Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3001) F1DO válasza Topiccsendőr (#2998) üzenetére


F1DO
senior tag

Csak azért írtam a 100ccm-et, mert úgygondoltam abba még nem nagyon kötnek bele hogy nincs rajta rendszám.. (A 125ccm-esekbe már bizony előfordul!)

Gondolom jelenleg ez az egész rendszámmizéria attól függ a leginkább, hogy a robogó gyári adatainál hány ccm szerepel. (Ebből következtetve egy gyári 50ccm-es robcsi feltuningolása mondjuk 70ccm-re a leg legálisabb módja a ''hogyan vezessünk rendszám nélkül 50ccm-nél nagyobb kétkerekűt'' témának)

(#3002) Topiccsendőr válasza F1DO (#3001) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Na igen, de azok meg nem nagyon bírják a strapát. Nem az a főtengely, nem olyan dugó, henger. Amit kapsz hozzá, az meg pörög 16 000-et, hát azt munkábajáráshoz nem igen ajánlatos. Egyrészt lezabálja a gatyádat, másrészt meg néhány ezer kilómétert bír. HA már rendesen akarsz törvényt szegni, akkor egy teljes Top Jog 90-es blokkot rakj egy sima 50-es Jogba. Nagyjából pénzben ott vagy, mintha szanaszét tuningolnád, de legalább gyári.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3003) golyani válasza F1DO (#3000) üzenetére


golyani
addikt

alátámasztom. gyári fojtatlan állapotba tud nekem 83-at(igaz én 58kg vagyok de nehezebb haverok alatt is hasonlóan megy) kb2,5-et eszik, elől-hátul tárcsa, vízhűtés(50-esnél).
100-as az kb 90-95-öt tud végre de az levegős és hátul dob fék van rajta.

kígyó: akkor rosszul emlékeztem azér írtam 1500körüli árat mert én csak1890-et láttam rajta :B

(#3004) golyani válasza Topiccsendőr (#3002) üzenetére


golyani
addikt

hát azért szerintem egy gári főtengő ha egy aeroxot(5-6Le körül) veszek alapul az + 3Le-t még elbír.
mert ha rak bele az ember egy tartósabb vashengert(8-9Le körül), ahhoz egy kipuffot egy karbit, kicseréli a csapágyakat, és ha még van pénze vesz hozzá egy variot, ha nincs akkor belöveti hozá a gyárit + a kuplungot is belöveti. ez olyan 115-120(varioval) ha nem vesz variot az olyan 95-100 ezer. csak hát ehhez még jön a munkadíj ha nme ért hozzá az ember.

de ha főtengőt is szertne cserélni az ember az + 20-25.

[Szerkesztve]

(#3005) Kígyó válasza golyani (#3003) üzenetére


Kígyó
senior tag

Én asszem '98 óta veszem, szépen emelgetik az árat minden évben,de a színvonal nem igazán nő. :( Sőt, egyre több hibát tartalmaz. :((
Jövőre szvsz már legalább 2990 lesz, de inkább 3190-re tippelek.

(#3006) Topiccsendőr válasza Kígyó (#3005) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem akarod eladni véletlenül a 98-99-es katalógusodat?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3007) Kígyó válasza Topiccsendőr (#3006) üzenetére


Kígyó
senior tag

:(
Szeretem néha visszanézni. :)

(#3008) golyani válasza Kígyó (#3005) üzenetére


golyani
addikt

ideiből avgy tavalyiból le tudnád írni h mit írnak az aeroxról? főleg ha benne an külön az 50e-s akkor egy teljesítményre lennék kíváncsi.

(#3009) Kígyó válasza golyani (#3008) üzenetére


Kígyó
senior tag

Az a helyzet melóhelyen vagyok, és csak a '01,'02,'03-as kat-ok vannak itt. 2 óra körül leszek otthon, akkor le tudom.

(#3010) T. Almeida válasza F1DO (#3000) üzenetére


T. Almeida
senior tag

Hja, hogy az új moci is befigyelhet...
Azért kérdeztem a max. árat :)

(#3011) golyani válasza Kígyó (#3009) üzenetére


golyani
addikt

a '03-asban meg tudod nézni h külön van-e az 50-es? és h hány lovat írnak róla? mert a '02-es táblázatában 3,7lovat írnak de sztem attól több van benne.

[Szerkesztve]

(#3012) Kígyó válasza golyani (#3011) üzenetére


Kígyó
senior tag

Elöl a 100-as adatai vannak, hátul pedig az 50-esé. 3,7 Le-t ír itt is az 50-esre.

(#3013) F1DO válasza T. Almeida (#3010) üzenetére


F1DO
senior tag

Nem-nem, azt csak úgy amolyan überelésnek írtam, mint jó robogót.
Az ár fix, max 70e -ig tudunk elmenni..

(#3014) golyani válasza Kígyó (#3012) üzenetére


golyani
addikt

csakmert itt egy diagram az utolsó oldalon:
[link]
és egy kipu 15-40% kraftot ad. szóvalé ha ez adna 40%+ lovat akkor 4,28Le lenne benne gyárilag. de ha olyan 20%-ot ad az 1Le és kkor gyárilag 5ló. szal :F

[Szerkesztve]

(#3015) Kígyó válasza golyani (#3014) üzenetére


Kígyó
senior tag

Lehet a gyári folytással 3,7, ez meg folytás nélkül érti.

(#3016) golyani válasza Kígyó (#3015) üzenetére


golyani
addikt

valószínűleg.
csakmert a prodpektusában 2kW van írva ami 2,7Le :D
de szerintem fojtatlanul jó lesz az 5 Le-nek is.

[Szerkesztve]

(#3017) etnies válasza Kígyó (#2995) üzenetére


etnies
senior tag

Elrobogtam a Hajógyári-Szigetre érte. Volt még, az utolsók között. Ha már ott voltam, elhoztam a meg nem kapott Motorrevümet is, szó nélkül odaadtak, meg se néztek, hogy előfizető vagyok.
A számlázásnál is nagyon aranyosak voltak a hölgyek.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#3018) etnies válasza golyani (#3016) üzenetére


etnies
senior tag

Az NRG Power megkapta a legerősebb ötvenes blokkot, az 7 ló folytatlanul.
Órám szerint 88 a max, valós 75-80. Budapesti fogyasztás 2,5-3,5 l, soktényezős dolog.


[link]

"önmagam hite vagyok magamban"

(#3019) golyani válasza etnies (#3017) üzenetére


golyani
addikt

leírnád nekem mit írnak az 50-es aeroxról ha az külön van a 100-tól.

te 7 lóval mész 80-at én meg 5-el. lehet h te jobban gyorsulsz..

(#3020) T. Almeida válasza F1DO (#3013) üzenetére


T. Almeida
senior tag

Ha annyi lém lenne, én Suzuki Burgman-t vennék, nagyon teccik.
70-ért én most ezt venném (mint mondottam vala, soha többé kiskerekű mocit):
[link] :) Bár lehet, hogy neked ez a forma nem jön be.

(#3021) etnies válasza golyani (#3019) üzenetére


etnies
senior tag

A gyorsulást sajnos nem tudom megmondani, le szoktam gyorsulni az ötveneseket, de az is annyi dologtól függ. Lehet, hogy fürgébb, de kevesebb a vége, más a beállítás. Nekem úgy van megcsinálva, hogy 15-ig lassan gyorsul, utána meg lök egyet. Ez a sorok közötti araszolgatásra van kitalálva.

Inkább az emelkedőkön verek meg mindenkit, ugye a vízhűtés.....

"önmagam hite vagyok magamban"

(#3022) etnies válasza T. Almeida (#3020) üzenetére


etnies
senior tag

4-500.000-am lesz, ha bejön a bizniszem. Ha nem, akkor marad az ötvenes, pénteken viszem ötezres szervízre. Elég jó ahhoz képest, hogy márciusban vettem.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#3023) F1DO válasza T. Almeida (#3020) üzenetére


F1DO
senior tag

Nahát Te vagy a második aki Scarabeo-t ajánl.. :)

A nagykerékkel nincs baj, a formája fölött meg szemet lehet húnyni, csak megbízható és erős legyen, a használati tényező a lényeg nem a külső.. (bizonyos határok között azért)

Elmegyek azt megnézek egy ilyen 50-es Scarabeot mostmár..

(#3024) F1DO


F1DO
senior tag

Na gondoltam egyet hátha érdekel valakit:

biciklit robogóra:
[link]

(#3025) F1DO


F1DO
senior tag

Kapom a levlistát, mindenkinek - motorosnak - robogósnak egyaránt ott (lesz) a helye!!!

[link]

(#3026) Newl válasza F1DO (#3023) üzenetére


Newl
tag

Bocsi hogy csak úgy beszólok, de ha már érdeklődsz akkor nézz utány a Yamaha Majesty-nek.

Nekem ilyen mocim van és nagyon elégedett vagyok vele.

[link]
van azért enél olcsóbb is belőle csak ezt a képet találtam hirtelen

üdv.:

NEWL

Mondom, Meseországban élünk.

(#3027) lacka1111


lacka1111
tag

Sziasztok!
Vettem a Yamaha Aerox-omra(02-es) 1 Giannelli Reverse pufót! Eddig olyan 80-at ment gyári pufóval, ezzel meg 105 a vége! Hihetetlen volt számomra először :))
mára már megszoktam, van a pufóval kb. 2000Km, és semmi baja sincs a motornak(hála az égnek :DD )
ugyanezt a pufót ráraktuk 1 másik Aeroxra(03-as) és neki nem dobott ennyiT(75 helyett 80, és a gyorsulás is maradt)
érdekes a dolog nemde:)


[Szerkesztve]

Lacka

(#3028) golyani válasza lacka1111 (#3027) üzenetére


golyani
addikt

ez kb olyan mint a riga abból se volt 2 egyforma.
itt két egy forma motoron is másképp teljesít ugyanaza pufó.

dea 2006-os motorkatalógusból bemásolná h mit írnak az 50-es aeroxról vagy 2005-ösből? de cask akkor ha külön említik a 100-astól.
jameg gondolom gyári óra szerint 105? akkor abból vondd le a 8-10%-át.

[Szerkesztve]

(#3029) ett


ett
aktív tag

Sziasztok!

Korábban már írtam ide, hogy akarok rollert, most pedig adódott egy lehetőség. Van egy 2 éves Suzuki Katana, 40km van benne! Párom barátnőjének nagyapja vette, de szinte semmit nem ment vele.240000-ért adná ide nekem a gépest. Persze előbb megnézem. Mi a véleményetek a Katana robogókról? Én ahogy olvastam külföldi review oldalakon a véleményeket, eléggé meg voltak elégedve vele. Annyit róttak fel neki hátrányként, hogy 80-nál többet nem nagyon megy, gondolom a saját órája szerint. Akkor kb. 75-öt lehet a vége. Mivel ebben még csak ennyi kilometro van, igencsak valószínű, hogy a fojtás benne van. Ha megvan az 1500km bejáratás, ki fogják tudni nekem venni a fojtást ügyes emberkék?

Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.

(#3030) F1DO válasza ett (#3029) üzenetére


F1DO
senior tag

Szerintem nem rossz teljesítmény egy gyári 50-es robogótól hogy 75-öt megy...
Plusz a folytás már ebből kivan véve, hiszen folytottan 2LE és 45 Km/h körül lenne a vége.

Tuningkipuff: Jobb helyeken hozzáállítják a gyújtáselektronikát is. (2 ütemű technikánál sokkal jobban számít a kipuff milyensége mint a 4 üteműnél a kétszer annyi gázlengés miatt)
Szerintem akinél olyan sokat dobott ugyanazon kipuff, ott nem csak az történt hogy rádobták a cuccot azt kész... ugye?

(#3031) ett válasza F1DO (#3030) üzenetére


ett
aktív tag

Ebből még nincs kivéve a folytás, mivel vadi új szinte. Csak olvastam, hogy akik kivették belőle, azoknak 80-at megy óra szerint. Akkor szerinted megér ennyit egy ilyen gép?

Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.

(#3032) F1DO válasza ett (#3031) üzenetére


F1DO
senior tag

Ha majdnem vadiúj akkor igen!

A Suzuki kis Katanája injektoros működésű, fasza kis gép!

(#3033) F1DO


F1DO
senior tag

Na robogótémában kicsit növekedett a büdzsé, 100e Ft körülig ellehet menni árban!
A feltételek ismertetve:
- jó tárcsafék
- 70 Km/h utazó sebesség
- kisebb test méret (szigorúan autók közti navigálást becélozva)
- alkatrész ellátottság - tuningolhatóság (Minarelli blokk ajánlott )
- tartósság, ne hulljon szét 500 Km-enként
- Ne akadjon el nekem a villamossínek közt, tehát valamivel szélesebb kerekű legyen (mondjuk a Honda Tact-okénál)

Így mit ajánlotok?

Ami biztosnak látszik:
- Yamaha Jog széria
- Aprilia SR széria (Bár ezek combosabbak 10e Ft-vel kb épphogy beleférne árban)
- Aprilia Scarabeo (jó-jó, külön jó hogy nagykerekű, de valahogy a sportosabb forma tetszene, meg amiket láttam haladni utcán harmatgyenge lassúak voltak...)
- Ajánlották még a CPI hussar-t is, mivel javarészt Yamaha alkatrészekből áll és ismeretlenebb neve miatt fiatalabbat kapnék ugyannyi pénzért mint a többinél. (külön komoly tuningoldala is van a neten)

Egyéb ötlet miket nézzek?

(#3034) Topiccsendőr válasza golyani (#3028) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

ez így nem állja meg a helyét.
ekkora különbségek nincsenek két ugyanolyan blokk között. Szerintem egész egyszerűen többet tudott forogni, de a kuplungon maradt valami fojtás, ezért a kis sebességnövekedés, de ezek a 100 km/h fölötti végsebességek 49ccm-mel legendák.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3035) ToRR3nt3


ToRR3nt3
senior tag

Basszus tegnap taknyoltam egyet... Robogtam úgy 40 körül erre átszalad az úton egy gyerek, barlól egy kamion előtt, meg előttem. A kamion is lasított én viszont satufék--->a motor ki alólam. Szerencsére komolyabb baj nem történt, bal csuklóm, könyököm fáj, meg egy 5 cm átmérőjű prezúr az alkaromon. A buksim, a motor prexije, visszapillantója, meg az első idom karcos lett+elrepedt az indexbúra. Elkértem a kölyök számát, hogy be tudjam vonni a költségekbe, de még jól fejen kellett volna csapni plusszba a bukóval. Az anyját a hülye barmának! :((

...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...

(#3036) ett válasza F1DO (#3032) üzenetére


ett
aktív tag

Na, megnéztem a mocit. Hát van egy kis gáz. Nagyon szuper állapotban van, tényleg egy karc sincs rajta, csak éppen nem katana, hanem valami nagyon arra hasonlíto kínai cucc. ying yong vagy mi a franc van a blokkra írva. Nem mertem bevállalni így, inkább veszek mást. Vagyis a segítségeteket kérem. Amik johetnek: malaguti f12, vagy f15, yamaha aerox (bár erre nincs keretem, 200 korul láttam legolcsobban), aprilia sr (ez nem tudom mennyire jo), aprilia area 51(errol meg azt írták, hogy ritka kis hazánkban a jo állapotú), peugeot speedfight 2. Zsetonbol 160-180000-em van rá kb. Remélem ebbol ki lehet hozni valami értelmeset. F12-ot láttam 160 korul. Peugeot-ot nem nagyon találtam jo árban, aeroxot sem.

[Szerkesztve]

Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.

(#3037) F1DO válasza ett (#3036) üzenetére


F1DO
senior tag

Nehéz ügy, én is épp ebben a cipőben járok, csak kisebb kerettel..

Mindenki mást ajánl, mindenkinek más a jobb.
50-es (rendszám nélküli) robogókat néztem én is.
Ajánlották a SR-eket, állítólag baromira mennek, de olasz gyártmányok, ezért időnként fogják magukat és elromlanak.. (Nem vicc, felhívtam vagy 7 SR-t hírdető faszit és ebből kb 5-re mondták hogy ja, van egy kis apróság vele.. pl. tömegesen meghibásodik rajtuk az önindító, ez úgy tűnik gyári hiba. / 1997-2001-eseket néztem /
Ajánlják a Yamaha Jog-okat, ezekkel gyakorlatilag semmi gond nincs, rengeteg cucc van hozzájuk, csak valahogy nekem az alakjuk annyira nem jön be, és már-már túlságosan kicsik (de sok bajom van mi?) de azért még lehet hogy egy ilyet választok.
Aeroxra sincs sok panasz, nekem drágák és amennyivel többe kerülnek annyial különösebben nem mennek jobban - állítólag.
Malaguti-kat nem néztem, én átlagosnak mondanám őket mindenhogy. /ugyanígy a Honda Dio-kat./
Suzukiból meg jobbára csak az injektoros Katanák említésre méltóak szerintem.
Peugeot állítólag felejtős megintcsak meghibásodás és kevesebb alkatrész miatt..


(#3038) golyani válasza F1DO (#3030) üzenetére


golyani
addikt

csak azt az elektronkát tudják hozzá állítani ami állítható! és gyári CDI nem sűrűn állítható.

(#3039) golyani válasza Topiccsendőr (#3034) üzenetére


golyani
addikt

kuplungra nme szoknak fojtást rakni...
szte, is legendák eze ka 100-ak. max saját óra szerint...
én ezeket sose hiszem el. egy gyári 50-es megy 80-85 körül jobb esetben. ha kap egy Leo ZX-et vagy hasonlót akkor lesz belőle max95 ha minden beállítás 100%jó görgőzés kuplung karbi minden. meg egy 50-esre való kipu max 1k rpm-el tolja ki a hasznos fordulatot az meg szerintem nme ad annyival több pörgést habár kituggya.

(#3040) golyani válasza F1DO (#3037) üzenetére


golyani
addikt

Aeroxról csak jót tok mondani az biztos hogy ha találs zegyet kevés kilométerrel(7k km) és olyan 200 körül van az tuti vétel. blokkhoz meg magához az egészhez mindent lehet kapni.

(#3041) Topiccsendőr válasza F1DO (#3037) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Most nemazé, de a japók ugyanazt a blokkot rakják a Yamahába, mint az SR-ekbe az olaszok. Azokkal semmi baj nincs. Inkább az a baj, hogy azok az olaszok konténerből összelapátolt robogók lehetnek, amit kb 20 000 -50 000 forintos befektetéssel eladnak 100 000- 200 000 forintért. Szóval a meghibásodás ugyanolyan jellemző a Yamahára is- ha van ilyen

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3042) Topiccsendőr válasza golyani (#3039) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

dehogynem, a variót értettem ezen. az a akis alátét, ami neked is benn volt

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3043) golyani válasza Topiccsendőr (#3042) üzenetére


golyani
addikt

értem. de inkább bocsánatot kérek nem elnézést. mellőzöm az elnézést amióta a gépészek elmondták...

ezekbe na blokkokban inkább a vízpumpa szokta néha meggondolni magát. de az si ritka. ha rendesen használják jó olajjal rendesen beállítva akkor semmi baja nem lesz.

jameg az noormális h kormos a dugóm? múltkor mikor néztem agyertya képet bedugtam a WD40 piros csövét és megkapartam a dugó tetejét és ilyen barnás feketás vmi jött le gondolom korom az helyén van? mega gyertya alján a perem amin a testelektróda van is fekete kormos de a kerámia rész szép barna.

(#3044) Topiccsendőr válasza golyani (#3043) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

persze, jó az, kormos mindegyik.
Ha a gyertyád elektródája barna akkor az is oké. A többi lehet kormos.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#3045) golyani válasza Topiccsendőr (#3044) üzenetére


golyani
addikt

étem. köcce.

(#3046) Tibisz válasza ett (#3036) üzenetére


Tibisz
aktív tag

Ha van 200e kereted rá, akkor én a helyedben vennék egy Kymco Agility-t. Nekem előtte F10-esem volt, ami nagyon tépett, de műszaki színvonalban sehol sem volt az Agility-hez képest! Ennyi pénzért már kapsz egy 1-1,5 éves Kymco-t ami négy ütemű, és még van rá 7-8 hónap gari is. A négy ütem miatt kultúráltabb a motor járása szinte semmi szaga sincs, továbbá saját méréseim szerint városban 2,1 literrel lehet közlekedni vele. Ami rosszabb az a gyorsulása, de ezt a későbbiekben orvosolni tudod, egy 70-es hengerrel, s onnantól kezdve van egy szinte új robogód! ;)

(#3047) ett válasza Tibisz (#3046) üzenetére


ett
aktív tag

Nekem valahogy nem tetszenek külsőre a kymcok. Nem tudom miért, de nem jön be. Miben maradt alul az f10-es, hogy annyira gyenge volt műszakilag? Primitív, vagy túl egyszerű? Vagy másra gondoltál?

Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.

(#3048) ett válasza F1DO (#3037) üzenetére


ett
aktív tag

Én mindegyik mocinál tudok meghibásodásról. Szerintem az olasz mocik egyáltalán nem rosszak, főleg ha minarelli blokk van bennük. Ha nem konténeres vackok, akkor biztos nincs töb gond velük, mint mással. Nem olyan egyszerű rollert találnom, mint gondoltam. Amíg nem volt zseton rá, találtam kettőt, hármat, most meg amit találtam, mind messze van tőlem.

Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.

(#3049) etnies válasza ett (#3048) üzenetére


etnies
senior tag

Itt van egy örök igazság!

Ne vegyetek Olaszból behozott motorokat, mert azokat 50-ért kint megveszik, idehozzák, szétszedik az órát, visszatekerik, kivűlről kicsit helyrerakják, aztán 150-200-ért eladják, motoronként 20-30e befektetéssel.
Képzelhetitek mennyire lehasználtak azok a mocik, amikent kint ennyiért eladnak.
Ha mégis kereskedőnél veszel motort, nézd meg a tárcsát, az mindent elárul. Nekem ötezer van benne és csak pár karcolás van rajta...
Nekem itthon vásárolt robim van, most voltam ötezres szervízen, pedig márciusban vettem a motort. El ne higyjétek, hogy egy 2000-es motorban 7100 km van meg hasonlók. 27100 talán. Egy átlagos robogó egy évben 3000-7000 km-et fut.

Ha mégis olaszból behozott motort vesztek, nézzétek meg évszámokat a drágább alkatrészekben. Szóval ne az ski tartó fedélen keresgéljetek, hanem a felnikben (mind a kettőben), első idomban (!!), ülés, blokk.
Ha egy évnél nagyobb az eltérés, akkor gyanakodjatok, hogy összerakták vagy balesetes robi, meg ne vegyétek. Az előfordulhat, hogy a műanyagok 2005/07 a fémek pedig 2006/02, az nem gáz.

Miután az évszámot beazonosítottál (a legöregebbet vegyed alapul) számold ki, mennyit mehetettt (évenként durván 5000). Ha az órában más van, át akarnak verni, ne higyj el semmit.
Tudtommal azért nem hoznak be ideg nagyon digitális motorokat, mert nem tudnak mit kezdeni az órájával, elvileg azt nem lehet mahinálni, csak cserélni. Nézd meg a kínálatot, amelyik modellból van digit, abból nagyon kevés van az országban (Aprilia Area, Yamaha Aerox digit, Malaguti F-12 digit, Malaguti F-15 digit).
Ha megnézed a hasznát motoros hirdetéseket, szinte csak analóg órás verziól kaphatóak, vajon miért?

A japán konténeres robcsik azért jobbak, mert nem ölik szét őket annyira, mint az olaszok és kisebb a teljesítményük, nem forogják szét magukat!

"önmagam hite vagyok magamban"

(#3050) etnies válasza ett (#3047) üzenetére


etnies
senior tag

Jó a Kymco, jobb mint egy öt-tíz éves Olaszból behozott akármilyen robi.
Újat kapsz majdnem azért a pénzért!

Ha van lehetőséged, csak magyországi, vezett szervízkönyves robit vegyél.

"önmagam hite vagyok magamban"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.