Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Köszi, ahogy nézem 6gr lehet a gyári görgő súly.
Jobb a békesség, cserélek mindent, kopjanak együtt.
Szilentet meg megpróbálom lemérni, ha esetleg valaki tud pontos méretet fejből azt megköszönöm.
Bármilyen variot választasz ami ezt a szintet képviseli nem lesz olcsóbb. Tudnék még legalább 2-3 ugyanilyen szintű de más gyártmányú variot mondani, de ugyanennyibe kerülnek mint a malossi.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
"kuplung harangot szabalyozni"
Én ezt nem javasolnám. Eleve nincs nagy anyagvastagság ezeknél a kuplungharangoknál bármilyen gyártmány legyen is az, vagy bármilyen szintet is képviseljen, ezért nagy lenne később a vetemedés kockázata. Másrészt meg a gyári harangok nem képeznek egy egetverő összeget, pláne az említett típushoz.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
csongi
veterán
Mondjuk igaz, 50ccm-nel nem egy nagy osszeg.
gabe_
őstag
Azért írsz kompatibilis tipust?
lelkes73: akkor nem tudom, de a szivatónál még szaglásznék azért. Azon is van egy tű, az nyit-zár rendesen, ahogy kell?
Sovány szakácsban sose bízz!
A kuplungszett jó, megéri. Bár szerintem 107 mm-es való gyárilag a tiedbe, de mindegy, ez is jó bele.
A szíj rendben van, jó minőséget képvisel.
Viszont ha a variátorra rádobnál még egy tízest, akkor tudnál venni egy multivariot. Ez csak egy minimális kis tuning, de egy gyári motornál is tágabb tartományokban tud dolgozni a motor a gyárihoz variátorhoz képest. szerintem megéri, mert érezhető lenne a változás.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Telda
addikt
Ezeken az oldalakon is nézz szét. Már mindháromról rendeltem, megbízhatóak.
http://www.robogoalkatresz.eu/
http://scootershopgyor.hu
http://sracing.hu/
Köszi nektek
Megnézem a többi oldalt is, aztán megrendelem őket.
Húha, megfogtál. Ennél a típusnál valóban nincs nagyon más lehetőség.
Stage6 Sport Pro, Polini High Speed....ezek mind kb ugyanazon a szinten vannak mint a Malossi multi, de a te típusodhoz nincsenek. Szerintem vedd meg a Malossi-t. Nincs is más, abszolút normális áron van, ráadásul nem sima gyári hanem egy multivariátor.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Azt elfelejtettem mondani, hogy igen, hézagolni mindenképp kell.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
És ez mi alapján?
Ahogy láttam a Multivariohoz adnak ilyeneket. Vagy csak annyi kell hogy elérje a berúgókar körmöt az indító?
Nem. Baromi nagy szerepe van. Az ékszíjat úgy kell kihézagolni, hogy alaphelyzetben a lehető legközelebb legyen a csapszeghez, viszont ne érjen hozzá. Ha túlhézagolod akkor megcsúszik az szíj, ráadásul csökken a végsebesség is. Ugyanaz a szitu mint a kopott ékszíjnál.
Ha meg nem hézagolod ki akkor túl fentről fog indulni. Az elindulás nem lesz dinamikus, mivel eleve egy nagyobb áttételről indul a motor azáltal, hogy a kelleténél feljebb van a szíj.
Egyébként új szíj berakása és kihézagolása után illik legalább egyszer utána hézagolni ahogy kopik a szíj.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Rendben, köszi a részletes leírást. Figyelni fogok rá szereléskor.
csongi
veterán
Vagy egy Dr. Pulley gorgo szett, koltseghatekonyabb mint az egesz varitot cserelni.
korpicschess
veterán
gabe_
őstag
A variátorba összerakáskor kell valami kenőanyag egyébként? Ilyesmi
Csak mert eddig én mindig szárazon raktam össze...
Sovány szakácsban sose bízz!
csongi
veterán
Csak a csúszótengelyhez kell, ha szimeringes kialakítású.
Vagy a kuplung tárcsa csapágyba, illetve a mechanikájába. Specifikussága, magas hőállóság és jó kenésnek kell lenni.
korpicschess:
Egy biztos a Shox protektora nem javasolt részmről, pillanatok alatt szétrepedezik az energia elnyelő szivacs.
Kabátba S-Tech protektort használok 3 éve, eddig semmi baja.
[ Szerkesztve ]
Dehogy, semmit sem kell (szabad) oda tenni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
És az is elég lenne szerinted?
Új szijhoz nem kell új tárcsa?
csongi
veterán
Ha tarcsa nem kopott lepcsosre akkor meg jo lehet. Persze a kopottsagbol adodoan valtozik a menet dinamika es vegsebesseg. Pulley gorgobol a sok szogeset vegyel, dragabb mint a kerek, de nem is kerul egy multivarba.
Kb 10-15% kell a gyari suly allattit venni, akkor a gyorsulas is rendben van es a vegsebesseg is noni fog.
lelkes73
csendes tag
Hali!
Szerintem automata szivató nem játszik mert rossz az akksi és nem kap áramot,esetleg más ötlet?
Köszönöm
A világért sem akarok vitatkozni veled, de én többre tartok egy multivariátort mint ezeket a csodagörgőket. Nem véletlenül nincsenek elterjedve, komolyabb tuningnál meg eleve helye sincs az ilyesmiknek.
Léteznek egyéb alternatív magoldások a variátoroknál is, ahol pl már görgők sincsenek csak kilengő súlyok. Egy sapka sz@rt nem érnek. Pedig elméletben jónak kellene lenniük, de mégsem képesek azt a szintet hozni mint egy hagyományos görgős variátor.
(#66320) koxkids Nem kell új variátor, de egy multivariátor nagyobb "tudású" mint a gyári. Ha egy új variátor mellett döntesz, akkor annak az élettartama kb 3-4 szíjcserére szokott elég lenni. Persze ez felhasználásfüggő is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
csongi
veterán
Nekem egyik sem volt eddig. Csak azokbol az infokbol elek,amiket digitxt oszt meg velunk a nyagyrobogos topikba, szerintem nincs olyan verzio, amit ne stoperrezett volna le, szerencsere.
Igy pont ott van a pulley ahol lennie kell. A gyari es a multivar kozott, es arban is ott landol. Szoval ha valaki nem akar tul sokat hangolni a valton, annak jo alternativa.
En egy RMS gorgovel szivtam, 2000km alatt lapos oldalakra kopott.
Megjegyzem a gyari a szerviz vallum vegere lett ilyen. Igy vacillaltam, gyari vagy pulley.
Mivel az en meretem beszerzese nyugosebb, igy maradt a gyari. 8.5K csuszkav egyutt. Honda
RMS volt kb 5K. A kovetkezo mar pulley lesz eldontottem.
Miert is irom ezt? Lehet a gyari, vagy azzal azonos erteku gorgok is jok. A Pulley is jo minosegu muanyag keverek, es ez sokat szamit, csusszon rendesen, foleg melegen. Azert kevesebbe kerul joval mint egy multivar, es meglepoen jol mukodnek. Digitxt meresei alapjan erzesre jobb multivar, es a Jcosta, de osszessegeben megsem annyival jobbak, mint amennyivel tobbe kerultek. Persze ez csak egy eset, es egy velemeny.
Szerintem tularazottak ezek a tuning variatorok, es ha mar ennyire kell minden egyes wattocska, akkor valtani kell nagyobbra .
Lehet neki is pont elegendo teljesitmenyt hoz egy pulley. Persze mindenki maga donti el.
A dontesbe a legnehezebb, hogy ezt csak akkor lehet megtudni, ha mindketto kiprobalasra kerul, persze az draga jatek.
Csak egy javaslat a reszemrol.
siti
senior tag
Az RMS, mint "márka" az kb egy címkéző cég, jóég tudja honnan származik és ki gyártotta. Nem rossz, de a gyárinak, egy márkásnak (polini, malossi) közelébe se ér, a noname kínainál tényleg jobb, de lehet csak placebo. Persze lehet olyan is, hogy a gyári görgő tök jó, a polini meg nem, mert más varió felületen érzi jól magát, hiába azonos a súlya. Nekem szerencsére egy malossi/polini készlet 3200/2800Ft-ból megáll, a tucat robogók áldása
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Írtad azt is, hogy jobb lesz a spéci görgőtől a végsebesség is. De én kérdezem, hogy mitől? Egy variátornál ugye adott egy maximális pont ameddig zárni tud (teljesen összeér a belső és a külső tárcsa). Na most ezt egy variátornak hagyományos görgőkkel is kell tudnia, mint ahogy tudja is. Tehát akkor mitől lenne jobb a végsebessége ezekkel a görgőkkel?
Egyébként az én a tapasztaltaim alapján mindenképp a Stage6 görgőket tartom a legjobbnak. Egy előnyt tulajdonítok csak az általad ajánlott görgőnek a Stage6-al szemben, mégpedig a folyamatos kenést, semmi mást.
"Szerintem tularazottak ezek a tuning variatorok, es ha mar ennyire kell minden egyes wattocska, akkor valtani kell nagyobbra"
Hú, ezt nagyon nem szeretem amikor ezt mondják.
Sok embernek köztük nekem is egyszerűen örömet szerez ha tuningolhatok egy kis köbcentis gépet, ezt egy hobbiként kell felfogni.
Jómagam is nagymotorozom, ráadásul jóval hamarabb nagymotoroztam mint hogy elkezdtem volna a robogókkal foglalkozni. Egyszerűen külön kell választani a kettőt. Tőlem mindig kérdezik az ismerőseim, hogy mit tökölök a kisrobogókkal amikor mindig is nagymotoros voltam. Csak azt tudom mondani minden alkalommal, hogy egyszerűen örömöt szerez, és én teljesen eltudok vonatkoztatni a nagymotoroktól amikor ezekkel foglalkozom.
Egyébként megjegyzem, hogy fiatalabb éveimben közöm nem volt a robogókhoz, soha nem is volt. Kuplung és váltókar nélkül egyszerűen nem tartottam motornak őket. Kb 6-8 éve érdekel csak a téma, de szigorúan csak a kisrobogók (persze 70 köbcenti).
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Rotor82
aktív tag
Sziasztok,
Előre is bocs a láma kérdésért:
Peugeot x-fight, LC, 50cc, hol tálalom az alvázszámot és a motorszámot?
Köszönöm a választ előre is!
csongi
veterán
Igen, elmeletileg ossze kellene zarnia, hsz#66283, itt megsem tortent meg es meg hezagolva is volt Ez tipustol fugg, hogyan vannak hangolva, hezagolva, es meg sok mindentol es ezt te is tudod. .
Nem tudom jol emlekszem e, de az italjetemnek felig zart variatora volt, es egy lemez gyuruvel korlatozva volt, hogy mennyire tolhatja ki a tarcsat.
Suzuki burgman 250, ha jol emlekszem 1-1.5mm szedtem le a huvelybol, es jobb lett a vegsebesseg, a tarcsa meg nem ert ossze.
A nagyobbra valtasnal nem akartam megbantani senkit. .
Csupan arra ertettem, ha kevesnek erzi az ember a meglevot akkor erdemes elgondolkozni a meretvaltason. Akinek ez a hobbia ugysem fog. Mint pl te, de kontrollalt keretek kozott mogosz gondolom, es nem ontod a vegtelenul a penzt bele?
Igaz, semmi kozom hozza, es nem is szemelyeskedesbol irom. Ehhh fenebe, nem lehet ezt jol leirni igazabol.
Tisztelem akik erre aldoztnak, mert sok infohoz tapasztalalthoz jutnak. .
Eleg sokan vannak szuk penztarcaval akiknek a kis ccm fizetheto meg, es szeretnek ha jobb lenne a moci. Az penztarcajukhoz kepest, a 20K-s multivar is draga lesz, pedig letezik 100k ert is variator.
Csupan egy koztes alternativat javasoltam, ha van ertelme a jelzett feltetelek mellett,vagyis van meg hely a ket tarcsa kozott.Persze nem akarok beleszolni senki dolgaba es megbantani se all szandekomba.
dtsdexter
csendes tag
Legegyszerűbb ha leolvasod az adásvételiről. (Ez utóbbi gondolom nem megoldás)
motorszám, a legtöbb motornál, a blokkon a teleszkóp mellett, vagy a hajtómű olajbetöltő részen (ez nagyjából ugyan az a terület). Alváz szám teljesen eltérő, de legtöbb esetben le kell hozzá bontani a motort alvázig, hogy megtudd keresni.
... esküszöm, gyári főnök ;)
Én csak azért is erőltetem a másik variátort, mert úgy vettem észre, hogy ő is nyitott a dologra. A többi alkatrészből (szíj stb) sem az olcsóbbat válogatta ki ezért gondolom azt, hogy az a 20 ezres variátor sem okoz gondot neki. Ha meg ez a helyzet akkor inkább vegyen egy normális variátort, legalább is én így látom a dolgot.
A hüvely alatt pontosan mit értesz? Mert pl olyan eset már nálam is volt, hogy a gyári vadi új csapszegből le kellett venni szintén kb 1 mm-ert. Nem, hogy hézagolni nem kellett, hanem ráadásul még túl is lógott a szíjon. Érthetetlen. Viszont, hogy ha megfelelő minden, rendesen ki van hézagolva, a szíj a csapszeghez viszonyítva megfelelő magasságban van, akkor ki kell futnia teljesen a szíjnak (persze nem kopott szíjról beszélünk). Így van tervezve a variátor. Persze normális esetben. Lehet, hogy léteznek aztán olyan távol keleti gyöngyszemek ahol kicsit elvannak számolva a szögek és mindez nem lehetséges. Kényes dolog egyébként ez a hézagolás, mert ha túl felemeled alaphelyzetben a szíjat a csapszegtől, akkor meg odalesz az elindulási dinamika. De egy jó, nem no name variátor úgy van megtervezve, hogy egészen le lehessen rakni szinte a csapszegig a szíjat, és utána az ki is fut maximálisan a végsebességnél. Én ezért is javaslom itt mindig, hogy érdemes a minőségnél maradni ha valaki úgy dönt, hogy megbolygatja a gyári rendszert és bele akar kicsit piszkálni a dolgokba.
"Mint pl te, de kontrollalt keretek kozott mogosz gondolom, es nem ontod a vegtelenul a penzt bele?"
Régebben volt 1-2 motor ahol ez sajnos nem így volt, de mára ezt már teljesen beszüntettem, befejeztem a dolgot.
Aluhengeres robogót én már nem rakok össze magamnak, szigorúan csak vas. Télen összeraktam egyet ami elég jól sikerült, az asszony kapta meg. De egyébként még egy 70-es vas is tudja nyelni a pénzt ha mindenből a minőséget veszed.
Egyébként nagyon be tudja szippantani az embert a dolog csak úgy, mint a legtöbb hobbi, és nem normális összegeket is bele lehet verni
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Tegla80
addikt
Morgen.
Adott egy piaggio skipper 125 2t amin elol 100/80-10 es hatul 110/80-10 van es cserelnem oket.
Kerdesem az lenne,hszerintetek mit vegyek ra?(meret es gyarto tanacs is jol jonne...En spec ezt neztem ki,elso/hatso.
Nem egy szepseg es van is rajta csinalgatni valo,de menni azt tud igy valszeg marad nalam ...szoval minden tanacs jol jonne ami jellemzi ezt a tipust.(a fuss-fuss menekulj elole mar nem jatszik. "Ezt dobta a gep,ebbol kell gazdalkodni....")
Koszi.
Sony® & PlayStation®
Úgy gondolom egyszer adok ki többet érte, és több ideig lesz gondtalan az együtt töltött idő.
Belefér a költségvetésembe a multivario is, szerintem akkor amellett döntök, az a biztos.
Amit írtam komplett Motorface kuplungot az jó? Vagy érdemesebb külön venni harangot, és a kuplungot?
Ha a későbbiekben nem áll szándékodban tovább menni, akkor teljesen megfelel az a kuplung-harang szett. A módosítás a motorodban csak egy variátorból fog állni (hozzáteszem azt is megfogod érezni), és nem egy rezonátorral is felhúzott motorról van szó. A kuplung kapcsolási fordulat marad kb a gyári, tehát nem lesz nagy erő és hőhatásnak kitéve. De még ha fel is lenne húzva a motor akkor is elég lenne, egy alaptuningot ez is simán kibírna. Erre én is azt mondom, hogy felesleges lenne többet költened.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
csongi
veterán
Jaja, legyen csapszeg, eleg nehez jo szot talalni ra.
Augy kisebb koltsege van egy hezagolt vegsebesseg korlatozasnak, mint az elektonikaba bujtatni.
Vegulis kiderult, van ra kerete forumtarsnak, igy a dontes is megszuletet.
Ne is mond, a gatyajat rakoltheti az emeber, meg hobbi nelkul is. Sok 100k nal jarok, csak hogy rendesen motorozhato legyen vegre.
csongi
veterán
A conti twist gumi mukodik, de lefinkabb 250ccm alatt, de meg ott is felhasznalo fuggo. Nagyon megoszlanak a velemenyek, de nekem nem javasolta a gumis 250es felett. Jelen esetbe a tied kisebb, mukodhet jol, Aki panaszkodik ra azoknal sajnos nem tudjuk milyen a motor valos allapota, silentek, teleszkopok fekek. Valoszinuleg meg van a miertje az olcsosagnak, de ettol siman mukodhet nalad jol.
Csak egy pelda, az enyemen Michelin gumik vannak, kanyarba meglepoen meg mozdult a motor, instabil volt. Pici bemozdulasok voltak, de pont eleg hogy zavarjon.Hat ilyet, Michelin uj gumi... Hmmm az elodjen is ez volt... azon miert mukodott jol?
A szilentjeimet kellett cserelni az lett a vege. Nah most ha valaki felteszi a Contit, es azzal mar erezhetobben bemozdul, hajlamis egybol a gumira fogni mindent.
Nova96
őstag
Sziasztok ,most fogok robogózni, megörököltem az édesapámtól a sisak szétvan kesztyű nincs is, melyik a legolcsóbb kesztyű és sisak amit érdemes megvenni?
"Augy kisebb koltsege van egy hezagolt vegsebesseg korlatozasnak, mint az elektonikaba bujtatni."
Ez kétségtelenül így van, és logikus is. Csak azért érthetetlen számomra, mert az én esetemben egy teljesítményfokozó variátorról volt szó. Én azt sejtem egyébként mögötte, hogy mivel az adott variátor (és most konkrétan a fajtán belül is egy típusra-méretre gondolok) 10-15 robogóhoz is jó volt, de a gyári szíjszélesség sokszor ugye minimálisan lehet eltérő is a különböző típusú robogók között ezért azt gondolom, hogy többségben lehettek a kompatibilis robogók közül azok, amikhez kicsit szélesebb szíj kellett. A többiek meg oldják meg ahogy tudják. Mást nem tudok elképzelni.
(#66335) csongi Pont nem is olyan rég vitáztunk erről a gumiról (conti twist) itt üszök kollégával.
Én sokat használtam ilyen gumit kisrobogón, pont az asszonyéra is ilyet rakattam, mert szerintem kistestű robogón teljesen normálisan viselkedik. Pedig döntögettem szerpentinen 16 lovas tuningrobogót is ilyen gumival és semmi probléma nem volt vele. Üszök viszont mesélte, hogy nagyrobogón alatta baromi instabil volt, amit én egyébként nem is vonok kétségbe. Egyébként tényleg sokan panaszkodnak rá a nagyrobogósok közül. Bár én még nem használtam nagymotoron, de gyártják (és ajánlják) ezt a gumit egészen komoly teljesítményű gépekre is ezért én nem hiszem, hogy kockáztatna a gyártó egy használhatatlan gumival. Azóta beszéltem egy ismerősömmel is, aki egy régebbi gsx r-en használta és azt mondta, hogy semmiféle problémája nem volt vele. Persze ez felhasználásfüggő is.
Én arra jutottam (persze csak tipp), hogy szerintem nem kis szerepe lehet az instabilitásban a nagyrobogókra jellemző igen rossz súlyelosztásnak is. Márpedig ők panaszkodnak leginkább erre a gumira. Ugyanilyen sz@r persze a kis robogók súlyelosztása is, csak hát ugye nem ugyanolyan tömegű motorokról beszélünk.
(#66336) Nova96 Én a legolcsóbb bukót még biciklire sem ajánlanám.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
siti
senior tag
Az én használt, egy szezonos, nyitott Jet sisakom jelen helyzetben és akkor cserélem egy zárt jobb minőségűre. Van benne napszemüveg nem hordtam sokat és nincs nagy fejem bolti ár -x ezer, a tiéd lehet. Szürke ha jól emlékszem, még csak a garázsban motoroztam idén...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
csongi
veterán
A conti jo gumi, mentem tura gumivjaval, szepen muzsikalt. Volt teszt gyosztes kivitel is. A nagy robogokon nem mukodik valahogy a keverek, es a mintazat. R17nel javasoltak , 250 felett mast valasszak, de asszem a sebesseg es suly indexe is kicsi. Egy negyed literes is mar 160Kg korul jar.
Vario
Persze, kotseg hatekony akkor tud lenni, ha OEM gyartmanyu variatort hasznal, es cimkezi a sajat markajat.
Igy olcson jut tomeg cucchoz. Ez magyarazhatja a kompatibilitast sok gyarto cuccai kozott. Iletve ugyn az van szerelve sok blokkra.
Nem eri meg a kis robogoknal sajat tervezesu attetel rendszert hasznalni.
Es szerintem a jovobe egyre jobban tetten erheto majd ez.
Szepen lassan egyszerubb lesz komplet blokkokat venni, es azt beepiteni, amit mar neves gyartok tobb alkalommal alkalmaztak.Nemetek, Olaszok,Franciak. A japanok meg tartjak magukat
Ott van a Pitbike 125 os blokkja. Egy csomo kivitelu motorba bent van. Mi is epitettunk egy salakmotort erre a blokkra. Valahol oda halad a dolog, mint az auto gyartoknal. Azon sem lepodnek meg, ha a kozeljovoben nem csak a blokk, de a vaz is kozos lesz, csak mas lesz a muanyagos boritas.
Ez a haszon novelesenek a kenyszere.
Telda
addikt
Nekem egy ezer éves bőrkesztyűm van, 0 fok körül sem fáztam benne, illetve van egy síkesztyűm is amit turkáltam 1000Ft-ért. Hideg ellen mindkettő tökéletes, esés ellen nem igazán védenek.
Amivel én már régóta szemezek egy MT Optimus felnyitható sisak 35e környékén lehet kapni. De szerintem a Lidl-ös is vállalható én kellemeset csalódtam benne, az 18e Ft. Jelenleg egy Airoh-t használok, ezt használtan vettem 10e-ért. Használtak közül a Nolan, Shohei, Schubert közül érdemes szemezgetni.
Ulius80
tag
A Lidl-ös bukóhoz hozzászólva,én is azt vettem,pedig sokat vaciláltam,hogy megvegyem-e,de teljesen megvagyok vele elégedve. A párna részek moshatóak,plusz a dobozban egy mérettel kisebb párnák is vanbak,hogy be lehessen lőni a méretet. Felnyitható állú,beépített napszemüveg,szellőzők. Ráadásul van a Pinlock,ami meggátolja hogy bepárásodjon a plexi.
Számomra tökéletes,csak ajánlani tudom!
"A Jurassic Parkban NEM a T-rex üldözte a dzsippet. Chuck Norris üldözte a T-rexet, és a dzsippet!!"
Nincs baj azzal a bukóval csak nekem az a cikk nem tetszett, amit itt múltkor belinkelt valaki róla. Az állt benne, hogy ez a bukó simán van olyan minőség mint a más boltokban árult 40-50 ezres sisakok. Na, ez egy jó nagy baromság. Ez a bukó pont annyit ér mint amannyiért a lidl-ben árulják. Se többet sem pedig kevesebbet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
gabe_
őstag
Egyetértek. Egy nagy motorra azért kevés egy lidl-ös sisak, de városba robogóval forgolászni szerintem teljesen jó. Megkapta a megfelelő engedélyeket, amikkel forgalomba kerülhet, így a kellő biztonságot nyújtja.
Persze, a drágább sisakok között biztosan van nála jobb, de aki olcsón keres sisakot, annak még mindig jobb választás, mint ha venne egy nevenincs kínai bukót egy zsibpiacon.
Bakker, korán jött a tél...
[ Szerkesztve ]
Sovány szakácsban sose bízz!
Ulius80
tag
Így van,ha nagymotoroznék,tuti nem ezt vettem volna.
Nekem annyi szempont volt,hogy ne legyen nyitott,valami védje az állam.
"A Jurassic Parkban NEM a T-rex üldözte a dzsippet. Chuck Norris üldözte a T-rexet, és a dzsippet!!"
freelanced
addikt
Üdv !
Az 500 cc alatti kategoriában milyen motorok jöhetnek szóba miket tudnátok ajánlani?
A VTR250 amit már ajanlottatok nem lenne rossz motor csak nagyon drága jelenleg.
Tudtok bármi alternatívát?
A másik kérdésem az lenne, hogy a 125cc motorok közül melyek a legajánlottabbak? Mármint ha jól látom van olyan ami erősebb mint a többi.
Például a Honda CBR125R többet tud teljesítmény terén mint mondjuk egy Cbf125 nem? Esetleg valaki próbálta az CBR-t?
Köszönöm !
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
Nova96
őstag
Nem a legolcsóbbat kértem , ami olcsó de már jó.
siti
Megy a pm.
Telda
Köszönöm az ajánlásokat.
üszök
őstag
Nem is mertem már írni,hogy nem venném.
Én arról az oldalról rendeletem november környékén 2 gumit,egy 120/70 R15 Bridgestone CS1 vagy SCF1-et, 9k körül,meg egy szintén Bridgestone 130/70 R12 asszem az is sc1 valami 6,5k volt az ára talán. Mindkettő tavaly nyári gyártású.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Tegla80
addikt
Koszonom a gumi kerdesben szuletett valaszokat.
Conti felejtve ,de igy jon is az ujabb kerdes,h akkor mit kellene vennem.
Nem vok hc robogos, igy napi szinten munkaba jarni(5km) hasznalom.(meg max neha beugrani a varosba ami ossz kb 50km-t jelent).
Szeretnek 20e alatt maradni felszerelve es toluk vennem,mert helyi bolt es arban is jok ahogy neztem ,plusz el tudom hozni szemelyesen.
Szval toluk mit vennetek ami jo lenne a skipper-re a jelenlegi 100/80-110/80 helyett?(hatra ha lehet raknek szelesebbet....szemre sztem elfer,de tapasztalat nelkul nem merek kockaztatni.)
Lehet tullihegem amugy ezt a gumidolgot es szamomra tokmind1 lenne ha a kopott xarral is elmotorozom jelenleg es ami lenne az meg uj igy mindenkepp jobb lenne.
Koszi
Sony® & PlayStation®
siti
senior tag
a kopott csere érettnél bármelyik új jobb lesz.
amikor gumi tesztek vannak, hogy vizes úton az egyik 48-nál csúszik meg, a másik meg 53-nál és az 10% jobb, miközben senki nem dönti 40-el esőben kanyarban, mert háztól munkahelyig motorozik. Vészhelyzetben persze számít az a 10%, de az is lehet hogy a +30% is kevés akkor. Akkor meg megint mindegy.
Ha túrázol, csapatod neki, akkor érezni is fogod, hogy kevés a conti.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
De most akkor miért zárod ki a Conti-t? Pont arról beszéltünk, hogy csak az egészen nagytestű robogósok tulajok panaszkodnak rá.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--