Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82001) Tothgera30 válasza nyogo83 (#81999) üzenetére


Tothgera30
Ármester

A főtengelyről hajtott kompresszor 2,5bar-al nyomja a levegőt a tengerbe, de előtte a felömlő ablakán olajat tol az égéstérbe. Itt pedig már az olaj/levegő keverékhez benzint nyom a befecskendező 5,5bar-al. Nekem is volt egy Purejet NRG Power, én nagyon kedveltem. Pedig már több mint húszezer km szaladt bele, nem éreztem rajta hogy a befecskendező rendszerrel lenne probléma.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#82002) nyogo83 válasza mumtaz (#82000) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Purejetnel nekem amiatt remlik ahogy Tothgera is leirja, mert az olajpumpa es az olajozas reszt a Piaggio annal a blokknal nem nagyon piszkalta meg a karbishoz kepest. Ugyanugy ahogy a karbisnal a variator mogott egy segedszij hajtja az olajpumpat es onnan megy gumicsovon az olajozas kivul. Csak nem remlett, hogy hol keveredik, mert PJ-nel kesz kaosz az a csovezes :D
De valami 3 agu idomra emlekszem a pumpa utan ahol keveri.

Ezert jok ezek a befecsis 2T-k, hogy meg veletlenul se egyeztek meg meg ilyen egyszeru dolgokban sem :D

[ Szerkesztve ]

(#82003) mumtaz válasza Tothgera30 (#82001) üzenetére


mumtaz
senior tag

Nagyon adódik a kérdés, hogy mi értelme? Semmi. Felmegy az olaj és elég a P-ba. Hol keni a főtengelyt és a levegő kompresszort meg a hengerfalat?

Az injektoros rendszer meg két egymásra épülő injektorból áll. Ebből a levegőkompresszorban van a keverőkamra. Ide jut a levegő nagy nyomással a kompresszorból, meg a benzininjektorból a benzin. Keveredik, aztán a levegő injektor nyit és így jut a cucc az égéstérbe és azonnal elég. Max annyi olaj jut ide, ami a levegő kompresszoron keresztül jut, de az már nem ken semmit.

A levegőkompresszornak egyébként 2,5Bar a minimum, ami kb indításnál kell, hogy meglegyen, hogy egyáltalán beinduljon a motor. A minimális üzemi nyomása 4Bar, de 5-6Bar az ideális. Ez a levegőnyomás részben szabályozza egyébként az üzemanyag nyomást is a nyomástartó szelepen keresztül. Az üzemanyag pumpa 12Bar nyomást tudna. A nyomástartó szelep és a levegő szabályozza az üzemanyag nyomást.

nyogo83: Lehet, hogy ott ezt az elosztást a kenendő részek között a blokkon kívül oldották meg, ezért lehet annyi cső. Jetforce-on ez a blokkban van kialakítva. Egy csonk van a blokk tetején közvetlenül a hengertalpnál. Onnan megy két járat a főtengely csapágyakhoz.

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#82004) nyogo83 válasza mumtaz (#82003) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

A kenes es a fotengely golyoscsapagyainak kenese ugyanugy tortenik mint a karbisnal. Csak nem a karburator porlasztja el a benzin-olaj kevereket hanem az injektor es ugy jut el a forgarttyushazba.
A levego kompresszornal nem tudom hogy van a kenes megoldva, nem remlik.

[ Szerkesztve ]

(#82005) mumtaz válasza nyogo83 (#82004) üzenetére


mumtaz
senior tag

Na de pont itt van a baj, hogy az onnan már nem jutna el sem a csapágyakhoz, sem sehova. Mert ugye közvetlenül az égéstérbe fecskendezi, ahol azonnal el is ég és megy kifele a kipufogón.

Gondold csak végig! Jön fel a dugattyú. sűríti a forgattyúsházból felszívott levegőt. A dugó zárja a járatokat és ekkor történik a befecskendezés közvetlenül az égéstérbe. Az injektor lezár és jön a gyújtás. A benzin-levegő keverék elég (az olaj is). A dugó megindul lefelé és az égéstermék megy kifelé a kipufogón. Onnan már olaj nem jut el sehova. Sem ideje, sem lehetősége nincs rá.

Igen. Más lenne a helyzet, hogy a szívótorokba, vagy szívócsőbe menne a befecskendezés, mert akkor az lenne a karbi helyén. Akkor tényleg eljutna az olaj ugyanúgy, ahová kell, mint a karburátorosnál. De a Ditec/Jetforce/Purejet injektora már a kenendő egységek után van a folyamatban. Gyakorlatilag közvetlenül a kipufogás előtt.

Animáció

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#82006) nyogo83 válasza mumtaz (#82005) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

:R Igaz :K
Purejetnel valoszinu akkor a kompresszor elott kap olajozast. De nem akarok mostmar hulyeseget mondani, mert regen volt amikor foglalkoztam vele. De az tisztan remlik, hogy az olajpumparol az olajcso nem a blokkra ment, tehat nem "belul" volt megoldva az olajozas.
Ditechnel viszont biztos, hogy a szivocsonkon keresztul kapja az olajozast es onnan jut el a forgattyushazba.

[ Szerkesztve ]

(#82007) mumtaz válasza nyogo83 (#82006) üzenetére


mumtaz
senior tag

Igen. Én is néztem rajzot a Ditech-ről és azon valóban a szívócsonknál van.
Purejetnél meg, ha tényleg annyi felé van a cső elosztva, akkor lehet, hogy annál is megoldottak valamit, mint a Jetforce-nál, csak külső csövezéssel. Ezt nem tudom. Dehát annak idején tényleg az volt a koncepció, hogy kevesebb benzint és olajat fogyasszon és tisztábban üzemeljen, mint a karburátoros.

Most pont itt van a Jetforce-om blokkja szétszedve. Csináltam képeket a kicsi blokkfélről, mert látszanak a kenőjáratok. A harmadik képen látszik, ahol a csapágy kenőfurata átjön a blokkon. Jó megoldás, mert a csapágy külső felére nyomja, így a szimering is kap belőle. A csapágyon keresztül jut be az olaj a forgattyúsházba. Narancssárgás színnel kiemeltem a járatokat:

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#82008) FeniX- válasza energy4ever (#81994) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Persze, nem is veszi fel a versenyt egy gyárilag erre fejlesztett járművel, de le a kalappal, mikor valaki meg tud csinálni egy ilyesmit, és - valamennyire - még működik is.

(#82009) nyogo83 válasza mumtaz (#82007) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Erdekesen oldottak meg, szerintem tok jo.
Kozben megkerestem direkt, PJ-nel hogy is van. Az olajpumpatol kulso csovon a kompresszor mellett van a forgattyushazba kozvetlen visszavezetve az olaj, egy szelepes csonkon keresztul. Semmi kulon olajozojarat, stb.

De van, melyik regebbi Piaggio blokkon meg a membran moge van bevezetve.

Gyanitom itt a tervezesnel az is szempont volt, hogy sok alkatresz felhasznalhato legyen ami a sima karbis modellnel is megvan(pl olajpumpa).

(#82010) mumtaz válasza nyogo83 (#82009) üzenetére


mumtaz
senior tag

Nem rossz.
Bár, ha azt veszed, ez a külön csatornás megoldás karbisnál is működne ugyanúgy.
Végülis a Jetforce C-Tech és TSDI blokkja ugyanaz.
Bár eleve a TSDI-nek fejlesztették. Soha nem néztem, de a C-Tech-nek meg vákuumos üzemanyag pumpája van. Az olajpumpája nemtom, milyen. Ugye TSDI-nél minden elektronikus.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#82011) sityupityu


sityupityu
Topikgazda

Basszus, végigrágtam én is magam most ezen a tananyagon amit levezettetek. :R
Mindenesetre ökör egy rendszer ez a 2T befecskendezés, legyen bármelyik fajtája is...

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#82012) mumtaz válasza sityupityu (#82011) üzenetére


mumtaz
senior tag

Jó lenne az, ha nem hagyták volna a fenébe úgy, ahogy elkészült. Azt mondták rá, hogy tök jó. A baj nem ezzel van, hanem, hogy lehetett volna tovább is fejleszteni.
Az a baj, hogy akartak csinálni valami mást, mint ami addig volt. Meg is csinálták. Csak amikor elkészült, akkor annyiban is hagyták. Pedig lehetett volna upgrade-elni egy kicsit. Esetleg egyszerűsíteni. Meg ugye így a másik probléma vele az ára. Ha javítottak volna a minőségén, a legjobb rendszer lenne. Így sem magával a megoldással van baj, hanem a tartósságával. Mert megoldásnak nagyon jó.

Egyébként meg a kenési rendszer, mint mondjuk a Jetforce-nál van, az egy karbisnál is megállná a helyét és már csak azzal olajat lehetne spórolni, meg picit visszafogná a környezetszennyezést is. Nem, mintha egy 50-es olyan nagyon szennyezné a levegőt, na de mégis...

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#82013) sityupityu válasza mumtaz (#82012) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

"Pedig lehetett volna upgrade-elni egy kicsit. Esetleg egyszerűsíteni."

Igen igen, teljesen igazad van, valójában ez a bajom vele. :K Baromira túl van bonyolítva, és rengeteg meghibásodási lehetősége van.
Egyébként ha jól emlékszem a Honda meg is csinálta ezt, mármint hogy a 2T befecskendezős rendszerek közül az övék a legegyszerűbb, és nagyon nincs is vele probléma.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#82014) nyogo83 válasza mumtaz (#82012) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Nekem egy az egyben mindig ugyanaz a kategoria volt barmelyik 2t befecskendezos rendszert nezem is, mint autoknal a K-KE-L-Jetronic.
Jol lathato volt, ,hogy a befecskendezes lesz a kovetkezo lepcsofok a fejlesztesben, de tul sok hibalehetoseggel es korulmenyes javithatosaggal sikerult megvalositani, majd annak a tartos tesztjet rabiztak a tulajdonosokra :D

(#82015) Szajo


Szajo
őstag

Vettem egy karbis piaggio blokkos 2007es Sr50et.
Szép az állapota, motor se dágvány, csavarok bilincsek nem rozsdásak.
Kicsit a váltóval lehet vmi mertt "később" indul meg és néha cicereg a szíj. (Tud ilyet?)
Megy 80at egyébként, 60 65ig dinamikusan gyorsul.
Az olajzót hogy ellenőrzöm? Most míg számomra ismeretlen tettem a benzinbe olajat remélem a kettő együtt egy tank alatt nem vágja haza.

(#82016) energy4ever válasza Szajo (#82015) üzenetére


energy4ever
addikt

Jo dontes volt! :K Baja nem lesz, max lekopi a gyertyat... Meg hosszutavon hamarabb bedugulna a kipufogo. Egy tank plusz olajtol nem lesz gond!
Szervizbe vidd el, ezek legyenek meg, amennyiben esedekes:

-Olapjpumpa mini szij csere
-cvt szij csere
-gorgok, csuszkak csereje
-vario oldal takaritas
-hajtomu olaj csere
-fekfojadek csere
-hutoviz szint ellenorzes
-villa szimering csere, villa olaj csere

Sok szerencset a gephez, es rengeteg balesetmentes kilometert! :K :C

(#82017) neo81


neo81
senior tag

Sziasztok!
Motorkerékpárt szeretnék vásárolni csak földesúton való erdőbe járáshoz.
180cm és 80kg vagyok.
Kb. 400000 Ft szánnék rá.

Így első körben a TAO DB27 125 ccm-esre gondoltam.

Vagy ezzel nem érdemes foglalkozni, tudnátok ajánlani valamilyen más fajtákat?
Köszi!

(#82018) neo81


neo81
senior tag

.

[ Szerkesztve ]

(#82019) neo81


neo81
senior tag

.

[ Szerkesztve ]

(#82020) energy4ever válasza neo81 (#82017) üzenetére


energy4ever
addikt

Az egy gyerek motor tudtommal!
Ami neked jo lenne:

Aprilia SX 50
Aprilia RX 50
Derbi Senda 50
Gilera SMT 50

Foldutra 50es tokeletes. Jol beallitva ezek 100at mennek... Inkabb egy ilyen minosegi minarello AM6, vagy Piaggio D50B0 blokkosat vegyel, amihez van alkatresz, boven tuningolhatoak, motor tobbi reszehez is van minden, minthogy vegyel egy szart amihez nincsen semmi...

2T 125-ot en azert nem ajanlom, mert a nagy resze Rotax blokkos, vagyis minden alkatresz embertelenul draga bele!

(#82021) neo81 válasza energy4ever (#82020) üzenetére


neo81
senior tag

Aha!
Esetleg erről mi a véleményed?: [link]

[ Szerkesztve ]

(#82022) energy4ever válasza neo81 (#82021) üzenetére


energy4ever
addikt

Egy kinai szarfajta blokk, amit egy 50es is boven lever, beleepitve egy olyan szerkezetbe amit egy komolyabb bicikli is kirohog...
Hiaba 125, jo ha a leirt 70et eleri azzal a 4 sebessegevel. De 70nel ezzel menni folduton... Meg szerencse, hogy nem megy tobbel! :(

[ Szerkesztve ]

(#82023) neo81 válasza energy4ever (#82022) üzenetére


neo81
senior tag

Aha!
"Aprilia SX 50
Aprilia RX 50
Derbi Senda 50
Gilera SMT 50"

Ezeket kb. mennyiért lehet újonnan beszerezni?

(#82024) energy4ever válasza neo81 (#82023) üzenetére


energy4ever
addikt

Kb 1,5 millio ft! [link]
Azt nem irtad eddig, hogy uj motor kell. 400ezer ft-ert csak motorizalt szemetet kapsz, semmi mast. :(

(#82025) DJGABI


DJGABI
addikt

Kymco-król vélemény? Van helyben egy BW (Bet and win) 125. Kilométer picit sok benn (39e) , meg fura hogy tavaly óta nem vitték el, de óccó. Alkatrészt mondjuk nem nagyon látok hozzá. Ha jó, akkor simán venném.

Úgy vagyok hogy a 15 lovas csodákról letettem, kis pénzért nem is lesz, elvileg ez is 10-11 körül tud, 12-höz képest nem nagy visszalépés.

<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>

(#82026) urbi73


urbi73
senior tag

2 -hete van nálam ez a Malaguti F-15 - de indulásnál elég magas fordulaton akar csak megindulni , 30 - ig elég jól húz ,utána megtorpan egészen 55-60-nál kezd megint észhez térni megindulni óra szerint 80 -ig kb. Miért lehet ez? Nem volt még időm szét szedni .Meg került rá egy Leo Vince ZX -semmi más .Nehéz lenne a görgő ?

-

(#82027) energy4ever válasza urbi73 (#82026) üzenetére


energy4ever
addikt

CVT-s hasznalt motoroknak vasarlast kovetoen elso dolog amit megkell tenni az a valtohazban talalhato alkatreszek ellenorzese...

(#82028) energy4ever válasza DJGABI (#82025) üzenetére


energy4ever
addikt

A Kymco-nak 2 ajanlott modelje van, ezek nem csak motorikusan vannak rendben, hanem a tobbi alkatresz minosege is korrekt:
Kymco Agility 50 4T robogo (Budapesten sok futar hasznalja, es birja is a robogo!)
Kymco Mxer 50 quad
Ezeket leszamitva vannak jo blokkos motorjai, de ezekhez sincs kb semmi mas alkatresz csak motorikus.

(#82029) urbi73 válasza energy4ever (#82027) üzenetére


urbi73
senior tag

Meg is teszem ha lesz rá időm . Arra lettem volna kíváncsi hogy milyen okok miatt lehet ez.

-

(#82030) nyogo83 válasza energy4ever (#82028) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Azt hozza kell tenni, hogy 50-esben :)

De o most 125-ost keres. Abban ugyanugy az Agility, People ami megbizhato. Regebbiekbol meg ha be tudja fogadni az erdekes designjat akkor meg a Grand Dink is :D
Sajnos a B&W-t nem ismerem, csak annyit hogy az Agility/Dink blokkja van benne, a tobbirol passz.

(#82031) sityupityu válasza urbi73 (#82029) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Az is benne van (jó eséllyel), hogy nem csak azért viselkedik így, mert kopás miatt esetleg cserések benne alkatrészek, hanem hogy eleve nem is hangolták jól be a motort a másik csőhöz.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#82032) sityupityu válasza nyogo83 (#82030) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Az Agility-k tényleg nagyon jók motorikusan, 125-ben dettó. Kellő gondoskodás mellett ezek a nagyobbak elmennek akár 70-80 ezret is.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#82033) energy4ever válasza nyogo83 (#82030) üzenetére


energy4ever
addikt

Grand Dink-et hoztak be szervizelni nemreg. Barmi amit ahhoz rendeltunk volna egyszeruen nem volt. De hogy 50-es, vagy 125os volt azt mar nem tudom.

(#82034) nyogo83 válasza energy4ever (#82033) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Sajnos ez igaz, hogy nincs normalis alkatreszellatas hozza itthon. Mondjuk azert az is igaz, hogy eleg sok masik robogotipushoz is sokszor mar vadaszni kell.
Raadasul a klasszik Grand Dink mar boven tizen sok eves, az ujabb Grand Dinket meg nem is tudom, hogy hivatalosan forgalmaztak-e itthon(vagy adtak-e el belole egyaltalan valami jelentosebb mennyiseget)

Nem tudom, hogy esetleg hazai Kymco kereskedesen keresztul nem lehet-e beszerezni.
Anno a Madisonomhoz a budaorsi uton levo Malaguti-tol mindent be lehett szerezni, annak ellenere, hogy sehol nincs reklamozva. A vicc benne az volt, hogy 20-25%-al olcsobb volt mint barmelyik alkatresz ker.-tol.
Mostmar ahhoz is alig talalok speci alkatreszeket(a Malaguti-n kivul), pedig vagy 4 evvel ezelott tudtam legalabb 4-5 helyet, ahonnan lehetett eleg sokmindent hozza rendelni.

[ Szerkesztve ]

(#82035) Laacika79 válasza Butcher82 (#81971) üzenetére


Laacika79
kezdő

Szép lett!!
Te festetted?
Most festem az enyémet (igaz nem Gilera) de az időjárás nem igazán nekem kedvez.
Enyémmel csúsztak is meg az idomokon volt vagy 6db törés amiket javítanom kellett.

(#82036) NYPD válasza DJGABI (#82025) üzenetére


NYPD
aktív tag

Az adott modellt nem ismerem ugyan, de általánosságban véve a kymcok nem rosszak. Én egy 2005-ös 50-es 4t Agilityvel élek túl (szó szerint, mert bp-i forgalomba kevés sajnos) minden napot. Ha a kötelezőket megkapja, bírja a strapát.

[ Szerkesztve ]

(#82037) DJGABI


DJGABI
addikt

Kymco: igen, én is azt találtam, hogy elvileg az Agility blokkja van benn. A héten megnézem, ha nincs vele nagy baj szerintem ő lesz. Később esetleg egy 150-es hengerrel még lehet talán belőle teljesítményt kisajtolni.

Képesmotoron van egy Keeway RKV 125 "klón" (amennyire utána tudtam guglizni valójában ugyanaz, csak más márkanéven) kispénzért. Valaki vegye meg előlem, nincs kedvem Pécsre menni. :DDD Iszonyat kívánatos gép, de még papírozni meg minden, aztán csak 11 lovacska..

Van nem messze egy Suzuki TUX, pont olyan mint amin vizsgáztam, de meh.. Nagyon régiek. Hiába jappán minőség meg minden, de a vizsgázós gépeknek is épp csak a torka volt véres, persze ott nagyobb azért az igénybevétel is. szerk: ja úgy látom épp nem is működik

Meg van egy klasszikus, YBeRe 125 is a környéken, szintén papírozásra várós. De ezekről a váltós gépekről nagyon lemondtam már, rohadt jól néznek ki, de hétköznap, főleg városi forgalomban egyszerűen egy robogó praktikusabb. Meg abba azért doboz nélkül is lehet minimálisan pakolni. Csak hangosan gondolkodom.

Egy jó áras Honda PES/PS 125i van pápán, szintén még honosításra vár, de km se sok benn. Meg egy SYM Symphony ST 125 (ebbe már inkább, 40k km benn van). Ezek mondjuk újabb vasak, de különösebben alkatrészt ezekhez se látok. Hondához azért talán márkakereskedésben csak tudnak szerezni.

[ Szerkesztve ]

<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>

(#82038) Butcher82 válasza Laacika79 (#82035) üzenetére


Butcher82
senior tag

Szia,

igen én, a legtöbb hasonló korú robogón ezek a huzásnyomok elmaradhatatlanok. :)

[ Szerkesztve ]

***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯

(#82039) nyogo83 válasza DJGABI (#82037) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

A Keeway RKV 125-hoz csak egy kis adalek: tobb futarmodban futo peldanyrol tudok ami mar 60-70e km futas folott van, bontatlan blokkal, komolyabb meghibasodas nelkul(fekbetet csere, kerekcsapagy csere, szelepallitas).
Az egyik nagyon jo hodmezovasarhelyi szerelo is pont most rakott fel egy RKV futar geprol videot, szelepallitas meg kormanycsapagy meghuzas amit csinalni kellett rajta, valami 72e km van benne.

A "klonjait" nem ismerem, de ismeros szervizekbol mar van eleg sok tapasztalat az elmult 3-4 evben kiadott modelljeibol es nem annyira problemas az ujabb modellekkel a helyzet mint regen a robogoinal volt.

(#82040) NYPD


NYPD
aktív tag

Találtam egy bontott középsztendert az Agilitymhez, mennyire macera felrakni? Egyedül kivitelezhető, vagy két emberes? Van vmi trükk amire figyelni kell, vagy csak simán bepattintom a csavarokat meg a két pántot a blokk aljára és heló? Mennyire kell meghúzni?

[ Szerkesztve ]

(#82041) urbi73 válasza sityupityu (#82031) üzenetére


urbi73
senior tag

Majd hétvégén megnézem milyen állapotban vannak az alkatrészek , meg karbi takarítás -légszűrő szivacs csere .

-

(#82042) nyogo83 válasza NYPD (#82040) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Nem annyira szivas cserelni egyedul, csak maceras. Mert valahogy nem art megtamasztani egyenesbe ameddig bekapatod a csavarokat meg a rugot beakasztod. Ket csavar rogziti a blokktarto lengovillahoz.
Konkret meghuzasi nyomatek nem nagyon van hozza.

(#82043) Zoli bácsi válasza nyogo83 (#82039) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Aztak...! Bocsi... :D
Úgy tűnik változtattak a minőségen, én örülök neki nagyon!
Én max 30....40e. km-t tippeltem volna, aztán motorgenerál. :B
Még az előző szériákat nézegettem, de a felhasználói tapasztalatokat olvasgatva nem vettem. Éppen tíz éve nézegettem, aztán akkor egy CBF 125-öst (ebbe a topikban ugye nem kell a márkát írnom..), most meg egy Liberty 125-öst vettem, bár most is ránéztem a Keeway-okra, de most sem lett meg a bizalom.... :)

(#82044) energy4ever válasza nyogo83 (#82039) üzenetére


energy4ever
addikt

Keeway... 5 eves motorhoz mar nincsen fogyo alkatresz, pl fektarcsa. Nyilvan nem az osszes modeljuk ilyen, de toluk nem kene semmi.

(#82045) Laacika79 válasza Butcher82 (#82038) üzenetére


Laacika79
kezdő

Szia.
Igen így van :K
Milyen festéket használtál?

(#82046) HermannG


HermannG
csendes tag

Nos újabb problémába ütköztem, Yamaha Jog ZR Evolution ugye kipuffogó csere volt....a szerelő azt mondta, hogy amit kinéztem rá azt nem lehet rátenni mert mivel ez belpiacos nem megy rá A könyök rész elvan tolva és egy ilyen másfajta kipuffogót rakott rá csak az annyira lelógott alul, hogy kb minden kisebb kanyar döntésnél leért így most ki is lyukadt :).....Azt mondja nem is lehet erre kapni itthon kipuffogót csak ilyen 50ezer kb... :Y :Y Ti tudtok valami megoldás aki valóban tud, hogy létezik erre kipuffogó ami 100%osan szuper ???? Számomra ez egy vicc :(

[ Szerkesztve ]

(#82047) NYPD válasza nyogo83 (#82042) üzenetére


NYPD
aktív tag

Mármint a motort vagy a sztendert tartsam egyenesben? A motort megoldom, majd a párom megtartja míg fetrengek alatta a csavarokkal. :D

Ha vkinek van Agilityje küldjön már legyen kedves egy fotót, hogy a rugót hova kell beakasztani, köszi.

[ Szerkesztve ]

(#82048) Butcher82 válasza Laacika79 (#82045) üzenetére


Butcher82
senior tag

Semmi extra, egyszerű bolti spray festék (Very Well piros és Motip kérektárcsa festék).

***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯

(#82049) nyogo83 válasza NYPD (#82047) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Ha van aki megtartsa egyenesben, ugy maris konnyebb :)

(#82050) Sza_Sa


Sza_Sa
senior tag

Hétvégén nálam is megvolt a próba, főfúvóka cserékkel, bár egy idő után meguntam a rengeteg próbálkozást...

Szinte biztos, hogy 75 felé nem megyek, felette már nem volt az igazi, ette a benzint és egy cseppet sem ment jobban. Érzésre 70 és 75 között lenne valahol jó, de majd nyáron nekiesek mégegyszer.

És még nem is dolgoztam a súberű helyzetén, igaz, robogónál vagy teligáz van, vagy alapjáraton pötyög a blokk, egyiknél sem számít a tű pozíciója.

Egyébként köszönöm a segítséget, nagyjából bejött a jóslatotok a métettel kapcsolatban :R

"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.