Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
feri.917
csendes tag
Volt egy kis időm így középsztender alá pakoltam pár fát és megemeltem a motort. Gyári elektronikával terheletlenül 9000 környékéig forog el, a tiltásmentessel viszont 11.000-ig elforog vígan, terhelve pedig nem. Autószerelő ismerős szimeringre gyanakszik, de az lesz motorszerelőhöz elviszem nézzen rá.
Tigerclaw
nagyúr
Suzuki AY-50 katana (vízhűtéses) robogóhoz milyen kipufogót ajánlanátok. A cél nem a nagy teljesítmény vagy a tuning, hanem hogy csendes legyen (persze teljesítményveszteség nélkül) és lehetőleg olcsó.
A Technigas Silent Pro-ról mi a véleményetek (ha van valakinek)?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Nem rezonátor, de azért ezek sem teljesen alap csövek.
Gyárit nem kapni hozzá? Azzal nem nyúlsz mellé ha nem akarsz semmi változást.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Tigerclaw
nagyúr
Még nem találtam gyárit, de arra tippelek, hogy az megfizethetetlenűl drága, de amúgy valami olyasmi kellene mint az eredeti, csak lehet még csendesebb.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
A gyárinál is csendesebb kell?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Tigerclaw
nagyúr
Gyakran látok olyan robogókat, amiknek a hangja szinte olyan ehhez képest mintha elektromos motor lenne azokban (persze kis túlzással) Semmiképp sem akarom hogy csökkenjen emiatt a teljesítménye, de jól jönne egy csendes kipufogó.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Lehet, hogy már oda volt belül a tied azért volt hangos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Akkor ez a hang neked nem jön be ugye?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
forandor
tag
Szegénynek csuklórángási betegsége van.
csongi
veterán
Nem vagyok rosszista, de meg rugnek rajta egyet, mikor elesne
Ezeket a videokat is siman tiltanam a youtubrol
Rossi csak a nagyvalagú nőket rugdossa a box-ban.
szerk. Én is szoktam kerekezni kis és nagymotorral is, bár az is igaz, hogy nem ilyen forgalmas helyen.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
csongi
veterán
Rossi tudja mibe lehet nagyot rúgni
Persze kerekezzen az ember, mert ha tud, csinálja. Van erre megfelelő hely, ott és ne az autók között. Az ilyenek miatt áll ott a motorosok megítélése ahol éppen van.
SzZoli
újonc
Sziasztok,
Menyasszonyomnak szeretnék robogót vásárolni. amikben gondolkodom: Vespa Primavera vagy Kymco Like.
Ezek tetszenek neki. olyan 500e Ft lenne a keret rá, ha kicsit több akkor az még belefér.
Annyit láttam, hogy ezért a Kymcoból újat a Vespából csak használtat tudnék vásárolni. Mit tanácsoltok? Melyiket válasszam? Amennyiben használt Vespát vennék, akkor mire figyeljek?
Előre is köszönöm
Zoli
csongi
veterán
Hány ccm?
SzZoli
újonc
50-esre gondoltam.
csongi
veterán
Ennyi pénzből nem lenne jobb egy 125?
Hol lenne használatban?
[ Szerkesztve ]
SzZoli
újonc
igazából csak Bp.-n munkába járásra, meg ilyen rövid távokra. napi 15 km kb.
gondolkodtam rajta, de nincs jogsi hozzá, azt meg nem tudom mennyire ellenőrzik, h igazából milyen a motor.
gyenge lenne a motorja ilyen használathoz?
csongi
veterán
Ha van B jogsi, akkor szerencsével meglehet a jogsi is 500K-ba 125-ös motorral
Ha nincs akkor türelem és sok sok oda figyelés kell, Pesten az 50-es hez.
A napi 15Km-hez bőven elegendő ez a teljesítmény is. Ha van lehetőség a körutak elkerülésére, akkor jól használható, ha nincs akkor szenvedés lehet. 70-el menni meg alap 50-es vasnak nem kenyere.
A kerék méret, illetve futómű nem a Pesti utakra tervezettek. A 125ös sem, de a méretek miatt könnyeben veszi az akadályokat. Valami nagy kerekes megoldást javaslok az utak állapota miatt.
SzZoli
újonc
lehetőség van rá igazából, de elgondolkodtató amit írtál. Ha mégis a türelem és az 50-es mellett döntünk, akkor a kettő robogó közül melyiket választanád?
Zoli bácsi
őstag
Hali! Robogót szeretnék vásárolni, tegnap megnéztem Sopronban egy bolt(Egümotors) használt és új kínálatát, és elkeseredtem. Annyit "tudtam" az után olvasásból, hogy kínait ne, Kymco kellene. Sajnos nem találtam motort, aminek az az oka, hogy 194cm vagyok, és egyik motor sem volt jó méret, egyszerűen a Kymco Agility kormánya beleakad a térdembe, pedig volt 2e. km-t futott használt.
Egy robogó felelt meg határesetként, a Keway Goccia nagykerekű robogója, viszont 365e. forint, és nem volt hozzá "kedvem" ha értitek mire gondolok, és ugye kínai.
Egyik kollégának van egy öreg Piaggio Typhon-ja, kipróbáltam, elfértem rajta. Nekiálltam ezt a típust keresni, van egy srác aki olaszból hoz be robogókat, van nála egy 2006-os Typhon, 180-ra tartja, 5ezer km-rel. Sajnos nem hiszem el a kilómétert, jól megy de látszik hogy volt nyúzva.
Terepgumis, tetszene, de nem merek belevágni.
Horgászni járni kellene a robogó, kritérium hogy elférjen a térdem, meg egy diszperzites vödör a lábam között. Kényelmesen menjen 40-45-el, kinőttem a száguldásból, 47 éves vagyok....
Dillemmázok, szeretnék segítséget kérni tőletek:
- Megvegyem ezt a Piaggiot helyben, új akkuval, szervizelné később a srác...Félek hogy sok a km benne!
- Vegyek egy új Gocciát, leteszem a 200-at amit rászántam, aztán fél év alatt letörlesztem. Kínai, ez zavar.
- Találtam egy idős bácsinál 1100km-t futott Aprillia Scarabeot, 2006-os, garázsban takargatták, 250e. 2t. Sajnos nem fér el a diszperzites vödör rajta....
- Várjak, hátha lesz valami megérő....? Ahogy látom, pár típus van csak amit megvehetek, fel is soroltam amit találtam.
Horgászni kéne moci, sokat mennék földúton. Azért robogó, mert pakolható kell hogy legyen. Nagymotor is lehet, 30 éves az "A" jogsim. Keretem 200, max 250e. Esetleg kis hitelt felvennék újhoz. Volt pár MZ-m, nem szerelgetni akarok, közlekedni.
Ha tudtok okosságot mondani, várnám, mert el is hoznám azt a Piaggiot, de piszkálja a csőrömet az új Goccia is.
Tigerclaw
nagyúr
Óvatosan ezekkel a behozott használt robogókkal. Ismerős alatt egyszerűen kettétört menet közben amit ő fogott ki, és nem a súlya miatt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
csongi
veterán
Az 50 kategoriaval nem vagyok kepben.
Debilon
addikt
ha horgászni járáshoz vennéd, akkor minél nagyobb kerekűt keress szerintem, 10-12 coll-os kerékkel csak a szívás lesz rossz úton
scarabeo vonal lenne a jó a nagy kerekei miatt, egy simson és a vödröt fel gumipókozni az ülés mögé vagy egy babetta
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
freelanced
addikt
Üdv !
Az A2 kategóriánál hány óra forgalmi vezetés van? Illetve azt, hogy lehet lebonyolítani ? Gondolom iskolája válogatja, de az a baj, hogy melózom egész héten, nem tudom még hogy fogom megoldani, aggaszt kicsit.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
üszök
őstag
Ez így ebben a formában nem biztos,hogy igaz. Vannak frankó ballonos gumik amikkel elég kultúráltan lehet földúton motorozni. Volt Malaguti Crosser-em azzal simán bementem az erdőbe motorozni,meg földúton is rendesen jó volt vele menni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
üszök
őstag
Nézd meg egy iskola oldalán biztos le van írva miből mennyi jár. Sokan vannak így vele mint te,mindenki délután meg hétvégén menne. Szerintem az iskolák nagy része hétvégén is nyomja,meg estig hétköznap. Nekem az volt a szerencsém,hogy délelőtt is ráértem sokszor.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Pontosan. Télen csináltam egy boostert és hiába csak 10"-osak a felnik, a gumik kárpótolnak mindenért (ráadásul gyárilag rá való méret). Nem ügy neki a kátyú.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
üszök
őstag
Közben eszembe jutott,hogy a vége felé vettem rá valami Mitas krossz gumit hátra fillérekért,azzal volt az igazi.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Debilon
addikt
igen, a crosser jó kis cucc a balonos kerekével, hogy pakol rá egy csomó cuccot (diszperzites vödör, horgász cuccok, meg a többi)?
én úgy gondolom, hogy ilyen célra egy strapabíró motor/robogó kell amit nem sajnál (bár egy simson sem olcsó), és ha olyan helyre megy élő folyópart, elhagyatottabb terület akkor előnyösebb is a nagy kerék, de ha kiépített úton vagy karban tartott földes úton a horgásztóig kigurulni kell akkor jó lehet a kisebb kerék is (pl. crosser, vagy booster)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
siti
senior tag
A négyütemű 50es is csendesebb.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
huniross
tag
Szerintem a Kymco is kínai, nem szerencsés választás, hacsak a peca mellett nem hobby a motorszerelés is. Nagyobb kerekűt vegyél valóban, mert földúton veszélyes a kis kerék. Én is jártam pecázni, a diszpis vödröt cseréld hátizsákra, én abban hordtam a cuccot. Nagyobb gondok voltak a botok, azok nagyon nem szeretnek motoron utazni.
Telda
addikt
A Kymco tajvani cég és ha jól tudom beszállítója (volt?) a Hondának, ezért a motorikus alkatrészeik csereszabatosak. Haveromnak egy 4T Super8-as van és szerintem meglepően jól összerakott gép.
huniross
tag
Szerintem ötvenesben mindenképp Minarelli blokkos valamit érdemes venni. Szinte mindegy, hogy taiwan vagy kína, komolytalan motor a kymco. Haveromnak van, mindig szereli és sosem jó, míg a 22 éves jog-omat sosem szerelem és mindig jó.
Igen rosszúl tudod. A büdös életben nem volt kínai, és motorikusan kiváló gépek.
Kár is olyan szutykokhoz hasonlítani mint a keeway.
A kymco agility-k ( pláne a nagyobbak) közel százezer kilométert is elmehetnek. Az olajcserére kell nagyon odafigyelni.
A haverod vigye szerelőhöz a motort, lehet, hogy azért sz@r mert nem neki kéne hozzányúlnia.
Nem védem a kymco-t, nekem nincs, de hülyeségeket, hogy sz@r felesleges itt írogatnod.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
üszök
őstag
A Honda dolog urban legend. 1979 óta önálló cég,mondhatnánk,hogy a sz@rok között a legjobb de ettől messze jobbak. Sok olyan cégnek beszállítói amiről nem is gondolnád.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Így van, önálló cég.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Ezzel a kijelentéssel te vagy komolytalan. A Kawasaki is azért vesz tőlük blokkot mert ótvar kínai mi?
A haverod motorjának valószínűleg egy tisztességes szerelő és karbantartás hiánya van. (ha még nem járta körbe a földet ötször)
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
csongi
veterán
Licencelt a Hondatol. x500 blokk, illetve a 250 es blokk.Vannak elteresek, de kozel azonosak.
A vilag 4 motorgyartoja, es a buszke BMW-s robogosok is Kymco agregatort hasznalnak.
[ Szerkesztve ]
Repsol600
addikt
Nekem van egy Kymco Dink, 2002-es, minőségben szerintem megvan simán egy olasz szint. Idomok gumi elemek stb minden szinte hibátlan. Dio AF34 blokk vagy ennek koppintása van benne.
Pár éves Keewayom is volt, ennél már rohadtak a gumi elemek, blokk tartó szilentek stb... Szóval a Kymcot nem kell leszólni, én nagyot csalódtam benne pozitívan.
[ Szerkesztve ]
Repsol600
addikt
Ja egyébként görgőt akarok cserélni, hogy jobban menjen végsebességre, meg gondolom kopottak is már. A gyári 8,5g mennyivel szabad nagyobbat venni bele?
Semennyivel sem szabad eltérni a gyáritól, hogy ha az egész motor tök gyári.
Max lefele szoktak 0,5-1 grammot, hogy kicsit jobban pörögjön. Fölfele semmiképp se menjél, mert annyi lesz a dinamikának, végsebességben meg kb 1-2 km/h-val lesz jobb.
Ezt el kéne már felejteni, hogy nehezebb görgő= kicsit rosszabb gyorsulás, de nagyobb végsebesség.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Egy frankó cucc, külföldi fórumokon 7.5g-vel hajtó tulajból akad jópár.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
(#66143) sityupityu válasza Williamgrant (#66142) üzenetére
Igen, simán egy multivarioval is sokat lehet dobni a motoron.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Repsol600
addikt
Ok, akkor max gyári méretet veszek bele ha kell, van egyébként valami jele amikor csereérett?
Nehéz indulás, nem lineáris gyorsulás stb. Bár a rossz gyorsulást produkálhatja az ékszíj is. A legjobb kivenni és szemrevételezni, nem tart semmiből.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
forandor
tag
Egy kissé csalódott vagyok a Malossi red filterben. Akkora lyukakból áll a szivacs, hogy a régi szemüvegem lencséinek helyére bevághatnék belőle két darabot, és kész a partiszemüveg.
Jelenleg egy olcsó vékony, de sűrű lyukú szivacs van benne (magam vágtam bele). Érdemes belerakni ezt a szúnyoghálót? Vagy csak jól be kell fújni légszűrősprével, és jobban szűr mint a vékony sűrű kissé befújt?
siti
senior tag
pont ez a lényege, hogy nagyobb lukak, kisebb ellenállás, több levegő. több levegő mellett több benzint lehet elégetni, nagyobb teljesítmény. csodák nincsenek, por is több fog bemenni.
nekem egyik fele piros, másik fekete. a fekete oldala kb mint a hagyományos.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
forandor
tag
Nekem nincs rajt fekete rész. Jól befújtam, csak úgy nyelte a kék cumót, szerintem jó lesz.
Sziasztok!
Van egy Piaggio Liberty RST 125cc-s 4T robogóm (2005). Malossi Multivar van benne. Szétszedtem, szíjat akarok benne cserélni, 22,5x816mm-es méret van a szíjra írva, Mitsuboshi gyártmány. A neten nem nagyon találom pont ezt a méretet, van ahol azt írják 818mm-es való bele van ahol 816mm-est írnak. Csak és kizárólag ugyanúgy 816-t merjek bele venni vagy nincs jelentősége ha pl 818mm-es kerül bele? Köszi