Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Menni mehetnek többet mint 90 (sokat azért ne képzelj bele, persze ez típusonként változik, de kb max olyan valós 105-110) viszont hosszútávon nem épp egészséges nekik.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
dtsdexter
csendes tag
Ma kihoztam a vasat ... fuzu isteni volt ujra menni. Es akkor jöjjön az apró betűs rész 😂😂
Haaat ooo íze elfelejtettem legutóbb meghúzni a kipufogó blokk felőli részen a csavart (így azért nehéz elkerülni a rend éber oreit) egy picit zajos .
Másik érdekesség pedig vezetékhez nagyjából nem is nyúltam, fékezéskor felkapcsolódik a lámpám, ellenben a lámpa kapcsolata egyáltalán nem reagál. na mind1 majd intézkednek menetközben, helyzetjelző helyett.
Annyit javítottam rajta, hogy a duda kábelét kötöttem a kapcsolóba, azt pedig a lámpára :😂😂 legalább elölről lássanak utol úgysem ér senki 😂😂
... esküszöm, gyári főnök ;)
"Haaat ooo íze elfelejtettem legutóbb meghúzni a kipufogó blokk felőli részen a csavart (így azért nehéz elkerülni a rend éber oreit) egy picit zajos"
Meg nem is megy úgy ahogy kéne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Solad
őstag
Tegyük hozzá hogy autóval sem megyek 90 fölé a hármason
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
freelanced
addikt
Üdv !
Kicsit gondolkodtam, úgy tűnik hanyagolom az 50-es motort.
A 125cm3 illetve 250cm3 ligában milyen motorokat ajánlanátok azon a Yamahán kívül amit írtam?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
üszök
őstag
Hát akkor hajrá.
Nincs kiegészítő vizsga amúgy. Rendes A1 kategóriád lesz. Kresz,rutin,forgalom,minden kell. Oktatás óne,csak a vizsga díjak vannak szinte a költségben.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
dtsdexter
csendes tag
erre sajnos egyenlőre meg nem tudok ra cáfolni bejáratos a kicsike kényelmes tempóban fel gázon közlekedek/nék vele ha nem dolgozok mint most
... esküszöm, gyári főnök ;)
Tigi
őstag
Köszi srácok.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
dtsdexter
csendes tag
Ez gyors volt, úton haza fele, indexelek balra, egyszer csak be akad az index, motor le áll. Se berugásra, se önindítóra nem indul ... pörög pörög néha elkapja de nem hajlandó menni ... ez van újabb 6 napig nem lesz időm ránézni
... esküszöm, gyári főnök ;)
Solad
őstag
Épp ez a lényeg, nem akarok egy halom oktatást, nem akarok extra költséget, szimplán vizsgázni és jogosultságot szerezni.
Van pár tízezer kilométer robival a seggem alatt ötventől százhuszonötig, szimplán mist mér benőtt annyira fejem lágya hogy jogsival szeretném megülni a nagyrobogót nem pedig ötvenesnek "hazudva"
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
Az a baj, hogy a vizsgáztatás az ugyanolyan szigorral fog történni, mintha egy nagyobb kategóriára vizsgáznál. És ugye a vizsgaközlekedés mint tudjuk baromira nem ugyanaz mint az a hétköznapok során szokott lenni. Én kamionosként dolgozom, de ha mellém ülne egy vizsgabiztos az tuti, hogy elkaszálna C-E kategóriából, hiába ez a munkám már évek óta. Nagymotornál szintén bukás lenne, ha mögöttem jönnének kocsival. Hiába vagy te rutinos közlekedő, a vizsgára rá kell hangolódni, hogy minden egyes apró szabályt be tudjál tartani (még ha hülyeség akkor is) menet közben. Az ezekre való felkészüléshez kellenek az órák.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
üszök
őstag
+1
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
freelanced
addikt
Egyébként a 125-ös jogsinál a forgalmi vizsga tapasztalat nélkül mennyire teljesíthető a két óra gyakorlattal?
Jól gondolom, hogy többnyire semennyire, és plusz órákra lesz szükség?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
nyogo83
Topikgazda
Szerintem siman teljesitheto, ha normalis vizsgabiztost fogsz ki(ertsd, nem kot bele az elo faba is).
Az elso gyakorlati oran csak fogod majd a fejed, hogy az oktato 5 percenket lebasz alap dolgokert, de ha odafigyelsz, a masodikon mar szinte hiba nelkul tudsz menni, ha van forgalmi tapasztalatod robogoval/motorral.
[ Szerkesztve ]
üszök
őstag
Hát ha motorozni sem tudsz,és vezetési tapasztalatod sincs egyéb kategóriában akkor bátor úgy neki menni. Ha van forgalmi tapasztalatod,de nem tudsz motorozni akkor is.
2 óra van az oktatásban szerintem, amiből az egyik a rutin a másik a forgalom.
Ha viszont pót órát kell venni jó párat akkor már majdnem a korlátlan áránál vagyunk,amiben van rendes oktatás mindenhez.
Az sem mindegy kivel vizsgázol párban. Tőled sokkal jobb,vagy sokkal gyengébb sem jó.
amúgy nem nagy dolog a forgalmi vizsga csak szabályosan kell tudni közlekedni. Ami ugye az emberek 90 százalékának nem megy.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
freelanced
addikt
Köszönöm !
Na igen, sajnos nincs tapasztalatom vele. És attól félek, hogy a 36.000-ből könnyen lesz, 70.000 vagy ki tudja
Az a baj egy óra 3.500 Ft tehát lehet, hogy jobban megéri az A korlátozott, ami több ugyan de több gyakorlati alkalom van benne.
Az a baj motorral még nem nagyon mentem forgalomban, autóval igen, de gondolom azért eltér a kettő, meg hát valóban eltelt már idő a jogsi óta
Amúgy kb. hány gyakorlati órából lehetne biztosan megcsinálni? Tíz már elég lehet?
üszök
Most látom csak
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
üszök
őstag
Ezt azért így kétkedve fogadnám. Több vizsga kör van,ezeket 2 óra alatt végig menni sem lehet,és mindegyikben ugye direkt szopatós rész amit tudni kell.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
üszök
őstag
Ezt mondom mióta itt vagy.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Én egy csajjal vizsgáztam anno korlátlanra. Viszont nagyon ügyes volt. Egy baj volt csak vele, a 650-es bandit-ot képtelen volt kitolni a tárolóból mert volt egy kis emelkedő a garázs előtt. Ezért ha úgy jött ki, hogy velem együtt volt forgalmi gyakorlaton akkor egy helyett két motort tolhattam ki. Nem volt 60 kiló sem a csaj.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
nyogo83
Topikgazda
B125-nel 6 gyakorlati ora van, nem ketto. Ezt elfelejtettem kijavitani az elozo valaszban.
Ha jol remlik akkor elso ket gyakorlati oran palyan bohockodas ment, a maradek orakon meg 2-3 kor a palyan, utana irany a forgalom.
Siman bejartuk joparszor a vizsgautvonalakat es kifejezetten felhivta a figyelmunket az oktato minden apro lehetseges szopatos pontra, amire vizsgan figyeljunk.
Tisztaban vannak vele, hogy az a 6 ora gyakorlat nagyon keves es intenziv(foleg ha nincs forgalmi tapasztalatod motorral), szoval mindent megtesznek hogy tisztessegesen felkeszitsenek.
Nekem nem kellett plusz orat vennem a vizsgahoz, pedig elotte 2-3 evvel kezdtem aktivan robogozni varosban.
Szerk:
Ja es B125-nel ha jol remlik, akkor egyedul vizsgaztatnak, nem parosaval mint nagyobb kategorian.
[ Szerkesztve ]
Micsurin
nagyúr
Kis kymcom belezve, sport szűrővel és mokolt kipufogoval és a karbit hozzáállítva az én 80 Kg és 180 magasságommal tudott óra szerint 128-130-at. (Haverom kis Ciberéjénél azért kövérebbet tudott) Na ne tudd meg az GPS szerint mennyi volt..... Minden csak nem egészséges nekik a 100 feletti tempó....
Inkább vennék a helyében egy combosabb 250-est. Én is a kamionok, előzés stb emiatt ültem 7hónap és 12.000km után át, mivel nagyon harmat volt a 125-ös 4T váltós szerkezet, az" új párommal" jóbban vagyunk... a kis 250cc V2 vígan megy 120-130-at, ha meg nagyon leforgatom 12-13.000-ig akkor a 175-180 még megcsípi óra szerint.
A1-nél meg nem 1-2 óra van.... akkor van annyi ha B125-re megy. Rendes A1-nél rendes szép számú óra van, csak rutinon 11 ha jól emlékszem.
Forgalommal nem kéne riogatni nem para... szabályosság... Nekem is csak a tempóra kellet figyelni, mert vagy elaludt az oktató vagy rep rajtra késztettem a kis CG-t ha a sajátommal mentem oktatásra anno. ( 8 vs 14 ló akkor nagyon nagy eltérésnek tűnt ! )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
nyogo83
Topikgazda
Igy van, B125-nel 6 ora, sima A1-en B-s jogsi nelkul valami 16 ora van.
Micsurin
nagyúr
Akkor 16, annyi rémlett bőven két hetet jártam, úgy, hogy tényleg mindennap voltam vezetni.
A1 két éven belüli A2-vel érdekes állat faj még... 2 rutin 4 forgalom és vizsga. Bár ott feltételezik tudsz motorozni.
Btw van valakinek esetleg olcsón kormányvég tükre? Leszeretném dobni őket a kormányról a szélre!
@sityupityu: Meglett fúrva végül a sisak, az állnál lekaptam a zárszerkezet takarót, és a burkolaton keresztül a talpat felfúrtam, észre nem venni mert ment rá vissza a burkolat... Mivel 150-nél az M3 becsületét vesztette és a csuklópánton ami a sisak szíjra ment fityegett az SJ.....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
dtsdexter
csendes tag
Srácok egy olyan kérdés (meg nagyon az elején említettem, 24v feszültség volt az olaj visszajelzőben) most lekötöttem teljesen, meg a tartályt is leszereltem. Szóval ez okozhat problémát?
... esküszöm, gyári főnök ;)
Legalább valami drága bukót fúrtál meg?
(#65974) dtsdexter 24V?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
csongi
veterán
milyen olaj tartaly? Milyen 24 V?
dtsdexter
csendes tag
Hát a 2T olajnak a tartálya amiből gyárilag adagolná az olajat a benyához, már évek óta le van kötve. Még tavaly mikor voltak gondok a világítással, keresgéltem a hibát, és valamiért késztetést éreztem, hogy az olajvisszajelzőre is rá mérjek. Stabil 24V-n állt a feszültség mérő 12V-s rendszeren meg ne kérdezd, hogy a bánatos pics*ba létezhet. Én sem tudom, nem is jöttem rá ... most viszont még a tartályt is kiszedtem szőrőstől-bőrőstől. Azóta kapott új gyújtótrafót, gyújtásalaplapot, feszültségszabályozót, CDI-t ... Nem mértem még rá de gondolom azóta rendbe jött még ha teljesen le van kötve.
(Nem feszültség mérő, csak fáziskereső 12-400V-ig. Multit csak most vettem nem rég)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
Micsurin
nagyúr
Egy ilyet fúrtam meg....!
Közel voltam közben az agyf...hoz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
csongi
veterán
Multi meterrel is 24V?
Ha az eloirasnak megfeleloen kevered az olajat, akkor nincs gond. De tul sokaig nem jo kevereket allni hagyni, tonkre megy mint a tej.
Ugyanilyen sisakot használok most, csak teljesen feketét.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
dtsdexter
csendes tag
Persze, csak ha tönkre megy menet közben az olajpumpa ... pikpak oda ég a dugattyú ezért sem használom, marad a benzinbe való kevergetés. Amint lesz egy kis időm talán hétfőn akkor kibontom az egészet a fenébe. Olyan anomáliák jelentkeztek, hogy sírni tudnék. Behúzom a féket, felkapcsol a lámpa, meg a műszerfal világítás ... szóval vannak gondok, marad a komplett csere. Már kapcsolási rajzom van, kábelek vannak, csak a régi csatlakozókat kell kicserélnem, ill javítanom.
... esküszöm, gyári főnök ;)
Micsurin
nagyúr
Én szeretem kényelmes és viszonylag csendes a Givi Sniper után.
Az MT után meg pláne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
A te blokkod nem arról híres, hogy olyan könnyedén bedöglene rajta az olajpumpa.
A szíjasoktól kell inkább tartani. Egyik robogómon sem sz@rt be sosem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Nekem meg pont az a bajom vele, hogy nem csendes. Persze ez sebességfüggő dolog.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Micsurin
nagyúr
Nekem olyan 110-120-ig nem zavaró a zaj, 130 felett viszont tényleg hangos. Ott sípol a szemüveg gombja vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Erről beszélek. 170-180 körül/felett meg már elviselhetetlen. Volt már ennél jobb bukóm is, és feltétlenül drágábban.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Micsurin
nagyúr
és feltétlenül drágábban. ?Nem feltétlenül?
Akkora tempót akkor se diktálnék ha a 180 nem a kisvas vége lenne.
Első körben formára választottam eddig bevált, esetleg majd ha váltok pár 2-3 év múlva az SV mellé már dukál majd valami komolyabb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
"Nem feltétlenül?"
Igen, az akart lenni.
1000-es k8-al nem nagyon lehet lassabban menni. Nem tetszik neki.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Atomgeszi
veterán
Egy 10 éves HJC bukóm van, amit ideje lenne lecserélni, mert. 1. gyári plexi van rajta, ami karcos már eléggé.. 2. Ahogy számolgattam az új plexi 7 ezer, de akkor már legyen ezüstös kívülről(ami megint plusz 2-3 ezer), hogy ne lássanak be a sunákok nyáron ahogy bámulom őket. 3. Akkor már pinlockot is szeretnék, mert télen az idegösszeomlásig tud kergetni a párásodás, pinlock + 10.. 4. Ez még nem napszemüveges verzió. Szóval cakkpakk 20 lenne az új plexi és akkor még mindig nincs napszempám.
Amúgy zárt bukó, bogárhálóval, annak idején 25k-ért mérték, a legkényelmesebb volt a boltban, szóval választottam ezt.
Szóval a kritérium: napszemüveges, pinlockos páramentes, legyen ezüstös a plexije. Mit tudnak még ezek a mai bukók?
Olyan 40-50ig szánnék rá maximum. Esetleg olcsóbb lehet.
Pécsen esetleg tud valaki egy üzletet ahol fellelhetnék ilyeneket?
Micsurin
nagyúr
A másik topikban mége nagyon szoktunk látni téged.
Ready onlyban mindig ott vagyok de sehol semmi.
1000-es K8 hmm, azzal még meg is értem.
Mik / melyik volt az a bukó ?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Nagymotort nem szerelek (ahhoz a szinthez kevés vagyok) motorozásról/stílusról meg nincs kedvem diskurálni idegenekkel. Azt a fajta motoros stílust képviselem amit sokan nem igazán tolerálnak hanem inkább elítélnek amit mondjuk pont lesz@rok. Nem járok hatalmas távokat motorral, nem túrázok, hanem inkább 2-3 órás "gőzkiengedés" szokott lenni. Az én motorom egyébként sem arra való, és nem is arra vettem. Most őszintén, kivel és mit beszélgessek abba a topicban? Még ha szerelném őket akkor az megint más lenne.
A robogókban is csak a tuningolást élvezem, nem munkába járásra használom azokat sem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
csongi
veterán
Olajjal en is szivtam. Nalan az cso tomodott el. Pikk pakk besult a dugo. Aztan eladtam, eleg is lett a ketutemubol. A negyutemuvel 4*jobban lehet szivni alkalomadtan
Telda
addikt
Nekem a szimeringet nyomta ki az olajpumpa, szerencsére időben észrevettem. Azóta én is inkább kézzel keverem az üzemanyagot.
denko
senior tag
sziasztok,
most jelentkeztem 125ös jogsira. Még még nincs motor de tervben van minél elöbb vásárolni.
Kérdésem: Sisakot még a gyakorláshoz érdemes vásárolni?
Illetve van valami jól bevált sikat 30 k körül? Akár külföldről.
OLvastam tesztet hogy az aldin / lidles nem igen jó.
Atomgeszi
veterán
Tapasztalatból mondom, hogy sisakot próbálj a fejedre a boltba, ne netről rendelj. 30-ból már lehet kapni jobbakat, beépített napszemüveggel.. Nem tudom helyileg hol vagy, de nagyobb városokban azért akadnak üzletek ahol lehet őket próbálni és elég nagy készlettel rendelkeznek.
Más:
HJC bukóra akarok választani a tiszta(alap) plexi helyett valami másikat. Pinlock(páramentes alap lesz)
Az itt [link] található táblázat szerint, mit jelentenek ezek, hogy Smoke - Anti Scratch ( ez füst színű plexi és nem karcolódik? ) . Dark Smoke - Ez sötét füstös? Amber pont nem megy rá a kinézett bukóra , és akkor vannak az RST kategórián belül a színesek.
Nekem egy ilyen ezüstös adná a legjobban, de a smoke Anti Scratch-en is elgondolkodtam, tudja valaki, hogy melyikek milyenek, valakinek tapasztalat velük?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
siti
senior tag
Hogy tesztelnek sisakot? Kényelmes, zajos, vagy neki mennek a hetes busznak és mérik a kómában töltött időt?
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Atomgeszi
veterán
[link]pl.
rwin5
őstag
Erről tud valaki valamit mondani? Elég sok pótalkatrészt lehet kapni hozzá, lehet megvásárolnám.
siti
senior tag
nekem még odébb van az első gurulás, addig is, miután elolvastál minden okos írást hogyan vegyél motort, robogót, itt van még egy példa újszerű robogóm sötét bugyraiból (újszerű, he, 15 éves volt mikor vettem....)
foghíjas berúgó racsni, (jobbra az utódja). mindig is nyikorgott, gondoltam idén bezsírozom, de az nem lett volna elég.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Predator2
addikt
Helló
Játszadozom a motorozás gondolatával. B kategóriás jogsim van 2007-ben szereztem. 1.5dci Clio2-m van 82HP.
B125-re gondoltam kezdés képen, motor híján még soha nem motoroztam. Nézzétek el, ha butaságot írok/kérdezek.
Elsősorban az árakra lennék kíváncsi.
Átlagosan szerintetek mennyi lehet a jogsi, egy olyan egyénnek aki nem motorozott még?
~180cm vagyok és 70kg. Motoros öltözék/védőfelszerelés?
Illetve milyen motort ajánlanátok+ár? Tetszenek a kis túra motorok.
Higgadt természetű srác vagyok, nem versenyeznék vele, terepre se vinném. Aszfalton járnék vele.
Tapasztalatokat is szívesen olvasok.
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<