Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [DeFranco:] Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/lenox.gif)
lenox
veterán
Dizel motor kozos nyomocsovebol az egyik henger fele meno vezetek masik (nem a kozo nyomocso feloli, hanem a masik vegen levo) csatalkozasi pontjan spriccel (permetezodik) ki az uzemanyag. Mire kell szamitani, ez egy tomites csere, vagy valamis sokkal komolyabb? Amugy megy a motor siman, nem rangat, nem jelez semmi, hogy baj lenne, tehat a befecskendezo gonolom mukodik, mert amugy rangatna. Vagy nem? Szabad ilyen autoval gurulni (kb. 6 km. a szerviz), vagy trailer?