és tudnak CO kibocsájtást is mérni.(NKH mobil állomás lenne az igazi, ők el is veszik a forgalmit, ha mgsem lenne meg a hiba
)
SAjnos a felsoroltak mindegyike okozhatja a magas CO értéket. A pékek nem szaroznak, kicserélnek mindent, aztán közte volt a rossz is, csak bírjad fizetni. A két lambda annyira nem vészes árban van, de ha a katalizátort is kicserélik, az már elég komoly tétel együtt.
-
Viperator
őstag
Nem az a lényeg, hogy valami tönkrebaszódott, hanem az a lényeg, hogy ne legyen valami átverés (mert nem a régi szerelőmhöz viszem a kocsit, hanem egy másikhoz. A régi külföldön van...)
Na jól van, nem kérdezek inkább semmit.... ha már valaki nagyon szeret szórakozni másokon...
-
Viperator
őstag
válasz
Mágus2 #127503 üzenetére
Köszönöm a rendkívüli tájékoztatást! (mivel nem vagyok autószerelő, csak szeretnék tudni, hogy mik is lehetnek a hibalehetőségek....) Na majd a szerelőnél ki fog derülni! Egyébként a motor nem kopott, a gyertyákat és a trafókat tavaly áprilisban cseréltettem. (azért mert az egyik trafó tönkrement)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Viperator #127496 üzenetére
Hmm.
A kristálygömböm bemattult a napon. Majd kipolíroztatom.
Vettél egy drága lambdát 4 éve és elvárod, hogy innen a gép mögül megállapísa valaki, hogy miért magas a CO érték? Van egy néhány lehetséges oka.
1. szar a 4 éve cserélt szonda.
2. a másik szonda szar, amit ezzel együtt kellett volna cserélned 4 éve.
3. a katalizátort tönkrebaszta a két szonda, mivel a másodikat nem cserélted 4 éve.
4. a katalizátort tönkrebaszta, hogy lyukas flexicsővel mászkáltál.
5. a katalizátor tönkre baszódott a használattól.A felsorolás a teljesség igénye nélkül, ezen kívül a szar gyertyák, eltömődött benzin, levegő szűrők, tömítetlenség a szívósoron vagy tömítetlenség a kipifogórendszerben is okozhat ilyet, no meg a kopott motor is.
Mi volt a kérdés?
AsusBoy Tankolj, amit akarsz, előbb utóbb úgy is tönkrebassza az egész motort, mert mit sem ér az OMV oldala ha a csávók vizezk a nyálat.
Oda járok csak tankolni ahol a rendszere szúrópróba szerű ellenőrzéseken is átmentek.
Neked messze lenne az a hely.
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megint elérhetetlen a Fortnite az iPhone-okra
- CMF Watch Pro 2 - ebből a poénból többet is ki lehetett volna hozni
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Politika
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- Sram gx eagle axs elektromos váltó upgrade kit
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Gree klíma AKCIÓS áron beszereléssel együtt!
- Parkside Performance dekopírfűrész PPSTKA 12 A1
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- AKCIÓ! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu- Apple Macbook 13 M1 Pro Touchbar - 2020 - Használt, karcmentes, 22 töltés
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest