Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50001) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Sziasztok! Szépen lehűlt az idő, tegnap is 5 fok volt hajnalban...mondjuk jól fel voltam öltözve, nem fáztam. Csak azért durva...

Sic Parvis Magna

(#50002) huszi.gyb válasza 30z.Samu (#50001) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Tegnapelőtt én is 8-ra mentem, az a nagy szél nem volt épp kellemes. Most 10kor indulok itthonról, azért így elviselhető. :DDD

www.dongosofor.hu

(#50003) Vangelis válasza huszi.gyb (#50002) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nekem oda vissza is lefagyott a tököm.

De már ment 70 et is.... a gép. Javul.-

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#50004) DigitXT válasza Vangelis (#50003) üzenetére


DigitXT
félisten

Akkor nem biztos, hogy a görgő volt... Be kell koptatni a szíjat.:DDD

(#50005) Norbika88 válasza 30z.Samu (#50001) üzenetére


Norbika88
senior tag

Szerintem teljesen motorozható az idő még.
Esőnadrágom jól felfogja a menetszelet, igaz már egy bőr kesztyűt felveszek reggel/este.
Buko sisak, plexi párásodás ellen szoktatok valamit használni vagy jól be vállt módszer résnyire nyitva hagyni.
Hajnalba azért az kis rés se éppen kellemes :D

(#50006) DigitXT válasza Norbika88 (#50005) üzenetére


DigitXT
félisten

Pinlock. Hidegben a rés kifejezetten kellemetlen. (Sokáig jártam úgy, tudom.)

(#50007) Skizz válasza Norbika88 (#50005) üzenetére


Skizz
addikt

Nálam kb. 40-es tempótól már elég a beáramló levegő lecsukott plexinél is, 70-nel gurulva pedig akármekkorákat fújtatok, egy pillanatra sem párásodik. Ha lassabban megyek, akkor résnyire nyitva hagyom. De annyira nem gáz az sem, a tavalyi telet pl. nyitott bukóval csináltam végig, megedződtem. :))

(#50008) Norbika88 válasza DigitXT (#50006) üzenetére


Norbika88
senior tag

Köszi utána olvasok majd, csak most gurul a crogen a munkába.

Múlthéten kivették a fojtást is végre.Tegnap munkába menet síkon 93km/h mutatott a digitális km óra, de gondolom ez jó ha van 80nak, analóghoz képest gondolom eléggé csalnak.(100Kg vagyok meg a motor is)

[ Szerkesztve ]

(#50009) DigitXT válasza Norbika88 (#50008) üzenetére


DigitXT
félisten

Kicsit soknak tűnik. De amúgy a digit óra pontosabb. (Ugyanazt a jelet* kapja,
mint az analóg, csak az analógot nem tudod 1 km/h pontossággal leolvasni.:N)

A pinlock amúgy egy nagyon jó találmány! (Ha kompatibilis a sisakod, én csak
ajánlani tudom. Van ára mondjuk, az N103-ba valami 10K, de abszolút megéri.)

*: feltéve, hogy egy robogón van digitális, és analóg óra is. Habár ha valóban az
analóg órára gondolsz (nem csak "mutatósra"), akkor annál egy léptetőmotoros
"analóg" is pontosabb, mert oda megy a motor, ahova a számítógép vezérli... A
jó öreg hagyományos órán meg oda, ahová az indukció kényszeríti a rugó ellen,
és a rugó már csak olyan, hogy idővel szeret megnyúlni (a csalás sem állandó).

(#50010) Skizz


Skizz
addikt

Na, megjöttek a Michelinek. Kezdem fejőstehénnek érezni magam. Eddig benne van 40 ropiban Mancika, és valami még mindig nyiszog... :C

(#50011) Bogyó bá' válasza Skizz (#50010) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Vegyél már egy füldugót, az olcsóbb! :DDD

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#50012) Vangelis válasza Skizz (#50010) üzenetére


Vangelis
nagyúr

ÉN zenét hallgatok....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#50013) Skizz


Skizz
addikt

Kössz az ötleteket. :D

(#50014) huszi.gyb válasza Skizz (#50010) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

40 ropi? Az semmi. Kérdezd DigitXT-t vagy engem. :D
Majánál is szépen gyűlik a lista... :DDD

www.dongosofor.hu

(#50015) Skizz válasza huszi.gyb (#50014) üzenetére


Skizz
addikt

Najó, de 50 vs. 180, nem mindegy. :D Viszont legalább most egyben lesz Manci, hacsak nem azért ereszt a bontott gumi, mert a második felni is szar. Mert akkor gyufaduna. :D

(#50016) üszök válasza huszi.gyb (#50014) üzenetére


üszök
őstag

Én meg egy 12k-s kipun rágódok vagy 2 hete. :D

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#50017) Skizz válasza üszök (#50016) üzenetére


Skizz
addikt

Nagyon olcsó lenne most egy "nem túl kemény?" poén, ugye? :(

(#50018) szentkuti11 válasza Skizz (#50017) üzenetére


szentkuti11
addikt

(#50019) DigitXT válasza üszök (#50016) üzenetére


DigitXT
félisten

Nézd... Inkább azon rágódj (még ha kemény is anyagában).:DD
80K-ért megvenni, majd két hét múlva lezúzni... Priceless.:W

(#50020) Skizz válasza szentkuti11 (#50018) üzenetére


Skizz
addikt

Azt hittem Garga Pitic lesz a link mögött. :C

(#50021) szentkuti11 válasza Skizz (#50020) üzenetére


szentkuti11
addikt

Esetleg Bartos Cs. István. :DDD

(#50022) Skizz válasza szentkuti11 (#50021) üzenetére


Skizz
addikt

Hát azt még ez a topik se bírná el. :DD

(#50023) 30z.Samu válasza Skizz (#50007) üzenetére


30z.Samu
félisten

Hát...én nem merem majd ott hagyni a mínuszban a motort alsó hangon 12 órán keresztül. Itthonról még jó, mert fűtött a garázs, de a melóhelyen a tárolóban nincs fűtés.

Sic Parvis Magna

(#50024) Norbika88 válasza DigitXT (#50009) üzenetére


Norbika88
senior tag

Szerintem nem kompatibilis vele
De ahogy nézem csak két plusz furat kell rá.

(#50025) Norbika88 válasza Norbika88 (#50024) üzenetére


Norbika88
senior tag

Találtam is elég komoly ára van 10K+4K posta.
Olcsóbban nem találtam kitet.

(#50026) Grillo válasza Skizz (#50015) üzenetére


Grillo
senior tag

Eccő írtam már, hogy rakj bele egy belsőt, oszt kész. Nekem is van az 50esen hátul, hódok azt mondták, a felni kicsit sérült, és valószínűleg azért került bele az előző tulajnál.

(#50027) hermanyi


hermanyi
őstag

Na Piaggio leadva szervizbe . Kezdhetek aggódni mennyi lesz a vége . (Karbi tisztítás beállítás ,görgő + szíj, és a kuplung +egyéb apróságok légszűrő gyertya ....) :(((

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#50028) 30z.Samu válasza hermanyi (#50027) üzenetére


30z.Samu
félisten

Rabolj bankot. :DDD

Sic Parvis Magna

(#50029) hermanyi válasza 30z.Samu (#50028) üzenetére


hermanyi
őstag

És amit nem írtam 4500 huf az óradíj :D

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#50030) Skizz


Skizz
addikt

Na már megint el akartak csapni... 60-as korlát, erős emelkedő, záróvonal, abszolút beláthatatlan kanyar. Azt viszont már lehetett látni, hogy kamion jön szembe, erre egy Astrás f.sz nem elkezd előzni? Persze egynégy szívóbenzin a maga 0 nyomatékával csak úgy maga alá gyűrte az aszfaltot. :C Majdnem taknyolás lett belőle. Aztán a benzinkúton utána elkaptam, aszondja ő úgy látta, hogy még elfér. Ebben mondjuk van némi igazság, mert ő talán elfért volna, de az autója már biztos nem. De legalább nem bunkózott, elnézést kért.

Belegondolva, engem mostanáig talán csak Astrások akartak elütni. :U

(#50031) Vangelis válasza Skizz (#50030) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nálam is minden napos szinte.

Nap mint nap le akarnak túrni,,.,

Én néha ha látom, hogy nagy forgalom jön el kezdek kacsázni.... hogy azt hidják részeg vagy hülye vagyok.

Akkor óvatosabban közelítenek :D ,.. a zsaruk is :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#50032) huszi.gyb válasza Vangelis (#50031) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Nálam is mindennapos volt a Tacttal (naponta többször is), részben ez döntött az eladása mellett... Nagyon észnél kellett lenni, látni az autósok mozgásán, és inkább hamarabb fékezni, mint később koppanni.

Majánál hangtompító nélkül már nem annyira gyakori az ilyen (bár így is pár láma kijön elém, index meg tükör nélkül parkolóhelyről...)

www.dongosofor.hu

(#50033) üszök válasza DigitXT (#50019) üzenetére


üszök
őstag

Hát ez elég gáz. :(

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#50034) szentkuti11


szentkuti11
addikt

Ha nem lenne tökéletesen tiszta a motor+ környéke, azt gyanítanám, hogy fossa a benzint valahol. Nagyon megy a gép, de 4-et fogyaszt, ha tépem, ha nem. Egészséges ez? (Liberty 50 2T)

(#50035) Grillo válasza szentkuti11 (#50034) üzenetére


Grillo
senior tag

Nekem a Gulliver megállt 3,7 körül. EZ van, 2T, de ha nagyon megy, akkor annyira talán nem baj...
Persze a 125ös 4Tvel meg elmegyek 2,7ből, és semmilyen szinten nem összehasonlítható a gyorsulás, a végsebesség és a kényelem.

(#50036) szentkuti11 válasza Grillo (#50035) üzenetére


szentkuti11
addikt

50 4T-ről jöttem, az lomhább volt, de lehetett vele közlekedni bőven bárhol, 65-öt bármikor ment, és 2 felé nem tudtam nyelezni a fogyasztását, szóval emiatt furcsa :D

(#50037) horvathkrisz válasza szentkuti11 (#50036) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Szerintem normális, nekem 3l körül eszi az injektoros 2T NRG...

(#50038) szentkuti11 válasza horvathkrisz (#50037) üzenetére


szentkuti11
addikt

Ez jó kis karbis, igazi benzintemető. Jajj de morcos annak tükrében, hogy a Golf III 1,9 TDI-vel lehetett 5,5-ből járni :D

[ Szerkesztve ]

(#50039) 30z.Samu válasza szentkuti11 (#50036) üzenetére


30z.Samu
félisten

"50 4T-ről jöttem, az lomhább volt"

Ne sértegesd a barátomat! Jó? ;]

Sic Parvis Magna

(#50040) szentkuti11 válasza 30z.Samu (#50039) üzenetére


szentkuti11
addikt

Okay. :D

Majd úgyis találkozunk még a pótkulcs, stb. miatt, akkor kipróbálod mekkorát indul ez a szekér. Komolyan ijesztő :D

(#50041) 30z.Samu válasza szentkuti11 (#50040) üzenetére


30z.Samu
félisten

Ha a postás motorból indulok ki, akkor el tudom képzelni. Az is tudott ám ugrani. :D

Sic Parvis Magna

(#50042) horvathkrisz válasza 30z.Samu (#50039) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Te vetted meg a motorját? Milyen gép?
Amúgy volt nekem 4T 50-es piaggio zipem, azért adtam el mert:
-nem ment
-5 litert bevert a reklámozott 2 helyett

(#50043) 30z.Samu válasza horvathkrisz (#50042) üzenetére


30z.Samu
félisten

Suzuki Address V50G, szerintem egész jól megy és tényleg elég keveset eszik. 1,5-2 liter körül elszaladgál.

Sic Parvis Magna

(#50044) Skizz válasza horvathkrisz (#50042) üzenetére


Skizz
addikt

5 lityi 4T 50-essel? :Y Nem volt ott egy rosszul beállított karbi? Vagy lehet hogy valaki mindig felült mögéd amíg nem néztél oda, és túl nehéz lett az 50-esnek. :D

[ Szerkesztve ]

(#50045) DigitXT válasza horvathkrisz (#50042) üzenetére


DigitXT
félisten

Ott valami nagyon nagy disznóság lehetett a háttérben. 5L kb. kizárt!
Mármint elhiszem, hogy megtörtént, csak az nem hibátlan motor volt:
Sym Mio 50 (4T) elketyegett 2L benyából. Nem ment nagyon, de...:DDD

(#50046) szentkuti11 válasza DigitXT (#50045) üzenetére


szentkuti11
addikt

Már nem kell eladnom, szóval semmilyen érdekem nem fűz hozzá ( ;] ), de ez az Address tényleg jól megy. A blokkot simán elcserélném a Piaggioéval :D

(#50047) DigitXT válasza szentkuti11 (#50046) üzenetére


DigitXT
félisten

30 km/h-ig a Mio is egész dinamikus volt. Utána halt meg, és kb. 1000 év volt a 60-as végsebesség az én 100 kg-os habtestem alatt. Ez nagyjából úgy jelentkezett a budapesti forgalomban, hogy "elléptem" a lámpától az autóktól jó pár méterre, és volt pár másodperc nyugalmam, majd utolértek, és kezdtek előzgetni.:( Ha szerencsém volt, előbb értem el az 50-et, és kevésbé értek utol, de nagyon függött attól, hogy épp milyenek az útviszonyok. Petőfi hídra felhajtani pl. szigorú 30-cal tudott, az meg sokszor életveszélyes volt. Szóval nem bántam, hogy vettem nagyobbat.:R (Azt csak béreltem, szóval semmi érdekem nem fűződik ahhoz, hogy fikázzam, mint rossz vételt.:D)

(#50048) Grillo válasza DigitXT (#50047) üzenetére


Grillo
senior tag

Egyébként pont a szerelő dicsérte a Symeket, jól átgondolt szerkezetek, könnyű szerelni, és bírják rendesen.

(#50049) DigitXT válasza Grillo (#50048) üzenetére


DigitXT
félisten

Én is szerettem a Sym VS 125/150-emet.:R Csak az a fránya rendszám.

(#50050) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Most, hogy már lenoymtam vagy 300kmert szíj és görgő csere óta az a tapasztalat, hogy ennyhe lejtől a gép megy 65-70 et. Egyenesben 50-55 . De ha emelkedő van azt most nem nagyon szereti.. van, hogy 30 alá megy nagy donbon a sebesség.

Ennyit számítna tényleg a kisebb görgő?

Amúgy baj nincs vele.... csak érdekes nagyon.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.