Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Kattanás az önindító hibára utal önmagában, bendix vagy mi van benne ami behúz, de ebben nem vagyok biztos. Lehet a generátor nem tölt eléggé vagy egyáltalán és amíg használtad addig is merült, de majd okosabbak adnak még tippet
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
neduddki
nagyúr
HI!
kattogo hang: bendix behuz, de tobbre nincs szuflaja, toltes hath amagara tal, ha nem akor csere: exide v. yuasa az en ajnaltom
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
Dettó ugyanez volt ma nálam is. De betoltuk. Délután elmentem akksi üzlethez ott műszerrel rámért az ember kb 30% volt a kapacitás, azt mondta ez kuka. Megjegyzem szerintem is, valahol számítottam is rá. Csak az én kocsim kint áll a szabadban az akksi meg olyan 4.5 éves. Hazaértem kiszereltem és feltettem kölcsön töltőre. Kíváncsi vagyok reggel indul-e majd így. Jó lenne ha még 2 hétig kihúzná ez az akkumulátor.
Més que un club!
-
neduddki
nagyúr
HI!
megmeed a akku kep polus akozott i feszultseget, majd terhekles alatt is /inditozas/ es meglatod az akku mijjen allapotban van
ha naffalusi vagy , akkor kimesz a micronix-ba, es kozlod hog doglers miatt akarod cserelni az akkut, alaosan megnezik es ha nem szukseges a csere akkor lebezlnek rola:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-
válasz SaNyEe #11223 üzenetére
A feltételek természetesen változó adatok. És ha te sem tudod elolvasni hogy nem egy adott és konkrét esetről van szó, akkor kérlek ne a szőrszálhasogatás és gúny legyen az összes amit rám olvasol.
Ismered drága anyanyelvedben a 'költői túlzás' fogalmát? Plusz ki beszélt arról, hogy a nagy tömegű jármű vezetője túléli?! Mert ha tudnál szöveget értelmezni, akkor könnyen rájöhetnél hogy én erről nem igazán írtam.
És egy utolsó dolog: olvass légy oly kedves vissza hol azt írtam hogy nem írtam azt h nem sérül, csak azt h kisebb rajta a sérülés. Mivel minden alól van kivétel, meghagyom neked az abba való kapaszkodást.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Dr.Zoo
őstag
válasz SaNyEe #133787 üzenetére
Lévén vagyok 200 centi magas, a Ford KA nem jött szóba.
Sajnos a Fordokat amúgy sem preferálom, úgyhogy kilőném.
Km futást lekérem a rendszám alapján, kemény 1300 froncsi, ha az mást mutat, rákérdezek hogy wattafakk?Daihatsu klub létezik, de oda a döglött légyen kívűl senki sem téved be, tudom, mert már volt Daihatsu-m.
Azért köszönöm.
Qru.: E van. Meguntam a rettegést.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
válasz SaNyEe #133794 üzenetére
A tök tudja, totalcar régi cikkéből emlékeztem erre az összegre, de ha friss a rendszám, akkor valóban izélhetem.
Ha jól rémlik, legközelebb Bécsben van Daihatsu márkakereskedés, ha nagyon genyó vagyok, akkor elkérem az alvászám+motorszám kombót, és írok drága Labanc testvéreinknek egy e-mailt, hogy meséljenek erről.Köszönöm a bogárfogós hasonlatod, de így 35 éves múltán, már öregnek érzem magam bohócnak.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
maajsz
senior tag
válasz SaNyEe #134183 üzenetére
Faterom anno ilyenbe(5ajtóval) oktatott bele fél misit, nulla igényű gép, tankkal elment majd ezret. Napi szinten járt be télen nyáron 50kmre nagyvárosba, köröztek egész nap és kb soha nem állt meg. Egyszer volt vmi hűtő problémája és egy jó képességű oktató megfőzte Persze ez 20 évvel ezelőtt volt, mikor még nem ette el az idő
-
qdak
addikt
válasz SaNyEe #134227 üzenetére
koszi a valaszokat, igazabol nem tudom mennyibe masabb fizetni 1 fix ~20 koruli torlesztot mint 1 telefon szamlat, alberletet, persze benn van, h kirugnak akar ebben a vilagban. ezek a regebbi mondeok mennyire birjak? vagy az a kadett\daewo?
?
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134258 üzenetére
Azert ez igy barokkos tulzas....jo hogy nem 3 literes dizel motor alatt ne merjünk palyara menni?
Az 1.4 es 75 lovas poloval (mondjuk egyedül) siman 5-ben az erdi emelkedön 140 nel padlozva gyorsul...visszavaltva plane.
A komfort, menetzaj es fogyasztas ami miatt nem jok ezek a kis köbcentik palyara....de ha valaki ismeri a valtot (Hondasok ebben jok ) annak nem kell tartani a palyatol egy jazzel sem szerintem
(Ok napi ingazasra, 5 megtermett ferfivel, csomagokkal, klimaval, ott bajban lenne )
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134263 üzenetére
5 evig 1-2 havonta biztosan megjartam a poloval az erdi emelkedöt, nem a levegöbe beszelek, de nem celom, hogy barmiröl is meggyözzelek
Autopalyan szvsz sokkal kevesbe problemas a kis teljesitmeny, mint föuton. Ott egy elözeshez sokkal nagyobb erö es nyomatek kell, ha ki akarsz ugrani valaki mögül. Autopalyan minden elözes szepen tervezhetö, a 130 as tempot meg egy 1,4 es autoval is siman lehet tartani. amit linkltek a többiek 99 loerös jazzel meg röhögve)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134268 üzenetére
Igazabol, nyilvan egy porsche panamera az igazi, ebben egyetertünk.
A vitat en nabban latom, hogy ha valaki nem tud egy 1.4 es autoval zavartalanul közlekedni palyan, Magyarorszagon, ahol a sebesseglimit 130, ott nem az autoval van a baj Soha nem ütköztem problemaba....föuton, ha elözni kell, sokkal roszabb a helyzet, mert ott a kiugrashoz keves az 1,4 polo egyedül klima nelkül is...de palyan soha nem volt problemam. Pusztan erre reagaltam -
Integrale
veterán
válasz SaNyEe #134263 üzenetére
1.4-es Alfaval (105le) is rohogve lehet tartani a forgalom ritmusat, es gyorsit is viszonylag nagy temporol is, ami a magas fordulatnak koszonheto, igy max nm kozeleben van palyan, felette (6200 korul) meg az osszes csiko odaszalad.
De nem autopalyazasra valo, abban maximalisan egyetertunk, hogy ha kifejezetten palyazas a felhasznalasi terulet, akkor ne vegyen kis motoros autot, hangos/sokat forog/sokat fogyaszt/erotlen a negy kozul valamelyik biztos."Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Szerintem a taxisok közül sokan már nem veszik a járművet, hanem csak lízingelik. Ott meg édes mindegy számukra, hogy mikor mi megy tönkre, mivel nem ők fizetik és adott esetben a javítás idejére cserejárművet is kapnak. Szóval ilyen szempontból nem feltétlen mérvadóak olyan nagy mértékben véleményem szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Amit 170-180k km-reesként árulnak abban pont 400-600k km van általában.
A példádnál maradva 2/3-al tovább bírja a taxisé, akkor ha optimisták vagyunk és 600k-ig semmi baja a taxisnak vele akkor magánhasználatban az 200k-t jelent.
Egyáltalán nem éri meg neki a dízel, kivéve ha szeret szívni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Nem csak a hideginditas, hanem az üzemi hömerseklet. Azert a taxisoknal megvan az üzemi hömerseklet, illetve egy taxis megy annyi km t, hogy ha ki kell cserelni valamit par szaz ezerert, meg akkor is jobban jar a megsporolt üzemannyaggal, mintha benzinessel furikazna. Ha valaki megy evi 5-10k km t varosban az üzemmeleg sem lesz soha, sok hideginditas, illetve nem is sporol annyit az üzemanyagon, hogy az megerje, ha cserelni kell a dpf et vagy a kettöstömegüt. Szvsz
ja es mod: gondolom a dizelböl ha jol tudom cegkent visszaigenyelheti az afat, benzinböl nem (ha esetleg vallalkozokent taxizik....nem tudom ilyen van e de ez is lehet szempont naluk)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SaNyEe #134460 üzenetére
Mindenki ismer vkit aki ismer vkit aki tud "okosba" műszakiztatni ez itthon nem akadály.
Városban a rövid utakon még az üzemhőfokot se éri el legtöbb esetben, nem hogy legyen idő még regenerálni. Legalábbis a VW nem kezd el csak úgy regenerálni a vakvilágba, lehet a franciák igen, azokkal nincs tapasztalatom.
mod:
Bati0501: Ez ilyen magyar specialitás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134486 üzenetére
Jo ugy ertem, hogy az hogy valamennyivel megnö az alapjarat, az lehet, de az szvsz csak valami mellekhatas a dolognak. Ha 500 as alapjaraton pöfpgve nem tisztul a dpf, akkor 800 on sem fog....gondolom 2500 ra meg neked sem megy fel Az 1000 fokot meg nyilvan ironiaval irtam, ezert van hütöventillator...legközelebb kiirom, hogy [ironia ON]
(#134489) lenko mondjuk összevetnem a fogyidat, amikor hagyod le a tohonya dizeleket amugy nincs ezzel baj, nekem is van olyan haverom, aki utalja a turbot...izlesek es pofonok, en nem tudom szeretni már a nyomatektalan autozast....palyanapon egy szep nagy szivo oke, azt biztso finomabban lehet adagolni a kanyarokban, de a hetköznapi hasznalatba, nekem nem kellene szivo többet
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134713 üzenetére
Régi Swift után sokkalta jobb pedig. Fogyijáról annyit, hogy a nem városi használat esetén 1 vagy 2 fővel sikerült már 5 litert is etetni, normálisan közlekedve 6-al elvan. Nemrégiben az általunk bérelt Kia Picanto okozott hasonló meglepetést. A 3 egymást követő fogyi: 6,15 - 4,61 - 4,15. Mind3-nál én vezettem, 2 fővel és minimális csomival mentünk. Először 100 környékével, néha 110-el mentünk, a másik kettőnél óra szerint csak 90-et, és ahol nem tartottam fel senkit ott motorféket használtam. Ez cirka 50% eltérés. És nem is mondhatnám hogy a legelső esetben 2 lábban tiportam stb...
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134717 üzenetére
Bele lehet önteni elég sokat azt tudom. Pesten a volt főnökömnek volt egy ideig, ő speciel 10-et etetett vele Nála olyan volt a gázpedál mint a villanykapcsoló, két állású
Nem is mondtam hogy annyira jó, de nagy előnye hogy nagyon megbízható jószág, és van nála azért rosszabb is
Lacettit nézegettem, csak hát a fogyitól félek. Itt mondjuk annyira jókat se írnak róla, a G Astrát simán mindenben kb. jobbnak tartják, ez alapján inkább G Astra (úgy tudom motorikusan a Laci is GM, csak korszerűtlenebb). Viszont mivel szeretem a magasabb építésű autókat, így a Fusion felé kacsintgatok, annak az Ignissel szemben van csomija is, meg szélesebb, hosszabb
SZERK: Lacit pont Veled beszéltem, beugrott
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134722 üzenetére
Lacettiben az 1,6-ost kipróbálnám. Kollega mondta hogy az 1,3-as (76 lovas) vagon r+ után próbálta a lacetitt (chevy szalon tesztautója), az nagyon nem ment a Suzuki után. Jó eséllyel az bejáratós is volt mondjuk...
Vannak ilyen autók, amikről jóformán alig hallani. Vagy ennyire jók, vagy nemtom. Ilyenek a Lacetti mellett nekem pl a Lianák, de a Fusion, Mazda 2 se az amiről sokat hallok/olvasok (jót, vagy éppen nem jót)
Műszaki adatok alapján semmi extra az 1,4 lacetti se, tehát gyorsulás, fogyasztás, végsebesség stb tekintetében a nagy átlag... lehet ki kell próbálnom egyet -
roberto211
őstag
válasz SaNyEe #134722 üzenetére
Autópályán is elég csak nem kell felni a gáztól. Mindenki tudja h pörgetni kell mivel ilyen a motorkarakterisztikaja mint kb minden szívó benya Japánnak.
De ettől meg nem rossz. Tény h eszik ha tapossak de megy az többet mint 140 es könnyen.
1 hete 1.3 8v swift vitte lazán a 150et Bécsig. Meg vissza.
Nekem specko tetszik az ignis, az is h kemény a futóműve stb stb. De hát mindenki más.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Vesztor87
senior tag
válasz SaNyEe #134737 üzenetére
Moblién nem nézegettem, tuti nem megyek odáig érte, itthonról kell megoldani valahogy
tboy93 a rugótörés kapcsán a Fusionra célzott sztem, máshol is olvastam már.tboy93: igen, tudom hogy képesek enni. Haver 1,6-os laci kombájnja 7-10 közt eszik, igaz, ő dinamikusan megy, és pest és agglomerációba
[ Szerkesztve ]
-
-
Dr.Zoo
őstag
válasz SaNyEe #134781 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy mire gondolsz. Nem láttam sem az első, sem a második részét.
Hála a magasságosnak, én nem látom ennyire "viccesnek" a wankel motor fejlesztését, minden olyan műszaki megoldás érdekel, mint félig mérnököt, ami eltér a szokványostól, "normálistól"."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134802 üzenetére
Meg ugye ezert van az, hogy a turbos autoknal lök eggyet a turbo es nagyon jol huz, kis sebessegnel, mert nagy a forgato nyomatek, hiaba nem nagy a teljesitmeny. Meg ezert szeretem en a turbot, mert ezert lehet velük rugalmassan autozni. Nyomsz egy köveret es gyorsan mar be is ugrottal, ki is ugrottal....hiaba nem lesz jobb 0-100 on, meg mondjuk 120 rol gyorsulva mint a hasonlo teljesitmenyü szivo....de a rugalmassag miatt en a turbos autokat szeretem sokkal jobban a varosi, meg mindennapi forgalomban
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz SaNyEe #134802 üzenetére
egyszer mondtam az egyik ilyen VTEC_kicked_in_yo-snek, hogy mutassa mar meg a nyomatekgorben pontosan hol is van az, amikor picsan rug a szelepvezerles valtas
persze elotte "veletlenul" lemoddoltam a rpm jelzeseket a grafikon aljarol, mert leolvasni en is le tudom
ebben amugy az a legszebb, hogy a Honda szerint is direkt ott van a vezerlesvaltas, ahol kulon-kulon leforgatva a ket profilt azok nyomatekgorbeje metszi egymast
ezert sem latszik ez sehol a gorbentöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs