- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geri89
aktív tag
válasz
Tothgera30 #19047 üzenetére
Ha a fojtás ki van belőle véve, akkor a gyorsulás is javul, vagy az csak a végsebességre van hatással?
-
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Megnéztem a délelőtt emlegetett Liberty 50 2T-t. A tulaj állítása szerint még benne van a gyári fojtás, így óra szerint kb 55 körül vége van, illetve gyorsulásra se gyorsult úgy mint pl. egy Scarabeo. Most eléggé tanácstalan vagyok, hiszen a tulaj bármit mondhat, én meg nem igazán tudom kideríteni, hogy tényleg fojtás, vagy pedig már szét van hajtva... Valakinek esetleg van ötlete erre?
-
g@bo
nagyúr
válasz
Geri89 #19040 üzenetére
hja, amit nekem a szakszerviz nem tudott megoldani, és azóta is 60 km/h a max. lejtőn!!
mondom mikor ezt vettem a 2t 4t egy árban volt, de a zip kasznija/futóműve jóval ocskább, mint pl. a typhoon é volt.
kaptál egy 4t motort, egy relativ hulladék kasznin/vázon.
ott meg jobb összeszerelés/anyagok egy olcsóbb 2t motor mellé....de egy 2t motor talán otthon is bütykölhető.
ahogy elnézem, 4t-be nem szívesen nyúlnék bele.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #19041 üzenetére
Persze, nekem is ugyanilyen Runner-em van, csak 180 2T.
Nagyon frankó gépek ezek, pláne ha megkíméli az ember.
Az a 125-ös tök gyári fényezésű, még a matricák is stimmelnek, ráadásul, ahogy fentebb is írtam, az a teleszkóp tényleg nagyon durva holmi. Ha, nincs is rá szükség, használtan 70-80k-ért simán eldható. Persze, akkor venni kell bele egy gyári olajost.
Persze 300x300-as fotókról sok minden nem látszik, meg kell nézni élőben is. A km állás szerintem kamu, de ha tényleg egyben van, jó vétel lehet.
S, megvannak az okmányai is, amivel rendszámozható lesz, így 2 személlyel lehet nyomulni vele, legálisan. Fogyija kb 3,5/100-on.Ha Ti nem viszitek el, pár napon belül tuti lecsapnak rá.2
-
jozsi252
veterán
válasz
runner 125 #19032 üzenetére
Hu nagyon szép motor. Én most tervezem eladni motoromat, és egy 125 körüli négyüteműt akarok venni. Akkor aztmondod hogy erre érdemes lenne rámenni? Mert kinézetre meg minden nagyon bejön ez a runner.
-
Geri89
aktív tag
Köszönöm a válaszokat! Amit kinéztem, az pont 2T-s.
A 4T-ről azt olvastam most, hogy elektromos fojtás van benne, amit ki lehet iktatni. Kérdés csak, hogy a motor élettartamát mennyire rövidíti le..
-
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #19037 üzenetére
ahogy mondod, piaggio zip 4t üllői/hungária felöljáró, lejtőn.... 60 nál többet nem megy, bőg mint a disznó, de az óra nem megy feljebb.
mondjuk, legalább nem büdös... de lehet már én is 2t gépet vennék, 50-esbe.
mikor vettem, ez és a 2t piaggio typhoon egy árban volt. utólag igen bánom... typhoon ugyan 2t, de dizájnra szebb, nagyobb kerekek, jobb összeszerelés /zippen ocsmány 1-2 illesztés/, anyagok, nagyobb kerék és jobb futómű...
ha elviszik, vagy 125 ös lesz, vagy egy 2t 50-es aprilia sportcity.
-
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Liberty 50-ből 2 vagy 4 ütemüt érdemes nézni? Gyorsulásban,végsebességben mekkora a különbség? Mind a két blokk piaggio? Előre is köszi
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #19034 üzenetére
okés megfogom nézni ezt, ha minden úgy alakul
-
runner 125
nagyúr
válasz
zsolt19900 #19033 üzenetére
LOL, nem ezt magyaráztam több hsz.-on keresztül?!
... ezt kb. frissen hozták be Olaszból, meg amúgy is, az a Malossi villa egy versenyteleszkóp. Specálisan pilótára szabva beállítható, brutál jó holmi, nem véletlenül majd 1000 ajró.
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #19032 üzenetére
ezt néztem másodikként ez mellett, de a főváros nem rázta porrá?
a használtautón, csak ezt az egy értelmeset találtad? mert körbenézegettem, és most az a helyzet, hogy hajtanék inkább papíros 125ccm 4ütemet, és kis időn belül megcsinálnám a b125 meg a papírokat rá, most ez a tervezet
priviben megírtam mert nem publikus
-
runner 125
nagyúr
Ha, már 125VX, akkor ez zsír vétel lehet.
Az az elsó Malossi F32-es villa tényleg annyiba kerül újonnan, brutál jó holmi.
mod.
zsolt19900
Nah, miért?
mod.2
Ott van, kepesmotorról most linkeltem be. Ha, a hétvégén ezt nem viszed el, köv héten már nem lesz fent. Ebben biztos vagyok.
-
zsolt19900
őstag
válasz
runner 125 #19029 üzenetére
most vettem de csere éretté vált
akkor, ha megtennél annyit, a használtatutón runnerek közül, melyik értelmes példány most?
-
válasz
zsolt19900 #19027 üzenetére
papírok nélkül 200k-ért, ilyen állapotban vicc
-
runner 125
nagyúr
válasz
zsolt19900 #19027 üzenetére
..arra nem térek ki, h 4t és így fut 50-esként. De, te most vettél, nem?
Egyébként szoksásos; lelakott bazári gönc, kamu szöveggel.
A km fake, kapcsolók szarrá vannak kopva, minimum 45-50.000km. Az enyém 2t és gyári a vízpmupája, szimeringje és 26.000km van benne...
Teleszkópszárakon is mi az a köteg szigetelőszalag, nem tudom...
Felejtős.
-
zsolt19900
őstag
-
PLaci58
addikt
válasz
devast #19024 üzenetére
A leírtak alapján nem vagyok benne biztos, hogy "tekergetéssel" javítható. Más gond lesz ott. Eleve a tekergetésre észlelhetően reagálnia kéne. A leírtak első része alapján (hidegen, aut.szívatóval) dugulásra gondolnék az alapjárati rendszerben. Ez ellensúlyozható a gáz húzogatásával, mivel befecskendezéses karburátorról van szó, vagyis gázra egy membrános szivattyú plusz benzint fecskendez a szívótorokba.
A gondom inkább ezekkel a lassú beállásokkal van. Ez vagy benzinszint vagy valamelyik membrán hibája vagy fals levegőt kap. Elég sok esélyes.
A szervízt javaslom. -
devast
addikt
Ma is megpróbáltam megküzdeni a karburátorommal (kymco agility 4t ), de egyelőre még ő áll nyerésre
Jelenség a következő:
Hideg indításnál elsőre indul, beröffen az automata szivató, és emelt fordulatszámon megy. Kb 1-2 percig... ezután szépen leesik a fordulatszám és megáll a motor. Újra már nehezebben lehet beindítani, de kis gázadással sikerül. Ha sikerül rendesen bemelegítenem kb 1-2km alatt (nem kapok az első kanyar utáni vasúti átjárón pirosat) akkor már nem áll le. Valami hasonló a helyzet olyankor is ha pl teljesen bemelegített motort leállítom, és 10-20 perc múlva újra el akarom indítani... gázzal indul csak, és ha elindul akkor is huzigálnom kell a gázt, hogy ne álljon le. Ez a leállás nem hirtelen történik, hanem szépen lassan leesik a fordulatszám és megáll. Ötlet?
A levegő/benzin csavarral is játszottam, de őszintén: nincs fordulatszám mérőm, és hangra akármerre csavartam, nem nagyon változott az alapjárat... Olvastam már legalább 5 helyen, hogy kell azt beállítani. Addig kell kifele csavarni amíg nő az alapjárat, ill addig kell belefe amíg neki nem áll csökkenni, mindezt üzem meleg motornál.
Másik érdekes dolog, ha ráhúzom a gázt, felpörög, és ha elengedem, az alapjárat alá esik vissza a fordulatszám, és onnan pár másodperc alatt kúszik vissza a normális szintre.
Lehet az lesz a vége, ha majd szervizbe járok megmondom nekik csinálják meg... bár nem igazán szeretnék raklap pénzt fizetni azért, mert 2 csavart tekergetnek. Nem űrtechnika ez, elméletben nekem is simán be kéne tudnom állítani... -
SirKero
őstag
válasz
runner 125 #19021 üzenetére
Köszi Én is erre gondoltam ( Isten őrizzen a gyári burkolatot megfúrni
) de arra gondoltam,hogy esetleg valaki már meg is csinálta és dobna fel róla egy-két képet
-
runner 125
nagyúr
válasz
SirKero #19020 üzenetére
Az ilyen megoldásoknál én mindig tördekedtem arra, hogy minél precízebb és minél "gyáribb" kinézetű legyen. Szvsz fontos szem előtt tartani, h ha esetleg egyszer már nincs rá szükség, akkor ne éktelenkedjen a kormány burkolaton ~ 4 idétlen furat.
Tippem; ahogy nézem a fotókat, a tükör a kormányon van. Érdemes valamiféle hajlított, masszív fém darabbot legyártani és befogatni a tükör alá, majd arra ráapplikálni egy GPS tartót. (Nem tudom milyen PNA-t szeretnél rátenni, de pl. vaterán lehet kapni szinte minden típushoz külön, csak a tartó keretet, szár nélkül.)
Vagy másik alternatíva, h a műszefal környékén keresel egy már meglévő csavart, s valahogy oda felfogatni szintúgy egy tartót.
Egyik barátom is így oldotta meg a 650-es Burgman-on. Plusz vett egy szivargyújtó töltőt hozzá, ami szépen a kormánynál előre húzott az akksitól, így folyamatosan tudja tölteni.
Egyébként, ha nincs benne szivargyújtó, érdemes rakni bele, pláne ha túrás céljaid is vannak. A télen én is raktam az enyémbe, videó.
-
SirKero
őstag
Van valakinek ötlete arra,hogy a Burgman burkolt kormányára hogy tudnám a GPS-t rá eszkábálni?
-
DigitXT
félisten
válasz
PLaci58 #19015 üzenetére
Nem spirálos, hanem elektronikus, és nem feltétlen kell csalnia a
távolságmérésben ahhoz, hogy a sebességmérésben csaljon. (Jó
példa erre kb. az összes autó, ahol "halál pontosan" megmondja,
hogy mennyit mentél távra, viszont a sebességmérőjük nagyjából
folyamatosan optimista, azaz többet jelez, mint a valóság. Minek
oka nagyjából az, hogy ne perelhesd be a gyártót, ha megvágnak
gyorshajtásért.) A sebességmérőm 10-15%-ot is képes csalni.Szerintem is függ a guminyomástól - hiszen változik az abroncs
kerülete: arra vonatkozott a kérdés, hogy változhat-e ennyit...Nem emlékszem rá, hogy régebben csalt volna a távolságmérés,
vagy legalábbis nem ennyit, mert mentem már ide-oda úgy, hogy
csak néhány fordulónak a távolsága volt a fejemben, és azok így
kijöttek, ez a legutóbbi meg nagyon nem. Első körben még csak
legyintettem, hogy biztos rosszul emlékeztem az óra állásra, és
nem is annyit kellett volna menni, de utólag ellenőrizve: mégsem.Tegnapelőtt hazafelé ellenőriztem: ~7,5 km-es úton ~7,9-et mért,
ez ~5% eltérés, ami eléggé bosszantó hiba: megnézem a dolgot.runner 125: most nem is a 20 km/h csalásról van szó, hanem a
távolságot szeretném, hogy normálisan mérje. Amúgy lehet vele
"játszani": van rá kütyü amivel az elektronikus mérő korrigálható.
Kérdés, hogy megér-e az egész 17K-t, mert azt nem hiszem. -
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Valamelyik nap nagyon nézegettétek az x9 eseket.Itt van egy képről elég tetszetős 2006-os évjáratú.Szerintem 5 kiló alatt bőven megáll.
[link] -
runner 125
nagyúr
Tök értelmetlen vitatkozni, mert sehol nem írtam, hogy ugyanannyiba kerül. Tény, h pár ezer FT-tal olcsóbban meg lehet úszni egy maxi fentartását, de ez továbbra sem az a kategória, amit azért vesz az ember, h spóroljon. Annyira minimálisak az eltérések, h kb 1-1 szakszerviz óradíj különbsége, vagy egy véletlenül beszart alkatrész kiegyenlítheti.
Lezártam, ha te úgy gondolod, legyen úgy, én ezen az állásponton vagyok.
DigitXT
Persze, a 4%-os csalás lófütty. Régi Piaggio-k, Gilera-k csaltak vagy 20km/h-t is.
Az össz. megtett utat is értelemszerűen az alapján számlálja, ahogy a pillanatnyi sebességedet is mutatja, - azaz, a kerék fordulatból. Halál pontosra úgysem tudod beállítani, az órát meg felesleges csesztetni, guminyomás meg ennyit nem számít.
mod.
PLaci58
Biztos vagyok benne, h a gumin ennyit nem lehet "állítani". Ez 100%. Kb. kisebb gumiméretnek (oldalfal) kellene fentlenni, h számottevően csaljon az óra.
Minden robogó (és autó) km/h óra csal. A 4%-os eltérés semmi! Örülni kell, h csak annyi.
-
PLaci58
addikt
válasz
DigitXT #19014 üzenetére
A sebesség és a km számláló nem ugyanarról a spirálról van hajtva?
Ha csal a sebességben, akkor csal a számlálásban is.
Ez függ a guminyomástól és a gumi tipusától.
Számold ki: meg kell mérni terheletlenül az elsőkerék tengelyének a földtől való távolságát és terhelve. Kerület: K=2r x 3,14 Kiszámolva és elosztva a két kerület értéket megkapjuk a százalékos eltérést. Ez a nyomástól és terheléstől függő eltérés. A gumi gyári mérete és a konkrét méret közötti eltérést csak a két gumi összehasonlításával lehetne megállapítani. -
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #19012 üzenetére
Motoros topikban alvaro BMW-jét megnézheted
Nem jó példa, mert ő elég speciális stílusban vezet,
nem sokan csinálják úgy... De amúgy nem akartam
beleszólni a vitába, talán nem is annyira releváns.ON: lehetséges, hogy 4%-ot csal a km számláló?
Ezt egy olyan esetben vettem észre, ahol tudtam,
hogy pont 15,5 km-t kell mennem a célig, s mikor
odaértem, hát nem ott voltam.(Hanem volt még
hátra 7-800 méter.) Magyarán többet mért az óra.Azt eddig is tudtam, hogy a sebességmérés csal,
de a távolságot úgy tudtam jól méri, ezért kérdem:
számíthat-e ennyit a mondjuk a guminyomás, pl.?
(Nem néztem, de holnap rámérnék, hogy mi van.) -
kzkz
őstag
válasz
runner 125 #19012 üzenetére
Jajj, nagyon vicces, amit a gumira írtál, hogy nagymotorra még olcsóbb is
Természetesen elöl-hátul 14"-es robikerekeket hasonlítottam egy átlag Suzuki SV650S 17"-os kerekéhez, ami ugye hátul csak 160-as, nem is 180-as, mint általában... Ha nem hiszed, akkor www.kekhold.hu. Ott vannak az árak, válaszd ki a motort és a robit, és felhozza a gumikat. És a motorhoz ez az ár egy átlag utcai gumi, nem sportgumi...
X9-re az új tükörpár 12000Ft! Google, piaggio x9 tükör!
Sor4-es 600-assal ha valaki eljár 4,5 literrel, na annak pont elég lenne egy nagyrobi is, mert pont úgy közlekedik vele...
Nekem volt sor 4-esem, sőt előtte V2-es 650-es is, egyik se evett 6 alatt, csak ha odafigyeltem, de akkor nem is élveztem (illetve, amikor még nem tudtam motorozni
).
Szóval tartom, hogy a nagyrobi kb 70%-át eszi, a nagymotornak, ha ugyanolyan stílusban használják...Többet nem kekeckedem, de ez a gumi hozzászólásod betett nekem
... és lehet, hogy a Burgman v. Majesty alkatrészek drágábbak, mint a Piaggio, de akkor miért vennék olyat, ha ezt tudom előtte? (és minden másban meg kb ugyanolyanok...) -
runner 125
nagyúr
Nem értetted meg az írásom.
Te kb. most is a 125-250-es robogók 12-13"-os gumijait hasonlítod a nagy motor gumikhoz.
Egy 500-ason már 14-15-16"-os kerekek vannak, ráadásul pl. a hátsó gummák pont a speciális méret miatt piszok drágák. Pl. tessék; Nexus 500, Burgman 650 hátsó kerék árak.
Gyakorlatilag még olcsóbban is ki lehet hozni nagymotorra...Gyertyát 12.000km-enként kell cserélni.. bővebben nem térnék ki rá.
Ha, úgy közlekedsz a sor 4 600-zal, simán le lehet vinni 4,5-re a fogyit, sőt.
..egy sor kettes 600-650 körüli motor 4 alatt eszik. Motoros topikban alvaro BMW-jét megnézheted.Olcsóbb az alkatrész?! Írj a Tutto Moto-nak, h jelenleg mennyi egy 2004-6-os Nexus-ra egy szál tükör. Elárulom; 42.000FT
Gyári, új alkatrész minden gyártónál - robogótól, motortól függetlenül piszok sok. Használtan, bonttottan meg találni már szinte mindentDe, ismétlem, ez a kategória _nem erről szól_. Aki spórolni akar 250 ccm fölött ne nézzen robogót.
-
kzkz
őstag
válasz
runner 125 #19008 üzenetére
"épp kevesebbet enne egy literrel és olcsóbb lenne a biztosítása. (Kb. ennyi érv szól egy maxirobogó mellett.)"
"úgyhogy akkora különbség fenntartás szempontjából nincs a két kategória között"Hát a fentiekkel nem annyira értek egyet!
Tételezzük fel, hogy az olajcsere és a láncszett-szíjszett kb ugyanannyi, de más, pl.: egy nagymotor gumiszett veri a 70eFt-ot, a nagyrobira 35e.
A viszonylag kis költségű kb. 2500Ft-os gyertyából is csak 1db kell a minimum 2, de lehet, hogy 4 helyett. Teljesítményadó is 14e a 6,5e-hez. A fékbetétek is olcsóbbak a robihoz, ha baleset van, akkor az alkatrészek is.
És az üzemanyag is, ha mész 5000km-t egy évben, akkor 6-os fogyasztással 132000Ft, 4-es fogyasztással csak 88000.Szóval rengeteget meg lehet spórolni egy nagyrobival a nagymotorhoz képest, ha valakinek elég a fele lóerő, és nem őrült száguldásra kell neki...
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #19009 üzenetére
Persze, de egy Gixer és egy VFR nem arra való, h munkába járjon vele az ember, ezt nem is írtam sehol. Pont a fentebbi hosszabb postban taglaltam, h azok mire valók.
Ilyen célra kell tartani egy robogót, mint ahogy nekem is van. Erre simán felülök öltönyben is, bemegyek melózni, majd hazamegyek vele este. Sisaktartóban relatív sok minden elfér, több dolgot meg soha nem szoktam venni. Aki meg hasonló célokat is szem előtt tart, vesz öblösebb sisaktartójú robogót, vagy feltesz egy 40-50literes dobozt. -
válasz
dJ Peer #19001 üzenetére
Nem rosszak ezek a titkos vágyak, nekem kissé más, vagy csak simán őrültebb/betegebb dolgok jutnak eszembe
. De a kis csaj tényleg jól nézett ki azon a motoron, úgy ahogy volt, hazahozam volna, de csak motorral, nélküle nem is kell
.
#19002 TayRol: Vágyaim netovábbja egy T-max nyitott dobbal és Multivarral.
#19005 runner 125: Ezekből újat nem vennék, mert rohadt drágák, használtan viszont egész jó áron ki lehet fogni, jó állapotú példányokat.
VFR800 és a GSX-R 750 sem tartozik azok közzé amivel munkába lehetne járni és az ülés alá beférne a munkaruha, hazafelé egy hátizsákban pedig a boltból vásárolt ez+az, ülés alatt ruha és apróságok, talán még egy sisak is. 12 óra után nem sok élet marad az emberben (főleg pl.: sürgőn), így örülök ha nem kell váltani, h pedig lenne egy kis pihi nap akkor lehetne csapatni/kirándulni. A másik lehetőség egy 200-as Runner, de ott két személlyel túrázás nulla, viszont egy személlyel tömör élvezet, mert hát olyan kaszni mint az NRG-m, csak 4* akkora blokkal, ami városban, autók között egész jól terelhető. Pályázni úgy sem fogok az elkövetkezendő időben, inkább 70% város, 30% túra, tehát gondolom ésszerű a döntés. Csak még egy pár év, hogy anyagilag is ne csak megvenni, hanem fenntartani is tudjam a gépet.
-
runner 125
nagyúr
Nézd, a motorozás / maxi robogós - pláne már a mai világban - nem olcsó mulatság, nevezhetnénk egészen egyszerűen luxusnak.
Aki 1m + vesz motort / nagy robogót, úgy vélem, nem azért dönt valamelyik mellett, mert épp kevesebbet enne egy literrel és olcsóbb lenne a biztosítása. (Kb. ennyi érv szól egy maxirobogó mellett.)
Egy normális, minőségi motoros felszerelés sisakkal együtt 150-200k, és akkor még mindenből a középkategóriát számoltam.
Eleve, ha a motor alapgondolatából indulunk ki, pont nem arról szól, h fillérre kiszámolva közelekedjen vele az ember, sokkal inkább a szabadság, kikapcsolódás, hobby, sport gondolatok jutnak eszembe, - most persze a nagy kategóriáról beszélek.Egyértelműen létezik a spórolós kategória, sokan ülnek át a 2-3 literes fogyasztás miatt robogóra, de ezek a pár 100k-s, 50-es 125-ös darabok.
Szervizelni egy robogót is ugyanúgy kell. Olaj, szűrőcsere 6000-enként, hajtásszíj csere 12.0000km-enként (pláne a maxiknál), görgő csere 6-7.000km-enként, esetleges szelephézag ellenőrzés, sokat futott modelleknél variátor - kuplung csere, vagy egyéb - akár injektor probléma - egyszerre viheti a 10.000-eket, úgyhogy akkora különbség fenntartás szempontjából nincs a két kategória között.
-
kzkz
őstag
válasz
runner 125 #19005 üzenetére
...csak egy nagyrobogo kb. a harmadabol fenntarthato, mint egy nagymotor...
...amugy en se adnek milliokat egy robiert...
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #19005 üzenetére
egyetértek. ezért is huztam meg az (mostmár) 500 ezres határt a robinal, mert utana még-még megyunk feljebb es megint 1M-nál vagyunk. az meg mar mas kategoria.
-
runner 125
nagyúr
-
zsolt19900
őstag
gilera runnerhez 180as mekkora gyertyakulcs kell?
és ha már itt tartok milyen gyertyát érdemes venni bele?
-
TayRol
nagyúr
válasz
Tothgera30 #19000 üzenetére
T-Max az über, de annyit nem szánok robira, kell a masodik motorra a money. De ha meglesz, fulig er majd a szád. Kollégamnak van, hát elég luxus a vas.
XEvo azért nem játszik mert a 400-as modellbe nem fér bele zárt buko, ha pedig hátso dobozt teszel fel akkor meg nem lehet felnyitni a csomagtartot.
Páromnak van nagymotorbol jogsija, egyszerre csinaltuk, csak nem ér le a laba a banditrol. de most hogy felult a robogokra már érzem hogy viták lesznek itthon.
-
dJ Peer
aktív tag
válasz
Tothgera30 #18997 üzenetére
Egyszer lesz egy olyan barátnőm, akinek lesz jogsija motorból, vagy a mostanit rábeszélem, hogy csinálja meg.
Az a legvagányabb, amikor egy csaj, topban, meg rövidnadrágban ráül egy ilyen 600-as, 1000-es motorra (alig ér le a lába) és a toppot felfújja a szél, mikor 100 körül jár. Na de ezek már csak az én titkos vágyaim. Meg OFF is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nintendo Switch 2
- Okos Otthon / Smart Home
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 512GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest