Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#80001) FeniX- válasza macilaci78 (#80000) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Akkor azt mondod, nem most jött el az ideje, hogy eladjam újfent a motort? :)

(#80002) dond válasza KTMHobby3 (#79994) üzenetére


dond
csendes tag

Én nem tapasztaltam ezt, de van alatta egy kapcsolható cree u2 is, biztos ami biztos ;)

(#80003) Tamás9x válasza dond (#80002) üzenetére


Tamás9x
őstag

Ezek nem sima XML-T6-os modulokkal vannak szerelve?

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#80004) dond válasza Tamás9x (#80003) üzenetére


dond
csendes tag

Nem ismerem a "belét", ezt találtam most róla.

(#80005) macilaci78 válasza FeniX- (#80001) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Én azt mondom, hogy akinek van tárolási helye és nem lyukas a zsebe, annál nem lehet szezon végén alkudni. Aki eladni akarja, annál szezon elején, közepén is lehet alkudni.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#80006) KTMHobby3 válasza DJGABI (#79998) üzenetére


KTMHobby3
tag

Sajnos az ilyen hirdetett árak egyáltalán nem megbízhatók. Sok közülük erősen eltúlzott. Abban bíztam hogy tudtok mondani egy reális kiinduló árat, pl. egy olyant amivel meg lennétek elégedve, ha Ti akarnátok eladni ezt a motort.
Csak egy kb. árat kérnék.

(#80007) eduba válasza KTMHobby3 (#80006) üzenetére


eduba
aktív tag

150-180 ezer.

(#80008) nyogo83 válasza KTMHobby3 (#80006) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Nehez meg nagyjaboli arat is irni ra, mert az fog szamitani amennyit vegul adnak erte (tudom nagy altalanos bolcsesseg, de ez van mindjart meglatod miert).

Ami pozitivum, hogy rendszamos, szoval konnyebben eladhato/arnovelo tenyezo.

Ami a gond:
- Runnerbol ha valaki 125-os kategoriaban keres rendszamost, akkor inkabb a 4T VX/FX kozott keresgel, keruli a 2T-t
- Ha megis "nagykobcentis" 2T-t keres, akkor pedig a 180-as verziot vadasszak

En azt mondanam valahol 250-300e koze lojje be az arat, aztan meglatja mennyi erdeklodo lesz ra.

eduba: erdemes megnezni, hogy 200k alatt milyen rendszamos 125-os robogot lehet kapni. 150-180e korul jo 50-es Runnert lehet maximum kapni, de inkabb afolott.

[ Szerkesztve ]

(#80009) KTMHobby3 válasza nyogo83 (#80008) üzenetére


KTMHobby3
tag

Nagyon szépen köszönöm a válaszod, erre vártam. Annyit elárulhatok hogy ismerősöm 200e-rel is boldog lenne. El szeretné adni. Mivel becsületes ember, azt szeretné hogy mindkét fél elégedett legyen.

(#80010) nyogo83 válasza KTMHobby3 (#80009) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

200e-ert szerintem sokaig nem kellene hirdetnie :K

(#80012) norbert1998


norbert1998
veterán

Sziasztok!

Ezt miért csinálja a masina? AM6, CPI SM50

Visszapakoltam gyárira a főfúvóka méretet (zsír új fúvókával), úszószint gyári spec.-re belőve, alapjárat meg levegő csavarok stimmelnek.
Ezt csinálja 1,2,3 és üres fokozatokban, 4-5-6-ban gond nélkül kiforog tiltásig. 3-ban kicsit kevésbé, a nagyobb terehlés miatt, I guess.

A gyári ajánlású (zsír új) BPR8ES gyertyát kicseréltem egy BUR6ES (vagy mi, a 3 elektródás) variánsra, most csak üresben csinálja, minden más fokozatban kiforog tiltásig.

CDI lehet rossz vajon? Vagy a gyári ajánlású gyertya nem jó bele?

(#80013) SoulReaver válasza nyogo83 (#79997) üzenetére


SoulReaver
veterán

Tegnap sok nyélgáz utan is ilyen volt a gyertya.

Betettem a 90-es fúvókát, letettem a 2.-ra a gyűrűt, de alig lett változás, és az eleje sokalt...

Nem tudom, hogy mennyire jó elvenni a kajcsit egy 70es alu hengertől.

(#80014) nyogo83 válasza SoulReaver (#80013) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Ha a 92-essel szegeny volt, tupoziciotol fuggetlenul, akkor kar a 90-essel probalkozni.
Csak kell szerezni egy 94-est...
A 90-essel ne hasznald, mert az tenyleg nagyon keves neki, nehogy megszoruljon.
Ideiglenesen rakd vissza a 97-est vagy mekkora volt a nagy, aztan szerezz be egy 94 korulit.

(#80015) SoulReaver válasza nyogo83 (#80014) üzenetére


SoulReaver
veterán

94 az van.

(#80016) Rivaul válasza FeniX- (#79999) üzenetére


Rivaul
addikt

Kitolódik az árazás. De csak az mert a kereslet erősen csökken. Ezt viszont nehezen követi a belátás szakasza. December/január környékén van a legmélyebben, akkor érdemes venni. Márciustól már emelkedik. 2 évig csináltam egy 45 ezer fős adok-veszek robogós csoportot.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#80017) SoulReaver válasza nyogo83 (#80014) üzenetére


SoulReaver
veterán

Én ezt már komolyan nem értem...

94-es fúvóka, legfelsőn a gyűrű, mert abban nem sokal sehol, sima mimden gázkar pozitura.
Még is kevés...

[ Szerkesztve ]

(#80018) Tamás9x válasza SoulReaver (#80017) üzenetére


Tamás9x
őstag

95-96... szépen lassan felfelé. számít a páratartalom,a légnyomás, a hőmérséklet, a henger hőfok. Sose lesz tökéletes :) Csak közeli.

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#80019) SoulReaver válasza Tamás9x (#80018) üzenetére


SoulReaver
veterán

De nem baj, hogy csak akkor megy szépen, ha a legfelső bemarásban van a gyűrű?

(#80020) nyogo83 válasza SoulReaver (#80019) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Elegge fura. Es ezek a gyertyakepek mind full nyelgazas menet es azonnali leallitas utan keszulnek?

Amugy ugy hogy a tu a legalul van (tehat a gyuru legfelul), nem csoda hogy fel kell menni ennyire fofuvoka meretben. Kozepen levo tuvel erdemes mindig kiindulni es akkor az nagyjabol mutatja, hogy felfele/lefele erdemes elindulni a fuvokazasban.

Eloszor nyelgazas terhelesnel kell beloni a fofuvoka meretet, utana lehet az alapjarati fuvoka es a tu pozicioval finomitani, hogy a tobbi gazallasnal is jo legyen.

(#80021) Tamás9x válasza SoulReaver (#80019) üzenetére


Tamás9x
őstag

Legfelso maras azaz teljesen beeresztetted a tut, es igy megy jol akkor lentebb 2 merettel a fuvokat es kozepre a tut. 92 es kozepallas. Majd 1 et fel 1 et le mire hogy reagal.

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#80022) SoulReaver válasza nyogo83 (#80020) üzenetére


SoulReaver
veterán

Igen, úgy készültek a képek.

Ha lentebb teszem, akkor az eleje sokal mindig.

(#80023) SoulReaver válasza Tamás9x (#80021) üzenetére


SoulReaver
veterán

Az már volt és kevés volt. 92-vel is felül volt a gyűrű, azzal ment szépen.

(#80024) nyogo83 válasza SoulReaver (#80023) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Tehat 92-esnel is ha a legalso poziciobol emelted fentebb a tut akkor sokallt.

Azert irtam, hogy azt azt kellene elerni, hogy kozepallasu tuvel kiserletezni, hogy mekkora fuvoka kelljen.

Ha a tut legalso pozicioba leereszted, akkor az felrevisz nagyon. Mert lehet az also gazpozicioban annyira szukiti a tu a fofuvokat, mintha 92 helyett 82-84 lenne bent, viszont nyelgazon meg szinten nem a teljes 92-es meretet hasznalja ki, hanem mintha csak 88-as lenne benne.

Akkor ha nem jo, sokallni fogja nem csak full gazon, hanem mas gazallasban is.

Ha viszont elered, hogy full gazallason nagyjabol tokeletes a keverek, viszont negyed-fel gazon sok, akkor el lehet kezdeni osszeloni az alapjarati fuvoka meretevel, mivel olyankor a ketto egyutt dolgozik(nagyjabol).

(#80025) molnarpeter válasza SoulReaver (#80017) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha esetleg nem volt még [link]
Plusz:

[ Szerkesztve ]

(#80026) Runner_fxr válasza KTMHobby3 (#80011) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ha műszakilag és esztétikailag rendben van, egy papíros 125 2T Runner megérhet simán 300 körül.
Ahogy nézem ez elég gyárias kinézetű és ez jó, mert ezek az értékesek nem a tuning bajnokok által kókányolt szarok. 200 körül papír nélküliek mennek, ez meg magyar papíros, én 300 alatt biztos, hogy nem válnék meg tőle. Egy ilyen gép esetén az sem számít, hogy szezon vége vagy eleje van, ezek mindenképpen értékes gépek. Azzal sem értek egyet, hogy 125-ből 4T a keresettebb, egy 4T Runner soha nem lesz akkora érték, ezekből a 2T verziók az értékesek. Jó persze az igaz, hogy a Runnerből a 180 2T volt a legenda, de a 125-nek is megvan az előnye, mégpedig az, hogy B125-el vezethető legálisan, a 180-as-hoz már hosszadalmasabb és drágább a jogosítvány. Az FX 125-re dobsz egy malossi 172 hengert és megkapod a 180-as teljesítményét, de ettől még papíron 125 marad. Én pl direkt 125-öt kerestem, pont emiatt. A képen látható fekete Runner FX 125 2T-t adtam el 270-ért, most nemrég. Pedig ennek olasz papírjai voltak nem magyar. Én 350-ben simán meghirdetném ezt a gépet.

[ Szerkesztve ]

(#80027) SoulReaver válasza nyogo83 (#80024) üzenetére


SoulReaver
veterán

Alapjáratim 38-as van benne.

Tűm is van már 5 féle.

Most a w9- el próbálkoztam. Ez hosszabb letöréses, mint a gyári(w7), de minden ugyan az. Egyszerűen nem tudom belőni.

(#80028) Tothgera30 válasza Tothgera30 (#79943) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Folyt. köv...

Scarabeo hibajelenség folytatása. Készítettem két videót a jelenségről: [link] és [link]. Kizárnám azt hogy főtengelycsapágyas, áll benne mint Katiban a gyerek, meg se kottyan. Kuplung belső ékszíjtárcsája kicsit kottyan, ha mozgatom, illetve a kuplungharang tud még mozogni keveset.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#80029) nyogo83 válasza Tothgera30 (#80028) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Nagyon nehez igy videon keresztul a hangot beazonositani. Viszont nekem tovabbra is olyan, mintha a szabadonfutodnak/tugorgos kosaranak (is) hangja lenne.

(#80030) Tothgera30 válasza nyogo83 (#80029) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Lehetséges. De ahogy gázt adok (értsd: zár a kuplung, forog a kerék), a hang megszűnik. Valaki írta hogy csak a kuplungrugó (nagyrugó) lesz, semmi más. Ehhez még nem nyúltam, ahogy látom más sem, szóval arra nagy a gyanú. Vagy csak a szíj picit hosszabb (mert az), és annak a rángatása/csúszása adja a hangot.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#80031) nyogo83 válasza Tothgera30 (#80030) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

"szíj picit hosszabb (mert az), és annak a rángatása/csúszása adja a hangot."

Ez is benne van a pakliban, mert ez latszik a videon is, hogy nem teljesen okes.

(#80032) eduba válasza Tothgera30 (#80030) üzenetére


eduba
aktív tag

Én egyértelműen a szíjra szavazok, szerintem hosszú, megcsúszik és annak a hangját lehet hallani.
Nem fémes hangnak gondolom, az autókon szokott ilyen hangon csúszni az ékszíj.

(#80033) Tothgera30 válasza nyogo83 (#80031) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Gyárival pontosan megegyező méretűt nem találtam. Vagyis lett volna, Yamaha, negyvenezer forint körül, hosszú várólistával. Így lett rá Athena Original szíj, Malossi görgők és TOP csúszkák.

#80032 eduba: Így már deknit levéve én is arra tippelnék hogy van hozzá köze.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#80034) dond válasza Tothgera30 (#80028) üzenetére


dond
csendes tag

Miért nem veszed ki a vario mozgó részeit és szíj nélkül, fúróval vagy önindítóval beröffented, mindjárt kizárható lenne több dolog is.. (illetve így, a deknit visszarakva be is rúgható)

[ Szerkesztve ]

(#80035) molnarpeter válasza dond (#80034) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

+1, szépen végig kéne próbálni különböző alkatrészeket külön sorban kiszedve :K

(#80036) d@vee


d@vee
őstag

Találtam a környéken egy 2013-as 50-es Malaguti Drakon-t, 3,8e km-el. Tudom hogy ritka, de 400 nem sok érte kicsit? Nem hajlandó engedni, pedig tetszik amúgy a gép. Egyéb okok miatt lehet nem lesz idén befejezve az A jogsi, de kellene egy váltós gép gyakorolgatni addigis.

[ Szerkesztve ]

Ja

(#80037) FeniX- válasza d@vee (#80036) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Jól látom, hogy ebben is am6-os blokk van? Egész pofásan néz ki.

(#80038) d@vee válasza FeniX- (#80037) üzenetére


d@vee
őstag

Úgy tudom igen.
Érdekes kinézet az tuti. Egy időben nagyon rondának tartottam, utána viszont megtetszett.

Ja

(#80039) nyogo83 válasza d@vee (#80036) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Lehet, hogy nagyjabol valos erte az ar, de ha atmenetileg tervezed csak megvenni, akkor bajban leszel ha el akarod adni :(

[ Szerkesztve ]

(#80040) d@vee válasza nyogo83 (#80039) üzenetére


d@vee
őstag

Jogsi után meg akarom tartani szaladgálósnak, ha csak 1-2 faluval megyek arrébb, vagy el kell ugranom valamiért 10-20-km-en belül.
A robogóm megadta magát és nem akarok már rá költeni. Inkább nekiadnám tesómnak, használja nyugodtan csak javíttassa meg.

[ Szerkesztve ]

Ja

(#80041) nyogo83 válasza d@vee (#80040) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Ha hosszab tavra tervezel vele, akkor az mas.
Mindenestrr jol nezz szet, hogy mennyire konnyen talalsz hozza alkatreszt : fekbetet/fektarcsa, lanckerek, teleszkop szimmering, kuplunglamella(bar ha AM6/nem neztem utana/, akkor motorikus alkatreszekkel nem lesz gond).

(#80042) d@vee válasza nyogo83 (#80041) üzenetére


d@vee
őstag

Aliexpresszen van bőven. Nekem meg nem gond ha várni kell rá 1-2 hetet, külföldön dolgozok. Kb. 6 hetente járok haza, addig a szerelő lazán megkapja az alkatrészt és meg is javítja hiba esetén :D
Igen, motorikus dolgokkal nem lesz gond. Robogóba is csak 2e km-et raktam egy bő év alatt.

[ Szerkesztve ]

Ja

(#80043) FeniX- válasza nyogo83 (#80041) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Számíthatunk majd egy bővebb tapasztalati beszámolóról is a keeway-ről valamikor? :)
Amúgy a robogójukról is azt olvastad, hogy tartós a külföldi fórumokon?

(#80044) hegyvarig


hegyvarig
csendes újonc

Találkoztatok már olyannal, hogy a használtautós hirdetésben lévő adatok nem stimmelnek a rendszámlekérdezéses adatokkal? :D [link] Azt írja, hogy garantált futásteljesítmény, szervízkönyv, nyenyenye, de a rendszám alapján első nyilvántartásba vétel 2013.08.01. és első Mo.-i nyilvántartásba vétel 2015.03.23., tehát a zhirdetésben lévő 2014/10 kapásból nem stimmel. Ennyire hülyének nézi a vevőt az eladó, vagy valami más lehet itt a háttérben?

(#80045) FeniX- válasza hegyvarig (#80044) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Attól még a forgalmiban lehet, hogy az szerepel, s addig meg kereskedésben vagy a bank nevén volt, nem?

(#80046) #89309696


#89309696
törölt tag

Vettem 4.8g-os görgőszettet a 6.0g-os helyett, kivi vagyok hogyan fog ugrani tőle a gép, most a 30 Kilós rugóval.
Remélem most már köpködni fogja a murvát az a kerék. :D

(#80047) KTMHobby3


KTMHobby3
tag

Bocsánatot kérek mindenkitől, a moderátor törölte a legutóbbi képes írásomat. Nem hirdetésnek szántam, de félresikerült. Az én hibám. Ígérem, többé nem fordul ilyen elő.
Üdv. mindenkinek, Tamás

(#80048) nyogo83 válasza FeniX- (#80043) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Persze :) Egyelore megvarom, hogy nagyjabol az elso 1000km meglegyen, mert addig szerintem tul sokmindent nem lehet rola irni. Azon kivul, hogy nagyon ugy nez ki nagy gondom nem lesz vele.

Nagyjabol kitapasztaltam, hogy hogy erdemes kezelni, ha dinamikusan akar menni vele az ember es igy azt kell hogy mondjam nem is annyira szornyu a teljesitmenye.
A hatso fek nyikorog, de mivel meg szinte a tarcsan se latszodik kopas, igy megvarom hogy bekopjon. Nagy jelentoseget nem tulajdonitok neki, EBC betet az elozo motorokon volt hogy 7-800km-ig nyikorgott, mire normalisan bekopott.

Lancnak kellene utanahuzni, mert az erzodik hogy laza egy picit(akkor se volt eppen tul feszes mikor elhoztam).
A csavarok kozul egyik se akart fellazulni, bar lataszik, hogy erre odafigyeltek, mert minden egyes csavarfej meg van jelolve(ahogy szoktuk lehuzas utan).

A mostanaban rengeteg eso utan 1-2 helyen a hatso lengokarnal ures csavarfuratnal rozsdas levet lattam lecsorogni, de miutan letoroltem/megpucoltam, nem latszodott semmi. Se csupasz fem, se rozsda, se semmi, szoval passz honnan jott.
Ezt majd figyelem, aztan ahol kell, ott lekezelem kis ecsettel, alapozo+festekkel.

A 125-os robogoikat nem kovettem annyira, annyit viszont hallottam, hogy a PCX koppintas (talan Cityblade) az nagyon jol sikerult. Egyeduli hatranya, hogy leghuteses, emiatt gyengebb teljesitmenyu mint a Honda. Viszont futomuben, komfortban, stb egy teljesen vallalhato robogo.

(#80049) FeniX- válasza nyogo83 (#80048) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Szuper!
S összességében mennyit kellett rá várnod, amire megkaptad elhozható állapotban, papírokkal, mindennel együtt?

(#80050) nyogo83 válasza FeniX- (#80049) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Talan 3 vagy 4 het volt, mert pont akkor volt mikor a Mozaik utcat "rendbevagtak", aztan hirtelen egyik vizsgaallomasra se tudtak 2 heten belul idopontot foglalni a forgalombahelyezeshez.

Gyakorlatilag a vam/regado/meg egyeb papirozas megvolt 2 nap alatt, a muszakira kellett sokat varni, de ahogy olvasgattam motoros topicban, videken volt aki rosszabbul jart, mert neki meg tovabb tartott juliusban a forgalombahelyezes uj motornal.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.