Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
üszök
őstag
Kell a karbi pontos tipusa,mert minimális eltérések vannak,1-2 m szélességben, vagy tű hosszban,és már nem jó. Amúgy meg fújj bele féktisztítót,egyből be fog indulni hidegen is.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Telda
addikt
A gyári lámpával semmit nem lehet látni, 2x15W-os volt benne, cseréltem 2X20W halogénre, 1 fokkal jobb lett, de így sem látok semmit. Lassan sötétben kell hazajárnom és teli van kátyúval az út, ami elég balesetveszélyes is motorral.
Ezt néztem még ki, hogy beoperálom a gyári helyére. Csak ez már 30W-os.
üszök
őstag
Ez elég brutálul néz ki. Kérdés milyen a fénye. Az SR-ben csak 4Ah az aksi ha jól emlékszem. 2x30w határeset szerintem. akassz rá egy 65w sima H4 halogént,ha bírja huzamosabb ideig akkor bírni fogja a 2x30w ledet is.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Telda
addikt
Munkatársamnak 4 ilyen van a gépen, jó neki egy 650es BWM-je van .
Ki fogom próbálni, köszi!
Tomdriver
őstag
Sziasztok,
Minarelli AM6 blokkal szerelt motoromon hengerszettet cseréltem a gyári 50-ről 70 ccm-re. Lecseréltem a karbit is, az eredeti Dellorto PHBN 16os helyére egy ugyanilyen márkájú PHBG 19-es került, melynek a szívócsonk felöli oldalán már ott a vákumcső csatlakozás.
Mivel ilyen a korábbi karbin nem volt, kérdésem, hogy ezt hová kell bekötni? Mi a szerepe egyáltalán?
Beb@szna ha az tenyleg 60w-ot fogyasztana, fel vilagitana a holdra
Ott a leirasban: Actual Power: 9-12W
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
dugynok
senior tag
Ne csak karbi típusra keress rá, hanem mérd le a szivató méreteit. Nekem a gyári szivató 45ezer lett volna, tipusra keresve nincs is. Lemértük és úgy találtam 6ezerért csont ugyan olyat
siti
senior tag
így néz ki? pár tipp, mert van azon csőcsonk rendesen:
a képen lévő vákuum csatlakozó nyitná a vákuumos benzincsapot. mindegy hogy a karbi vagy a szívócsonk szívja, de nem árt ledugózni ha nincs használatban.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Tomdriver
őstag
Pont így néz ki, én is a black editiont rendeltem.
Közben visszaolvastam jobban és írtátok, hogy a vákumcsőnek a benzincsaphoz van köze, de mivel nálam sima csap van így ez le lesz dugózva.
A főfuvóka gyárilag 75-ös amúgy, én vettem egy sorozatot (5-ös lépcsőkkel) 105-ig, ha lesz időm kitotózóm melyikkel lenne jobb a hetvenes vas hengerhez. Rövidesen jön a kipufogó is.
Nem annyira a tuning lenne a lényeg nálam, hanem hogy viszonylag könnyedén vigye fel a 110 kilómat a hegytetőre. Sokat foglalkoztam az MRX-el (sportlégszűrő visszacserél gyárira, hátsó teleszkóp csere, idomok javítása, festés, új lánckerékszett, fékbetétek cseréje, műszerfal, indexek javítása és még egy csomó apróság), de így már elég tűrhető állapotba került a kis kedvencem.
Köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
kaposznyak
aktív tag
Látszik rajta, hogy gondját viseled.
kaposznyak Igen, ez egy zip. Szerintem ritka csúnya egy jószág (bocs a zip tulajoktól).
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
üszök
őstag
Az. Az első generáció második verziója. Már tárcsás elöl. Viszont hiányzik róla hátulról 1 doboztartó kapaszkodó féleség. Meg nem 55 kéne legyen a végsebessége,kicsit több.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
üszök
őstag
Hegytetőre rossz betű kombinációt választottál, RMX kellett volna.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
kaposznyak
aktív tag
Kösz!
Lehet 120 kg a jelenlegi tulaj...
Különolajzó hiba miatt besült, de állítólag minden javítva.
[ Szerkesztve ]
Tomdriver
őstag
Jogos.
Amúgy Szimó után ez is meglepett, mert kisfalumban csak azt ismerik és nekem sem volt más.
De eladtam és évekig nem volt semmi kétkerekű, aztán vettem ezt és rájöttem micsoda a különbség...
Ezzel persze Nektek semmi újat nem mondtam.
(#65161) sityupityu: Köszi! Ha esik pár csepp eső, nem is megyek le vele az aszfaltról.
Ismerve magamat ez lesz majd másképp, de most nekem még új.
[ Szerkesztve ]
Narancs
őstag
Runner nagyon megy. Nekem 90 a vége (óra szerint). Én úgy vettem, hogy szar volt a vákuumos benzincsap, nem működött a hőm. visszajelző és a benzinszint jelző sem. Ezek jellemző Runner gondok. Na most a képen úgy látszik, hogy az adott motoron a visszajelzők jók. A benzincsapot úgy tudod csekkolni, hogy leállítod a mocit, vársz 10 percet, és ha nem indul pöccre, akkor szar.
Ki kell próbálnod a gépet, ha jó akkor 70-ig kurvára húz, aztán még elmegy 90-ig, és hidegen-melegen pöccre kell induljon. A futómű tényleg gatya.
Beauty is pain
Nordik
őstag
Akkor nem érdemes vele foglalkozni?
Valaki irta, hogy az első telokkal ha baj van akkor sokat lehet rá költeni... Illetve, hogy injektoros.
üszök
őstag
Az injektoros részre lehet sokat költeni,az első telót max szétszeded és meg zsírozod. Esetleg cserélsz benne perselyeket.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Narancs
őstag
A képről nem látszik, hogy injektoros-e (én legalábbis nem tudom megállapítani). Ha az, tényleg jobb hagyni a francba. Az összképet tekintve jó állapotú Runnernek tűnik, de ki kell próbálni és kiderül
Beauty is pain
mumtaz
senior tag
Na jah. Injektorral van már nem kevés tapasztalatom. Ha megy, nagyon jó, keveset fogyaszt, stb. Ha viszont valami beszarik, akkor bármelyik fő alkatrésze jó sokba kerül. Csak a teljesség igénye nélkül (legolcsóbb helyen):
Kompresszor: új 45000. Bontott 20000, felújítás 20000
Nyomástartó szelep: új 15000
Levegő injektor: új 45000, bontott 15-20000.
Benya injektor: új 65000 (csak kompletten van házzal, nyomástartóval). Bontott 25000 (csak injektor).
AC pumpa: új 70000. Bontott 20-25000.
Ezekből leggyakoribb hiba a nyomástartó és kompresszor.
Baromi nehéz diagnosztizálni a hibákat. Szinte bármelyik alkatrész hibája tudja ugyanazokat a hibajelenségeket produkálni. Pl. Ingadozó alapjáratot, vagy kihagyogató "gyújtást" tud okozni a nyomástartó, a kompresszor hibája, vagy eresztő nagynyomású gumicső, illetve akármelyik O gyűrű.
Én már mondhatom, hogy kiismertem a nyűgjeit, de az elmúlt 1,5 évben ellőttem az egész életemre kivetített "QVA ANYÁDAT" készleteim kb. felét.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Nordik
őstag
Honnan lehetne megtudni, egyáltalán forumtarsunk honnan vehette eszre, hogy injektoros?
Írtam a srácnak aki a motort árulja de válaszra nem meltat sajnos. Ha injektoros meg se nézem.
Narancs
őstag
bazz ez nagyon durva. Nem lehet karbisra átalakítani?
Nordik: passz
[ Szerkesztve ]
Beauty is pain
Engem itt meg legalább 5-6 ember b@szogatott amikor beléptem ebbe a fórumba és nem ajánlottam az injektoros robogókat.
Mert, hogy nem törvényszerű az amit írok. Mármint a meghibásodás. Nem a tökömet nem. Csak szerintem olyanok írogatták ezeket akik nem szembesültek azokkal a dolgokkal mint pl te. Pedig bármikor megtörténhet. remélem olvassák amiket leírtál.
(#65171) Nordik Az injektorosnál nincs berúgókar. A hirdetésben az egy injektoros robogó.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Papíros 2t a 180-as a runner-od?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
mumtaz
senior tag
Szerintem talán én voltam az egyik.
Én úgy vagyok vele, hogy már kiismertem a nyűgjeit. És így nem tervezem, hogy eladom. Szeretem ezt a jetforce-ot. De én képes vagyok darabokra szedni. De aki meg venni akar, inkább nem ajánlom az injektorost. Vagyis inkább igen is, meg nem is. Attól függ, milyen ember akar venni.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
"Szerintem talán én voltam az egyik"
Aha.
Csak itt nem csak a szerelésről van szó, hanem az anyagiakról is. Az pedig azokat is érinti akik értenek hozzá.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
üszök
őstag
Papíros,de 4t.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Azt hittem, hogy 2T. Az egyik cimborám vadászik egy papíros 2T-re, de sehol sem találunk. Illetve amit találtunk az hulladék volt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
üszök
őstag
Nem kell benzin temető. Mondjuk amit ezt is használom akár az is lehetne.
Nem lesz könnyű jót találni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Jó, tudjuk az előnyét és a hátrányát. A 180 4T a 2T nyomába sincs teljesítményben. A cimborám egy kemény nagy köbcentis 2T robogót keres. Nem számít a fogyasztás mert nem munkábajárós motor lenne, ezért kell 2T.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
üszök
őstag
Nincs túl sok választási lehetősége,van a Runner.. meg talán a Hondának valami nagyobb testű 250-es.
Plusz ugye Skipper,SR,de azok nem voltak 180-ban szerintem. Meg talán Hexagon.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
üszök
őstag
Neki volt egy patika,a garázsában rejtegette. Ha meg van még biztos nem eladó.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
De 180-as volt? Mindenképp az kell runner-ból.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
üszök
őstag
Az. Gyári festés,kevés k.m. ilyenek. Nem nem hiszem,hogy eladó.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Mindegy kutatok tovább.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Továbbra is szivat a kis yamaha jog. Szereztem rá új elektromos szivató egységet, felszereltem, hidegen pöccre indul minden jó, szépen megy, de ahogy bemelegszik, mintha elvágták volna leáll. Utána ahogy visszahűl, újra minden normális. Nem értem, mert amikor fel volt akadva és állandóan szivatón volt, akkor teljesen más hibajelenség volt, ez pedig egy vadi új szivató ami benne van. Mi lehet a hiba, találkozott már valaki hasonlóval?
Miért, az előzőekben amikor felakadt szívató akkor hogyan jelentkezett a hiba? Egyébként szerintem meg elég egyértelmű, hogy továbbra is a szívató szívat. Miért nem vettél inkább kézit?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Telda
addikt
Belevaló gyertya van benne?
Babetta-X
senior tag
A motor a kollégámé, neki szerelem, mire mondtam neki a kézi szivatót, már megvette az elektromosat
Amikor nyitva maradt teljesen akkor a hibajelenség az volt, hogy muzsikált szépen, majd egyre erőtlenebb lett, míg végül gázra is csak lebőgött, nem pörgött fel stb. Most szépen megy, de egyszer csak megáll.
Szerintem is a szivató a ludas, de vadi új, áramot is kap, tehát működnie kéne, de valamiért mégsem teszi, csak nem értem most mi más mint eddig.
A gyertya belevaló.
kaposznyak
aktív tag
Sziasztok.
Segítenétek választani?
1. Öreg, de közel van, olcsó, ismert a múltja: Ez.
2. Olaszországból behozott, itthon még nem volt használatban. Jól néz ki, fiatalabb kiadás, drágább: Vagy ez.
Vagy Honda Dio:
1. Kicsit drágább, itthon használt darab: Ez.
2. Olcsóbb, Japánból behozott, ki tudja, hányszor fordult órával.Vagy ez?
Árban kb. 150,000 Ft-ig is elmennék, de a hirdetéseket átnézve nem érzem, hogy a 2x annyiért hirdetett bármivel jobb lenne, mint ezek az olcsóbbak.
Előre is kösz a segítséget!
üszök
őstag
Az első kettő egyforma,és 99 ig gyártották őket. 2000-től már gömbölyű Zip volt.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
konyi79
addikt
Akkuról adsz a szívatónak villanyt leszedve látod ahogy megy kifelé? Sorba tudsz kötni vele egy műszert, áramot vesz fel? Belevaló szemre, elzár a tű?
Ha bemelegszik, szedd ki a szívatót, valamivel dugózd le, menj vele egy próbakört, akkor is szívat-e a szívató...
(#65193) sityupityu válasza kaposznyak (#65190) üzenetére
Az első dio jó lesz 2001-nek is, nem pedig 2010-nek.
Egyébként tipikus japán belpiacos darabok gyári, katalizátoros csővel. Akár a drágábbik is megérheti az árát, meg kell nézni őket. Ha jól láttam amúgy is egy városban vannak (lehet, hogy a tulaj is egy, csak két reg-el van fenn).
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Nekem volt hasonló kis testű japán robogóm, teljesen más világ egy nagy testű olasz. Nem is annyira értem, miért vannak erőltetve ezek a típusok
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Mert valakinek elég ez is, és megbízhatóbbak mint az olasz robogók. Egy ilyen dio-val ki tudsz menni a világból.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Persze, hogy "megbízhatóbb" mert nem is nagyon mennek többet 50-nél. Nekem soha semmi nagyobb bajom nem volt az olasz robogómmal, sőt a kínai AM6-tal sem.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Az, hogy nem mennek többet 50-nél az ebben a formában nem igaz, a megbízhatóbb szót meg nyugodtan kiveheted az idézőjelből mert valóban azok.
Hogy nem mennek végsebességre annyit mint az olasz robogók az betudható a kisebb keréknek és a gyárilag jóval rövidebb végáttétnek. Viszont nem pörögnek kevesebbet végsebességnél mint egy olaszok.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
kaposznyak
aktív tag
Mit tesz a megfelelő szögű fotózás...
Megesküdtem volna, hogy a két Zip nem egyforma.