Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
vlevi
nagyúr
[link]
Én azért még tekergetnem egy kicsit a csavarokat :)
Pocee
senior tag
a csavarok tekergetésével tisztában vagyok, a Sag is nagyon precízen súlyra van lőve, inkább hogy olajmennyiséggel mennyire lehet játszani, lemezelés variálással, ilyenekre gondoltam, a problémám, hogy nem hiszem el, hogy átlag civilként (nem versenyzőként) érdemben foglalkozni fognak a telóimmal egy cégnél, hanem jóvanazúgy lesz.
Mr.Brightside
Topiccsendőr
addikt
Krosszmotor futomuhoz sem ertek sajnos.
Nemeth Kornel krosszsulira esetleg ha el tudsz menni, ott nagyon sok informaciohoz juthatnal. Ha van ra ido/kedv.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#123654) norbert1998 válasza Topiccsendőr (#123644) üzenetére
norbert1998
veterán
Tökéletes megoldás vagy működés nincs és nem is lesz, valami mindig kompromisszumos sajnos.
Somatom: Milyen az a nyitott?
Nagyon könnyű volt, olyan volt, mint egy bicikli. Sárban vígan kapart alattam, és könnyen egykerékre emelkedett aszfalton, ha nem figyeltem, nyilván sub-10 sebességnél értendő ez. "Ki volt ütve", 74 volt a vége. Egy 30 perc földutazást kaptam a forgalmazótól, azalatt kb 15%-ot merült. Amiatt kezdtem el motorozni. Ez idén a tavaszi kijárási tilalom előtt egy héttel volt. A 1.5 milliós árcímke eltántorított, épteni akartam egyet, akkor jött a CPI SM50, ami végül váltósnak tetszett meg, és elektromosra építés helyett kisVara lett.
[ Szerkesztve ]
Pocee
senior tag
baromi drága az én pénztárcámhoz,valami 15k per alkalmat hallottam.viszont a legjobb talán.
Kovács Ádámon voltam egyszer az 5k volt egy alkalom,de alapjaiban változott a motorozási technikám az is nagyon penge kissrác.
Mr.Brightside
Somatom
veterán
Köszi!
Nyitott = ki volt ütve
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
norbert1998
veterán
Ha ütöttek volna se esett volna le
Idomzatra gondoltam, hogy taán az lehet valami
zgospel
őstag
Ha valakit érdekel és éppen aktuális a sisakvásárlás, akkor a Helmet Citynél jelenleg igen jó leárazások vannak, 1-2 egész jó vételt is találtam, például Race Star vagy X-803 átszámolva 120-130 ezer körül már jelentős, de van még pár árcédula amin pislogtam párat
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Lomha 8V
addikt
Az új munkahelyemre 36 km-re járok és mivel úgy tűnik, hogy hosszútávú dolog lesz, kellene valami spórolós ingázó motor a tavasz-nyár-ősz időszakra. Mindenképp valami váltós történet. Újan vagy alig használtan néznék valamit. Valakinek ilyesmi tapasztalat?
#31733248
törölt tag
Tipikus ingázós motor például a Honda NC 750 X, 3,5 literrel simán eljárhatsz vele. Ugyanez érvényes a CB 500 X-re is. Ott a Suzuki DL 650 is, az nem egészen 1 literrel többet eszik, de erősebb, izgalmasabb modell.
mokus1
addikt
Így karácsony után nézegetem a motorokat és ezen az R6-on nagyon megakadt a szemem. Nyilván a forma szubjektív, de szerintem baromi szép. Képeken meg nagyon egyben van a motor. Ti láttok esetleg valamit?
Jszf-s képeket végignéztem ott látszik, hogy egyszer elcsúsztak vele, mert le volt horzsolva a fényezés.
Alkatrészárakról honnan érdemes tájékozódni? ( pl féktárcsa, láncszett ilyesmi)
Szezonra számottevően, feljebb mennek majd az árak ebben még nincs tapasztalatom, de mindenhol ezt olvasni.
dellfanboy
őstag
zsirtv [talan van ilyenrol videoja a mesternek]
de amugy az amcsi oldalakon amikor igaz ugyanolyan evjaratu krosszgepeket tesztelnek a husky/ktm altalaban dobogos... es szvsz szerintem a legjobb gepek. no offense
de a husky ugyanolyan ccm,kerekmerettel rendelkezett? en amikor bugyin legutoljara csereltem egy sraccal csodalkoztam hogy mi az a fos amit vezet aztan hiaba volt kulsoleg majdnem gyari a gep, mondta hogy o endurozik altalaban ezert se az attetel nem volt gyari meg a hatso kerek is kisebb volt...
YT-n az mx factory videoibol is el lehet lesni 1-2 jo technikat, en pl onnan tanulgattam akanyarvetelt, ugratast.
jah es Kori kepzese szerintem minden penzt meger 2x voltam nala de megyek meg(igaz az altalad emlitett sracnal nem voltam, nemtom mit/hogy oktat)
jah meg milyen villad van? levegos?
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Geresics
addikt
Azért minden CO és egyéb szálló por csökkentés számít, legyen az akármilyen pici is, ugyanis ezek összeadódnak. Egy másik topikban pont a korona miatti áprilisi leállások és levegő-tisztaság kapcsán okoskodtam egy hosszabbat, ha gondolod olvasd el bátran...
[link]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
mokus1
addikt
De jó, hogy linkelted, tényleg van egy két szuper
Lomha 8V
addikt
Köszönöm, de ezek nagyok. Semmi izgalom nem kell nekem, tényleg csak ingázás. Gyorsan sem kell mennem, ha tudja a 90-es utazót, akkor már jó is. Van amúgy több nagymotorom is, de ez itt most tényleg csak a spórolásról szólna. Az úton nincs város, csak egy-két pici falu, forgalom szinte nulla. Szóval tényleg semmi extra dologra nem kell gondolni.
GTVili
tag
Akkor a legcélszerűbb választás egy YBR 125-ös....
Olcsó és elnyűhetetlen....a sarki fűszeresben is van hozzá bármi és a legsutább szerelő is ért hozzá.
A Zéé
addikt
125-ös DUKE! Vagy bármi hasonló 125-ös.
3 liter alatt van a fogyi vele az én súlyom alatt is, de olyan átlagos méretekkel, meg ingázós használattal sztem 2,5 alá is be lehet vinni. Országúton 100-ig jó, bár előzni nem nagyon kell vele. Benn városban kellően fürge, agilis. Mondjuk nem nagy, kicsit peckesen kell ülni rajta, de én is el tudok férni (115kg, 186 cm).
Just a simple Lineman...
Lomha 8V
addikt
Ez tényleg nem rossz, köszi. Szerelés nem gond, jómagam is szerelő vagyok.
(#123667) A Zéé: Ez is jónak tűnik, használtan bele is férne. Méreteim hasonlóak, mint neked.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
Ha a sporolas szempont, akkor en nem gondolkodnek uj, vagy nagyon fiatal motorban, inkabb euro 5 es 4 elotti igaslo modellben, ami az ertekebol mar nem veszit annyit a sok km beleszaladasa utan sem, es joval egyszerubb is minden szempontbol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Lomha 8V
addikt
Őszinte leszek, régi 250-es GSXR-t vennék a szívem szerint, de nem találok. Mondjuk az nem biztos, hogy a spórolás része azzal összejönne. Mik voltak régebben az igásló motorok? Yamaha SR, ilyesmi?
Topiccsendőr
addikt
Nekem volt ilyen motorom, tapasztalatbol mondom, hogy az a leo vince, ami jelenleg rajta van, agyonvagja a gazreakciot, erts, motorfek utan gazadasnal a motor torpan barmilyen slip-on csovel, aminek kisebb a fojtasa, mint a gyarinak.
Szerencsere adja a gyari csovet melle, ami jo.
50e km azert nem vitamin egy sportmotornak, de ha csak turaztak vele, akkor talan meg hasznalhato.
Se szervizkonyv, semmi, ami viszont aggalyos, foleg hogy kb 40 ezernel kellene szelephezagot nezni (bar en inkabb 20 ezrenkent neznem) a michelinrol a szamlak vannak kiemelve... szuper. ezek a pilot powerek oskovulet gumik, szerintem egyaltalan nem jok. Ne ertsd felre, mindennapi hasznalatra termeszetesen jo, barmi jo, de ez egy soft sport motor.
Fektarcsa es gyari fekbetet nagyon draga lesz. Fekbetet olyan 40e koruli, tarcsa darabja 60e.
Gyari lancszett 70e korul
Utangyartottat tudsz venni olcsobban, de nem ilyen minosegben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
Belpiacos sportmotort semmikepp ne vegyel mindennapos hasznalatra :D
Suzuki freewind, honda transalp, esetleg ha belefer meretre, akkor viffer rc36 1 vagy inkabb 2
Ezek 20 eves motorok, magyarorszagon visszatekert oraval, viszont nagyon egyszeruek, keves hibalehetoseggel, te mint szerelo pedig jobban boldogulsz aprobb hibakkal, mint egy laikus, aki csak raul es megy vele, de nem erti, mi mitol van. Ezert szerintem bevallalhato szamodra.
Ai idealis az lenne, ha nemetorszagbol hoznal egyet, itt meg ezekben is 30e valos km tud lenni, mert itt egy embernek 3-4-5 motorja van, es nem megy bele a km. Emelle 1500-2000€ szervizkonyvvel, osszes kulccsal, hasznalati utmutatoval, osszes szervizszamlaval.
Magyarorszagon van veluk kockazat, ezt mindenkepp kiemelnem, de sztm neked ez nem problema.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
A Zéé
addikt
Ha hasonló méretű vagy, mint én, ezek a klasszik ingázós motorok nem biztos, hogy jók lesznek a méretük miatt. Honda CB125F meg még valami másmilyen hasonlón ültem jogsi alatt, és komolyan nem értettem, hogy miért a Duke-ra mondják, hogy kicsi... Asszem CG 125 volt másik tanuló motor, ott pl rutinpályás 8-asozást nem tudtam tankhoz húzott térddel csinálni, mert beleütközött a lábamba a kormányszarv. Ki kellett tenni a lábam, mint valami pályaversenyzőnek De a CB125F sem volt sokkal jobb.
Az a 4 lóerő különbség is rendesen észrevehető.
Just a simple Lineman...
dellfanboy
őstag
vegyel ujat avval osszejon/osszejohet a sporolos, 1 henger 4 utem injektor nem hinnem hogy 4l tobbet eszik, de nehez mint a sar. meg nem biztos hogy a legkenyelmesebb. most amugyis akcios [link]
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
zgospel
őstag
"Szezonra számottevően, feljebb mennek majd az árak ebben még nincs tapasztalatom, de mindenhol ezt olvasni."
Én ezt őszintén szólva nem nagyon tapasztaltam, legalábbis amiket én néztem az elmúlt években ott sosem szezonálisan változtak az árak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Geresics
addikt
December 28-tól január 16-ig napi akciók a Shoxnál.
Némely termék minőségét lehet ugyan kifogásolni, de szerintem ilyenkor vannak cuccok, amik tényleg jó vételek - vagy minimum a valós árukon lehet megvenni őket!
Pl. sógorom most tanítom motorozni, és jogsiszerzéshez, meg első cuccokhoz szerintem tök jól fel fog tudni öltözni...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Micsurin
nagyúr
Én azt az első emelőt néztem 5k-ért de tipikus Shox lenne:
Telefon: Hello, xy van?
-Persze van gyere be.
[...25 perc autó]
-Ilyet mi biztos nem mondtunk telefonban meg egyébként is érkezési sorrend stb, nézzem meg a többi akciós cuccot.
-Hazafelé SuperZone csak nézelődési céllal.
...Rider13 és SuperZone szintén zenész.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
bacus
őstag
"Az új munkahelyemre 36 km-re járok és mivel úgy tűnik, hogy hosszútávú dolog lesz"
Én tuti hülye vagyok, de 2x 36 km-hez, azaz napi 72 km-hez nekem csak olyan motor kellene amit hosszabb távon élvezek is, ami élményt nyújt. Ez a része lehetne a legjobbja a napnak, amikor kicsit lehet élvezkedni, döntögetni, kerülő úton haza menni (mert talán +5-10 km nem számít).
Amit erre költenél, az mehet benzinre, szervizre, stb.
(én 4,5 km-re lakom az irodámtól, nekem is előjött már a gondolat, hogy erre kellene valami robesz, de az a gond ami a plusz motor tárolásával, karbantartásával, stb jár, illetve az, mikor az ember egyszer csak rádöbben, hogy 3 kor be lehet fejezni a napot, irány Dobogókő, de akkor ilyenkor még hazamenni, átcserélni a motort, esetleg a ruházatot is..., szóval elvetettem.)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
baboss
őstag
A cigi árából megint bevásároltam .
HJC BUKÓSISAK RPHA 11 SARAVO MC4HSF [link] Milyen fejmaszkot ajánlott nyáron használni hozzá, hogy ne izzadjon bele a fejem és le legyen összekenve a belső bélese.
Nagyon kényelmes, mindenhol tökéletesen illeszkedik.
Előtte próbáltam egy AGV K5 S Tornado bukósisakot , de homloknál szorított, és az arcpárna se illeszkedett tökéletesen, K6 még rosszabb volt. SCORPION szintrén nem volt jó.
Sixgear Blaze motoros bőrdzseki [link]
Nagyon kényelmes mindenhol jó a méret.
SPEED UP Trip motoros bőrnadrág [link]
Végre nem csúszik le rólam.
Gyári protektorokat CE, kicseréltem SAS-TEC-re.
Gerinc [link] -mell [link] -könyök [link] -váll [link] -csípő [link] -térd [link] .
Nagyon sok ruhát próbáltam fel, az egyrészesek közül egyik sem volt jó, a legkisebb méret is nagy volt rám 173cm 56kg. A végén már női ruhákat próbáltam fel, az már jó lett, de újhosszban rövid volt mind. A két részes ruházatnál is sok méret probléma adódott, 2 napos próbálgatások után összejött az ideális méret. A végén már azt kérdezték az eladók, hogy sikerült kiválasztanom a menyasszonyi ruhát ?
Azért le a kalappal, nagyon segítőkészek voltak.
[ Szerkesztve ]
Vityaa
tag
Ugyan ilyen bukóm van, csak más színben. Szerintem a szellőzése nagyon jó, főleg mikor melegben kinyitod a 2 felső szellőzőt, érzed hogy rendesen hűti a fejed a menetszél. Én is Párdinal vettem, de akkor még drágább volt. Ennyiért jó vétel volt.
baboss
őstag
A kabát 77.900 Ft helyett 59.990ft , a nadrág 56.900 Ft helyett 39.990 ft volt, karácsonyi akcióban vettem.
A sisak tényleg nagyon jó.
pakfong
tag
Karácsony idején le mered írni, hogy majdnem minden ruha nagy rád?
Maszkból nekem vmi ebay-es fényes, nyúlós anyagú van ócsóért 2 db, viszont teljesen jók már évek óta. Mondjuk nem vagyok az a nagyon izzadós fajta.
Talán ez hasonlít a legjobban.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
Micsurin
nagyúr
Crivit nekem bejött olcsó és jó az anyaga + nekem jó helyen van a varrás, nem nyom benne.
A Decathlonos maszknak(saját márkás Doymos vagy mi volt) hiába volt jobb az anyaga ott a varrás egy 20-30 perc múlva elkezdett nyomni hiába vettem fel jobban összehúzva vagy kevésbé.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
mokus1
addikt
Na legalább tudom mit kérdezzek telefonban
Jzsfen a km tok jól visszakovetheto egyébként.
baboss
őstag
Karácsony - nekem tök mindegy hogy mennyit eszek, nem igen hízok, amikor leraktam a cigit azt hittem felszedek pár kilót, de semmi, most 53 éves vagyok és a szakmunkás öltönyöm még mindig jó rám.
Akkor majd sisakkal megyek maszkot vásárolni, hogy ne nyomjon sehol.
etnies
senior tag
Ha veszel egy márkásabb maszkot, nem fog nyomni, úgy vannak elhelyezve a varrások. A bukósisakod pedig tágul egy picit úgy is az idők során, lesz hely a maszknak.
"önmagam hite vagyok magamban"
Pocee
senior tag
most a tesztek engem nem érdekelnek,mert sztem elég szubjektív.biztos,hogy nem rossz motorok az osztrákok,de az ismerősi körben csak rossz tapasztalatok vannak ezekkel.
ez egy 250es versenyhusky volt,nem enduro.
a villám rugós,visszatért a kawa a rugóshoz.
mennék én kori edzésre is ha lenne a közelemben,de nincs,még ha nyár lenne...
Mr.Brightside
Lomha 8V
addikt
(#123672) persuader: Igazad lehet a belpiacos sportmotorokkal. Csak volt egy ilyen 250-es gixerem és nagyon szép emlékeket őrzök róla, de annak is már 15 éve. Szóval gondolom öreg, lepusztult fos lett azóta az összes. Amiket írtál, jók lehetnének (főleg a VFR, volt 400-as nekem, imádtam), de szerintem túl nagyok ahhoz, hogy valóban spórolós motorként jöhessenek szóba. Most autóval járok, ami így 7.2 liter benzint fogyaszt átlagban. Ha ezt meg tudom felezni, akkor már jó vagyok, de szerintem 500 ccm felett nem hiszem, hogy ez összejönne. Napok óta foglalkoztat a kérdés, nem tudom mi lenne a jó irány, már kanapérobogókat is nézegetek, pedig nem nagyon szeretnék robogót. Szerelés nem téma, bármit megoldok a saját műhelyemben.
(#123673) A Zéé: Van egy ismerősömnek 125-ös vagy 200-as Duke, de ha jól tudom, az ugyanaz a méret, ugye? Megkérem majd, hadd menjek vele egyet és ha tetszik, meg is környékezem, mert ez a motorozás csak ilyen fellángolás volt neki és szerintem vagy 2 éve nem ment vele.
(#123674) dellfanboy: Áh, ennek a látványától is fáj mindenem.
(#123678) bacus: Nagy igazság van abban amit írsz, az élvezeti faktor is fontos szerepet kaphat a dologban. Simán képes lennék a spórolást elengedni, hogy napról napra vigyorogva menjek melózni és haza. Viszont én mindennap 15:00-kor végzek, emiatt ugye hajnalban járok dolgozni. Itt már csorbul az élvezet dolog, hiszen sötétben megyek minden reggel, ami azért nem olyan. Nem tudom, mi lesz a megoldás.
Gondolkodtam valami 400 ccm körüli enduroban is, mint pl. a DRZ 400, de nem pont az, mert annyit biztos nem adnék érte amennyibe azok kerülnek.
vlevi
nagyúr
Hááát, tudom, hogy ezért kapni fogok, de ez a terület lenne az, ami a legjobban az elektromos motorokkal, robogókkal lenne megvalósítható.
Motorral spórolni, főleg úgy, hogy belátható időn belül megtérüljön, elég nehéz.
6-10eKm-es szerviz intervallum, a gumik marha drágák, nem tudod a motort minden nap használni, satöbbi.
Egy villanyos motorral az üzemanyag, szerviz költséget spórolod meg, sajnos gumival kb ugyanott vagy.
Csak, hát az elektromosok ára az, ami miatt annak a megtérülési esélye szinte nulla
A Zéé
addikt
125, 200, 390 ugyanaz a vázméret.
Just a simple Lineman...
JoinR
senior tag
Mondjuk egy enduro se pont az, amin ülnék napi 70 km-t 90-nel.
Ha tényleg a spórolásról szól a történet és nem valami patyolat old timer nagymotorjaid vannak, nem értem miért nem a rendes motorokkal akarod ezt a távot megtenni. 125-ösökkel a 90-es utazó eleve felejtős, az inkább a vége (jó nekem is ment az RKS125 óra szerint 105-öt), országúton kínzás...kicsit késésben vagy aztán nem is tudsz még sietni se
Az éves minimum fix költségei egy 125-ösnek:
Teljesítményadó, biztosítás: 10 000
Műszaki: 10 000 (leosztva, ha új motor akkor 5000)
Szerviz: 15 000
Értékvesztés: 50 000
Alternatív költség: 25 000 (500e Ft-os motorral számolva, 5% MÁP+-ba fektetve)
Évi 10e km-nél a fentiekkel számolva kb. 293 L benzint kéne megspórolnod, hogy ugyanott legyél, mintha nem lenne plusz 1 motorod...azaz ha a 125-ösnél 2.5L-rel számolunk, akkor 5.4L-es fogyasztás feletti motor mellett érheti meg, és akkor a 125-össel szenvedést még nem számszerűsítettük.
Topiccsendőr
addikt
3.5 l-t 90km/h-as utazoval egyedul a karbis zx9 kozelitette meg, 1995 bol, az 4 litert, vagy egy kicsit kevesebbet evett ilyen utazonal. Kis kobos motorral ez a fogyasztas eselytelen velemenyem szerint. Nekem is ingaznom kellett iden nehany honapig, kb 90km oda es 90km vissza. Az rc36 2 vel 400 km volt egy tank. Tehat ha nem autopalyaztam, az 5.5l es fogyasztas. Kis amortizacio es ertekcsokkenes, emelle nagyon alacsony vetelar.
En azert ajanlottam ezeket az oreg szarokat, mert eleve ha sporolni akarsz, sosem tudod kitermelni a vetelarba fektetett osszeget es a km miatti ertekcsokkenest, plane egy fiatal modern motornal. (Mondjuk nem irtal idointervallumot, igy en ugytekintem, hogy nagyon sokaig kell ingaznod)
Ezeket a regi motorokat lehet a leheto legkisebb osszegbol fenntartani, mivel nem bonyolultak, nincs mi tonkremenjen rajtuk, ha esetleg megis, minden olcso hozza. Ossze sem lehet hasonlitani egy euro 3 4 5 motorral ilyen szempontbol.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
bacus
őstag
Az új (2017 utáni) DL650-ek is ilyen tempónál 4l alatt fogyasztanak 100 km-en, de drágák. Az élvezeti faktor viszont messze jobb, mint egy robogón, vagy egy kis ccm-esen, szerviz ktg alacsony, láncolajozó esetén csak olajcsere és gumival kell számolj a kötelezőn kívül.
Cserébe egy vagyon..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Micsurin
nagyúr
[kép]-e között a bukócső között és az enyém között van érdemi különbség?
Egy felfogatási pontban térnek el ott is igazából a Heed-en csak hátrébb van csúsztatva, stabilabb / a váz számára kevésbé lenne vajon megterhelő a Heed egy esetleges csúszásnál?
Vagy ha cserélem rá akkor max azért tegyem mert jobban tetszik a forma?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
hugi0
őstag
Egy vedelmi eszkozt a legtobb esetben nem a formaja-esztetikuma miatt valasztunk.
Kiskobcenti:
Aprillia SX125 power nelkul (gyari 125ccm) - 100km/5-5.7 Liter
Utazonak 70-80-at mondanam - altalam elert legnagyobb sebesseg: 115(ora szerint)
Yamaha WR250X (290ccm) PowerCommander 5 - 100Km/3.5-4 Liter
Utazonak 80-95-ot mondanam - altalam elert legnagyobb sebesseg: 138(ora szerint)
Egyiket sem hasznaltam tartosan magas fordulaton (max 8000rpm), 98% varosi forgalom.
- nem mindig vagtazok elore a sorok kozt, igy a fogyasztas is magasabb valamivel.
- az elso 2-3-4 kilometert kimondottan alacsony fordulaton teszem meg, amig a vizhofok nem megy 55 fole.
- inditas utan minden esetben varok 20-25 masodpercet (sisak, kesztyu felvetel), hogy az olaj mindenhova eljusson. A mostani hidegebb idokben +20-30 masodperc ez kb. +5-6°C a hutoviz homerksekleten.
[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
Micsurin
nagyúr
Eleve van fent cső szóval adott a dolog de épp ez az, mivel sok eltérést nem látok funkcionalitásban a Heedről meg szintén tudjuk, hogy megfog egy egy kisebb / szerencsésebb perecelést (a fennlévő feltehetőleg Hella / német eredetűről semmit nem tudunk még nem volt aki odaverte tisztességesebben és kevés is van belőle mivel eleve csak a németből behozottakon találtunk eddig ilyen bukócsövet) így megérheti a csere pusztán esztétikai alapon is.
Csak az alsó felfogatási ponton filózok vajon melyik a szerencsésebb, elől a vázhajlat vagy hátrébb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
GTVili
tag
Ha minden jól megy, már holnap viszem a vázat és az egyéb apróságot homokszórásra és szinterezésre....
RAiN91
őstag
Sziasztok
Más színt szeretnék a motornak (SV1000N), csinált már valaki ilyet mostanában? A papírozásra lennék kíváncsi. Meg van az új szín, majd akkor vihetem NKH-hoz teljes műszakira (4e Ft talán), illetve új forgalmi + törzskönyv? (6+6e).
Vagy csak csinálnak egy bejegyzést a forgalmiba, törzskönyvbe, és vizsgáztatni sem kell?
GTVili
tag
Szerintem csak tokmányirodába kell menni vele....
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka