Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41001) akos3 válasza Tirexi (#40983) üzenetére


akos3
addikt

Szia.
nekem egy szerelő mondta, h érdemes 100-ast tankolni, mert azokban vannak adalékanyagok amik meggátolját a mindenféle leülepedést és nem kell majd tavasszal karbit cserélned. ez biztos valamennyire igaz is. én egyik évbe simát, másik évben 100ast tankoltam a téli állásra, és egyikkel se volt gondom. Szóval sztem nem történek semmi 95-össel, de h megnyugodj tankolhatsz 100ast is. (valszeg én is azt fogok utolsónak beletenni:) )
A garázsban járatásnak semmi értelme. többet árt mint használ. én egyszer leteszem akkor vége. kiveszem az akkist, feldugom ápoló töltőre, tavasszal beteszem és pöcre indul. ennyi a varázslat.

(#41002) Tothgera30 válasza DigitXT (#40998) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Áh, odáig elmegy lábon, csak előtte 5 percig melegítem, akkor aztán nyeli a benzint, a kis iszákos :B .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#41003) KrAt


KrAt
veterán

Sziasztok!

Elgondolkoztam, hogy bejáráshoz vennék egy 125-ös nagyrobogót (vagy 125-ös Yamaha DT-t, de inkább egy robogó).

Ilyesmiben gondolkozom: [link] - nagy, elférünk adott esetben ketten párommal is rajta. Én nem vagyok kis ember, ezt hozzá kell számolni. Ergo kinézetre is nagy motort akarok, ne legyen majom a köszörűkövön effektus :) Plusz max 11kW, B125-tel használnám.

A keret a motorra átírással kb 250.000 Ft. Mit ajánlanátok, érdemes-e belevágni, stbstb...

(#41004) runner 125 válasza KrAt (#41003) üzenetére


runner 125
nagyúr

A Madison ezzel a nagy testtel iszonyú lomha lesz.
Inkább valamilyen jobban "motorozható" példányokat nézz. Pl.: Scarabeo 125, Aprilia SportCity, Honda SH, Malaguti Centro 125, esetleg Malaguti Phantom Max 125.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#41005) Kolondrum válasza akos3 (#40957) üzenetére


Kolondrum
félisten

Fúúú de szép motorod van.!!! :R

(#41006) akos3 válasza KrAt (#41003) üzenetére


akos3
addikt

Igaza van runner-nek, ez egy nagy test ehhez.
pedig az sm dt az negyon menő :D nekem nagyon bejön, de 2 személlyel nem az igazi azért, nem kényelmes.

(#41005) SymbianOS Köszönöm! igazából egy teljesen gyári cbr. próbálok rá vigyázni :)

(#41007) Kolondrum válasza akos3 (#41006) üzenetére


Kolondrum
félisten

Kimondottan tetszik! :R H h ide tetted be?

(#41008) akos3 válasza Kolondrum (#41007) üzenetére


akos3
addikt

125-ösként hova tenném? :) erre is való ez a topic, ezért lett átnevezve!
Ugye Márk? :)

(#41009) Kolondrum válasza akos3 (#41008) üzenetére


Kolondrum
félisten

Jaj ne szólítsd ide nekem ha kérhetlek.
Én a külleme alapján ítéltem meg, de oké! :R

(#41010) akos3 válasza Kolondrum (#41009) üzenetére


akos3
addikt

nem akartam semmit, nyugi :D csak, ha jól emléxem Ő kérvényezte a topic átnevezését pont az ilyen méretű motorok miatt, mert a motoros topic 400 köbcenti felett kezdődik kb....nah mind1 :)

Igen tényelg olyan mint a nagytesói kinézetre, csak erőben nem :) Nekem is tetszik, bár ez elődje valamivel jobban bejön talán..

(#41011) DigitXT válasza KrAt (#41003) üzenetére


DigitXT
félisten

A 125-ös kis Yamaha blokk egy közel 200 kilós kasztniban, ráadásul nagy
emberként, megfejelve utassal: nem nyerő összeállítás sajnos...:( Nekem
Madisonom van, de 400-as: ezzel bevállalnám az utast, ha kéne, de olyan
mocin, ami a 180-as Majestymnél gyengébb, de nehezebb? Necces...!:F

Egyébként melóba bejárni simán jó egy 125-ös kis gép, akár a Majesty is,
csak az utast nem kéne rajta erőltetni, max. ha tényleg csak nagyritkán...
(Pl. mondjuk ez. Tényleg csak pl.: én nem vagyok ilyen vájtszemű...:R)
Szerk: azt viszont látom, hogy sokat futott (kb. mint az enyém). Ki tudja...
Ha blokkfelújítás esedékes 10-15000 km-en belül, még az is jelenthet ~2-3
év problémamentes használatot - a többiben is lehet ennyi, ha tekergették.

A nagy méret nem feltétlenül jár együtt nagy tömeggel: a műanyag annyira
nem nehéz. De a Madison úgy tudom kifejezetten nehéznek számít, sajna.
Teszem hozzá, ennek ellenére a 400-as ~200 kg-ját sem érezni pilótaként,
de a gyorsulás látná kárát, ha csak 125-ös blokk lenne benne 15 LE-vel.:D

Btw. az itt említett szomszéd simán túrázott a 200-as Madisonon, utassal.
(Igaz, bekajált neki 5,5-et, meg az is folyatta a benzint a tanksapkánál: pff.)

[ Szerkesztve ]

(#41012) huszi.gyb válasza DigitXT (#41011) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

No megszólalnék, 125ccm/200kg témában. SYM-mel túráztam (Bp-Eger, Bp-Győr...) Rövidebb távon vittem utasokat is, sőt apámnak is kölcsönadtam (~140kg +anyám ~60kg). Így is vitte a 80-at. 5L körül nyugodtan számolhatsz fogyasztással, főleg utassal. Egyedül 110 (óra szerint, valóban inkább 100) a vége. Szerintem elég, ha munkába járni kell, és néha lehet vele túrázni is. Viszont egy dologra figyelned kell: Előzésnél egy személlyel is gyenge, csak lendületből lehet, 80-ról már nem ugrik (jó mintha alatta tenné ;] ). Szóval jönnek szemből, lemaradsz, gáz, és ahogy elmegy szemből, már húzod is a szembe sávba... Ha valaki ül mögötted, akkor fokozottan igaz... Szóval ennek tudatában azt mondom, hajrá. Nem lehetetlen letekerni akár 100-150km-t, de nagyobb túrákra én nem vállalkoznék vele egy nap. (Mondom ezt úgy, hogy Tact-tal Győrből eljöttem Bp-re...) Sok sikert a vásárláshoz! :R

www.dongosofor.hu

(#41013) DigitXT válasza huszi.gyb (#41012) üzenetére


DigitXT
félisten

Hé-hé-hé! Én nem is akarok semmilyen 125-ös motort venni.:))

Harmadiknak?;]

Egyébként nem írt túrát... De arra szerintem kifejezetten alkalmatlan
egy 125-ös gép... Többször leírtam már, hogy miért. Egyik pont ez a
lendületből előzős dolog, ami önmagában sokkal veszélyesebb, mint
erőből, tartalékkal. Jópofa volt az a SYM, de már anno sem hittük el,
hogy 200 kg.:D (Amúgy becsülettel vitte a 100-at, szóval városba, ill.
ott is némileg visszafogottabb közlekedésre bőven elég lehet...:R)

Szerk: azt meg tegyük hozzá, hogy alattad (!) lehet, hogy "hasít" egy
125-ös masina is, de egy kétszer akkora ember alatt (talán) szenved:
írtad is, hogy 140+60 kg terheléssel már óra 80-nál vége volt, azért ez
eléggé arra utal, hogy szenved. Noha értem én, hogy megy. És az jó.

---

Szerk: egy kicsit más téma: a benzinszintmérő alapján úgy saccolom,
hogy simán megérte a légszűrő cseréje. Tuti kisebb lesz a fogyi, pedig
nem hajtom kevésbé. Már csak az alapjáraton kéne szegényíteni, mert
kövér gázzal indulásnál még füstöl - meg nem is annyira egyenletes az
alapjárat, mint kéne. Mondjuk előbb egy gyertyaképet kéne nézni, LOL:
nem akarok úgy járni, mint a (többször) "szétégetett" Runner...:))

Ja, és megjött a xenontrafó! Kiváló cucc, álló motornál is simán röffen!
Pedig olyankor leesik a fesz a lámpacsatin 10V körülre. Csakhogy ez
a trafó 9-16V között működik. Csak picit halványabb lesz az ívfény, ha
nem jár a motor ennyit kibírok; mondjuk érdekes jelenség, annyi szent.
Holnap teszt élesben! (Mondjuk nappal látni nem fogom, de látszani...)

[ Szerkesztve ]

(#41014) huszi.gyb válasza DigitXT (#41013) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Hogy is van? 3 a magyar igazság? ;] Csak azért a tiédre írtam, mert nem 100%-ban értek egyet. :)

Szerintem a túránál fejben dől el... Igen, nagy előny, ha van tartalék, meg minden, de 100-200km-t le lehet tekerni vele. Nem azt mondom, jobb egy 4-600ccm gép, tény. 125-nél sokkal jobban észnél kell lenni, mert nem indul meg, ha gubanc van... Viszont, ha csak ilyen jogsi van (pl mint nekem :DDD ) akkor ezzel kell élni, majd ha lesz cash, csinálni nagyobbat:D

www.dongosofor.hu

(#41015) KrAt


KrAt
veterán

Köszönöm a válaszokat! :)

Alapvetően a Majesty tetszik, ajánlottnak számít? Költségkeretbe is bőven beleférne, 11kW-ba is, szóval nem rossz :)

Pl egy ilyennel ellennék: [link]

Mikre kell ilyennél figyelni? Mennyit eszik, milyen időszakos / stb költségei vannak? Az autóimat bármikor megszerelem, szóval ha valamit csinálni kell vele, nem ijedek meg :)

Előzés nem para, megtanultam már lendületből előzni, de alapból békés közlekedő vagyok, nem túrom az autókat lefelé :)

[ Szerkesztve ]

(#41016) DigitXT válasza KrAt (#41015) üzenetére


DigitXT
félisten

Teljes felújítás+újra van fújva+műszerfalvilágítás nem működik=rommá volt törve?
A típus önmagában ajánlott, csak oda kell figyelni: sok a széthajtott olasz import...

Fogyit csak tippelni tudom, nekem 180-as verzió volt: 3.5-4.5 között ment. Átlag 4.
Ennél a 125-ös kevesebbet ehet, bár erősen függ attól, mennyire (és hol!) hajtod.:D

(#41017) KrAt válasza DigitXT (#41016) üzenetére


KrAt
veterán

Itt nem a konkrét példányra gondoltam, picit gyanús, hanem úgy a típus + kinézet. Tetszik a sötét szín :)

Hajtás nem lesz, nem szoktam alapvetően tolni semminek. Akkor a 3-3,5 nem lehetetlen? Leginkább szinte sík terep - elővárosi bejárás :)

(#41018) DigitXT válasza KrAt (#41017) üzenetére


DigitXT
félisten

3-3.5 nem lehetlen. Nekem is inkább 4 alatt volt, 4 fölé a Multivar, és a
rengeteg nyelezés vitte. (3.5 meg a Multivarral együtt volt országúton.)
De azért azon szoktam röhögni, aki a 180-asra 2.5 litert ír. Persze ha a
gázmarkolatot soha nem csavarja meg, s csak 50-nel krúzol, akár igaz
is lehet, de akkor meg minek vett 180-ast? Na mindegy. Csak mondom.

(#41019) runner 125 válasza KrAt (#41015) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ha, tetszik a Majesty forma, nézz rá ezekre is pl.:

Malaguti F-18, vagy még a Yamaha Maxster-re keress rá, csak sajnos nagyon ritka.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#41020) canniball válasza KrAt (#41017) üzenetére


canniball
nagyúr

Igaz nem robi hanem kismotor, de nekem négy mérésből egyszer sikerült a CG125-öt 3,54l/100km-re kihozni, a másik három 3,5l alatt volt; pedig húztam neki ahogy lehetett.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#41021) canniball válasza akos3 (#41010) üzenetére


canniball
nagyúr

"... a motoros topic 400 köbcenti felett kezdődik kb..."
Ilyet nem lehet olvasni az 1. postban. Ellenben lehet ott látni 125-ös és 250-es gépeket is...

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#41022) huszi.gyb válasza KrAt (#41017) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Nem lehetetlen, de Budapesten rá fogsz kényszerülni néha a nyelezésre, mert nem olyan erős, hogy erőből megoldja. nem lehetetlen a 3,5, de szerintem alatta ritkán lesz. De ez sok mindentől függ. Típus, csukló, terhelés, és a konkrét gép is. ( Autóban láttam olyat, hogy flottában tök egyforma, egymás utáni autók közül az egyik 1L-rel többet fogyasztott, bármit is csináltak, sofőrt is cserélhettek...).
Robogónál inkább szerintem a beállításoktól függ, bár a benzinszegény
használattal vigyáznék. :DDD

canniball: Ahogy nézem a 125-ös motorok már mindkét helyen elférnek. Bár nekem nincs, de én is olvasom/hozzászólok időnként...

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#41023) DigitXT válasza runner 125 (#41019) üzenetére


DigitXT
félisten

Ennek az F-18-nak amúgy mi köze van a Majesty formához?:D
Nem kötekedésképpen, csak tényleg érdekel: lábtartója kukás,
csomagtartója alig van, lámpája meg ki tudja (lehet jó!), de nem
hasonlít a kis Majára, az egyszer biztos. Talán az ülés hasonló.

Btw. a gyári lámpa a Majesty-n nem az igazi sajnos, az is tény.
(Elég kicsi a foncsor, így nem nagyon szór be nagy területet, és
a 35W-os Ba20d foglalatú izzó sem a "legbikábbak" egyike...:N)

Szerk: rákerestem erre a Maxsterre is: ezen sem lehet normálisan
ülni... Úgy tudom, te sem vagy kis darab, szóval nem tudom, hogy
egy nagy embernek mennyire ajánlott kis lábterű robogót venni.:F

[ Szerkesztve ]

(#41024) DigitXT válasza canniball (#41021) üzenetére


DigitXT
félisten

Meg lehet látni ott nagy robogókat is, mert az is "motorozás"...:D
Nyilván nem pályázás, meg lapon fordulás, de simán lehet élvezni
egy nagyobb robogó erejét. Csak azért nem célszerű oda írogatni,
mert nyilván a 600+-os sportgépen ülő motorosnak nem sok köze
lesz a CVT rejtelmeihez (ha csak nem tart második gépként robit).

Egyébként úgy látom, hogy egy (csak egy) legény van, aki folyton
ezt a kérdést feszegeti. Azt, hogy szvsz miért, inkább töröltem.:)

(#41025) dJ Peer


dJ Peer
aktív tag

Emlékezzünk ezekre a napokra márciusban, amikor havazni fog. :DDD

(#41026) DigitXT válasza DigitXT (#41023) üzenetére


DigitXT
félisten

Viszont van otthon 1-2 Maja lámpatestem elfekvőben, ha valaki projektoros
xenont akarna belemoddolni: igen, projektorom is van.;] Bocs a tripláért.:DDD

(#41027) kcsa


kcsa
veterán

Nna én is hazaértem, nekiláthatok robogók között válogatásnak :DDD

(visszaolvastam a topikot, látom a motorosra már rákérdezés van miért ide rakatta a képét :DDD De (ultra amatőr kérdés, de ki a Márk? :B )

Amúgy ctek töltőt mindenkinek simán merném ajánlani (aki rászánja a vételárat), én egyszer kiizzadtam az árát, bazi kényelmes hogy csak rácsiptet és otthagy.

A 125 kérdést meg kimaxoltátok, én is nagyobb kerekűt ajánlanék bejárásra, még ha nem is olyan szép. :R

(#41028) dJ Peer válasza kcsa (#41027) üzenetére


dJ Peer
aktív tag

Szupertitkos, csak akkor kattints rá, ha biztos tudni akarod. :B

[ Szerkesztve ]

(#41029) runner 125 válasza kcsa (#41027) üzenetére


runner 125
nagyúr

Symbian értékrendje átalakult. Ami automata és kis kerekű az csak szarfos BMW verő robogó lehet. Ő már váltóssal nyomja...nagy ember lett ám, csak kár h a nagyobb ccm-rel továbbra sem nő egyenes arányban az intelligenciahányados.

Nem is értette h akos3 miként süllyedhet addig, h ide rakta be a CBR 125 fotóját.

Egyébként én volnék.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#41030) kcsa


kcsa
veterán

Hinnye, most már a szupertitkos neveket is tudom ;]

A fórumtársat illetve álláspontját pedig nem kívánom véleményezni, én továbbra is maradok a bmw verő robogó vonalon, mert utálok láncot olajozni, városban illetve dugóban kényelmetlen váltogatni (10es út még mindig), eső ellen még mindig ez véd a legjobban, túrázni meg nem járok :)

(#41031) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Adnék feladatot a fórumtársaknak.
Ki kéne deríteni, hogy Cagiva K3 50ccm ugyanaz a blokk e.mint a Cagiva mito. Ha igen, hol találhatok hozzá gyűrűt meg dugót. Illetve fel lehet e fúrni 70esre? Továbbá ha fel van fúrva, kell e másik kipufogó, vagy elég a gyéri 50re való.
:D

Köszi

(#41032) kcsa válasza AndrewTdi (#41031) üzenetére


kcsa
veterán

Ha EZ és EZ igaz, akkor furat-löket se stimmel, tehát valszeg nem ugyanaz.

(#41033) AndrewTdi válasza kcsa (#41032) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Ahha.

Akkor így még.nehezebb lesz dugót meg gyűrűt szerezni hozzá.

(#41034) SzlobiG válasza runner 125 (#41029) üzenetére


SzlobiG
félisten

Változnak az idők. ;] :D

(#41035) DigitXT válasza SzlobiG (#41034) üzenetére


DigitXT
félisten

Vannak dolgok, amik nem változnak.:W Komolyan nem értem, hogy
hogyan lehet ~1 évet lemotorozni úgy, hogy az ember nem tudja, hogy
mire való az első - hátsó fék? Hogyan kell progresszíven fékezni stb.:U
Robogó ide, vagy oda, csak két kereke van mindkettőnek. Hihetetlen...

Criton is feltette ezeket a kérdéseket az elején: viszonylag értelmesen
le lett írva (remélem!), bár kétségtelen tény, hogy egy vezetéstechnikai
tréning lett volna a nyerő. Már akkor is. Ajánlottuk is.:) Az élet sokkal
drágább, mint mondjuk a 2 napos tréning 40K körül - vagy egy jó gumi.

Szerk: úgy nézem, már lement a nap -> megyek xenont tesztelni.:C

[ Szerkesztve ]

(#41036) dJ Peer


dJ Peer
aktív tag

Idén talán utoljára motorral Újvárosban.

(#41037) molnarpeter válasza AndrewTdi (#41031) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A Mito 125ccm ;)

(#41038) AndrewTdi válasza molnarpeter (#41037) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Tudtommal van belőle 50is

(#41039) runner 125 válasza AndrewTdi (#41038) üzenetére


runner 125
nagyúr

Mito-ból tudtommal nincs 50-es.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#41040) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Hmmmm. Haverom aszonta neki 50es volt. :U

(#41041) DigitXT válasza AndrewTdi (#41040) üzenetére


DigitXT
félisten

Vagy csak lekaparta az 1-est.;] Ilyeneket láttam a szerelőnél: ohne rendszám.

Más: egész komolyságos lett a motorka kinézete a 4300K (?*) xenonnal.:R

Állítanom kellett rajta, mert először a mókusokra lőttem vele.:D Na letekertem
mint állat. Erre egy tök sötét részen láttam, hogy így meg már túl lentre világít:
kéne valami referenciapont, hogy mihez állítsam... Tudom, műszer is kéne stb.

Mindenesetre: most belőttem kicsivel magasabbra, mint ami már túl lentre volt,
de jóval lejjebb, mint ami már mókusokra vadászott. Teszem hozzá, hogy nem
villogtak le mókusvakítós üzemmódban sem.:N (Szoktam nézni, "bevilágítok-e"
az előttem álló autó hátsó ablakán: ha igen, akkor vmi nagyon el van b*szva.:DDD
Nos, akkor SEM világítottam be, mikor már kevés jutott fényből az aszfaltra.:B)

*: eredetileg az volt, de ahogy öregszik, elvileg mászik a kék felé: 2 évet futott,
szerintem már egy kicsit már érződik rajta, hogy kezd kékülni; amúgy szép.:D
Nappal is állat, ahogy láttam krómozott cuccokon tükröződni: látni és látszani.

Szerk: ne üssetek nagyon a "professzionalista" beállításért. Tudom, hogy van
vmi otthoni módszer, hogy "x" méterre megállni a faltól, majd mérőszalagozni.
Régen autóknál le volt írva. Most nem kezdtem rákeresni, "szemre állítottam".

Amúgy műszerrel meg lehet, hogy a szórt fény verné ki a biztosítékot, bár azt
mondják, hogy még a legjobb választás (ilyenkor) a H4, mert a kitakarás segít.

[ Szerkesztve ]

(#41042) dJ Peer válasza DigitXT (#41041) üzenetére


dJ Peer
aktív tag

Akkor ez most legális vagy sem? :)

(#41043) DigitXT válasza dJ Peer (#41042) üzenetére


DigitXT
félisten

Határeset: elvileg nem tér rá ki a szabályozás, mivel ahol fényszórómosót,
magasságállítót és kutyaf*szát követelnek, az csak az autókra vonatkozik.

Amúgy meg olyan, mint egy izzócsere. Jó, mint egy durvább izzócsere.:D
Elvileg az sem teljesen legális, ha emelt fényű izzót raksz a gyári helyébe.

Az sem szabályos, ha folyton felkapcsolt refivel közlekedsz: úgy általában
semmi* nem szabályos, amivel a motorosok fel szeretnék hívni magukra a
többi közlekedő figyelmét - mivel nem szeretnének miattuk meghalni.:R

Persze a "másik oldalról" a sufni xenon köpködők állítják, hogy azért fog a
motoros meghalni, mert elvakítja a szembejövőt. Én meg használom. Pont.
Majd ha egy rendőrbácsi kér meg rá, hogy nem kéne, akkor nem fogom.:N
(Btw. én sem szeretem a gagyi autóban a gagyi xenont, mert nem szép és
vakíthat, de azért nem fogok frontálisan belecsattanni, ha egy szembe jön.)
Valahogy 2-3 év xenon használat során egyszer sem vakultak úgy el tőle...
Mentem már Barátnőm mögött is a Majával, kérdeztem, hogy vakítja-e? És
mondta, hogy nem; ahhoz képest meg a refis motoros zavarta nappal is.:U
Nem mindegy, hogy csak erős fény, vagy rossz helyre is megy. Vagy is-is.

*: gondolok itt mondjuk egy hangos sportkipufogóra, ami "E" jelzés nélkül,
nem legális, a műszakin nem megy át, stb. Mégis sokan használnak ilyet.

[ Szerkesztve ]

(#41044) DigitXT


DigitXT
félisten

Amúgy a fogyim csökkent, de nem eleget. Benézett volna 7 alá, de olyan
faszán telecsurgattam, hogy 7,5L jött ki. (Meglátogatom a szerelőmet.:DDD)

(#41045) Tothgera30 válasza AndrewTdi (#41040) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Cagiva Prima lehetett az.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#41046) AndrewTdi válasza DigitXT (#41043) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Hiába van E a kipufogón ha hangos. Magyarország ebben is különc

Tothgera 30: majd jól kifaggatom. ;]

Szal ha tévedtem és nincs 50es mito, akkor segítsetel nekem dugót meg gyűrűt vadászni K3 ba. Nem nagyon találtam .

[ Szerkesztve ]

(#41047) Tothgera30 válasza AndrewTdi (#41046) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Mito 50-es csak olaszba lett kiadva 97-98 között. Lényegében ugyan az mint a Prima, csak másik oldalon van a tárcsafék, ás a lánchajtás is megcserélődött. Természetesen replika fényezéssel adták ki. De a Prima valószínűbb, abból volt R verzió is, nagyobb karbival (gyári 14mm torok), és Gianelli kipufogóval.

Szerintem az 50-e váltós "régebbi" (gondolom még AM6 előtti, mint ha 5F-et olvastam volna) motorkákba ugyan az a heger-dugó-gyűrű van. Derbi GPR alkatrészeket nézted már?

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#41048) Tirexi


Tirexi
addikt

Ha már képek akkor. :D

Utolsó képen a baloldali ezüst, az egy 250-es Burgi. :)

(#41049) kcsa válasza Tirexi (#41048) üzenetére


kcsa
veterán

Fájdítod itt a szívem a szép K7es Burgiddal :DDD

(#41050) Tirexi válasza kcsa (#41049) üzenetére


Tirexi
addikt

Neked milyen van? :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.