Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
ludsimon
veterán
Ha nem jár a motor és akkor lehúzom a csöveket a karbiról nem kezd el folyni semmi (olaj?), ugyanúgy mint ahogy a benzincsövet elvágtam és semmi nem folyt ki belőle?
undefined
Pete55555
addikt
Szarul
Nehéz beállítani, mert kicsi a látószöge a kamerának, és még mindig feljebb kéne állítani. Csak ugye menet közben nem tudom nézni, csak ha megérkezek. ma akartam alakítani a konzolon, de elfelejtettem, és ott is hagytam melóhelyen, úgyhogy majd max holnap.
...Szeretem leracsniztatni...
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nézegetek mostanában egy Rieju RS1 motort, amiben ha minden igaz, akkor minarelli (talán) am6-os blokk van. A kérdésem az lenne, hogy mennyire megbízható motor ez?Ebben akkor ha minden igaz, akkor pontosan ugyan az a blokk van, mint ami pl. egy Apriliában, vagy csak annak a másolata, silányabb alkatrészekből? Alkatrész ha minden igaz akkor a blokkhoz elérhető minden? (gondolom magához a motorhoz nem sok minden van, de elsődlegesen motorikusan lenne nekem a lényeg). Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Pete55555
addikt
Íme egy LINK a mini kamera felvételéről (60 Mb). Nincs még normálisan beállítva, de látszik már a lényeg. Annyi gebasz van, hogy vmi miatt a 4-5. videó elkezd akadozni, tehát csak az első 3 használható. De lehet a többi utána megjavul, passz.
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
ludsimon
veterán
ludsimon
veterán
huszi.gyb
senior tag
Én mondtam, hozd el, lemosom, lefotózom, megiszunk egy Monstert, és mire hazaérsz Majával, fent lesz a hirdetés (a te számoddal, onnantól te intézed).
A későbbi megjegyzésre: Te is tudod, bonyolultabb volt ez ennél... Lassan érik az, hogy személyesen is találkozzunk, írok privátot.
www.dongosofor.hu
Dexar007
veterán
Ez jo lett mondjuk.
Give me your cum,bull!
ludsimon
veterán
Száraz adatok, egy kis matek.
12mm és 17.5mm torokátmérő között kb ~0.7 Le különbség van a 17.5 javára. (forrás alul)
Instant +0,7Le a karbicsere és jobban fog húzni alacsony sebességnél.
6.4 - 7.1 Le körül lesz a vége ahogy számolgatok.
Fogyasztás main jet méretből számítva 3.36L-ből 3.8L fogyasztás lesz ami +0.4L, de cserébe ugrani fog ha 50kphnál rántok oda neki. Ez az a szint ami felé már nem mennék fogyasztásban. Ez még elfogadható, de csak azért nem mennék tovább a tuninggal mert 4 felett ne fogyasszon már egy 50 v. 70es.
Főleg mert ingázásra és nem szórakozásra lesz használva.
1L üzemanyagból most 29,8 km-t tudok megtenni, tuning után
1L üzemanyagból 26,3 km-t tudok megtenni.
Forrás:
Karbi összehasonlítás
Exhausts review comparison part 2
part1
[ Szerkesztve ]
undefined
Geccoka
csendes tag
Kíváncsi vagyok, ebből a nagy matekból mi fog megvalósulni a végére
huszi.gyb
senior tag
,,Nem indul, mit csináljak?''
www.dongosofor.hu
ludsimon
veterán
Baszki, ne fesd az ördögöt a falra! Pont ez jutott eszembe, hogy olvastam külföldi fórumokat, lecserélte a kiput meg a karbit és azt mondja csak durrog de nem húz.
[ Szerkesztve ]
undefined
Bambalazs
senior tag
Annyira elcseszi a robogót, hogy visszaül biciklire.
huszi.gyb
senior tag
Egy dolgot megtanultam... Ami működik nem kell basztatni, mert csak szívni fogsz... Hiába mondjuk, te kiszámoltad, várom a szerelős hszeket.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
#TOTTI
őstag
Egy 50-70 - es gép, ahhoz, hogy "ugorjon" nyugodtan számolj 5-7 litert! Ez a matek ez semmire nem jó, a hajtáson el fog veszni, nem lesz egyenletes a teljesítmény, az az egy biztos, hogy a fogyasztás nőni fog!
Ha csak ugrani akarsz vele, akkor tegyél egy stunt áttételt.
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
Hát 3 napja már bringával megyek mindenhová.
Szóval veszíteni valóm nincs, lesz egy jól húzó robogóm, vagy lesz egy gyári robogóm.
Ha megjön a karbi meg a kipu, feldobom rá, és jön a főpróba. Ha szar valami akkor visszaépítem az egészet szóval nincs veszítenivalóm. Addig biztos nem adom el a cuccokat amíg penge nem lesz.
Ha kilő 0-60-ig akkor teszem fel a régi cuccokat az apróra.
De ha sikerül egy penge robogót kreálnom a nagy matekozásból akkor előléptetem magam tuningmesternek.
[ Szerkesztve ]
undefined
dj79
senior tag
Üdv a tisztelt szakértőknek .
Eléggé erős késztetést érzek magamban, hogy ismét két kerékre pattanjak. Ennek megfelelően kicsit már körüljártam a témát, de a döntés kissé nehezebb, mint gondoltam.
Mi lenne az értelmes megoldás napi 2*10km-re (8km város, 2km mellékút):
- vattaúj Motowell (nem röhög ) garanciával, 1 év fejfájás nélkül (haveromék forgalmazzák őket), így lenne egy új magnet city 2t 240e Hufért dobozzal, beüzemeléssel, fojtás nélkül .
- 150 körül valami használt (bár eléggé lefosott darabokba futottam eddig), amire még rá lehet locsolni pár tizest?
Nos, szerintetek melyik megoldás miért nyerő?
szentkuti11
addikt
150-ért már olyan robogót veszel, amire nem kell locsolgatni a 10-eseket, szerintem használtan vásárolj.
dj79
senior tag
Köszi a választ. Sajnos a lakhelyünk 30-40 km körzetében 150 körül csak ilyen és ehhez hasonló csodák vannak.
[ Szerkesztve ]
huszi.gyb
senior tag
Nem hiszem el, hogy Komárom-Esztergom megyében nincs normális robogó. Akkor inkább gyere el Bp-ig. 150-ért lehet olyat kapni, amivel nemhogy 1, de több fejfájás mentes éved lesz. Új Motowellt meg felejtsd el, inkább a két gép különbségét fektesd sorsjegybe... Kb annyi az esélye, hogy nem buksz, mint a Motowellen. Ezek a kínai csodák 4-5 évesen 100k alatt érnek. A piac kegyetlenül áraz, nem véletlenül ennyi az annyi... Rengeteg szívást hallottam már... Én inkább vennék egy olasz/japán gépet 150-ért.
www.dongosofor.hu
ludsimon
veterán
Most gondoljatok bele, hogy ennél is kisebb a torokátmérője.
Múltkor picit eltévedtem egy 8-10%-os emelkedőn lyukadtam ki és majdnem megállt hiába húztam fullra. És nem 90-100kg vagyok hanem 75kg.
Tipikus alulméretezett karbi jel.
undefined
dj79
senior tag
szmissz
senior tag
Vedd az újat!
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
ludsimon
veterán
A kínai sem rossz. Mondjuk attól függ melyik kínairól beszélünk.
Tengernyi alkatrész áll rendelkezésre ha elromlik benne valami!
Fater Honda Dio koppintása, egy Sym DD50 és nem rossz, csak be kellett állítani, pöccre indul, meg ha bemelegedett hozza a gyári értékeket, szombaton kipróbáltam és az én gyári olasz motorom meg az övé között csak annyi volt a különbség, hogy az övé 55-nél többet nem ment, valószínű szíj cserés vagy valami a hajtásban.
Az más kérdés, hogy én se vennék mást csak igazi japánt vagy olasz motort.
És abból is tudjuk melyiket, kizárólag.
[ Szerkesztve ]
undefined
huszi.gyb
senior tag
Akkor gyere Budapestre, adok neked olyan címet, akinél van jó robogó. Ismerem, csak jót vesz meg.
szerk.: szerintem még a szállításban is meg tudsz vele egyezni, ha kell.
szerk2: A kínai sem rossz. Mondjuk attól függ melyik kínairól beszélünk.
Tengernyi alkatrész áll rendelkezésre ha elromlik benne valami!
Ekkora emeletes baromságot leírni!! Sokféle kínai van, amihez rohadtul nincs alkatrész. A Keeway/Motowell ebbe nem esik bele. Azért azon gondolkodtál, hogy miért van annyi bontott alkatrész 4-5 éves robogókhoz?
Több ismerősöm vett már Keewayt, Motowellt, volt, amelyik már azt is tudta, hogy a szervizes papírokat intéző csajnak mikor jön meg a havija, annyiszor járt vissza garanciaidő alatt... Előítéletes vagyok? igen, beismerem.
Ettől még amikor egymásra borítottam egy majd 20 éves Honda DJ-t és egy 10éves Keewayt melyik tört össze? A Keeway. Nekem ennél több nem kell...
Volt, aki szintén nem hallgatott rám, vett Riejut. 2 évesen 100ért adtuk el a 240-ért vett gépet, 5k km-rel az órában, 70es hengerrel. Az a motor is úgy volt szar, ahogy lehetett... Ment, nem azzal volt a baj, de a műanyagok, a kormánycsapágy folyamatos kilazulása, a zörgések... a 95-ös évjáratú Tactom különb volt annál, pedig az is kaphatott már az élettől...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
kcsa
veterán
A Sym nem is kínai, de nem is gagyi kategóriás.
dj79
senior tag
Úgy tűnik, mindenképpen tágítanom kell a keresést . Kérhetnék némi infót PÜ formájában?
[ Szerkesztve ]
huszi.gyb
senior tag
Persze, írok PÜ-t hamarosan.
www.dongosofor.hu
-Mike-
addikt
Instant +0,7Le a karbicsere és jobban fog húzni alacsony sebességnél.
Az biztos. 0-30-ra nyersz 0.2mp-et, de 0-15-re lehet lesz -0.4mp is.
[ Szerkesztve ]
Dexar007
veterán
Tegnap nagyon kilöttem a Matraban. Iden eloszor.Jo vot,adta.
Give me your cum,bull!
30z.Samu
félisten
Én a munkahelyről lőttem ki 14 óra meló után, hogy érjek már haza a retekbe.
Sic Parvis Magna
ludsimon
veterán
Ez is kilőtt, csak benzint.
A hülyék, hogy nem lehet azt a rohadt karbit szétszedni és megnézni mi van vele.
Előre félek a jövőhéttől.
Kaptam időpontot a görgő+szíj+rugó cserére a szerelőhöz, jövőhét péntek délelőtt.
A rendelésről azt az infót kaptam, hogy jövőhét elejére érkezik meg.
Ha minden jól megy akkor jövőhét közepén, - igaz behangolás nélkül - de ki fogom tudni próbálni.
[ Szerkesztve ]
undefined
ludsimon
veterán
Lenne egy buta kérdésem, hogy az olajat azt az üzemanyaghoz keveri és átmennek a fúvókákon?
Csak mert ha az olajba van valami szar akkor ugyanúgy el fog dugulni.
Azon gondolkodok, hogy összerakom most még1x megnézni csinálja-e azt ami miatt szétszedtem.
Mert akkor az olajban van szar.
[ Szerkesztve ]
undefined
Nálam a leömlőbe (szívó torok) csatlakozik az olaj a benzin-levegő keverékhez. Ahogy tudom mindig a keverékhez adja az olajat (nem megy át a fúvókán).
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
ludsimon
veterán
Én is így gondoltam.
Akkor nem szarozok, megvárom a jövőhetet amíg megjön az új karbi.
Amúgy 99% a benzintankba volt valami, mert az úszóház alján nem kevés piszok volt..
Azóta tettem a rendszerbe szétszedhető, mosható réz benzinszűrőt csak kipróbálni nem próbáltam ki mert szét van szedve a karbi.
undefined
Pete55555
addikt
Tényleg buta kérdés. Csak meg kellett volna nézned, hogy hova csatlakozik az olajtartályból a cső.
(Segítség: blokk, vagy karbi)
...Szeretem leracsniztatni...
dj79
senior tag
Sok minden szól az mellett is, igen. De nem zárkózom el egy jó állapotú használttól sem, amennyiben mindenben megfelel és a környékben található . Csak ezek sajnos jelenleg a nem létező kategóriába sorolódtak át.
ludsimon
veterán
Na összeraktam... és nem indul.
Lehet röhögni.
Nem működik egyáltalán az a rohadt automata szivató... nem akarom kinyírni az önindító motort sem, 6x15 mp-nél tovább nem próbálkoztam.... megvárom a jövőhét elejét és a Dellorto-val meg a manuális szivatóval amit rendeltem ráadom, hogy dúsabb keverést csináljon úgy tuti be fog indulni.
Ti találkoztatok már olyan motorral amin működött?
Fater motorján se működik illetve ezelőtt megnézett (2) Libertyken sem működött, meg enyémen sem.
Jó nagy szar ez az automata szivató.
Most már értem miért volt a webshopban úgy írva, hogy "megszűnik az automata szivató gyakran felmerülő problémái."
Fater motorja is valami 30-40 másodperces köszörülés után indult be végig csutkagázt húzva mikor sokat állt.
Én nem akartam kinyírni az önindító motort, szükségem van azért rá. Mondjuk ha manuális szivató lesz rajta szerintem nem fogom használni csak a berugót, de sose lehet tudni mikor lesz rá szükség, nem nyírom ki.
[ Szerkesztve ]
undefined
Dexar007
veterán
Hetvegen nem lesz ebböl kilöves.
Give me your cum,bull!
Szerintem használd a lábad... Ha 200at rárúgsz és nem indul, na akkor tényleg vmi nem kerek. Egy tipp. Gyújtás levesz, rárúg 3-6x, gyújtás rátesz, rugdos...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
ludsimon
veterán
ilyenkor kiköpi a benzint? (ha gyújtás nélkül rárugok?)
fszom aki kitalálta az automata szivatót. Azért nehogy már ennyire automatizálva legyen minden, jó hogy nem automatikusan törli ki a wc a seggem. (Tudom, pedig megállíthatatlanul ebbe az irányba tart a világunk, ami nem feltétlen baj szerintem, csak a faék egyszerűségű dolgokat nem kéne túlbonyolítani.....)
[ Szerkesztve ]
undefined
szmissz
senior tag
Egy új motor.
Új fékek, új gumik, senki nem kókányolta, hagyta ki a szervízt, nincs összekaristolva, lefingva, 1 évig garanciát kapsz, ismered az eladót, stb.
Lesz ilyen használtan? Garantálja itt a topikból bárki, hogy nem kell majd 1 évig semmit fizetned rá, amit veszel?
Biztosan ki lehet fogni szuper vételt 240 ezerért, de neked eddig nem sikerült, mert olyat keresel, ami szép, tiszta, nem agyonhaszált, stb. Ezt az új tudja.
Más lenne a helyzet, ha milliós gépekről beszélnénk, de ezekkel a paraméterekkel a legkisebb szopásfaktort az új jelenti.
Aztán persze bármivel be lehet szopni, de ezt tudod, hogy hova kell vinni.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
ludsimon
veterán
így se indul. mindegy, szarom le majd az új karbival meg a manuális szivatóval, ráadom 100%-on, tuti 5-6 mp alatt beindul.
Szerk.: Ha több levegőt kap (leszedem a szűrőház oldalát meg a szivacsot) attól gondolom nem fog beindulni mert nem a levegőt hanem a keverést kell dúsítani.
Most már viszont lehet kíváncsi lettem erre a szarra, kiszerelem az automata szivatót és ha megjön jövőhéten rádobom a manuális szivatót a Weberre, megnézem úgy beindul-e. Hogy kiszűrjem a karbinak van baja vagy mi a szar van most. (Mondjuk 90% a szivató a baja..)
[ Szerkesztve ]
undefined
frigoo
aktív tag
Csak egy kérdés: megszívtad a vákumcsövet? Van abban a karbiban egyáltalán üzemanyag?
ludsimon
veterán
vákumcsövet meg kell szívni? Nem szívtam meg. Hogy a francba tudom, hogy van-e benne üzemanyag ha nem szedem szét? Tuti van, mert szétcsavartam a benzinszűrőt és kicsöpögött a benzin.
undefined
Rellind
senior tag
Köszönöm az infot.
frigoo
aktív tag
Ja, azt hittem, hogy leszedted a karbit tisztítani. Akkor nem szóltam.
ludsimon
veterán
a benzincsövet vágtam el és tettem bele szűrőt.
Az úszóházat is leszedtem.
megszívjam a vákumcsövet?
[ Szerkesztve ]
undefined
Debilon
addikt
jól raktad bele szűrőt?
úszóház alján van (szokott lenni) egy csavar ha azt kihajtod folynia kell a benzinnek
amúgy automata szívató: nekem működik 2006 óta), igaz nem kilövőállomás Liberty-m van, hanem csak egy Kymco Super 9S 2T
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition