Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Z0mbi
senior tag
válasz
i-sti #112091 üzenetére
nekem is b8 11' em van mas mocival. Jopofa hogy pont multkor emlitem az egyik havernak hogy hol van a 'szerszamos lada'.
Panaszkodott hogy semmi nincs hozza...2 eve van nala a kocsi.
Szoval. Csomagtarto kinyit, es a csomag talca mogott van egy resz ami nem nyilik fel...de felnyilik csak ala kell nyulni es kinyitni. Ott van a vontato szem, nemi szerszam es egy koteg 1000 euros uzemanyagra
Enjoy!vhogy igy nez ki:
-
i-sti
senior tag
A B8 2011 CAHA-hoz tudtok magyarnyelvű használati utasítást? Vagy esetleg angol is megfelelne.
A németből nem sokat tudok kiszedni
Pár dologra kiváncsi lennék:1) Hogy ajánlja az Audi, hogy télen milyen stílusban kell vezetni a hideg motrokat.
2) Hogy hova rejtették el azt a micsodát, amit bekell csavarozni a lökhárítokba, hogy tudjanak vontatni. Én nem találom sehol. Ott kellene lenni hátul az emelő meg a kompresszor mellett/alatt de ott nincs. -
Mágus2
Közösségépítő
Kösd le a csöveit, vedd ki a bejelölt négy csavart és leesik a kezedbe. A csere után az első indítás jó nehéz, legalább 2 perc mire kinyomja a levegőt és elkapja, 15 másodpercig forgatod, utána fél perc szünet, addig ismétled, míg be nem indul. A zölddel jelölt csöcs ha lóg, vissza se tedd, amíg meg nem ragasztod, mert ott szökik a vákuum.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #112087 üzenetére
Kinek hogy. Remélem jó derekad van, mert kelleni fog.
Meg ha ott van az asszony a környéken, kérd meg a kezét, mert a tiéd nem biztos, hogy befér. Nekem menni szokott, mínusz 3 bütyök, 5 káromkodás és hét miatyánk után. De biztos csuklik, aki oda rakta.
Van egy valag csavar rajta, de csak 4 tartja magát a pumpát, el kell kötni a nyomó csövet és oldalra tenni, akkor már jobban hozzá lehet férni.
Csak a zöld jeleket figyeld, a piros nyilakat nem én rajzoltam, csak ilyen képet találtam...
Zsebtükörrel látni a csavarokat is a tandem pumpán.
-
zsolt19900
őstag
Mági
otthon eget rengető dolog levenni az üzemanyag vákuum szivattyúját és az esetlegesen elöregedett tömítéseket kicserélni rajta és visszaszerelni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
norrberth #112083 üzenetére
Az újabb autóknál nincs lámpája, az MFA-n mutatja nagyban a jelet, ha cserélni kell. Szóval elég félrevezető, ha elkezded kerestetni a lámpácskáját egy 2010 utáni autóban...mert nincs, de attól még kopásjelző lehet.
Legegyszerűbb megnézni megy-e kábel a betéthez. Teljes jobb kanyar, benézni a jobb kerék mögé, majd teljes bal és benézni a bal mögé. Le kell hozzá térdepelni, de ez már csak ilyen meló
-
brumi1024
veterán
válasz
szőröscica #112077 üzenetére
Egyébként alapvetően egyetértek, de nagyon nem mindegy a kasztni, nagyon nem mindegy annak a tömege, stb. Egy Golfban teljesen más a 300 lóerő, mint egy A6-ban, vagy egy 5-ösben, utóbbiak nagy, nehéz dögök. A kor szintén nem mindegy, mert ma már egy 530d kevesebb lóerővel, nehezebb (kényelmesebb, csendesebb, modernebb, stb.) kasztnival, alacsonyabb fogyasztással hasonlóan/jobban megy, mint az akkori 540i, ami magasabb árkategória volt. Abból indult ki az egész, hogy kell-e az A4 B9-be a háromezres TDI és szerintem előbb érdemes kipróbálni, tud meglepetéseket okozni.
-
brumi1024
veterán
válasz
szőröscica #112077 üzenetére
Biztos király egy 500 lóerős RS6, de mire? Megtolni egy Ferrarit az autobahnon,
miközben hátul alszik a baba a gyerekülésben?miközben viszed a lapraszerelt bútort a teljes konyhához a csomagtartóban. -
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #112077 üzenetére
"Megtolni egy Ferrarit az autobahnon, miközben hátul alszik a baba a gyerekülésben?"
-
szőröscica
addikt
Egyetértek.
150 turbós lóerővel korrektül el lehet közlekedni, legyen az dízel vagy tsi, mindegy. 180-200 az, ami már mosolyt is tud csalni az ember arcára, de azért viszonylag hamar megszokható. Én is meg voltam győződve annak idején, hogy nagyon megy az 530d, aztán vittek egy kört egy 540i-vel... A V8 nem kérdezett. Kb ennél a 280-300 lóerőnél húznám meg a határt utcára, ott még egy kellő önuralommal rendelkező sofőr mellett több az előnye, mint a hátránya, de efelett szvsz kibiztosított lőfegyvernek számít.
Biztos király egy 500 lóerős RS6, de mire? Megtolni egy Ferrarit az autobahnon, miközben hátul alszik a baba a gyerekülésben?
-
norrberth
addikt
válasz
tomcsi23 #112074 üzenetére
Pl az enyémet összezárják raknak bele kopásjelző nélkülit, a műszerfalon ugyanúgy fog ellenőrizni a lámpa, csak ha már kopott lesz vagy vason fog
soha nem fog besípolni meg világítani az ellenőrzőlámpa.
2 szál vezeték, nekem mikor besípolt régebben összetekerem aztán csendben volt, de ugyanúgy villant a műszerfalon. Aztán megfeledkeztem a dolgokról és szarrá marta a betét a tárcsáimat. -
Ace owner
addikt
Enyémben is volt kopásjelző. Éreztem fékezésnél ahogy darált a fém a fémen.
-
Piwi
veterán
Sziasztok
Honnan lehet megtudni szerelés nélkül hogy kopásjelzős vagy kopásjelző nélküli a fékbetét az autóban?
Konkrétan egy A3-ról lenne szó: A3 2.0Tdi DSG 2004/7 havi BKD motorkód -
-
Khaosz55
addikt
DSG váltóval kapcsolatban azt mondták nekem a szalonban hogy olajat nem kell benne cserélni mert a gépjármű élettartalmát kibírja.
Hát én ezt elég nehezen tudom elhinni, a mechanikus váltómba is 80K Km után mindig cseréltettem az olajat. Egyszerűen az olaj idővel és a használat során elveszti a kémiai és mechanikai tulajdonságait.
Mi ezzel kapcsolatban a gyakorlat ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Danex #112020 üzenetére
Igazuk volt a bácsiknak, hivatalosan a mechatronik nem tölthető és nem szabad belőle az olajat sem kicserélni, ha ereszti az olajat, az csere. Ez a száraz kuplungos DSG elég szopás, mert kétféle olaj kell bele, váltó olaj a váltó részbe és szervó! olaj a mechatronikba!, szóval ha tölteni akarod valamivel, akkor szigorúan a bele való olajjal. Részleteket pontosan a váltódra szabva privátban küldök.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Mappa #112056 üzenetére
Áh, nem mozog benne egyik tétel se. Na meg akkor inkább már kompresszor kellene, hogy a pénzt is kicsapja onnan.
Azt hiszem majd valami drótféleség lesz a megoldás. A hangszóró környékén van a lóvé, próbáltam levenni a burkolatot de nem akart mozdulni, letörni meg nem akarom.
-
Mappa
addikt
válasz
F_Zolee #112047 üzenetére
Sűrített levegővel kifújatni?
Nálam is beesett a könyöklő gomb rugója, nyitom ki azt kilőtte. (utángyártott szarminőségű könyöklő gombnak a rugója.) Azt se tudtam hova ment, azt kanyarodásnál hallom, hogy szépen ide oda gurul a műszerfal szélvédő között. Még nem próbáltam ki a levegős módszert, csupán csak ötlet. Hála az égnek nekem most kussol a kis rugó -
molnarpeter
nagyúr
A képen takarja a szívónyílást is valamelyest. Én a rácsok közé tettem, félbevágva hosszában - úgy látszott a legkevésbé
Alul a merevítő bordák helyénél kis bevágással illeszkedett nagyjából. Összesen 2 méter 18mm-es, és szintén 2m az eggyel vastagabb méretből lett felhasználva.
Goblin12: Az S-tronic miatt kérdeztem, nemrég volt téma a 250.000 körüli élettartamuk. Hagyományos automatával (olajat szigorúan cserélve) tartósabb lehet, ha meg akarjátok tartani akkora futásig.
tomcsi23: Hűs levegő = ingyenlóerő-évszak?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest