Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
1F2X5
csendes tag
mai autóknál nagytöbbségében 120 000km környékén nagynyomású befecskendező fejeket kell cserélni.
Ismerettségi körben gyors fejszámolás után 10-12 1.9pd és 2.0pd jetta/passat/a4-ről tudok. Nagytöbbsége 2006 vége és 2007 elején vette amikor mi és egyikben se kellett cserélni. Valaki már 250k km felett jár.
Annyira szeretem amikor a rémhíreket terjeszti valaki. Nem kannás gázolajat kéne tankolni és akkor nem lennének gondok.
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.