Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
qpakcovboy
őstag
Sziasztok!
Még mindig gázbowden....
Az van, hogy dupla bowdenes a gázkar (feltételezem biztonsági okokból). a motor felöli oldalon leszakadt a fém gömb a végéről, amit javítani, vagy cserélni kellene. Erre a hibára a legtöbb szervízben is azt mondják, hogy 4-5 munkanap. Ennyi időre nem szeretném letenni a mocit és busszal járni.
Nincs valakinek ötlete, hogyan lehetne ezt gyorsabban megoldani? Esetleg van valami tapasztalat?
wolfnet
tag
Első dolog amit le kell róla venni, a műanyag rács! Nélküle elfogadható, és valóban csúnya. Amiben jó az a szívósság. Elpusztíthatatlan kis gép ez is, ki merem jelenteni. Dunaújvárosban még 3 darabot látok azért.
Privátban érdeklődj! :)
wolfnet
tag
Persze tisztában vagyok vele, ahogy azzal is, hogy ha a lámpás indulásnál nem nyelezed ki a gép szemét, hogy megmutasd az autósoknak ki a gyors, hanem finoman elindulsz, és forog a gép 2-3ezret 40-50km/h-s sebességnél, akkor ugyan ott vagyunk, szépen erőlködés nélkül 2-2.5liter. Onnan tudom, hogy 3 napot elmentem kifeküdt mutatóval a városban a Hondával és még 6 deci volt benne, mint később kiderült. Ha eléggé parázol és óvatosan gurulgatsz nem fogyasztanak benzint
Privátban érdeklődj! :)
huszi.gyb
senior tag
2T 50-esem 4-4,5L/100km városban. Az alá nem nagyon tudom bevinni, igaz, hogy Budapesten nem akarom a forgalmat feltartani. Hosszú távon 45-55km/h szinte állandó sebességnél: 2,7L/100km Annyira sokat nem tudok a kezemen spórolni, 1-2dl-t. Akkor meg már gooo
www.dongosofor.hu
wolfnet
tag
Ismerősöm sr50-e is lazán megkajálja az öt litert százon, de megy is mint a rakéta
Privátban érdeklődj! :)
kcsa
veterán
Nem tudom melyikőtök ismerős amúgy M5 kivezető felé...
Tegnap kolléga jó nagyot esett, mert 90-es táblánál, a hat sáv ellenére egy gyalogos úgy gondolta hogy lelép elé, és átfut a hat sávon.
Elmondása alapján a meleg napos idő ellenére valószínűleg nem idén barnult le a srác, ráadásul el is futott. Meg kb. senki nem állt meg segíteni neki amíg magát meg a robogó darabjait szedegette össze a buszsávban.
huszi.gyb
senior tag
Méretéhez képest az enyém is megy... Persze a tuningoltak ellen esélytelen, de legalább nem 50-es papírokkal rendelkező 150es
kcsa: Sajnos ezek ilyenek... Vigyázni kell, elém is rendszeresen lelépnek... De jól csikorog a gumi, egyből figyelnek rám
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Sőt, ha elég lassan mész, termeli az üzemanyagot, nem?
Na mindegy, srácok, mindenki úgy megy, ahogy akar. De azt
tartsa mindig észben, hogy a fizikát nem lehet megb*szni.
Én most el: vár az új kuplung a garázsban. A főnök a melóban.
wolfnet
tag
Pár napja elém egy négy sávos úton Dunaújvárosban egy kerékpáros gurult ki a két zebra között. Elfelejtette áttolni... szerencsére nem mentem gyorsan és csikorogva de megálltam. Szóltam hozzá néhány szót kedvesen, hogy talán a zebrán és sétálva kellene kezelni a dolgokat. Vállat vont és ezzel el van intézve...
DigitXT: áj nóó! Nem is megyek úgy mint egy vakegér nőci, csak mondtam hogy az enyémmel lehetne
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
huszi.gyb
senior tag
Nekem is van Hondám... Én is akarok üzemanyagot termelni
wolfnet:
Múlt héten gurulok védett, egyirányú úton. Jön egy kereszteződés, lassítok, jön egy kocsi, iszonyat lendülettel... Mondom ok, megállok. Ő is megállt, de nem mertem kimenni elé... Inkább kiengedtem. Erre egy öreg járókelő nyugdíjas f.sz elkezd üvölteni velem a járdáról, hogy nekem van elsőbbségem, menjek már... Azt hittem megütöm (de van rendszám a bérelt robogón )
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
wolfnet
tag
b**i
Privátban érdeklődj! :)
korpicschess
veterán
Egyik papámnak nincs jogsija, csak valamikor réges-régen volt motorra. Persze ő mindent tud a KRESZ-ről, beleszól mindig mindenbe (igaz ez bármivel így van, ha megkérdez valamiről, akkor is ő tudja jobban.... ), persze aki sosem vezetett... Ilyen alapszabályt, hogy annak van elsőbbsége akinek megadják, fontos észben tartani.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
kcsa
veterán
Anno Óbudán a Körte utcánál volt egy balesetem. Hosszú sztori, de a lényeg: másodikként indultam keresztbe ZÖLDnél, de előttem haladó egy akkora balfasz volt hogy nem voltunk képesek átmenni a zöldön (ketten b+), ezért szép lassan araszolgattam előre hátha még át tudok csusszanni, de a harmadik sávon jobbról megjelent egy szimpatikus arc és a sárgába beesett olyan 65-el. Autó elejét telibeverte, cirka 600ezer kár.
Na és itt volt olyan hogy megjelentek az öregasszonyok a közelből, fogalmam sincs hogy honnan, és messziről üvöltöttek a rendőrnek hogy látták hogy pirosban mentem át...
Itt mondjuk hangosan és obszcén szavak kíséretében küldtem el a vén k.vákat...
huszi.gyb
senior tag
Épp ez az... 20 évesen nem akarom, hogy a stop táblát tegyék a síromra, így inkább fékeztem.. Erre a tata nagyon durva stílusban kezdett el üvölteni velem az utcán, majd amikor visszapofáztam, még neki állt feljebb, hogy kussoljak, és haladjak tovább (megjegyezném, hogy senki nem jött mögöttem, lényegében csak én és a Toyotás voltunk a kereszteződés környékén, tehát senkit nem hátráltattam).
www.dongosofor.hu
wolfnet
tag
Ráadásul csak is a forgalomban résztvevőkre tartozik, hogy milyen döntést hoznak. Ha a tata épp zebrán lett volna lenne "joga" beleszólni. Nem fogja fel, hogy nem csak a tetemes pénz ami kockán forog, hanem az ember élet is.... ja de amúgy meg ha a zebrán ha elsőbbséget adok a papáknak integetnek hogy menjek tovább, erre-fele ez a divat újabban. Agyf***t kapok tőlük.
Privátban érdeklődj! :)
korpicschess
veterán
Óh, utálom a gyalogosokat. Lassítok, atom mód látszik, hogy meg akarok állni, ha ez nem elég, intek is, de még úgy se nagyon indulnak el. Viszont megállok én mindenképp, mert utána az már veszélyes lenne elindulni.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
huszi.gyb
senior tag
Hova tűntek a többiek? Eléggé csendes a totyik
Én a bringásokat jobban utálom... Piroson át, zebrára kiteker eléd, egyik pillanatban még sehol sincs... Főleg alsó rakparton a Tímár utcai kanyarnál... Már 2-3x csikorgó kerekekkel álltam meg, pedig figyelek. De jön vagy 40-nel, és nem érdekli semmi... Gyalogosoktól meg akkor kapok agyfaszt, amikor kocsik közt futkároznak át... Persze én meg mennék előre szabályosan...
www.dongosofor.hu
golyani
addikt
na majd mondok nektek fogyasztás értéket, tegnap tankoltam tele kecskét, köv héten lesz adatom. 26310-nél tankoltam, csak hogy emlékezzek rá .
Dealer95
őstag
Nekem kb 4.1-4.2l-t eszik a DNA.
Egy tank kb.180km
Cserébe jól megy
Bár errefelé sok a domb/hegy.
Mátrában fölfelé eszik rendesen
[ Szerkesztve ]
huszi.gyb
senior tag
Nekem is 1 tank 180km Igaz, hogy 1300-1500Ft/tankolás
www.dongosofor.hu
DigitXT
félisten
Ehhez még annyit (az új kuplungom apropóján), hogy csak próbálj meg
az én motorommal 2-3 ezren elindulni - vagy ilyen fordulaton közlekedni.
Hint: 4000 fölött nyit a kuplung, és kb. 3000-nél old le. (Alapjárat 1700.)
Lassan gurulós fordulat az ilyen 5-6000. 7000-től már kellemesen gyorsít
8000 meg most a max. nyélgázon. Ha benne hagytam volna a hézagolót,
akkor végsebességnél "leforogja" a 9000-et, sőt, de így is utálom kínozni,
jó lesz nekem ez a 8000 is. (Legalább picit csökkenti a fogyasztást is.)
Ahhoz meg végképp nem akarok hozzászólni, hogy milyen "gázállással"
érdemes indulni a fogyasztás minimalizálása érdekében. Nem vagyok
ugyanis hypermiler. De nagyon nem biztos, hogy az így "lefojtott" motor
eszi a legkevesebbet. (Lásd még: fojtószelep.) Igazából ha valaki nagyon
rá van erre kattanva, az tudja, hogy leginkább folyton megállni a necces,
mert a felgyorsulás emészti a legtöbb energiát. Teszem hozzá, hogy az
nagyjából mindegy (bevitt energia szempontjából), hogy milyen gyorsan
érted el az adott utazósebességet, mert a mozgási energiád adott lesz.
A dologba az rondít bele, hogy a belsőégésű motorok hatásfoka messze
nem ideális, ráadásul a különböző súrlódások legyőzése (a légellenállás
is ebbe a kategóriába tartozik) a legnagyobb probléma. De ezt már írtam.
Jah, a kifeküdt mutató: nyilván nem akkor fog kifeküdni, amikor már üres
a tank, főleg, ha nincs "tartalék" állás a benzincsapon. Eléggé ciki lenne,
ha akkor eszmélsz, hogy az utolsó decivel mész, amikor (végül) beesik a
mutató. Az még a városban is necc, hogy 1 decivel találj egy benzinkutat.
Én is ki szoktam centizni amúgy, mert itt nincs kockázata (sok itt a kút).
Azért a "túrán" hazafelé jövet már egy kicsit paráztam, hogy hol tankolok.
(Csákvárnál sznobságból nem tankoltam, mert majd a Shellnél, erre több
kút nem esett konkrétan útba egészen Herceghalomig... Ha minden igaz,
akkor maradt 4-5 deci üzemanyagom, szóval végeredményben nem para.)
Jah, és én direkt gyorsabban (!!!) szoktam menni, ha már kevés a benya,
hogy még azelőtt odaérjek a kúthoz, mielőtt kifogy. Muhaha...
Amikor a pirosnál állsz, alapjáraton pöfögsz, akkor éppen mennyi a fogyi?
Szigorúan véve a végtelenhez konvergál, mert akkor is fogyasztasz, mikor
állsz. Városon kívül meg sokkal ritkábban kell megállni: szintén számít.
De biztos "vakegér nőciknek" írnak autógyárak a katalógus adatokat, hogy
országúton ennyi, városban meg annyi, vegyesben meg... (Aztán azt sem
könnyű hozni, mert speciális körülmények közt mérik... Marketing...)
[ Szerkesztve ]
huszi.gyb
senior tag
(Aztán azt sem könnyű hozni, mert speciális körülmények közt mérik... Marketing...)
Melyik ma mo-n az a kocsi/motor/robogó, amelyiknek tudod hozni a gyári fogy. értékét?
www.dongosofor.hu
huszi.gyb
senior tag
A motor így a 110kg-os sulyommal 3/L fogyasztás mellett 80-90 Km/h utazó sebességre képes.
Érdekes...
Gondolom 3L/100km akart lenni, bár lehet, hogy itt a trükk... 3km/L
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
wolfnet
tag
Kérlek hogy ne kezelj butának. Van autóm is, régóta közlekedek, több járművel, tudom mi miért és hogyan fogyaszt. Nekem 4 ütemű motorjaim vannak voltak és lesznek. Ezek alul nyomatékosak nem felül. Hondán körül-belül 1000rpm az alapjárat, 1500-1800-nál zárhat a kuplung. 40km/h-s fordulatnál "vált le" a cvt és így ha városban kell utazózni 40-50körül, akkor 3ezer körül forog a motor. Külföldi oldal szerint is 2.5l a fogyasztás, ami engem igazol. Én is utálok tötyögni, 60-70el járok általában. Azért meséltem el neked, mert kíváncsi voltam mennyit tudok spórolni vele. Tisztában vagyok, hogy ha kifekszik egy mutató, az azt jelenti, hogy még van benne 10-20km-re való anyag. Hozzáteszem a moto-zetaban ha kifekszik, akkor elfogyott. SR50-eseken még sárga lámpa is van.
Egy szó mint száz igazad van, nem kötözködtem egy percig sem, csak minden tankolásnál felírom a kilométer állást és tudom mikor mennyit teszek meg, mennyi anyaggal.
Privátban érdeklődj! :)
Bogyó bá'
nagyúr
Vélemény ? Vadiúj, méret jó, napszemcsi, BT kihangosító / intercom... Meg merjem próbálni fizunapkor a mostani nyitott helyett?
(#38024) wolfnet: volt 15 éve egy 120-as Skodám, annál elkezdett picit villogni a sárga üzemanyagjelző, majd folyamatosra váltott. Ez azt jelentette, hogy "megszívtad", 1 km-t már nem mentél el vele.
Az előző - ugyanolyan - Skodrinál ekkor még 70-80km-re elegendő benya volt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
wolfnet
tag
UP!
Privátban érdeklődj! :)
wolfnet
tag
Ma nem jött elő a fulladásos hiba. Kellemesebb az időjárás, megint megtettem a szokásos karikámat, telefonálni is meg kellett állnom az út szélén, addig járt a motor üzem melegen ~5 perc semmi gond!
Privátban érdeklődj! :)
DigitXT
félisten
Kérlek hogy ne kezelj butának.
Eszemben sincs, csak olyan stílusban kezdtél írni,
ami kezdte kiverni a biztosítékot... Persze ez csak
egy dolog: máskor meg én viccelődök másokon.
Főleg a vakegér nőcin gondolkodtam, kire érthetted.
Ezek alul nyomatékosak nem felül.
Azért ezt így kijelenteni egy kicsit merész. Nekem
is 4T a motorom (180 ccm), a nyomatékmaximuma
6500-nál van, teljesítmény maximum meg 8000+.
Nem véletlen tartja (gyárilag!) a CVT 6500-on...
2.5l a fogyasztás, ami engem igazol
Vitatkoztam én bármikor, hogy jársz vele annyiból?
Én is utálok tötyögni, 60-70el járok általában.
És akkor jön, hogy kell neki 3,6L is százon? Értem.
minden tankolásnál felírom a kilométer állást és tudom
mikor mennyit teszek meg, mennyi anyaggal
A normális ember így csinálja, mert a megnövekedett
fogyasztás előre jelezhet egyéb problémákat. Vagy
csak motorbuzi, és kíváncsi. Én is írom mind a motor,
mind az autó esetén. Amúgy honnan tudnám? Hasra?
Szerk: a fenti ábrához annyit, hogy a SpeedoHealerem
bekavar a fogyasztás mérésnek, ellenben gyárilag meg
több távot mért a motor, tehát ott meg ellenkező előjelű
volt ez a bekavarás... (+4%/-10%) Lehetne normalizálni
az ábrát ezen infók ismeretében, de ezt rátok bízom.
(Azért a varió hatása rögtön látszik, picit odacsapott.)
[ Szerkesztve ]
(#38029) molnarpeter válasza qpakcovboy (#38001) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Forrasztani tudsz? Veterán fórum - bovdenjavítás
bogyo112: Én a SHARP teszt alapján választanék sisakot, csak azzal meg ott a gond, hogy a legolcsóbb amit találtam is 45k A Nitro Aikido volt egyébként, ha jól emlékszem, ez volt ár szerint az első, ami minden szempontból kiválóan véd.
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
Áhh, a pénz a legkevesebb...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
canniball
nagyúr
"...minden tankolásnál felírom a kilométer állást..."
Én lusta vagyok számolgatni úgyhogy ezt használom, remek app.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
canniball
nagyúr
Köszönöm hogy előhoztad a Sharpot, én nem akartam ismét nyomulni vele...
Amúgy van ott olcsóbb ötcsillagos sisak is, igaz nincs venne mindenféle flinc-flanc de itthon cca. 25k-ért kapható. Vagy a Caberg V2 407, ami 5k-val többe fáj de állítólag jóval kényelmesebb.
A Nitro Aikido itthon szemtelenül drága és beépített napszemüveg híján szerintem nem is alternatíva.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
molnarpeter
nagyúr
Azokat is nézegettem, de ott az oldalirányú védelem leheletnyit gyengébb, bár még így is elég jók.
wolfnet
tag
Blackberryre nincsenek appok
Privátban érdeklődj! :)
huszi.gyb
senior tag
Nokiára se sok, de azért akad
www.dongosofor.hu
Bogyó bá'
nagyúr
Az MT Revenge-ben sincs napszemcsi, tehát az sem OK. A BT az nem létszükséglet valóban.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
canniball
nagyúr
Tényleg csak lehelletnyi az a "gyengeség", annyi még szvsz belefér.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
canniball
nagyúr
Akkor le kell cserélni a BB-t.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
canniball
nagyúr
Sőt, tud az a BT kényelmetlen is lenni: nemrég mentünk egy kis kört az egyik ismerőssel akinek BT-s sisakja van, amikor megálltunk elfelejtette leválasztani a telefonról, így amikor bejövő hívás érkezett a bukósisakkal a fülén telefonált; nem kicsit volt vicces, majd megszakadtunk a röhögéstől.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Bogyó bá'
nagyúr
Sisakban nagyon otthon vagy, ha egyszer lesz fölös időd,akkor kereshetnél nekem itthon is kapható, 4 csillagos, napszemcsis, de max 20-22 eFt-os bilit... (Savage találkozón eszméletlen, hogy mikben voltak az emberek: a legtöbb sisak filléres, kínai, nyitott bukó volt, természetesen matt fekete színben...)
Előre is Thanx!
Nem rozsdás, ilyenre van fényezve! Nem vicc!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
molnarpeter
nagyúr
Orvosolható Pinlockkal - párásodás ellen van, de kapható sötétített is.
canniball
nagyúr
"Sisakban nagyon otthon vagy..."
Dehogy vagyok, csak annyit tudok hogy az említett oldalon kilistáztatom a csillagok alapján a sapkákat, ár szerint rendezem őket majd guglizok.
"Nem rozsdás, ilyenre van fényezve!"
Attól még brutál jól néz ki! Ha vastag lenne a bankszámlám és kéne egy reggel a közeli kávézóba egy feketéért elgurulós gép tuti ilyesmit választanék a célra.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
canniball
nagyúr
A fix sötéttel az a baj, hogy este szenvedős. A fix áttetsző meg napsütésben. Király dolog a beépített napszemüveg: ha kell leereszted ha nem kell felhajtod, majdnem olyan remek találmány mint a sör.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Bogyó bá'
nagyúr
Hamar kiutálnának a kávézóból, azt hiszem!
Minden gázelvételre egy húszcentis lángnyelv a (teljesen nyitott) kipufogóból, brutális dörrenés keretében. Egyébként talán ez volt a "legkeményebb " gép, az ülés az egy gőz fölött meghajlított bükk rétegelt lemez, bőrözve, de szivacs nélkül. A gazdája 400km-t nyomott le egy seggel rajta (Miskolc - Orfű). Mivel semmi csomagtartó féleség nincs rajta, így a sátor + hálózsák kombó a kormányra (!!!) volt kötözve a lámpa fölé + egy hátizsák a srácon.
(#38041) molnarpeter: nagyon olcsó, de még nagyjából elfogadható sisakot keresnék, napszemcsivel. Nincs többre pénz, és amúgyis "lassú jármű" vagyok. Hazafelé nappal szemben jöttem, és néhol az út szélét sem láttam... Sajnos ráadásul szemevüges vagyok, hogy ne legyen olyan egyszerű az élet. Bár többen használnak gond nélkül beépített napszemcsit szemüveg mellett..
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
canniball
nagyúr
"Minden gázelvételre..."
Nem ilyen brutálisra állított gépre gondoltam, csak a formára.
"...az ülés az egy gőz fölött meghajlított bükk rétegelt lemez, bőrözve, de szivacs nélkül. A gazdája 400km-t nyomott le egy seggel rajta..."
Na ez a kemény nem a beton!
"...többen használnak gond nélkül beépített napszemcsit szemüveg mellett.."
Ez sisak és fejforma függő, sajna csak próbával derül ki elférnek-e egymás mellett. Itt vannak a 4-5 csillagos sisakok ár szerint rendezve, ha gondolod guglizz rájuk hogy itthon kaphatók-e, de hirtelen végigfutva rajtuk elég egzotikusnak tűnnek, nem tudom találsz-e megfelelőt...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
kcsa
veterán
beépített szemüveg nem fejforma függő A sisak inkább... Mostanában egyre több sisakban van napszemüveg, felnyithatósokból kb. az összesben. (én ezeket választom egy ideje, mert szemüveg miatt kényelmesebb.)
Brogyi
senior tag
Az LZ6-os ára nem is olyan vészes. Az én HJC-m drágább volt.
Bogyó bá'
nagyúr
Nagyon kevés gyártó szerepel a SHARP oldalán, a többi sisak sz*r, vagy csak nem vizsgáltatták be? Motowell pld...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
DigitXT
félisten
Motowell...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új iPhone 15 Pro Max 512GB Független, Natur Titán
- Aspire VX5 591G 15.6" FHD IPS i5-7300HQ GTX 1050 16GB 500GB NVMe +1TB HDD magyar vbill gar
- Samsung Galaxy S21 FE 5G DS (6GB+128GB) Graphite
- VivoBook M515DAP 15.6" FHD Ryzen 3250U 12GB 256GB NVMe magyar vbill., gar
- Synology BeeStation 4TB NAS (Hálózati Tároló)