- Rap, Hip-hop 90'
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz
Mágus2 #113670 üzenetére
Még hasonló körülmények között használt kocsinál sem láttam ilyet, pedig volt ott mellett 30e-s olajcsere periódus is.
Jók lehetnek azok az emelkedők. Direkt EÜ sétára vannak kitaláva.Morris: valami gebasz lesz ott szvsz, de mindenesetre nem nagyon használnám így az tuti.
-
válasz
i-sti #113684 üzenetére
Minden típusnak meg van adva egy intervallum ahol nem az automatikus olajcsere mén, hanem meg kell sasolni előírás szerűen adott dolgokat: klíma szíj, fékek, stb.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #113691 üzenetére
Lehet, mert alvázszám alapján lehet 240 is.
-
#01682176
törölt tag
válasz
mazacar #113647 üzenetére
Szia!
Nekem 98'as Cordoba van, 1.4-es. A szelepfedél tömítés könnyezett, meg volt keményedve. Victor Reinz lett beletéve, azzal is eresztette az olajat. A blokk és a szelepfedél is meg lett pasztázva, úgy ment rá a tömítés, azóta száraz.
Valószínűleg a szelepfedél picit már meg van vetemedve. -
Mágus2
Közösségépítő
-
XP NINJA
őstag
Osram Nightbreaker a Metróban akciós [link]
-
i-sti
senior tag
Mit jelent a második szervíz intervallum?
Az első az olaj, azt most (pár napja állítottam vissza), de a másik nem tudom mi lehet.
Valami ötlet?
2011 B8 165k -
-
TaaT
nagyúr
válasz
lsebestyen #113678 üzenetére
Akkor mielőbb csere valami fullszintetikus 5W40, de inkább 5W30-ra. Olaj szabvány VW 502.00 vagy VW 504.00.
-
norrberth
addikt
válasz
lsebestyen #113678 üzenetére
Én ugyanezt öntöm golfiba
Megnézem már én is az olajsapkát.
Nekem tiszta
-
aero.
veterán
válasz
Kalandor #113675 üzenetére
Őt használtam 10 hónapig, semmi gondom nem volt vele, jó minőségű. 3M tapasszal kell felrakni az alját a műszerfalra, utána mágnesesen tapad hozzá a készülék, bármikor elrakható. Este kicsit erősen világít mondjuk. Kormány gomb ezzel sincs, de van rajta saját, amivel Siri is indítható, ha valaki használja, léptetés, megállítás.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kalandor #113675 üzenetére
Esetleg lecseréled egy aftermakrket 2Din fejegységre valami androiddal, navival és kékfoggal. Többségük eggyütműködik a toaltóradarral és a klímapanellal és a kormányról vezérelhető.
Még a fenti link is olcsóbb, mint a gyári kékfog, ahol 400 euró csak a vezérlő kébel és beépítés és CAN kapu nélkül.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kalandor #113673 üzenetére
Most milyen rádiód van?
Hmm, A rádió tudná kezelni a telefont, szóval a kormányról vezérelhető lenne, de sajnos csak a gyári kékfogas megoldással, mint ami nekem is van. A naviban nincs buletooth, az a kocsi része, külön vezérlővel a Can -kapuhoz kötve. Esetedben a Can-kaupt és a kékfogat is be kellene szerelni és kábelozni. Sokkal költséghatékonyabb lenne egy parrot kihangosító, ami szintén tud mindent, csak nem tudod a kormányról vezérelni. Lenne egy + kis panel a műszerfalra fúrva a telefonos kihangosító vezérlésére.
-
TaaT
nagyúr
válasz
lsebestyen #113651 üzenetére
Milyen olaj van benne most?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomcsi23 #113666 üzenetére
Kinek mi a rövid, nálam most a 4 fokban 4km után majdnem üzemmeleg, de nem is ilyen retkes a beöntő.
1-2km rendszeresen kell ekkor dzsuva mennyiséghez hónapokon keresztül hosszabb út nélkül. Nálam hétvégén van 100km kínzás oda és 100 vissza, közben van két olyan dombocska, hogy a DPF megbánja, hogy megszületett, múltkor mértem, az egyik domb tetején 98 fokos volt az olaj, és 530 fokos a DPF.
A dombig bemelegszik, az olyan 20km, és az emlekedő alján már be van készítve az irányjelző és padlógáz kombináció.
-
#89874944
törölt tag
Termosztátból a mahle ugyanaz mint a behr-thoms? Bardinál mahle-behr van kiírva, zsunál meg behrtoms-t kértem és azt mondták mahle dobozban tudják adni?!
-
lsebestyen
addikt
Hát akkor megmondom édesanyámnak, h járjon az opellel a munkahelyére, Skodát meg majd használják ünnepnapokon.
Amúgy mi számít hosszabb távnak?
-
-
Morris
veterán
válasz
tomcsi23 #113664 üzenetére
Ez hideg miatt van. Normálisnak normális de nem egészséges. A vízpára nem tud elegyedni az olajjal és ilyen habos trutyi lesz belőle (víz olaj keverék). Jellemzően amiatt van, hogy a motornem tud kellően felmelegedni a hideg városi menetek alatt és nem tud elpárologni a víz a karterből.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #113650 üzenetére
hmm...
038105266AN - SAC 2294000453 | SACHS 228
Ez lenne a gyári. ATJ, AJM
tomcsi: Kollégának volt ilyen lekvár az 1.4 16V poloban, amíg egy szép napon a -10 fokban ez a túró belefagyott a forgattyúsház szellőztető csőbe és kitolta a nívót meg az összes olajat elfosta.
-
Morris
veterán
válasz
lsebestyen #113659 üzenetére
Teljes motorfelújításon esett át. (gyűrűk, szelepek cseréje stb).
Ez előtt és ez után is ugyanilyen volt a sapi a sok városi rohangálástól.
Az olajat előtte sem és utána sem ette.Bitpork: Érdekes ez, mert a passatnál sem ilyen a betöltő sapi. Nekem is szép tiszta, pedig ugyanúgy használom mint anno a G4-et.
Lehet, hogy a motorolaj miatt ilyen.
Vagy még arra tudok gondolni, hogy a hengerfej (vagy a szelepdekni) a G4-nél nem tudott annyira átmelegedni, mint a passatnál. de lehet ez is baromság...
-
tresh
veterán
válasz
zsolt19900 #113650 üzenetére
Remélem sikerrel járnak
-
-
válasz
lsebestyen #113653 üzenetére
Valóban okozhatja ez, ha a sok rövid táv miatt a hengerekben lecsapódó párát az olaj felszedi. Lenko által javasolt gyakoribb olajcsere ezt valóban orvosolhatja. Szvsz ha ennyire habzik az sokkal több vizet jelent mint amit a rövidtávon felvehető pára jelent. Nekem az alfánál volt ilyen amikor kiment a hengerfej tömítés.
-
lsebestyen
addikt
-
lenko
aktív tag
válasz
lsebestyen #113653 üzenetére
Járj többet hosszabb távon és/vagy olajcsere 7-8e km után.
-
lsebestyen
addikt
-
válasz
lsebestyen #113651 üzenetére
Ott valami víz-olaj összefolyás van. Nagyon nem egészséges.
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok! Hétvégén pályáztam az Octaviaval (1.6 BFQ) és azt vettem észre, hogy pályázás után (3-4000-es tartós fordulatszám után), ahogy először alapjáratba kerül a kocsi, utána rövid idővel az olajnyomás jelző elkezd villogni, meg sípolni. Megnéztem a szintet állás után 10 perccel, illetve másnap reggel is, min max között középen van. Viszont szerintem az alapjárat kevés, illetve ilyen az olajbeöntő nyílás, illetve a kupak.
Alapjáraton kicsit remeg az autó, de amúgy ezenkívül semmi hibát nem vettem észre, húz rendesen, váltásnál nem dadog stb. Tavaly szét lett szedve az egész motor, tömítéseket cseréltek. Azért lett szétszedve, mert ette az olajat, de azóta szinte megszűnt ez a probléma.
Alapjáraton ennyi a fordulatszám:
Új hozzászólás Aktív témák
- Goodyear EfficientGrip Performance 2 205/50 R17 93W méretű nyári gumi
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest