Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#66701) nyogo83 válasza Telda (#66698) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

De, de a negyutemut hanyagolnam ha lehet, az eleg lusta. Egyebkent ha megis arra adnam a fejem, akkor ami bejott neki, az a Suzuki Lets 4 Pallet (meg nekem is tetszik :)) ).
Mindenkepp kifogok egyet probalni mert jopofanak nez ki, de maradnek egyelore a ketutemnel.
Benne volt meg a pakliban a Honda Giorno is, de az eleg ritka.

Nekem regebben Aprilia Habanam volt, az tetszik neki, csak szelesebb joval az ulese az emlitett robogoknal, meg magasabban is van es nem er le biztonsagosan a laba.

(#66702) huniross válasza siti (#66691) üzenetére


huniross
tag

Most keresek motort, mert a régi összetört kicsit. Az a terv, hogy egy ugyanolyan robogót veszek, a régit elbontom alkatrésznek és átkötöm a biztosítást az újra. Kicsit félek a dologtól, mert gondolom a régit meg kell majd szüntetni és egy újat kötni. Tavaly szüntettem meg egy biztosítást netrisken keresztül, ott kérték az adásvételit beszkennelve. Most, ha lesz új moci, akkor a régiről nem lesz adásvételi, mert szétbontom. Viszont a megszüntetéshez kell majd valami papír, hogy hová lett. Akkor nekem majd szereznem kell papírt egy bontóból? Vagy kummantani kell egy kamus adásvételit? Vagy mondjam, hogy ellopták?

(#66703) sityupityu válasza huniross (#66702) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Itt nincs forgalmi és nincs rendszám (ha lenne akkor valóban szükség lenne rá), ezért nem vagy köteles bemutatni semmit sem.. Megmondod, hogy nem akarod használni a motort vagy, hogy szétbontod. Ennyi. Legutóbb is csak azért kérték tőled az adásvételit, mert általában tulajváltás miatt szoktak beszüntetni egy biztosítást. Semmi papírt nem kell adnod.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#66704) blade888 válasza sityupityu (#66694) üzenetére


blade888
csendes tag

Sikerült találni egy bontóban, jövő héten itt lesz.

(#66705) mumtaz válasza siti (#66691) üzenetére


mumtaz
senior tag

Van azért kitétel a fedezetlenségi díjnál. Pl. hogy csak max 2év. Engem itt cumiztatott be az önkormányzat.
2 éve a volt nejem egy baklövése miatt a végrehajtó kivonatta az autót a forgalomból. Itt másképp megy a dolog, még ha ideiglenes is, ha nem a tulaj kérte, akkor szinte bármeddig kivonják. Ment a herce hurca. Vissza lehetett volna helyezni, de előtte is állt fél évig és brutális lett volna a fedezetlensége. Most járt volna le. Egy hónapja kaptam levelet, hogy fizessem be a teljesítmény adót. Felhívtam az önkormit, hogy mire fel, ha ki van vonva. Válasz, hát úgy, hogy az ok, amiért kivonták, megszűnt és ideiglenesen csak 6 hónapig lehet kivonva, ezért tavaly decemberben vissza helyezték. Levél erről nem jött, egyébként meg az sem fél év, hanem több, mint másfél.
Ez után két héttel kaptam egy levelet, hogy kivonták megint a forgalomból, mert nincs rajta biztosítás. A kérdések jogosak:
1. Ha csak olyan autót helyeznek vissza, amin van műszaki, hogyan helyezték vissza? 2 éve lejárt.
2. Ha a biztosítás hiánya miatt kivonják a forgalomból, hogyan helyezték vissza? Vissza helyezésnél nem le kéne csekkolni, hogy minden feltétel adott-e?
3. Jól megszivattak, mert így közel négy hónapra megint fizethetek fedezetlenségit, vagy várhatok újabb 2 évet, míg elévül.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#66706) student


student
őstag

benelli pepe mennyire megbízható? [link]

(#66707) forandor válasza student (#66706) üzenetére


forandor
tag

Fekvő minarelli, egyik legjobb 2T konstrukció. Igaz a benellit már nem az olaszok gyártják (felvásárolta egy kínai cég), de mindazonáltal remek motorokat dobnak össze, melyekhez alkatrész is van dögivel.

(#66708) koxkids


koxkids
őstag

Sziasztok!
Úgy érzem meghalt az áprilisban vett akksim. Üresjárati feszültsége megvan 12.6-7V, de indítózáskor azonnal leesik 5-6V-ra, és nyilván az önindító sem bírja beindítani a motort. Mitől lehet hogy ilyen gyorsan elhalózott?
Hirtelen, egyik pillanatról a másikra.

Köszi.

(#66709) dtsdexter válasza koxkids (#66708) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

üresjáraton, alapból 14V körül kellene lennie, indítózáskor szokott be esni 12-13V-ra. 5-6 volton már régen rósz.

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#66710) sityupityu válasza dtsdexter (#66709) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Te a töltőáramra gondolsz, az kb 14,2-14,4V. A teljesen feltöltött "pihenő" akku lemegy 13 V alá.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#66711) blu79


blu79
addikt

Sziasztok, lassan de biztosan át szeretnék lépni majd a nagymotorok világába :) , viszont még soha nem volt olyan motorom amin váltani kellett... könnyen meg lehet tanulni váltani ? Illetve Aprilia RS 50 (ha jól tudom ez 6 sebességes) megfelel a betanulásra ? vagy inkább más motort nézzek betanulásra ?
Előre is kösziii a válaszokat :R

¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »

(#66712) csongi válasza koxkids (#66708) üzenetére


csongi
veterán

Mert akkumlator.
Ne habozz menny el egy szerelohoz, kerj egy akku diagnosztikat, azzal mehetsz garba cserelni.

(#66713) csongi válasza blu79 (#66711) üzenetére


csongi
veterán

Van nagymotorbol robogo is :).
Attol mert valtos kis motoron ulsz, sok mindent nem fogsz begyakorolni.
Inkabb a nagymotorok kozul valassz olyat amit hosszabb tavon megtartasz, es azzal gyakorolj.
A valtas ha megy, az menni fog kicsin es nagyon, Ha nem nem, akkor mindegy.
A kis motoron ha elvaltasz,haaat nagy gond nincs, es ezt megszokni nem hasznos dolog. Ha nagyon valtasz el, az mar nagyobb gaj. :)
A motor sulya, nyomateka, fekek, ezeket kell megszokni. Az 50rol a 600ra valtas hatalmas ugras, persze kerdes a nagymotor nalad mit jelent. :)

(#66714) blu79 válasza csongi (#66713) üzenetére


blu79
addikt

nagyon köszii, :) , gondoltam hogy veszek egy kismotort (váltósat :) ) majd ha azon fog menni minden jól akkor veszek egy nagyobbat :) , nagyból még nem néztem ki konkrétan semmilyent csak nem szeretnék rögtön naggyal kezdeni mert ha ott bakizok a gondok nem kicsik lesznek :DDD . Éppen ezért ha kicsivel kezdek akkor legalább van fogalmam miről is van szó... megszokom a váltás kuplungozást stb :)

¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »

(#66715) jilian


jilian
addikt

Helló!

Lenne egy Aprilia SR 50 carbbis, 2008-as évjárattal.

Nehézkesen indul, és amikor beindul, játszani kell a gázzal, hogy ne fulladjon le.
Az első 200 méteren furcsán dadog mintha valami le akarna esni... (amikor már kicsit bemelegszik, semmi különös, csak gyengébbnek érződik)

Gondoltam elsőre leszedem a légszűrőt megnéz milyen belülről... :(((
Hát gondolom itt nem kéne benzinnek lennie, sajnos a légszűrő alsó fel teljesen át van ázva.

Lehet ez attól, hogy a motor sokáig úgy volt tárolva, hogy hátrafelé dőlt egy kisebb lejtőn?
Esetleg valami beállítási gubanc.... mert a paripa amúgy megy mint a golyó.

szerk.:
Ja gépezet full gyári, minden módosítás nélküli, csak a fojtás lett 500 km után kivéve

[ Szerkesztve ]

(#66716) csongi válasza blu79 (#66714) üzenetére


csongi
veterán

Milyen terveid vannak a motorral?
Milyen motorozás a cél?

(#66717) jilian válasza csongi (#66716) üzenetére


jilian
addikt

Hát hogy is mondjam... :D
Szeretek pötyögni a városban, de nem nézem jó szemmel ha a leelőznek.
Szeretek rátapadni a kölkökre.

Most viszi a ~85 km/h vígan, tehát megválni biztos nem fogok tőle. ~6500 km van benne.

(#66718) blu79 válasza csongi (#66716) üzenetére


blu79
addikt

hát itt a környéken olyan 50km hatótávolságig motorozni... mármint az 50essel :) na meg a munkába járás... :) , a naggyal azzal messzebb , bejárni az országot... :D

jilian szia, a légszűrő az biztos benzines? nem csak olajos? mert ha csak olajos akkor az normális, esetleg érdemes megnézni a karbit hogy nem e koszos...

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »

(#66719) sityupityu válasza csongi (#66713) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

"Attol mert valtos kis motoron ulsz, sok mindent nem fogsz begyakorolni."

Már hogy a fenébe ne gyakorolná be?!
Legalább benne lesznek már a kezében és a lábában a mozdulatok. A későbbiekben már nem kell erre figyelnie csak a motor súlyát kell "tiszteletben" tartania stb. Pl ha egyszer megtanulsz váltós személyautót vezetni, akkor simán elvezetsz egy kamiont is. Igaz, nem kell vele parkolnod és tolatgatnod gyakorlat nélkül, de elvezeted.

"Van nagymotorbol robogo is"

Azok nem motorok. :DDD :N

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#66720) blu79 válasza sityupityu (#66719) üzenetére


blu79
addikt

- igen pontosan erről lenne szó :K :) :R

¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »

(#66721) sityupityu válasza blu79 (#66720) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Tök mindegy, hogy mit, csak vegyél valami váltós valamit amivel megtanulsz motorozni. Mert ugye még nem tudsz ha eddig csak a robogók gázmarkolatát húzogattad. :N

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#66722) sityupityu válasza jilian (#66715) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Van egy kis ellentmondás abban amit írtál:
"amikor már kicsit bemelegszik, semmi különös, csak gyengébbnek érződik"

"Esetleg valami beállítási gubanc.... mert a paripa amúgy megy mint a golyó"

Most akkor bemelegedve jól megy vagy nem? :) Ha igen, akkor szerintem csak az automata szívató nem működig rendesen, nincs semmilyen komoly baja.
Egyébként szerintem is inkább olajos lehet a lészűrőd, az meg teljesen normális dolog.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#66723) csongi válasza blu79 (#66718) üzenetére


csongi
veterán

Háát az 100km. El lehet vele menni, de az életedet megunod. Ha sikerül nyugodt forgalom netes utakon menni akkor talán, hegyi katatón meg úgy is egy kínlódás lesz. A kamionokról ne is beszéljünk, mikor elmegy melletted egy, majd megérzed.. :)

jilian: Benzinnek nem lenne szabad ott lenni, olaj lehet.
Javaslok egy motor átnézést karbi takarítást. Eléggé rendellenesek a jelek. Nehogy megragadjon.

[ Szerkesztve ]

(#66724) anderledani


anderledani
őstag

Sziasztok!
Szeretnék egy robogót venni. Max 160 ezrem van rá, de persze jobb ha jóval olcsóbb.
100-120 körül már nagyon jókat találtam. Amit néztem az Yamaha Jog, Suzuki Lets 2, 10 ezer alatti kilométerrel.

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#66725) jilian válasza sityupityu (#66722) üzenetére


jilian
addikt

Igen igazad van. Kicsit két értelmű amit írtam

Most, hogy írod lehet valami szivató, beállítás baja lehet, mert amikor megállok vele pl.: dumálni valakivel, nem tudok egyből tovább menni vele, mert megint dadog mintha túl sok-vagy kevés lenne neki valami.

Nagy kunszt egy ilyen karbi, stb. beállítása?

Nincs róla valami jó kis videó?

(#66726) rob83


rob83
aktív tag

Hali!

1 hete vettem egy Honda Tact-ot AF24E.

Nincsen vele gondom,csak annyi,hogy néha könnyezik a karbi (túlfolyik.) Úszószintet hogy kell állítani ezen mert nem találtam semmi jelölést a csészén.

"Bízok Istenben,mindenki mást megfigyelek!"

(#66727) ForTun3


ForTun3
csendes tag

Sziasztok!
Adott a probléma egy honda robogón:

Kb fél éve használom, előtte 2 évet állt garázsunkban. Ki lett takarítva rendesen, úgy kezdtem el használni. Az utóbbi 1-1.5 hónapban akadt egy kis probléma, ha húztam a gázt 40ig ment és ott megállt nagyjából, pedig ment már 100-110et is alattam.
Ezt a problémát megoldottuk úgy hogy a hátsófék féklámpáját kikötöttük. Ezután mint új korában úgy hasított. Aztán 2 hete nem érzékel jól a gázadásra, ha standeren all es huzom neki akkor is csak szakaszosan rofog es nem porgeti a kereket.
Kicsit ideges lettem mert alattam hazafele jovet kezdte ezt el. Huztam neki egy satufeket es elkezdett porogni a motor, folyamatosan jart nem pedig csak szakaszosan.
Na most en rajottem ha gyorsan huzom kiengedem huzom kiengedem... A feket akkor tudok vele haladni, igy hazajutottam vele. Na de most ezt a problémát mi okozhatja?

Önindítóra tippeltem. A robi 2ütemű

(#66728) Repsol600


Repsol600
addikt

Sziasztok!

Van egy Rieju RR (Minarelli AM6) a váltó olajat kb csak félig lehet feltölteni, elvileg 0,7dl megy bele, de ebbe max 3-3,5dlt lehet tölteni, ha több van benne akkor a levegőzőn kinyomja. Szimering lett cserélve, de nem segített hol lehet még a hiba?

(#66729) csongi válasza Repsol600 (#66728) üzenetére


csongi
veterán

Tehát 0,7dl? Vagy 0,7L?
A 0,7dl edénybe nem feér bele a 3-3,5dl.
Mi mennyi akkor pontosan?

(#66730) Repsol600 válasza csongi (#66729) üzenetére


Repsol600
addikt

Nem jól írtam :DDD 7dl kellene bele, és 3-3,5dl megy bele kb a többit kinyomja.

(#66731) csongi válasza Repsol600 (#66730) üzenetére


csongi
veterán

Ha 10000% a 7dl, akkor belenéznék mi van odebent :)
Mennyi olajat tudsz le engedni? Illetve merre dől a motor a leengedésnél?

(#66732) koxkids


koxkids
őstag

Hogy érdemes mérni a fesz.stab kimenetét ami az akksira megy? Mert akku nélkül, szabadon a kimenet 6-10V DC között ugrál. Terheléstől függ a dolog? Félek hogy ez nyírta ki az akksim.

(#66733) csongi válasza koxkids (#66732) üzenetére


csongi
veterán

Mit is szeretnél mérni pontosan?
Mi az a fesz.stab? Feszültség szabályzó lenne?
Mert azt az akksin méred.

(#66734) koxkids válasza csongi (#66733) üzenetére


koxkids
őstag

Jól működik e a generátor és rendesen tölti e az akksit.
Azért mertem a generátor felől jövő ágat.

[ Szerkesztve ]

(#66735) Repsol600 válasza csongi (#66731) üzenetére


Repsol600
addikt

Igen 7dl kell. Volt több ilyen blokkos motorom, azokkal nem volt gond. 3-3,5dl marad a többit kinyomja út közben. Szerintem valahol beledolgozik a váltóhoz és a nyomásmiatt a szellőzőn kinyomja. :/

(#66736) csongi válasza koxkids (#66734) üzenetére


csongi
veterán

Felrakod az akku sarkot es megmered a feszultseg alapjaraton, es emelt fordulaton.
Sokmindentol tonkre mehet az akksi. Attol is ha keves a toltes, attol is ha tul sok.
14.5 V kb ennyi a max amit a mai akkuk elbirnak, efelett mar bajok lehetnek, 15V mar forralja a vizet.

Repsol600: Ha semmi nincs ami elfoglalja a maradek 3.5dl helyet a kuplungnal, akkor nyomas keletkezik.
A szimering csere csak egy dolog. A szimering lehet rossz minosegben nem oda valo, vagy nem a megfelelo meretu, de lehet a fotengelyen a szimeing futam kopott, de a forgattyus haznal a ket fel blokk kozott is beledolgozhat a valto hazba.
Kulung leszed, es ellenorizd a szimeringet. Szerintem egy gaz szivargas ellenorzo habbal megoldhato.
Ha ott minden ok, akkor a tomites ment ki a ket blokk kozott.

(#66737) dtsdexter válasza Repsol600 (#66728) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Általában a váltó olajat nem dl-ben hanem cm3-ban adja meg ha tippelnem kellene akkor abban nem 700ml hanem csak 70ml-kell! :)

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#66738) dtsdexter


dtsdexter
csendes tag

Na egy olyan kérdésem lenne, hogy (rendbe hoztam az elektronikát, mindenhol stimmelnek a pólusok +/-, most már jók az indexek, a műszerfal vissza jelzők duda stb)

Kapott új:
Gyújtótrafót
CDI-t
Gyújtásalaplapot
Utólag: Feszültség szabályozó.
Akkumlátort
3 új gyertyát (BR7HS gyári, BR8HS NKG, BR9HS NKG)

Legutoljára mikor jöttem haza, egyszerűen megállt menet közben és nem is indult el. Akkor ugye a teljes elektronika elszállt, se index se lámpa, bár az önindító üzemelt, de azon kívül semmi. Ekkor már benne volt
az új CDI, Gyújtásalaplap, Feszültség szabályozó , gyújtótrafó: 14km-ert ment el.

Na most, hogy mindent rendbe hoztam, továbbra sem ad szikrát a gyertya. Próbáltam kombinálva, a Gyújtótrafókat régi/új; CDI régi/új; Akkumlátor régi/új, és az összes gyertyával. A gyertya pipán van feszültség, sőt a gyertyán a középelektródán is van feszültség, bár érdekes, hogy a BR7HS-n folyamatos 12v+ van míg a BR8HS-ne fel le mászik folyamatosan 2V-12V+-ig míg a BR9HS-n szintén stabil +12V mérhető a középelektródán, viszont szikra továbbra sincsen.
Egyetlen amit nem tudta variálni az a Gyújtás alaplap. (Testkábel a blokkon rajta, vadonat új, ill a CDI-on is)

Mire feltettem volna a kérdést, rá jöttem a feszültség szabályozót felejtettem ki, azt is meg kell néznem még, ill az önindító relét, bár az pörög, úgyhogy az működik gondolom.

[ Szerkesztve ]

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#66739) dtsdexter válasza sityupityu (#66710) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

bocsi, igen igazad van töltés közben 14,6V (bár ha rajta hagynám 15,7 is fel megy az előző aksim ugye így makkant meg :D )
12.4-en ál most az új, hogy egy hónapja lett felsavazva, bár használva még nem volt.

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#66740) dtsdexter válasza Repsol600 (#66728) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Érdekes, gyári adatban 820CC (820ml)-t ír elő SAE 10/30-s olajból ...
-*szerk (cm3-ban vagy csak simán cc jelöléssel szokták feltüntetni)

[ Szerkesztve ]

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#66741) csongi válasza dtsdexter (#66737) üzenetére


csongi
veterán

Az nekem kevésnek tűnik, kuplung plusz a váltó fokaskerék házba, 70ml..

(#66742) dtsdexter válasza csongi (#66741) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Nyilván más konstrukció mint egy mezei 50ccm mivel manuális váltóval van szerelve, így igen tobb helyre kell az olaj, bár a 820ml is kicsit sokallom aztán fene tudja, az viszont érdekes, hogy gyári adat szerint kell bele ennyi még sem marad 320-350 nél tobb ahogy fent írta, lehet nem folyik át valahova ahova kellene? ... Normál robiknál, kb 110cc szokott kelleni ráadásul API 80V90-ből nem 10V30-ból, az rendes motorolaj ... sok itt a furcsaság :D

[ Szerkesztve ]

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#66743) madarasz92


madarasz92
őstag

Sziasztok!

Pár napja vettem egy Piaggio NRG Power DD 2008 50-es (vízes+karbis) robogót, igazából nagyon tetszik viszont 7000-es fordulatnál jobban nem pörög. Az eladó szerint benne vannak a gyári fojtások, gondoltam hogy a gyári kipufogó helyett veszek rá valami mást.
Mit ajánlanátok? Gyári a motor teljesen.

[ Szerkesztve ]

(#66744) Repsol600


Repsol600
addikt

Szétszedem és teszek bele új szimeringet. Remélem nem a blokkfélnél enged. :D

(#66745) siti válasza madarasz92 (#66743) üzenetére


siti
senior tag

itt írnak róla
náluk gyárilag 8-9000-t forog

bár lehet a gyújtásban is korlátozás

[ Szerkesztve ]

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#66746) csongi válasza dtsdexter (#66742) üzenetére


csongi
veterán

Nincs furcsaság. :)
Mivel kulpung is benne van a képben csak motoro olaj jöhet szóba, és ott is az, aminek van JASO minősítése.A sima motorolaj nem a legjobb.
Mivel egy olajrendszere van a fogaskerék rendszerrel teljesen jó így.
Robogóknál is van, hogy a lehajtásba motor olaj kell. Pl Honda.

[ Szerkesztve ]

(#66747) madarasz92 válasza siti (#66745) üzenetére


madarasz92
őstag

Úgy érzem hogy pörögne még de ha elérem a 7000 fordulatot vissza "tilt".

(#66748) siti válasza madarasz92 (#66747) üzenetére


siti
senior tag

még a főfúvókát megtippelném, gyári van még benne? Van aki szerint a görgőket is cserélni kell, de ehhez nem értek.

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#66749) sityupityu válasza siti (#66748) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Gyári motorban nem kell görgőket cserélni még a fojtások eltávolítása után sem. El kell távolítani a vakcsövet a kipufogóról, és a variátorból a sebességkorlátozó gyűrűt ha van benne. Azt nem tudom, hogy ebbe a típusba korlátozott cdi lenne-e gyárilag.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#66750) Potrien


Potrien
senior tag

Segítsetek plííz.
Vettem egy svájci postásrobogót, és nagyon le van fojtva, gyakorlatilag 45-a vége.
Hol van benne a gyári folytás?
Variátornál gyűrű,kipufogónál zsák cső,esetleg főfúvóka?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.