Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [mustang08:] MÁV
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/norbert1998.gif)
norbert1998
veterán
Igazából mindenki :
Attól még a büdzsé sajnos nem változik. Nem sok motor van 700 pénzig, ami jóval erősebb a 35kW-nál a túraenduró kategóriában. CBR600-as van rogyásig 300-ért, bőven 100 ló felett, tudok is olyat, amin ültem is már, és jó is.
Plusz másfél év múlva "diploma", akkor a motornál fontosabb dolgok kezdenek bekövetkezni, amikor megint nem opció és nem prioritás a "drága" motor. Azzal nehéz lenne függetlenedni, illetve azt elkezdeni, mert nem vagyok a hitelek híve.
De egy A2 belefér még február/márciusban, amivel ellehetek akár egy KLE500-assal, alap F650-el, akármivel, és talán eladni se kell majd a fent említett folyamat során.
Esetleg opció lehet például egy 125-ös Pegaso is, ami (nyilván) csak papiron 11 kW, elvisz engem, a csomagokat és a barátnőt is a dombon fel 80-al is akár, de vissza is hoz-e az a tengerpartról?
Érdekesség, hogy koronacirkusz ide vagy oda, a Vara fogyasztása összemérhető az autóméval, mégis sokkal több helyre mentünk a motorral ketten, hiába nem volt idén külföld. Az autóval 9000 km-t mentem egy év alatt, szintén a cirkusz miatt, a motorral 5000-et, mostmár 6 hónap alatt (mióta van A1-em).
Extra tény: A Varám valamiért nem megy úgy, mint kéne. A Varás csoportban mindenkinek 120 a vége, akár utassal is, nekem még lejtőn sincs az meg, egyedül. Sík talajon öröm, ha a 100-at eléri egyedül is. Az áttétel gyári mindenkinek. Nyilván ez is hozzátesz a szabadulási vágyhoz.
Volt mérve kompresszió, hengertöltés, állítottak karbiszinkront, szelephézagot, motorikusan elvileg patika a gép, és mindig 100-ast tankolok.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok