Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18001) opr válasza runner 125 (#18000) üzenetére


opr
veterán

Őszintén szólva így elsőnek nem nagyon merek ilyenbe beleugrani, mivel életemben kb. kétszer motoroztam, egyszer simsonon, meg talán egy rigán, és ez is kb. 1x éve volt :DDD

A kérdés annyi, hogy nekem, mint teljesen kezdőnek -sokat bicikliztem, de ez nem hiszem, hogy számít- pont lehet, hogy még jobb is a gyengébb motor, legalább nem nyírom ki magam vele.

Vagy ezek a 100ccm körüliek még annyira nem vészesek egy totál kezdőnek se?

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#18002) runner 125 válasza opr (#18001) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ha, nem vagyok túl indiszkrét, hány kg vagy?

Csak azért, mert egy ilyen robogó megérez minden egyes kg-t.
..noh meg egyébként is, ezeket a robogókat nem úgy kell elképzelni, mint egy nagy motort, h amennyire húzod neki, úgy tol. De tényleg.. , nem hiába lehet 14 évesen jogsit szerezni smkp.-ra. Teljesen felesleges az aggodalom a 100ccm esetén.

Nekem egy 180-as két ütemű Runner-em, noh erre azt mondom már kell némi robogós rutin, mivel könnyen meg tudja lepni az embert a 21 ló. Viszont egy ilyen 100-as levegős, jó, ha van 8, keréken.

S, azt sem feledjük el, h robogó mivoltából fakadóan teljesen automaták. Jobb oldalon gáz, plusz első fék. Bal oldalon hátsó fék és kifújt.

Nyugodtan nézz ilyet is, tényleg annyira erős, mint egy új vizes 50-es.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#18003) kem válasza runner 125 (#17998) üzenetére


kem