Hirdetés
- Newton harmadik törvénye
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Bambanő háza tája
- Mindent a StreamSharkról!
- Szólánc.
- ID&Trust létezik vagy csak álcég?
- MárkaLánc
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
-
LOGOUT.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz darvinya #74201 üzenetére
Egy jelszó sincs már benne, de nem hatódik meg. Akkor is azt írja hogy eltérő. Mondjukigaza van,, nála a jelszó semmi, míg valójában meg van jelszó, így biztos hogy nem egyezik. Azt kört is lefutottam, hogy mivel nincs, csak ezt, a most érvényest betároltattam, akkor is ugyanezt írja. Egyszerűen egy rakás 0 a rendszerük.
-
Fishor
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam egy terméket egy nem megbízható eladótól. Kifizettem, viszont a PayPal felfüggesztette, majd 2 nap múlva írt egy levelet, hogy az eladó kérésére visszaküldték a pénzt.
Közben rájöttem az értékelésekből, hogy ez az eladó inkább vevőnek számít és szerintem egy ilyen terméke volt amit fix áron megvettem, de azt 99 másik ember is megvette.
A problémám, hogy bár a pénz visszajött, de az ebaynél még továbbra is ott van a listámban a termék, hogy fizetésre vár. Írtam már 2 szer az eladónak de nem reagál semmire. Így, hogy nem reagál semmire, és közben kapott pár negatívot is nem akarom újra kifizetni, hiszen biztos hogy nem lesz abból se semmi, hisz az első fizetést is visszaküldték. Mit csináljak, hogy töröljék a megrendelést, illetve, hogy ne engem szankcionáljanak amiért nem fizetek újra?Üdv: Fishor
-
luciferk
senior tag
Szállítás: 2018.07.16 / Szállítási időre 6-14 munkanapot írnak de jelenleg még mindig a 17track követőben a "The item is pre-advised" olvasható, a postai követőben meg nincs adat látható, a postai követőben meg fog jelenni valami tákékoztató adat a priority csomagomról egyáltalán
-
Topikgazda
válasz Fishor #74207 üzenetére
Rosszul gondolod, a rendszer egy kicsit máshogy működik. Amikor fizetünk, akkor rögtön előjegyzik az eladónaka az eBay jutalékát, ha visszaküldi a pénzt, azt célszerű az eBay-el tudatni, mert egyébként a jutalékot nem fogják törölni, így az eladó -ha nem hülye- jelzi az eBay-nek.
Ha te fizettél és ezután az eladó visszatérítoói neked, ő törölte a vásárlást. Meg volt rá az oka, így senkit sem ér hátrány. Másrészt ez így működik, egy darabig ott látszik, mivel volt egy vásárlás, az elküldött pénz vissza került, így mag a vásárlás fizetetlen, de semmi jelentősége. Nem választották szét a két funkciót, sztornó vásárlás sztornó és nem fizet a vevő kategória.
Ez nem az, amikor te szándékosan nem fizeted ki és ezért van a nem fizetett tételek közt.[ Szerkesztve ]
-
-
Fishor
senior tag
Szia!
Köszi! Csak már az is gyanús volt, hogy a paypalnál 2 napig fel volt függesztve, utána térítették vissza. Az zavar csak hogy az ebaynél meg valóban csak jelzi hogy fizessem. De nyilván nem fogom még egyszer befizetni, ha ilyen elérhetetlen és megbízhatatlan az eladó. Az idő majd megoldja remélem.
Üdv: Fishor
-
zocsa0001
csendes tag
2018.06.18.-Célországban feldolgozva
2018.06.21.-Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés
2018.06.21.-Bekültem az igazolásokat e-mailben, ekkor jött az sms is.
2018.06.27.-Címzettől beérkezett dokumentumok postai feldolgozása
2018.07.06.-Hatósági eljárás kezdeményezése
2018.07.10.-Küldés a kézbesítő postára
2018.07.20. Értesítő bedobva - tárgynaptól átvehető.14-én elmentünk nyaralni, tegnap jöttünk vissza, ezért még nincs nálam.
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Kinéztem ebay-n egy terméket aminek az ára 16.000 Ft ( GBP 43.99) Angliából adják fel.
Ilyenkor mi a teendő hogy a vámon ne legyen probléma az átjuttatásból, vagy van esély hogy átcsusszan?
Kérlek segítsetek, hogy ebben az esetben mire lehet számítani?Köszi!
-
Dorien
veterán
válasz tomszli11 #74217 üzenetére
UK-ből (még) nincs +vám és +áfa sztori, egyből megkapod.
Vagyis csak a vételár + száll.díjat kell kifizetned, mint általában EU-n belül.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó újszerű Shure SRH1540 prémium zárt fejhallgató --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
vrbst
tag
Sziasztok!
Vásároltam egy használt objektvet az angol ebay-ről, de sajna az állapota nem felelt meg a leírásnak. Az eladó 20 GBP-vel kárpótolni akart, de én ezt nem fogadtam el, így kérte, hogy küldjem vissza és akkor visszafizeti az egész összeget. Olvastam az összefoglalóban, hogy a visszaküldés díját megtéríti a paypal, viszont a kérdésem az lenne, hogy az eredeti postaköltséget is vissza fogom kapni vagy ha megtörténik a "refund" akkor csak a termék vételárát küldik vissza és bukom az eredeti postaköltséget?
Illetve a másik kérdés, hogy MPL-t érdemes választani a visszaküldéshez vagy valami egyéb csomagküldő céget?
Előre is köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
-
totyak
aktív tag
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, hogy itt végül mennyit is kellene fizetnem.
Szokásos téma. Csak UK-ba hirdette, de megkérdeztem mennyi hozzánk és ezt kaptam. A fura az, hogy alapvetően úgy van hirdetve a termék, hogy 3 font Buy it now, vagy Best offer.
Köszönöm
-
totyak
aktív tag
De akkor mit ír lejjebb 3,85-öt, illetve 1,40-et? Illetve hogy jött ide neki ez az 5,45-ös ár, mikor alapból 3 fontért hirdeti buy it now. Nem értem.
Nem gondoltam, hogy kell a termék is, de végül is nem titok, egy szimpla PS1 játékról van szó. Semmi extra, a saját kis műanyag tokjában.
-
Spet
addikt
válasz totyak #74226 üzenetére
Bocsánat kicsit félreolvastam a screenshotot.
A fölső rész egy az ebay rendszere által generált szöveg (gondolom be kellett neki írni mennyi lenne a végösszeg), amiben a rendszer a posta díjat nem vehetett figyelembe, mert nem postáz az eladó hivatalosan Mo.-ra.
Alatta olvasható igen, hogy 3,85-t fizetnél a termékért, és 1,40 lenne a postadíj Mo.-ra.
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
Topikgazda
válasz tomszli11 #74231 üzenetére
Írj az eladónak hogy küldi vagy nem küldi. Elötte ellenörizd hogy a Paypal-on kifizetett a státusza a tételnek. Ha van Cancel link akkor te is visszavonhatod a pénzt, ha azt válaszolja hogy nem mert sztorno a vásárlás vagy ha nem reagál a kérdésedre. Szerintem Cancel lenne a célszerű.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomszli11 #74233 üzenetére
Vásároltál valamit, nem a profilon keresztül szoktunk írni a rá vonatkozó ügyben, hanem az adott vásárlásnál itt: More actions, Contact seller
De akkor ne írj, mert lehet hogy az eBay már mindent törölt és rád hagyta a probléma rendezését, hanem a Resolution Centerben próbálj meg a vásárlásra Requestet nyitni, ha ott sincs ez a vásárlás, akkor a PayPal-on tudsz dispute-t nyitni és visszaszerezni a pénzt. Ha a PayPal-on az van hogy az eBay-en kell még reklamálni akkor ott kell kezdeni, de néha már nem sikerülk, mert ugye azneBay törölte.
Töbsször írtam már hogy az eBay vásárlás, eladó törlése esetén pofátlanságnak tartom, hogy nem ők rendezik azt, hogy a vevő visszakapja a pénzét. Egy dolog, hogy törli, de akkor a függőben lévő vásárlás pénzét küldessse már ő vissza, hiszen a vevő nem tehet semmiről.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz totyak #74234 üzenetére
Hiába látom, ez olyan szituáció -alkudozás- amit az eladóval lehet rendezni. Hogy én miként beszélek le egy ilyet az eladómmal az nem igazán segít, mert más-más lehet a szituáció megoldása. Mind egyedi eset.
Mibvel nem egyértelmű hogy mi mennyi, azért gondoltam, írtam, hogy konkrétan leírva az összeget megkérdezni, hogy ő is úgy gondolja a vételárat, ahogy te. -
Topikgazda
válasz tomszli11 #74237 üzenetére
Nem biztos, mert a törlés már úton lévő küldemény esetén is történhet. Fel is adhatja mert az információkat és a pénz megkapta, legfeljebb az eBay felé nem fizet jutalékot.
A PayPal védelme ott van a háttérben, csak néha várni kell, hogy az eBay védelem technikailag is törlődjön, az időényező a gond.
Meg az eszetlen törlés a gond, mert ne törölje ha van függőben vásárlás, hanem függessze fel a fiókot addig amíg a vevő nemkapja a pénzt vissza, vagy amíg nem kapja meg az árút. Az eBay és az eladó "vitája" nem tartozik a vevőre, rendezzék le maguk közt -
Iceman17881
csendes tag
Sziasztok!
A kérdésem a következő. Rendeltem egy cipőt USA-ból, amire estimated delivery july 19-26 van megadva. A termék a global shipping programon keresztül van feladva. Próbálnám nyomon követni, viszont valamiért july 17 óta nem frissült semmit, pedig addig a rendelés (july 11) óta minden nap szépen, egészen míg beért a GSP központjába Kentuckyba. Jött üzenet hogy már úton van felém mert feladták innen is a nemzetközi célállomásra. Viszont elvileg ezt a GLS szállítja majd ki, a szabályzatban legalábbis ezt láttam itt, de a GLSnél nem található az a tracking number. Az UPAAB kezdetű.
Mégis hol tudom akkor megnézni?
-
tbalint3
tag
válasz Iceman17881 #74239 üzenetére
Az UPAAB számot próbáld meg itt is követni, hátha: https://parceltracking.pb.com/ és a trackitonline.ru oldalon is, elvileg ki kéne írnia a gls hozzárendelt számát.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Iceman17881 #74239 üzenetére
Majd lesz egy GLS számod is. Nem kell türelmetlenkedni, egyébként is kapsz értesítést a mozgásról.
De majd az eBay-en a szállítási információknál hasonlót fogsz látni:Az awb=405749141820 utáni szám lesz.
Nem veszett el, a szállításnak kell idő is.
Pl ez: UPAAB000000269144152, majd ehhez hozzárendelve a 405626425685 GLS szám. Itt írd be mindkettőt és látod a szállítási infókat és azt is ami fedi egymást
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Ma rendeltem egy cuccot elvileg Európából, gyakorlatilag lehet, Kínából.
Hogyan lehet kitalálni, hogy egy cucc ténylegesen honnan jön, ha az item location alatt UK szerepel, de -a rendelés leadása után elolvasott - értékelések között olvasok olyat, aki sokára kapta meg a terméket, vélhetően azért, mert Kínából küldi...Xiaomi 13T
-
pulutodurumo
őstag
válasz Viktor0610 #74244 üzenetére
Csak a követési információkból derül ki, vagy ha megkapod, akkor nyilván látszani fog. Ha keletkezik emiatt plusz költség (ÁFA) akkor visszakérheted. De lehet jelenteni is az eBay felé hogy
átba...pontatlan a hirdetés. Ilyenkor az eladó első kifogása, hogy egyébként tényleg UK-ból küldi, de sajnos pont elfogyott, így kénytelen volt Kínából postázni."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
MODERÁTOR
válasz pulutodurumo #74245 üzenetére
Köszi. Ha tényleg hosszabb ideig jön, akkor azt hiszem, kérek majd valamekkora jóváírást.
Olcsó cucc (kb. 1000 forint), így ÁFÁ-val szerencsére nem kell számoljak.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #74246 üzenetére
Nem a szállítási idő határozza meg, kaptam már Németországból is 28 napos szállítással csomagot.
Azt lehet reklamálni, hogy Item location mondjuk Németország viszont a küldemény Kínából jött és ezért fizetned kellett áfá-t és vámelejárási költséget, tehát + költséged keletkezett.
Akkor ezt a két tételt kérheted, hogy térítse meg az eladó. Ha nincs pénzbeli veszteség, akkor követelési alap sincs.
Nincs garantált szállítási idő amire kártérítési kötelezettséget válalna bármelyik eladó, így ilyen okból - mivel egy-két vásárlási szerződésen kívüli cég is befolyásolja a száálítás idejét - nem lehet követelni semmit.
Ez van: Estimated delivery Jul 31, 2018 - Aug 15, 2018, Várható érkezési idő Jul 31, 2018 - Aug 15, 2018
Ez nem időgarantált.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
De arra hivatkozva sem kérhetek vajon részleges visszatérítést, ha én épp' a gyorsabb várható szállítás miatt rendeltem tőle drágábban?
Mert ugyanazt megkapom kb. fél/harmad áron Kínából.Persze, most nagyon előreszaladtam. Lehet, nem is lesz semmi gond.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #74249 üzenetére
Nem. De csak feltételezésekről beszélgetünk. Ha az van írva hogy EU-s országból szállít, akkor ott is van jó eséllyel.
Feladja és majd kézbesítik, azután tudjuk értékelni a szállítást.
De nincs garancia arra, hogy 1 héten belül megkapod, hiába fizetsz expressszállításra + pénzt, ha a posta késedelmesen kézbesít. Ezt nem tudja befolyásolni az eladó, rajta kivűl álló ok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest