Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz -Mosquito- #23831 üzenetére

    Eloszor is a fejleszteseknek megvan az eredmenyuk. Amit nem tudhatunk, h milyen egyensulyra kell torekedniuk az olajgyartoknak, epp ezert ez nekunk mennyire rossz. Pelda: az EP adalek altalaban valamilyen kenvegyulet szokott lenni, ez hivatott reakcioba lepni a femmel nagy nyomas alatt. A kornyezetvedelmi eloirasok miatt viszont torekedniuk kell a kentartalom legalacsonyabban tartasara, mert az kinyirja hosszu tavon a katalizatort. Es akkor jon a magyar egyszeru ember, ranez a grafikonra, majd azt mondja, ahhha a motul az szar.
    Ha megnezzuk a teszteket a 4 gorgos teszt tulkepp reprezentalja a hengerfal-gyuru kenest. Itt megintcsak nincs a benzin tenyezo, ami vagy ront vagy javit a helyzeten. A valtonal viszont milyen a teszt? Egeszen addig preselik egymasnak novekvo erovel a kerekeket, amig nem latszik kopas. Kerdes: hosszu tavon motorban, normalis csereperiodussal tortenhet ilyesmi?
    Ez mar tribologia inkabb, es ehhez megannyira sem ert itt senki.

    A legnagyobb love arra megy el, h ismertte valjon a marka. Csapatokat szponzoralni nem kis penz. Ezt a hetkoznapi embereknek kell leszurkolnia csak azert, mert ha ott van a logo a lemans i 24 orason, akkor annak az olajnak meg az api sj olaja is biztosan jobb mindennel. Ugyebar. Meg az api sm nel is.
    Teljesitmenyszint alapjan alig vesz valaki olajat. Az pedig valamifele tampont, h mit vesz az ember.

    Esetleg az is alternativa, h ezek az adalekanyagok egymasra is hatnak, igy ha valamiben kitunot akarsz, az valami masnak a rovasara megy. Persze ebbol nekunk az jon le, h a fejlesztesek ellenere szar itt meg itt az olaj. Sajnos nem vagyunk tisztaban azzal h mik a tenyleges terhelesek egy motorban, eppen ezert a mernok miert abba az iranyba ment el, amibe. de egy api sm olaj nem szar, szoval kit erdekel a marka?

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés