Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Indítózáskor kellene egy log a 001, 003, 004-es csoportból. Bekapcsolod a logot és utána indítózol. Lehetőleg olyan log legyen, ahol nehezen indult, első indítás 8+ óra állás után. Gyujtáson beállítod a VCDS-ben a logot, elindítod, vársz 4 másodpercet és indítózol. beindulás után még járasd 10 másodpercet és kikapcsolhatod a logot.
G28 jel nélkül egyáltalán nem jár a motor nem szokott nehezen indulást okozni, csak egyáltalán be nem indulást...Ez A VR6-által vázolt problémára is igaz, bár ott valami az ECU-val sem kerek, mivel az internal ROM error semmi jót nem jelent. Lehet másik motorvezérlővel kellene próbálkozni, vagy a motorfordulat jeladó kábelt kell átmérni egészen az ECU-ig. Ha valahol megsérült, az okozhat ilyet.
VR6-Fan Nem szokott random leállni? Azok az ECU-k amik mókolva lettek, néha megbolondulnak, egy gyári szoft jó alap szokott lenni a hibakeresésre, mert ha van chip, csak a jóég tudja mit írtak rá a phékek
[ Szerkesztve ]