Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34001) GodHeart válasza runner 125 (#33987) üzenetére


GodHeart
senior tag

Még valami.. azt nem tudja valaki, hogy ha variátor blokkolóval leszedem a variátor, akkor a csavart a főtengelynél mennyire kell erősen visszafele meghúzni? Vagy adja úgy magát? :U

ui: nincs fenn pesten nagyracsnim, és hoznék fel.. nem tudja valaki, hogy mekkora fej kell hozzá? :D Nem akarom, az egész szerszámosládát felvonatoztatni.. :)

[ Szerkesztve ]

(#34002) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Gumi marad. Amíg nem a szövetig megy be a szakadás és kifelé nem indul meg. Figyelni kell, amit megindul szólni és csere. Megnyugtatott, hogy nem gáz! Gondolom egy 600ccm-es gépnél már nem ezt mondta volna, csak hogy írjak itt menő dolgot is. ;]

(#34003) huszi.gyb válasza B-Man072 (#34000) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Szia!

Én Győr mellett vásároltam magánszemélytől egy Honda Tact-ot (Dio blokkal, frissen felújítva, mint kiderült szegről-végről még ismerjük is a srácot...) 75 Matyiba fájt, azóta benne van 1 tank benzin Győr környékén, majd egy Győr-Budapest 1-es úton :DDD (157km-es túra), majd itt Bp-en pár tank.
2T elvileg felfúrták a felújításnál. Egész jól megy, a végét nem próbáltam. 50-55 tartható vele.

Fogyasztása: 2,6L/100km hosszú úton, 4,2L/100km városban.
Nem tudom neked mit jelent az alacsony fogyasztás, de szerintem ez egyáltalán nem vészes.
A családban van egy Kymco Agility 50 4T, az városban /vegyesben (10km,fele város) 2,5L-t eszik (viszont 55 a vége, ha emelkedőn mész, erőlködve 45-50).

Kérdésem is lenne. Szerintetek hol találok Tact-hoz akkufedelet? Jelenleg csak egy régi rongy van az akkun, és az ülés fedi... Köszönöm a segítséget.

www.dongosofor.hu

(#34004) runner 125 válasza GodHeart (#34001) üzenetére


runner 125
nagyúr

Azt nehezen fogod megszabni, de nyilván jól meg kell húzni, nehogy ledobja menet közben.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#34005) GodHeart válasza runner 125 (#34004) üzenetére


GodHeart
senior tag

Igen az kicsit ciki lenne.. Van nyomatékkulcsom, gondoltam azzal húzom meg, de a hivatalos leírásában sem találtam semmit erre vonatkoztatva.. ilyen szinten nem mennek bele.

(#34006) DigitXT válasza Kolondrum (#34002) üzenetére


DigitXT
félisten

Figyelni kell, amit megindul szólni és csere.
Ezzel nem szórakoznék: menet közben hogy figyeled, hogy most hasad-e?
Amikor meg jön a durrdefekt, akkor lehet szépeket perecelni.:( Megéri?:F

csak hogy írjak itt menő dolgot is
Már akartam kérdezni, de kisebbrendűségi komplexusod van, mert 50 ccm
gépet hajtasz? Miért? A robogós topikban előfordulnak nagyobb robik. És?

(#34007) runner 125 válasza GodHeart (#34005) üzenetére


runner 125
nagyúr

Első hsz.-ban van egy táblázat, töltsd le, abban vannak Nm értékek, ha nyomatékkulccsal akarod meghúzni.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#34008) Kolondrum válasza DigitXT (#34006) üzenetére


Kolondrum
félisten

Ez bizony marad. 80-nál többet amúgy sem tudok menni. Elég volt a költségekből.

Ugyan azt a poharat nézzük csak mást látunk.

(#34009) GodHeart válasza runner 125 (#34007) üzenetére


GodHeart
senior tag

Köszi! A saját Malaguti F10-em nincs a listában, F12-nek és a Yamaja JOG-nak ugyanez a blokkja, és ott 33Nm-t írnak. (Variátor központi anya) Amit ugyan keveslek, de kiindulásnak jó.

[ Szerkesztve ]

(#34010) runner 125 válasza GodHeart (#34009) üzenetére


runner 125
nagyúr

..akkor az nyilván ennél is ugyanaz az érték lesz.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#34011) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Ha dionak lyukas a tankja azzal mit lehet kezdeni?
Járó motornál olyan három-négy mp ként
hallok vmi hörgő hangot (olyan mint ha kifújna ) az mi lehet, van ötlet? :U

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#34012) molnarpeter válasza DonThomasino (#34011) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fém, nem? akkor egy ügyes hegesztő (mondjuk rézzel) odapöccint egyet, és kész. Rozsdásodás ellen én Simosnon Miranollal való belső festést próbálok ki, egyelőre pár napos száradásnál tartok, nem kedvez az időjárás a dolognak... Vasárnap még talán egy réteg, aztán akkor jövő pénteken meglátom, mit sikerült alkotni. A hangról jó lenne videó ;)

[ Szerkesztve ]

(#34013) DonThomasino válasza molnarpeter (#34012) üzenetére


DonThomasino
veterán

Ok, majd megpróbálom. :R
runner 125 kolléga te mit gondolsz? :U

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#34014) SzlobiG válasza DonThomasino (#34011) üzenetére


SzlobiG
félisten

Lukas kipufogó, esetleg légszűrő ház, vagy nem illeszkedik és ezért a hörgő hang.

(#34015) molnarpeter válasza DonThomasino (#34013) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Esetleg még vannak ilyen tankfoltozó csodalötyik, de én a hagyományos módszert preferálnám, ez esetben a hegesztést :D Konzerválni jó cucc még az oldtimer perfekt kit, de az elég borsos.

(#34016) runner 125 válasza molnarpeter (#34012) üzenetére


runner 125
nagyúr

Benzintankot hegeszteni? Ugye ezt te sem gondoltad komolyan.

Több nap, de akár több év üresen állás után is marad benne benzingőz, ami azonnal berobbanik.

..én lecserélném, de kötve hiszem, h az a hiba egyébként.

DonThomasino

Lyukas tanknak nincs hangja, max csöpög, vagy folyik a benzin.
Szerintem is a karbi környékén kell keresni hibát. Nézd át az összekötő gumicsöveket. Nincsenek-e kirepedve, vagy szimplán lecsúszva.
Légszűrőt is érdemes megnézni, h jól illeszkedik-e a két fél egymásra. A hörgő hangot általában akkor hallat, ha valahol falsot szív.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#34017) DonThomasino válasza SzlobiG (#34014) üzenetére


DonThomasino
veterán

Igen inkább a kipufogó környékén hallom.
Akkor az a bizonyos motor csörgés nem ilyen....?

runner 125 Úgy érted nem lyukas a tank hanem vhol máshonnan folyik?
Csak egy bizonyos szint után folyik mondjuk hogy ha a felénél több van benne.

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#34018) molnarpeter válasza runner 125 (#34016) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Alapos öblítés, szárítás persze nem árt, azt nem írtam :) Volt is egy simsonos kolléga, aki pórul járt ilyennel, kb kétszer akkora kapacitású tankja lett :D

DonThomasino: kipu könyök jól van rögzítve, tömítve?

[ Szerkesztve ]

(#34019) DonThomasino válasza molnarpeter (#34018) üzenetére


DonThomasino
veterán

Még nem szedtem szét semmit, most este derült ki.
Minden esetre jobban örülnék neki ha vmi tömítés vagy gumi cső lenne
mint egy lyukas tank.
Ha nem lyuk akkor nem kéne az összes benzinnek elfolynia?
SymbianOS :Y Jaj ne kezd. :DDD

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#34020) Kolondrum válasza DonThomasino (#34019) üzenetére


Kolondrum
félisten

Az első titok.
Nyalizzak, hogy itt be is fejeződtek a titkok? áááá dehogy! Figyelemmel kísérem a te történtedet is. :))

[ Szerkesztve ]

(#34021) Kolondrum válasza Kolondrum (#34020) üzenetére


Kolondrum
félisten

na azt. :DDD

(#34022) runner 125 válasza DonThomasino (#34017) üzenetére


runner 125
nagyúr

Korábban csak céloztam, de most leírom. Nem lehet hangutánzó szavakkal motort szerelni, erre nem való a forum. El kell vinni szerelőhöz.

Azt viszont nem írtad, h csöpög a benzin, de ettől függetlenül az sok helyről csöpöghet, én most is azt mondom, h annak a legkisebb az esélye, h lyukas a tankod.
Át kell nézni a benzincsap csatlakozástól, a benzinszivattyún át, egészen a karburátorig a benzin útját.

molnarpeter

A hegesztésnek komoly rendeletei vannak, mivel veszélyes játék.
Itt le van írva minden. Az is, h pl. egy ilyen tankot h kell hivatalosan hegeszteni.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#34023) PC4200


PC4200
tag

Sziasztok!
Van egy yamaha champ cx robogóm. Olyan mint a JOG lényegében

Az lenne a kérdés hogy a vákumcsap csöveit hova kell kötni?
Mert ebbe elvileg felfujja a karbi a tankot vagy mittomén És most csak ugy van bekötve h folyton folyik a benzin a karbiba de így meg nem megy. Nem szívja a motor a karbiból magába a benzint.

Ilyen hibával nem találkoztam sose, sose volt még robogóm de én a csövekre gyanakszom.

CSAK a puffin :)

(#34024) PC4200


PC4200
tag

Illetve a vákomcsapról ha leveszek minden csövet akkor is folyik belőle a benzin?

CSAK a puffin :)

(#34025) Grillo válasza DonThomasino (#34017) üzenetére


Grillo
senior tag

Simán lehet, hogy csatlakozásnál csöpög, hiszen nincs olyan cső, ami a tank aljával egy vonalban indulna. Nekem a betöltő cső eresztett, de az sem jött elő addig, amíg nem volt benne annyi benzin, hogy ellepje azt a részt, vagy menet közben oda is ellötyögjön. Meg persze az AC pumpa ágán is lehet bárhol elfáradt gumi.

(#34026) DigitXT válasza PC4200 (#34024) üzenetére


DigitXT
félisten

A vákuumcsap vákuum nélkül nem nyit, ergo ha nincs rajta cső nem
szabad folynia a tankból a benzinnek. Ha mégis folyik, rossz a csap.

(#34027) molnarpeter válasza runner 125 (#34022) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Falusi vagyok, nálunk nem ilyen szabályosak a dolgok :DDD Egyébként szerintem sem a tank lyukas, inkább egy hollandertömítés lehet cserés, vagy bilincs laza, esetleg más tömítés.

(#34028) runner 125 válasza molnarpeter (#34027) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ok, de az üres tank városon és falun is felrobbanik. Tényleg nem játék, és csak alapos előkészület után lehet tankot hegeszteni. Ezt nem árt megemlíteni mindenkinek.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#34029) PC4200 válasza DigitXT (#34026) üzenetére


PC4200
tag

értem
és ez befolyásolhatja a motor működését? Túlfolyón nem folyik a tűszelep elzár.

CSAK a puffin :)

(#34030) molnarpeter válasza runner 125 (#34028) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Igazad van :K

[ Szerkesztve ]

(#34031) PC4200 válasza runner 125 (#34028) üzenetére


PC4200
tag

hegeszteni már én is hegesztettem tankot
CO-val
egyszerű
kiöntöd a benzint öntessz bele vizet kevered kevered ultra dermet is raktam bele és végén kipróbáltam h gyujtot oda raktam mit csinál de semmit utána megheggesztettem és kész :D
Ifa alatt meg félig a volt a tank gázolajjal alján meg volt 1 pici luk nekiálltam és úgy hegesztettem ki se szedtem semmi
:D

CSAK a puffin :)

(#34032) barack1997 válasza runner 125 (#33987) üzenetére


barack1997
senior tag

Nekem a 3KJ-m valós 60 helyett valós 75-öt ment Multivarral meg másik szíjjal :) (8270-es fordulat, GPS-el mérve a sebesség)

(#34033) DonThomasino válasza Grillo (#34025) üzenetére


DonThomasino
veterán

Én lennék a legboldogabb ha megúsznám egy gumicsővel
úgy néz ki ebből szerelő lesz. :F

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#34034) GodHeart válasza barack1997 (#34032) üzenetére


GodHeart
senior tag

Érdeklődnék, hogy sima 50-es volt? :) Tervezem (azonnal rendelném, ha valaki biztosat tudna mondani..) egy ilyen vételét (Malossi multivar), de jó lenne, ha meg tudna valaki erősíteni aki használt ilyet, hogy a fordulatom egy picit magasabb lesz, és jobb lesz az erőátvitel. Nem a sebesség a lényeg, most is megy óra szerint 60-65-t, nekem az tökéletes, csak hegyet szeretnék úgy mászni (Bp. 155-ös busz Jánoskórháztól felfele így elég kemény emelkedő..), hogy a fordulatszám marad az optimális tartományban és nem pedig a gázzal kell foylton játszanom, hogy egyáltalán fel tudjak menni.. :F :R

[ Szerkesztve ]

(#34035) GodHeart válasza GodHeart (#34034) üzenetére


GodHeart
senior tag

Volt már felvetés, hogy a kuplungban kéne rugót cserélnem.. viszont azt otthoni módon nem tudom, hogyan oldhatnám meg :\ A variátor lecseréléséhez már mindent beszereztem, de a kuplungra megint költhetnék egy csomót, így ha egy mód van rá, inkább a variátor oldaláról közelíteném meg a dolgot. (de lehet, hogy erősebb rugó kéne hátulra? nem tudom milyen van, még nem szedtem szét..)

(#34036) PC4200


PC4200
tag

Yamaha jog-on vagy champ cx-en
a vákumcsap egyik végét ahol folyik a benzin azt rákötöttem a karbira ahol kell neki a benzin a csap másik helyére mit kössek? Honnan?

CSAK a puffin :)

(#34037) kcsa válasza PC4200 (#34036) üzenetére


kcsa
veterán

Szerintem elsőre is válaszolt volna valaki, ha tudja a választ.

(#34038) barack1997 válasza GodHeart (#34034) üzenetére


barack1997
senior tag

Gyári 50-es, nyitott gyujtás, meg a multivar és egy jó szíj. Van rajta még egy RedFilter, de az szerintem nem dob rajta

(#34039) DigitXT válasza Kolondrum (#34008) üzenetére


DigitXT
félisten

80-nál többet amúgy sem tudok menni.
Tehát szerinted 80-nal perecelni még rendben van? (Háát...:Y)

Elég volt a költségekből.
Ez egy ilyen bicikli. Nem csak a vételár van, hanem fenntartás.

De hát te tudod, nem akarok "belepofázni", már így is túl sokat
"vészmadárkodtam". Lehet, hogy nem lesz belőle semmi.:R

Ugyan azt a poharat nézzük csak mást látunk.
Szerinted aki nagy(obb) robival jár, az "lenézi" a kisebb robival
járókat, vagy mi a fittyfene? Ha neadjisten azt írja valaki, hogy
az a teljesítmény neki nem lenne elég, az neked beszólás?:F

Szerintem csak tapasztalat megosztás. Sokminden alkalmas
sokmindenre, DE nem minden ideális az adott célra. Ha érted
mire gondolok. Én is jártam pl. egy 4T 50-essel Budapesten...
2 hónapot 1-2 ezer km-t: el lehetett vele menni, de nem ideális.
Így ha valaki kérdezi, akkor nem ajánlom: ennyi. (Tapasztalat.)

Ahogy a 125-öst sem ajánlottunk túrázni (!), mégis megvette az
emberünk, és (reméljük) boldog lesz vele. Szerintem nem azért
nem ajánlottuk, mert "menőbb" a nagyobb ccm, hanem. Leírtuk,
hogy miért gondoljuk, hogy jobb választás lenne ez meg az...:B
Nem jelenti azt, hogy 100%-ig követendő tanács, s nincs azzal
semmi baj, ha valaki nem követi. Bár ha esetleg később a saját
tapasztalatából látja, hogy mégis nagyobb gép kell neki, az "IJ".

Ez ugyan az, hogy nem ajánlunk 40K-ért robogót! Mert bár tuti
lehet találni ilyen hirdetést, az a gép olyan is: szívna vele az új
tulaj rendesen. Anno én is majdnem vettem egy ilyet, mert épp
annyi pénzem volt (diákként): szerinted lett volna még egyszer
annyi zsém a komplett felújításra, majd a karbantartására? Hát
marhára nem. Még jó, hogy nem ugrottam bele anno...:))

Nekem amúgy tök tetszik, hogy "túrázgatsz" az 50-es géppel!
Anno gyerekként mi is nagyokat "csapattunk" a DT50-nel. Tök
jó is volt...:K De ha választanom kéne, hogy a Majával ugorjak
át hozzád, vagy pl. egy Aerox-szal, csak maradnék a Majánál.
Noha Aeroxot még nem is próbáltam. És emellett állítom, hogy
az országútra már az a 180 ccm sem ideális: pörgetni kell, stb.
Kacsintgatok (egy ideje) a 400-as Maja felé, de elbizonytalanít,
hogy amire én használom, közel ideális a 180-as Maja is. Még
viszonylag keskeny, tehát "könnyű" vele elhúzni az autók közt,
meg most elég brutál hangja van - megint -, így félre is mennek,
szóval nagyon jól motorozható gép. Itt a városban, melóba járni.
Itt nehéz lenne kihasználni a 400-ast. Inkább pakolhatóságban,
de ott meg befigyel, hogy valamit valamiért: nagyobb/nehezebb.

De ha gondolod, valamikor elmehetünk egy karikára: cserélünk
motort pár km-re. Én tapasztaltabb leszek egy 2T 50-essel, Te
meg egy 4T 180-assal: lehet, hogy nem is lenne "hanyattesős"
élmény, de lehet, hogy megértenéd, hogy miért mondom, amit.
Fene tudja. Igaz, autót, motort, barátnőt kölcsön nem adunk...
Gondolom, ha mennék vmikor egy karikát egy 400-as Majával,
árnyaltabb lenne a kép. (Az 500-as Nexusról nem is beszélve.)

[ Szerkesztve ]

(#34040) GodHeart válasza barack1997 (#34038) üzenetére


GodHeart
senior tag

milyen változást éreztél a multivar feltevése után? (a szíjból megvettem a kis Stage6 szíjam, szóval az szerintem elég jó :) ) és most agyalok a multivaron.. nagyon jó lenne 1-2 vélemény, illetve viszonyítási alap, hogy mit is dobott.. Mindenképpen akarok görgőket meg csúszkákat cserélni, de akkor ledobnám az egészet, ha megérné.. Köszi! :R

(#34041) DigitXT válasza PC4200 (#34036) üzenetére


DigitXT
félisten

a benzin a csap másik helyére mit kössek? Honnan?
Esetleg a karbi utáni szívócsonkról kéne mennie a csapra a vákuumnak?:F
De ha csak egy csöved van a csapon s még így is folyik a benya a karbiba,
akkor az vagy nem is vákuumcsap, vagy rossz.:B Ha vákuumcsap, akkor a
másik csövet meg kéne szívnod*, hogy egyáltalán elindulhasson a tankból
a benzin a karbiba. (Ameddig azon nincs vákuum, zárva kellene maradnia.)

*: nem pejoratív értelemben, szó szerint.:DDD

(#34042) zso79 válasza GodHeart (#34035) üzenetére


zso79
őstag

Kuplung szereléshez elég egy satu és egy szalagkulcs ;)

(#34043) Bogyó bá' válasza DigitXT (#34039) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Teljes mértékben igazad van, nagyon klasszul összefoglaltad. Egyébként én vagyok az a "szerencsétlen", aki túrázni 125-ös robeszt szeretett volna (anyagi és jogsibeli korlátok miatt), ráadásul nem is azt vettem, hanem egy döglassú, k*rva hangos, majd' 20 éves japán belpiacos kis choppert. Lehet, hogy valóban nem fogok vele hosszabb túrákba belevágni, de egyelőre esténként (mikor friss jogsival gurulgatok egy-egy órácskát, 70 körüli tempóval döcögve), nálam boldogabb embert nem lehet találni a földön. Én, aki világéletember morcos, rosszkedvű ember voltam, most (50 évesen) végig vigyorgok a bukó alatt. Már megérte! :R

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#34044) PC4200 válasza DigitXT (#34041) üzenetére


PC4200
tag

Értem a vákumcsap az rossz igen szítszedtem és ki volt berhelve a közepe..
Csak azthittem a karbinak kell valami vákum hogy felszívja a benzint de nem :D

De már jó lett. az automata szívató szívatott :D Nem zárt el rendesen de fogalmam se volt h minek az oda :D Most valami kézi szivatót keresek rá van elvileg olyan is.

CSAK a puffin :)

(#34045) DigitXT válasza Bogyó bá' (#34043) üzenetére


DigitXT
félisten

most (50 évesen) végig vigyorgok a bukó alatt. Már megérte!
Ennek szívből örülök, és sok balesetmentes+vidám kilométert kívánok!:R

Eszembe jut, hogy mekkora élmény volt anno a DT50 is!:K A szabadság!:Y
Anno mondjuk olyan barmok voltunk, hogy sisak nélkül nyomtuk. De hát ez
van.:B Legalább elmondhattam, hogy a legjobb hajformázó a menetszél...:DDD

Most (30 évesen) is szívesen elmennék túrázgatni / "céltalanul" motorozni.
Sajnos nem nagyon van rá időm... Egyszer, úgy 17-18 évesen kipróbáltam
unokatesóm 2T 250-es krosszmotorját is... Az odab*szós volt! Úgy emelte
az elejét, hogy kérdezte is unokatesóm, hogy próbálgattam a kerekezést?
Mire én: a fenét, csak a gázmarkolatot próbáltam megszokni, LOL.:))

Btw. a legutóbbi bukó alatt vigyorgós élményemet a Multivar 2000 adta.:DD
Az a +2000 rpm lökött akkorát a gépen.:D Mint a vissza kettő, padlógáz.
Mondjuk azóta már bőven megszoktam + el is várom, hogy úgy menjen!
De azért a mai napig élmény, hogy pörgős a masina, és kellemesen húz.
Kivéve persze országúton, mert ott meg zavaró a magas fordulatszám és
a nagy hangzavar. (A sisakom is elég hangos fajta. Plusz ugye a kipu...)

(#34046) kcsa válasza DigitXT (#34045) üzenetére


kcsa
veterán

Az élményekhez hozzátennék én is: a sajátom (ugye 250-es) áll vagy másfél hónapja hiba miatt, tegnap mentem egy kört egy Simson SR50-el. Igazi vegytiszta élmény 2T váltóssal menni :)

(#34047) DigitXT válasza PC4200 (#34044) üzenetére


DigitXT
félisten

A karbi nem szívja a benzint: azt megoldja a gravitáció...:D Ha másképp
lenne elhelyezve a tank, akkor meg benzinpumpa kéne a gépsárkányba.

Az automata szívató helyett sokan ajánlanak manuálist, mert azt jobban
tudod kezelni. Bár ha az automata rendesen működik, akkor kényelmes.
Amúgy alapból nyitva kell lennie, a motor melegedésével kell(ene) zárnia.
Nem feltétlen a motorhőt nézi, sőt... Lehet, hogy az elektromos rendszer
van rákötve, ami lassan felfűti... Na, ha az a tápcsati nincs raja, akkor az
életben nem fog normálisan működni, mindig nyitva lesz, meg ilyesmi.:N

Btw. nekem is rossz volt, amikor a motort megvettem! Csak éppen úgy,
hogy sosem nyitott, tehát hidegen baromi nehezen indult a gép: szerelő
megcsinálta, azóta pöcc-röff hidegen. Alapjárat 3000 rpm, majd ahogy a
szívató melegszik, szépen zár el, és csökken az alapjárat 1700-1800-ra.
Így, hogy működik, azt mondom, hogy kényelmes, nem cserélném le...

(#34048) DigitXT válasza kcsa (#34046) üzenetére


DigitXT
félisten

Igazi vegytiszta élmény 2T váltóssal menni
Az biza...:D (A DT50 is ugyanaz a kategória, csak japán.:R)
Mondjuk az is élmény volt, amikor a benzincsapot elfelejtettem
kinyitni: az első 50 méteren leállt a gép, utána hiába rugdaltam.
Pár percbe beletelt, mire rájöttem, hogy mi a franc baja van...:D

Na, ilyen szempontból egy vákuumcsap sokkal kényelmesebb!
Csak hogy kapcsolódjon a másik témához.:DDD Kivéve persze, ha
pont nem működik, mert akkor egy újabb idegesítő hibaforrás.;]

[ Szerkesztve ]

(#34049) korpicschess válasza DigitXT (#34045) üzenetére


korpicschess
veterán

Fater egy kollégája szokott tartani hatalmas névnapi bulit, ott szokott lenni egy 400-as KTM enduro. Mondjuk balesetek is voltak már párszor... :D Szívesen kipróbálnám, fater azt mondta, hogy kegyetlenül megy. Jó és rossz értelemben egyaránt.

Én szeretem az RX-et, egész más feeling, mint F15-tel volt.

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#34050) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Fúrás utáni bejáratást el lehet úgy végezni hogy
padon vagy állványon megy a motor kb 500-1000 km t ?

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.