Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- Rap, Hip-hop 90'
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- leslieke farmerzsebe
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz BigBlackDog #134799 üzenetére
A teljesítmény egy számított érték ami az adott fordulatszámhoz tartozó nyomatékból következik.
Ezért röhögök a VTEC kicked in yo' majmócákon akik megmagyarázzák, hogy milyet nyom a motor amikor a szelepvezérlés vált. Más hangon kezd el zümmögni a motor, yeay Mondjuk igen kellemesen zümmög azt el kell ismerni.
turbodízelben pl rögtön megérzed amikor betölt turbo, hogy megjött a nyomaték és hozzá természetesen a teljesítmény is adott fordulatszámon. A másik véglet amikor már túl sok levegőt kér a motor (magas fordulatszámon), de a feltöltő nem tudja kiszolgálni, akkor elkezd esni a nyomaték és a teljesítménygörbe is csökkenve nő, majd egy ponton túl hiába forgatod a motort, csak csökken már a teljesítménye.
Ezért van az a feelingje az embernek a dízelekben, hogy nagyon megjön beléjük az akarat aztán egyre inkább fogy, holott 4000-4300-ig szinte mindnek nő a teljesítménye, csak csökkenő ütemben.Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488
Pl a 150 lovas epica dízelemnek már "csak" 250Nm nyomatéka van ahol a max teljesítményét leadja, holott a maximális nyomatéka 320 nyúlmókus.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest