Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74951) korpicschess válasza V/ (#74949) üzenetére


korpicschess
veterán

UK-bol rendeltem, oktober 5-en kerult feladasra. Eleg sok mindent vettem mar, PBI-vel nem volt dolgom korabban. DPD-tol kulfoldi csomagnal sosem kaptam emailt, mikor tracking alapjan lattam, hogy naluk a csomag depoban, felhivtam oket, de meg kb nekik allt feljebb, hogy meg szeretnem kapni a 80k-s csomagomat, de ez egy masik tortenet.
Legutobb UPS-el jott UK-bol, 4 nap alatt itt volt...
Ennel a vasarlasnal nem kaptam ilyen emailt (korabbiaknal igen). Trackingben az sincs kipipalva, hogy GSP feldolgozta, csak, hogy a feladas megtortent.

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#74952) qfm válasza V/ (#74950) üzenetére


qfm
senior tag

Akkor nem aggódok tovább, köszönöm. :))

(#74953) korpicschess válasza korpicschess (#74951) üzenetére


korpicschess
veterán

Nagyon gyorsan kaptam PBI-tol valaszt, szerintem ezt cseszhetem:
Hello,

Your eBay seller has chosen Pitney Bowes to facilitate the shipment of your eBay order as part of the Global Shipping Program. Your Order #**********

I have checked on your order and the tracking states that the parcel unfortunately has not yet been received in our Sorting Facility in the UK.

In regards to your order you must contact the seller to confirm when they sent the item to the UK Hub.

Alternatively you can contact eBay customer service and advise of this issue. You can contact the eBay team directly by following the steps below.

1. Click the "Customer Support" link at the top right of most eBay pages.

2. Click the "Contact eBay" tab and sign in.

3. Select the topic that fits your question or concern. If your issue is not resolved with the information

provided, please click the "Call us" link. You'll see a phone number and a PIN to use. The PIN expires

within 15 minutes, so if you're not able to call eBay within that timeframe, please click the "Call us" link again for a new PIN.

4. When you are connected with a customer service rep, specify your concern and they will forward you to the team are best qualified to assist you in this matter.

Sincere apologies for any inconvenience this may have caused you.

Thank you for contacting Pitney Bowes,

XY

Customer Service Representative

Pitney Bowes Global Shipping Support

pitneybowes.com

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#74954) V/ válasza korpicschess (#74951) üzenetére


V/
Topikgazda

Nyugalom. Legyél egy kicsit türelmes, majd be lesz víve, vagy már úton van.
De ha gondolod érdeklődj az eladónál
Nálam volt hogy hétfőn fizettem ki, de csak pénteken mentek a csomagért és következő hétfőn adták le a GSP központba értesítőt meg kedden kaptam meg.
5-e péntek és után még 2 nap a hétvége volt, a fű se nől. Van amikor ők sem dolgoznak hétvégén.

[ Szerkesztve ]

(#74955) korpicschess válasza V/ (#74954) üzenetére


korpicschess
veterán

Ugylegyen, az elado azt mondta utana nez hetfon, meg azt is, hogy ezutan bezarja az ebay fiokjat 15 ev utan. Szoval ő sem boldog. Persze lehet, hogy most eppen szerencsetlenseg, de mondjuk 30-40 nem-kinai csomagombol ez az elso ami problemas.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#74956) llacee


llacee
őstag

Ezt már én is tapasztaltam a DPD-vel.

Két alkalommal ebay track szerint 09.20 megérkezett M.o. központba Kínából 10 nap alatt! és 10.05 kaptam sms-t a másnapi kiszállítáról, ami hibás cím miatt aznap 2x meghiúsult.
Egész nap itthon voltam, majd felhívtam a DPD központot egyeztettük a címet és telefonszámot nem volt elírás, majd 2 nap múlva ugyan ezt eljátszottuk. Weben módosítottam a munkahelyi címre, oda kijött rendesen.
Most nagyobb értékűt rendeltem Angliából, remélem nem DPD-lesz.

(#74957) V/ válasza korpicschess (#74955) üzenetére


V/
Topikgazda

Visszanézve az eredeti hozzászólásra mivel UK-ból jön ezért a GLS lesz a szállító, majd náluk is lehet követni ha már átkerül hozzájuk. De sem a Pitney Bowes, sem a GLS nem tud azzal mit kezdeni ha az eladó nem juttatja be az átvételi központba, azért nekem nem világos hogy minek néz utána, ha leadta azt csak tudnia kéne, viszont akkor már egy bejegyzéssel több látszik a nyomkövetésnél.

(#74958) gixxergabi


gixxergabi
senior tag

Hi.
Kértem tőle a számlát, mert addig nem enged a rendszer fizetni, de ő vmiért nem tudja küldeni:
I can not send you an invoice for the item, I am not a company, it is a private sale. You need to pay via Paypal, if for some reason you can not I will cancel the sale after informing Ebay.
(először ez volt a baja :Unable to send invoice in reply to your message as I am not able to log in to eBay Hungary. Please make full payment via Paypal normal uk process.)
Most mit csináljak vele? Kérjem el a paypal címét és simán vagy vásárlásként küldjem el neki a pénzt? Akkor sztem nem lesz vásárló védelmem...

(#74959) V/ válasza gixxergabi (#74958) üzenetére


V/
Topikgazda

Minden eladó tud számlát készíteni, -akár magánszemély, akár cég- az eBay-en is, a PayPal-on is van vásárlási vételár bekérő mint "számla".
Szerintem így nem akarja neked eladni.
Gondolom nem volt magyar szállítás megadva, ezért szoktunk vásárlás előtt egyeztetni az eladóval hogy hajlandó-e elküldeni ide, ha nem, akkor hagyjuk annyiban a dolgot. Erre nem lehet még vásárlással sem kényszeríteni.
Más esetben számla kérés nélkül is ki tudod fizetni.
Mi a konkrét szituáció? Mert eBay Hungary az nincs is.

[ Szerkesztve ]

(#74960) gixxergabi válasza V/ (#74959) üzenetére


gixxergabi
senior tag

A termék oldalán ott volt hogy:
Artikelstandort:
Great Stukeley, Großbritannien

Versand nach:
Großbritannien, Österreich, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Zypern, Tschechische Republik, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Deutschland, Griechenland, Ungarn, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Niederlande, Polen, Portugal, Rumänien, Slowakei, Slowenien, Spanien, Schweden, Australien, Kanada, Brasilien, Japan, Neuseeland, China, Israel, Hongkong, Norwegen, Indonesien, Mexiko, Singapur, Südkorea, Schweiz, Taiwan, Thailand, Chile

Tehát küldi Ungarn, de összeg nem volt beírva.
És amíg nem ír be szállításnak összeget addig ugye nem tudom kifizetni a számlát.
(délelőtt kértem másiknál ugyanezt, megjelent hogy mennyi a posta, egy rubrikával lentebb került és most már ki is fizettem) Na ezt ő vagy nem tudja (57 eladása van, lehet még nem csinált ilyet) vagy nem akarja...
Próbáltam help centerben megkeresni hogy ezt mint eladó hogy tudná, de én nem találtam... erről nincs linked?

(#74961) V/ válasza gixxergabi (#74960) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha küldesz egy számlakérőt a rendszer felad neki egy linket és ott csak a szállítási költséget kell beírnia, ez olyan egyszerű hogy nincs is rá un. külön link link, illetve nála az eladási sornál csak egy kattintást az invoce készítés

(#74962) gixxergabi válasza V/ (#74961) üzenetére


gixxergabi
senior tag

Köszi. Csak ezt hogy magyarázom el neki... :U
nem vagyok eladó még nem láttam ilyet

(#74963) qfm


qfm
senior tag

Alapvetően nem ide tartozik a kérdés, de paypal-al kapcsolatos, így külső linkként berakom. Úgy látom V/ úgyis mindenben tud segíteni. :R

A kérdésem a következő volt: [link]

(#74964) V/ válasza qfm (#74963) üzenetére


V/
Topikgazda

Valójában itt is az Összefoglalóban benne a leírás, 17. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja, azért azonos mert a PayPal felületén az adott vásárlásnál kell a visszaküldés költség igénylésre rákattintani a Return shipping refunds szöveg alatti Request return shipping refund linkre.

Persze kell egy általuk megadott visszaküldési cím, hogy tényleg hozzájuk kerüljön vissza.

(#74965) qfm válasza V/ (#74964) üzenetére


qfm
senior tag

Köszönöm, levelezek még akkor egyet a support-al, hogy mit is szeretnének pontosan. Most már tudom majd hol kell keresni, ha arra kerül a sor.

(#74966) zoltannagy


zoltannagy
aktív tag

Sziasztok!

Mennyire lehet az valós, hogy október 4-én adták fel (ingyenes/Hong Kong) a csomagot, és 2 napja a postán lenne?

Tracking number: "Arrive at destination country post office"

Kicsit gyorsan találnám :D

[ Szerkesztve ]

(#74967) V/ válasza zoltannagy (#74966) üzenetére


V/
Topikgazda

Postán nem lehet, csak a Nemzetközi Kicserélő Központban. Ha igazi nemzetközi postai nyomkövetési szám az a magyar posta oldalán is látható, ha ott is ez van írva, persze magyarul, akkor tényleg megérkezett.
Ha nem olyan szám akkor felesleges nézegetni, úgysem vezeti a mozgását igazából senki.

[ Szerkesztve ]

(#74968) zoltannagy válasza V/ (#74967) üzenetére


zoltannagy
aktív tag

Rendben, köszönöm!

(#74969) RAZR_v3


RAZR_v3
tag

Aki Royal Mail International Tracked szállítási móddal vásárolt Angliából, annak a GLS küldött e-mailt, vagy sms-t arról, hogy melyik nap és milyen időablakban érkezhet a futár? A vásárlás napjától körülbelül hány napot kellett várnia, hogy kézhez kapja a küldeményt?

Válaszotokat előre is köszönöm! :)

(#74970) V/ válasza RAZR_v3 (#74969) üzenetére


V/
Topikgazda

A posta is szállít bizonyos súlyhatárig ilyen típusú küldeményt.
De nem, mert ez nem futár küldemény, ha nem vagy otthon a kézbesítéskor akkor felhívnak, elméletben. Vagy hagy cetlit.
5-21 nap

[ Szerkesztve ]

(#74971) L.L. válasza V/ (#74886) üzenetére


L.L.
senior tag

Végül az Ebay, és az eladó is küldött nekem egy Holland címet, ahová visszaküldhetem a terméket, illetve írta is, hogy a megérkezés után visszafizeti a vételárat. Azonnal elküldtem GLS-el, amit a nyomkövetési szám alapján már meg is kellett volna kapjon, de tegnap is, és ma is sikertelen a kézbesítés. Természetesen a nyomkövetési számot azonnal rögzítettem az Ebayen. Mi történik, ha nem veszi át a csomagot?

(#74972) V/ válasza L.L. (#74971) üzenetére


V/
Topikgazda

Kéred az eBay segítségét, ott lesz, vagy már van a link a request-nél.
Ha nem veszi át akkor elméletben a GLS visszahozza neked.
Inkább bombázd az eladót üzenetekkel, hogy vegye át a GLS központban, mert több kézbesítési kísérlet nem lesz.

[ Szerkesztve ]

(#74973) L.L. válasza V/ (#74972) üzenetére


L.L.
senior tag

Köszönöm. Igen, most írogatok neki az összes elérhetőségére. Az Ebayen még csak a nyomkövetési számom látszik, amin "szállítás alatt" szerepel, ezért még nem kérem a segítségüket, csak ha megváltozik.

(#74974) darvinya


darvinya
titán

Múlthéten írtam, hogy nem igazán foglalkoznak csomagommal postán.
Még pénteken írtam posta honlapon lévő bejelentőbe, ma hozta postás.

Nem.gondoltam volna, hogy így milyen gyorsan elintézik.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#74975) atua válasza darvinya (#74974) üzenetére


atua
aktív tag

Ne gondold túl a dolgokat, valószínűleg bejelentő nélkül is ekkor kaptad volna meg... :DD

(#74976) darvinya válasza atua (#74975) üzenetére


darvinya
titán

6 napig semmi sem történt a csomaggal.
Bejelentés pénteken tettem, hétfőn már postáshoz volt rendelve.
Mindezt hétvégén.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#74977) korpicschess válasza V/ (#74957) üzenetére


korpicschess
veterán

Visszafizette az eladó a pénzem. A PBI-os 23 GBP-s szállítási költség viszont lóg a levegőben, mert külön tranzakció...

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#74978) V/ válasza korpicschess (#74977) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az eBay request-en keresztül ment a refund, akkor azt is visszakapod, nekem egyébként az szokott hamarabb visszaérni.

(#74979) levenduli


levenduli
tag

Sziasztok!

Nemrég volt egy full refundom visszaküldtem a terméket a termék szépen meg is érkezett az eladóhoz.
De a eBay felületén a következő szöveg jelenik meg.
Accepted
In Transit
tem delivered ( itt már nincs pipa)
No tracking information to show. Please check back later.
Ilyenkor mit tehetek?

(#74980) V/ válasza levenduli (#74979) üzenetére


V/
Topikgazda

Írsz az eladónak hogy jelezzen vissza az eBay felületen hogy megérkezett.Persze ha át is vette.
Ha nem tértivevényesen küldted, akkor nem minden országban íratják alá és nem minden kézbesítést végző cég írja be a nyomkövetésbe.
De előbb megérkezik (arrived) de ez csak egy dolog, ha majd kézbesítik (delivered) az fog számítani a pénz visszaküldésénél.Az adott helyre történő megérkezés után is elveszhet, nem veszi át az eladó, nem tudják kézbesíteni. Volt már hogy visszajött mert senki sem vette át, ezért nem is lesz addig a pénzből semmi ,amíg nem kézbesítik.

[ Szerkesztve ]

(#74981) levenduli válasza V/ (#74980) üzenetére


levenduli
tag

Az a baj hogy a Royal Mail Tracking szerint delivered ,(címzett)
csak az eBay felületen akadt meg a folyamat.

(#74982) V/ válasza levenduli (#74981) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha te nem tudod állítani, akkor az eladó, de valójában nem lényeges, mert ha kézbesítve lett neki akkor 2 munkanapon belül küldeni kell a pénzt vissza.
Ha nem teszi meg, akkor kéred az eBay segítségét és ott leírod, képként csatolod hogy kézbesítve, de ennek ellenére a pénzt nem küldte vissza.
Ha a PayPal-on megjelenik a refund tétele akkor már jó, nem a bankszámládra való érkezés a 2 nap.

(#74983) levenduli válasza V/ (#74982) üzenetére


levenduli
tag

Köszönöm a választ!

(#74984) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Sziasztok!
Van most is kupon?

(#74985) tbalint3


tbalint3
tag

Azért nem semmi, hogy a magyar posta az ajánlott levelek kézbesítését sem rögzíti már...
Arról nem is beszélve, hogy egy tényleg nagyon kisméretű doboz (700g) hogyan került a csomagos (autós) postáshoz...

Posta.hu szerint:

UPU (valós, tényleg megkaptam):

[ Szerkesztve ]

(#74986) ANDROID??? válasza ANDROID??? (#74984) üzenetére


ANDROID???
addikt

Gondolom akkor most épp nincs. :(

(#74987) gery14


gery14
senior tag

Sziasztok egy jol megfogalmazot szövegre lenne szükségem ! igy félkomásan rálicitáltam egy samsung gear s3 orára (akkora szerencsem volt hogy kapásbol rá 20mp re lezárodot a licit) aminek az ára jo is lett volna csak igen ám van import ado vagy mi amit nem is irt ki és nemtudtam ami egy tizes es igy már rohadul nem éri meg mert műr anyiert ithon is veszek 3 E ft all drágában.. :(( irtam az eldonak hogy véletlen törten igen olvastam az összefoglalot ne de nehogy már megkeljen vennem a paypalomrol ugye nem tudjak maguktol leveni a pénzt ? gondoltam hogy törlöm az ebay accountom vagy nemtudom de enyiért tuti nem veszem meg az órát.... :W a végöszeg $204.10

Samsung Galaxy Gear S3 Frontier 46mm Stainless Steel Case Jet Black Modern...
US $137.50
Quantity 1
Select a shipping service for Samsung Galaxy Gear S3 Frontier 46mm Stainless Steel Case Jet Black Modern...
Shipping

Est. delivery: Oct 29 – Nov 5
International Priority Shipping
Includes international tracking
US $32.95
Import charges
No additional import charges at delivery
US $33.65

Bár ha nem lehetséseg akkor gondolom kénytelen leszek megvenni :W

[ Szerkesztve ]

// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//

(#74988) V/ válasza gery14 (#74987) üzenetére


V/
Topikgazda

Kérted a vásárlás törlését rögtön a licit után a vásárlásnál a Contac seller opciónál? Valami ilyen szövegű a gomb kiírás: Request to cancel this order.
Ha igen akkor hamarosan válaszolni fog.
Sok szöveget nem írunk csak azt hogy tévedésből licitáltam és kérem hogy törölje.Persze az eladó és az eBay részéről nem olyan egyszerű a szituáció, mert miután te megnyerted már a jutalékot levonásba is tették, így azt sztornóztatni kell.
Áfát azt egyébként is fizetned kellett volna az nálunk 27% és még + a vámeljárási költség (a kettő kb 58,5$), így 229 $ lett volna a vége.
Ha van import charges az úgy mindenestől megáll itt nálad is a 19,7%-on.(33.65$)
Így azért nem világos hogy miért nem számoltál vele mert 43 $ felett nem kerülhető ki, eleve 32.95 $ a szállítási költség és így már 11 $-os leütési ártól fizetned kell.

Ha nem fizeted ki később sem, akkor feljegyzik hogy volt egy ilyen nem fizetésed, ha ebből úgy 5-10-et összeszedsz, megszüntetik az eBay regisztrációdat.

[ Szerkesztve ]

(#74989) gery14 válasza V/ (#74988) üzenetére


gery14
senior tag

Contact seller aztan anyit irtam angolul hogy helló tévedésből licitáltam törölje a licitemet. Nem emlexem hogy a kerdesek kozott volt request the cancel pedig kerestem en is.. Hát buta voltam régen rendeltem nagyobb összegű csomagot meg álmos..

Ez lenne vegul megtaláltam.

[ Szerkesztve ]

// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//

(#74990) frici69


frici69
tag

Sziasztok! Vásároltam és kifizettem egy terméket. Az "Orders" menűben a vásárolt termék alatt ezt találtam reggelre infóként: "We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Center to help resolve any problems you may encounter."
Mi ezzel a teendő?

GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D

(#74991) V/ válasza gery14 (#74989) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez az amire gondoltam.

(#74992) V/ válasza frici69 (#74990) üzenetére


V/
Topikgazda

Benne van.
If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller.
Ha el van küldve akkor megy a dolog normál rendben. Várod hogy megérkezzen.
Érdemes rákérdezni az eladóra, hogy erősítse meg az elküldést.
A hirdetést vették le, nem a vásárlást törölték.

[ Szerkesztve ]

(#74993) frici69 válasza V/ (#74992) üzenetére


frici69
tag

Köszi a segítséget! Utána néztem, hogy üzemet is jött: "We’re writing to let you know that an unauthorized third party may have accessed the seller’s account to list this item. The item has been removed from the site, and the transaction was cancelled. We ask that you take the following precautions:

- If you already paid for the item, you may be protected by eBay. Open a request with the Resolution Center and choose, "I bought an item. I haven't received it yet." You can access the Resolution Center by visiting:
http://resolutioncenter.ebay.com

- If the transaction doesn't qualify for eBay’s protection, it may be because your payment isn't claimed by the seller or has been reversed. You can request an update on the status of the transaction by contacting the payment service provider.

- If you haven't paid for your item, consider this transaction canceled and do not send payment.

At eBay, we take a number of steps to help ensure the security of your account. Learn more about protecting your account at:
http://pages.ebay.com/help/account/protecting.html"

GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D

(#74994) V/ válasza frici69 (#74993) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez már akkor a vásárlás törlése. Más mint az előző.
Sajnos vannak eladók akik ilyen trükkel, feltörték a fiókomat és más adott fel hirdetés szöveggel töröltetik a vásárlást, ha valamiért nem éri meg neki eladni.
Sajnos az eBay ilyenkor "gondatlanul" jár el.
1. Mivel létezik belépési védelem nem vizsgálja, hogy az miért nem lett aktiválva. Ha azt jelzi az eladó hogy "feltörték" kötelezném ezután a használatára, sőt minden eBay fióknál kötelezőbóvé tenném. Bankos esetén simán mindenki használja, nem lenne itt sem gond vele.
2. Ha feltörték, akkor hogy tud belépni? Mert azért tesz fel hirdetést az "idegen" hogy pénze legyen, ahhoz hogy megkapja, egy másik PayPal fiókhoz kell rendelni az eBay fiókot, így még az eBay azonosítót, e-mail címet is meg kellene változtatni, hogy az eredeti tulajdonos ne tudjon bekavarni.
3. Ilyen esetben miért a vevőnek kell bármit is csinálni, miért nem küldi az eBay vissza a pénzt? Ha már "feltörték" a rendszerüket?

Az első pont néha csak később él az általuk írtakból, de legtöbbször valójában a PayPal-tól kell kérni a pénzt vissza, mert az eBay segítsége = 0.

(#74995) frici69 válasza V/ (#74994) üzenetére


frici69
tag

Akkor én most mit is tegyek? Mert akkor ez valószínűleg fel sem lesz adva.
Egyébként 100% -os az eladó 70-ből.

GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D

(#74996) V/ válasza frici69 (#74995) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kifizetted akkor ott az első pont: If you already paid for the item, you may be protected by eBay. Open a request with the Resolution Center and choose, "I bought an item. I haven't received it yet.
Nyisson meg egy kérelmet a Resolution Centerrel, és válassza ki: "Vettem egy elemet. Még nem kaptam meg.

[ Szerkesztve ]

(#74997) Tommy77Hun válasza frici69 (#74995) üzenetére


Tommy77Hun
csendes tag

Tedd azt amit írtak:

"- If you already paid for the item, you may be protected by eBay. Open a request with the Resolution Center and choose, "I bought an item. I haven't received it yet." You can access the Resolution Center by visiting:
http://resolutioncenter.ebay.com"

Leírásba másold be az üzenetüket:
"We’re writing to let you know that an unauthorized third party may have accessed the seller’s account to list this item. The item has been removed from the site, and the transaction was cancelled."

A múltkor én is belefutottam egy ilyenbe, 20 perc alatt döntöttek a javamra és visszatért a pénz a Paypal-ra.

Mostanában nagyon sok ilyen van. Én laptopot keresgélek mostanában és napi szinten 10-15 darab új laptop hirdetés van gyanúsan alacsony áron (20-30 eFt). Nem igazán világos kinek mia célja ezzel, mert pénzhez nehezen juthat vele.

(#74998) frici69 válasza V/ (#74996) üzenetére


frici69
tag

Köszi V/ és Tommy77Hun :R Elindítottam a kérelmet!

GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D

(#75000) gery14 válasza V/ (#74991) üzenetére


gery14
senior tag

Meg is kaptam a választ.
Hi

We're sorry to let you know that lucky0276 canceled your order and mentioned the reason as Buyer asked to cancel the order.

You don't need to do anything else.

Köszönöm a segitséget :R

// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.