Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74451) V/ válasza PitkyePadvan (#74448) üzenetére


V/
Topikgazda

Kell a játék vagy a pénz? Azt döntsd el. Ha feladja és elküldi neked az ottani feladóvevény képét akkor lezárod. Mivel remélhetőleg PayPal-on keresztül fizettél ott is él a 180 nap vásárlói védelmed.
Ha pénz kell akkor meg megírod neki, köszi, ne küldje el újból a játékot.

[ Szerkesztve ]

(#74452) violino válasza V/ (#74449) üzenetére


violino
csendes tag

Köszi a gyors választ!

Sajnos nem PayPalon keresztül történt a vásárlás. Így a postaköltség nem kerül visszautalásra?

(#74453) PitkyePadvan válasza V/ (#74451) üzenetére


PitkyePadvan
tag

Tehát ne zárjam le addig amíg el nem küldi a feladóvevényt?

(paypal-on fizettem)

[ Szerkesztve ]

Üdv: László

(#74454) V/ válasza PitkyePadvan (#74453) üzenetére


V/
Topikgazda

Írd meg neki, hogy természetesen zárod, de ez a feltételed.

(#74455) PitkyePadvan válasza V/ (#74454) üzenetére


PitkyePadvan
tag

értem, és egész pontosan milyennek kell lennie ennek az igazolásnak, hogy elküldte a csomagot?
mert ebay-en még senki sem küldött nekem ilyet soha, ez plusz pénzbe kerül, vagy csak lusták elküldeni?

Üdv: László

(#74456) V/ válasza PitkyePadvan (#74455) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha feladnak egy postán valamit mindenhol van a mi feladóvevényünkhöz hasonló tartalmú "nyugta" vagy valami.
Külföldön is kell elszámolást adni, számlát nyugtát ha valahol fizet valaki.
Jó egy kép is a már "bérmentesített" (az ottani posta rátetet a címkéket) küldeményről amin látszik hogy nekd küldve meg a ynomkövetési szám.
Én szoktam szólni az átvevő postásnak, hogy majd leszeretném fényképezni ha mindent ráragasztott. Valószínüleg ez náluk is működik.

(#74457) Dorien


Dorien
veterán

"You haven't paid for your item for more than 2 days so an unpaid item case has been opened. If you pay by Sun, Sep 02, 2018 04:16:00 GMT, the seller will ship it to you and the case will be closed."

Ez az unpaid item case magától nyílik vagy az eladó nyitotta?
Megállapodtunk, hogy x összeg és y száll.díj fejében küldi a cuccot az USÁ-ból. Az offert elfogadta, de a shipping options-t nem állította át, így nem tudom kifizetni. A leveleimre nem válaszol. Most nyílt ez a case, amit egyből jeleztem az eBay felé az itt leírtakkal együtt...

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#74458) pulutodurumo válasza Dorien (#74457) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Nem küldött PayPal invoice-t? Nézd meg, hátha.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#74459) V/ válasza Dorien (#74457) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel 48 órán belül fizetni kell annak letelte után ez automatikusan nyilik, szeptember 2-ig még lehet fizetni, de ha nem eredeti árrol van szó akkor neki kell küldeni valami számlát.
Ha nem küld, akkor törlik a vásárlást, a neki előjegyzett eBay jutalékot és neked 1-el nő a nem fizetett vásárlás számláló. 10 "pontig" nincs szankció, azután beleeshetsz abba az eladók által előírható korlátozásba, hogy nem vásárolhatsz tőle.

Azzal hogy jelezted most ez nem fog történni semmi, ezt miután feljegyezték a "fekete pontot", akkor írjuk, hogy töröljék, mert a nem fizetésről nem tehetünk.

[ Szerkesztve ]

(#74460) Tomszlaj


Tomszlaj
tag

Sziasztok!

Aprilisban rendeltem eBay-en egy bringas sisakot. A kiszallitas kozben megvaltozott a cimem (atneveztek az utcat). A csomag nem erkezett meg. Az elado felajanlotta, hogy kuld masikat, ez szinten a mai napig nem jott meg. Nyitottam ticketet eBay-en, egy ideje levelezek a kuldovel, hogy utalja vissza a vasarlas osszeget, de o latvanyosan huzza az idot, ket szavas, irrelevans valaszokat ir a leveleimre.
Kozben a rendeles mar ugy fest, mintha lezarult volna, nem tudok ertekelni es semmi opcio nincs arra, hogy az eBay-t kerjem meg, hogy lepjen az ugyben.
Ilyenkor mit tudok tenni, hogy tudom az eBay-t kerni, hogy segitsen?

Koszi szepen elore is! :R
Tomszlaj

Protect the trees, eat beavers!

(#74461) V/ válasza Tomszlaj (#74460) üzenetére


V/
Topikgazda

Mondanám hogy nem tudom mi az a ticket :) , mert itt nem az van, de ha van nyitott request-ed akkor Összefoglaló, 4. c) Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig, ha nem tudtunk megegyezni az eladóval.
Már az első el nem fogadható válasza után továbbléptem volna.
Értékelni a vásárlás napjától számított 60 napig lehet.

[ Szerkesztve ]

(#74462) bl4ze válasza V/ (#74459) üzenetére


bl4ze
veterán

Express One sajnos nem látja az OWE* trackinget, nem tudtam "életre kelteni". Csak az OWE nezetközi oldalán trackelhető.

.:. bl4ze .:.

(#74463) Dorien válasza V/ (#74459) üzenetére


Dorien
veterán

Köszi!
Most visszaírt, hogy ő nem erre az árra gondolt, hanem 200 USD-vel többre. De akkor miért fogadta el az offert? Tiszta idióta... Nem is értem, hogy van 100%-os feedback-je.

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#74464) donmackó válasza vegyszer (#74366) üzenetére


donmackó
őstag

Még jó hogy kértem a refund-ot. Ma néztem a tracking számot, és látom hogy valaki tegnap átvette a békéscsabai postán. Valószínű hogy valaki más számát adta meg nekem is.

Release the cable hounds!

(#74465) Tomszlaj válasza V/ (#74461) üzenetére


Tomszlaj
tag

Szia!

Koszi a gyors valaszt! Probaltam mar, de az a gond, hogy a "Select an item to take an action." alatt nem jelenik meg a rendeles. Gondolom azert, mert mar tul regi. Ilyen esetben lehet meg valamit tenni?

Koszi,
Tomszlaj

Protect the trees, eat beavers!

(#74466) V/ válasza Tomszlaj (#74465) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha PayPal fiókon keresztül fizettél ott még lehet dispute-t indítani. Ha kell segíítség akkor PayPal topik Összefoglaló.

(#74467) Tomszlaj válasza V/ (#74466) üzenetére


Tomszlaj
tag

Igen! Koszi!

Protect the trees, eat beavers!

(#74468) Haneto


Haneto
tag

Sziasztok!

Ha így áll a Szingapúrból érkező csomagom akkor lehet még vám vagy sikerült megúsznom?

Xiaomi Mi 9T Pro

(#74469) V/ válasza Haneto (#74468) üzenetére


V/
Topikgazda

A vámos beléptetésre vár. Bármi lehet az eredménye.
Ha ezt olvasod a Magyar Posta oldalán: Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting akkor úszkálhatsz az örömmámorban. persze ha előtte nem ilyen kerül be Hatósági eljárás kezdeményezése

[ Szerkesztve ]

(#74470) Haneto válasza V/ (#74469) üzenetére


Haneto
tag

Amilyen ütemben frissül a nyomonkövetés ezt szerintem csak holnap reggel tudom. Reménykedem, hogy át siklik. :/

Xiaomi Mi 9T Pro

(#74471) V/ válasza Haneto (#74470) üzenetére


V/
Topikgazda

A remény hal meg utoljára, hétfőn kaptam meg egy olyan küldeményt, amelynél a megérkezést követően a 8. napon változott erre.

(#74472) PitkyePadvan


PitkyePadvan
tag

Rossz terméket küldött, return item-re mentem, ahogy itt javasoltátok írtam neki hogy küldje el a csomagot és küldjön képet is róla feladóvevénnyel, majd ezt írta:
Look I g9ven u my word I have asked u to message me and close this 8f I am lying all u got to d9 is open a paypal dispute If u had messaged me first not just open a dispute wouldn't have this now

Részben igaza van, paypal-al is tudok szórakozni hogy visszaszerezzem a pénzt, de eBay-en ez a dolog talán jobban megy. Most mit tegyek?

Illetve lenne egy olyan kérdésem hogy mivel "Return item"-et nyitottam rá ezzel mennyiben van korlátozva a fiókja? Mert valami olyat írt hogy ez árt neki, meg hogy le van fagyasztva a pénz.

Köszi a válaszokat :R

Üdv: László

(#74473) PitkyePadvan


PitkyePadvan
tag

Illetve ha belemegyek abba amit akar, mennyivel nehezebb paypal-on refund-ot követelni mint eBay-en?

Üdv: László

(#74474) V/ válasza PitkyePadvan (#74472) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs korlátozva, bizonyos esetekben a vásárlói védelem biztosítása maitt az eladók csak 21 nap múlva férnek hozzáá a pénzükhöz, addig ott van a PayPal egyenlegén. Akkor is így van, ha te nem reklamálsz, ha rdenben van amit a vevő megkapott.
Valójában az eBay 30 napos vásárlói védeleme nem annyira használható az idő rövidsége miatt
Továbbra is azt javaslom ha bizonyítja hogy elküldte, akkor az eBay-en zárhatod az ügyet.

A sok request, case az árthat neki amikor az évente esedékes minősítést csinálja az eBay, hangsúlyozom a sok, pár darab ahol még el is fogadja a vevő indokait, nem igazán számít.

Nem bonyolultabb a PayPal dispute, ahogy írja szerintem még a 21 nap ketyeg neki hártrafelés a pénz hozzájutáshoz.

[ Szerkesztve ]

(#74475) PitkyePadvan válasza V/ (#74474) üzenetére


PitkyePadvan
tag

értem, viszont akkor mi abban a rizikó hogy engedek neki eBay-en és ha nem küldi el PayPal-on fogom meg? (ahol úgy tudom 180 nap a rendelkezésre álló idő) ?

Üdv: László

(#74476) PitkyePadvan


PitkyePadvan
tag

közben írták máshol hogy elvileg ha bezárom eBay-en , akkor PayPal-on nem tudok ügyet indítani.

Üdv: László

(#74477) V/ válasza PitkyePadvan (#74476) üzenetére


V/
Topikgazda

Aki ezt írta az rosszul tudja a "máshol".
Az eBay-en valóban nem lehet újra indítani.
Ha bezárod akkor nem fog ez a link eltünni a vásárlásnál a PayPal számlatörténetben ahol ezt kezdeményezheted.

Nagyon sokszor van úgy, hogy az eBay-en nem segítenek és csak ez marad. Én is többször kerültem ilyen helyzetbe, az eBay-es vásárlói védelem helyett a PayPal-on tudtam az ügyet megfelelően rendezni.

De ahogy gondolod, akkor ne zárd le és kérd vissza a pénzt. De akkor írj az eladónak, hogy ne küldje el, mert te így döntöttél.
Egyébként meg is kérdezheted a valakitől, hogy mi volt a konkrét szituáció ami alapján ezt állítja, mert van aki keveri azt hogy nem a PayPal-on belépve fizetett és így ott nincs neki vásárlói védelme.
Nem tudom mennyi eBay vásárlásod van de amikor ott lejár a védelmi idő, akkor a PayPal-on a számlatörténetben a link erről a fenti képen láthatóra vált:

[ Szerkesztve ]

(#74478) Cyrin


Cyrin
addikt

bocsánat---

[ Szerkesztve ]

(#74479) V/ válasza Cyrin (#74478) üzenetére


V/
Topikgazda

Konkrétan mi volt a hibaüzenet? Abból el lehet dönteni hogy a bankodnál volt-e gond.
Már az első után célszerű lett volna ellenőrizni, hogy a kártyával vagy a bankkal van-e gond.
Külön belépni a PayPal-ra és ránézni hogy ott minden rendben.
Egyébként meg megfogadni a tanácsukat, hogy próbáld később.
Atz eBay-en még mindig a fizetendő tételeknél van?

(#74480) Cyrin válasza V/ (#74479) üzenetére


Cyrin
addikt

véletlenek összjátékának köszönhető a dolog (közös számla a bnőmmel, és ő befizette a telefonszámláját, ami véletlenül pont négyszerese az én tételemnek...tehát nem az én próbálkozásaim vannak zárolva ...pfff) azóta sikerült egy másik tételt megvenni, viszont érdekes hogy ezek után az eredeti tételnél ugyanúgy elszáll hibával...tehát még mindig nem egyértelmű a dolog hogy mi van...van olyan hogy egy bizonyos eladónak nem enged fizetni?

(#74481) V/ válasza Cyrin (#74480) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugye nem Maestro kártya?

(#74482) Cyrin


Cyrin
addikt

visa netkártya, megpróbálom később...

[ Szerkesztve ]

(#74483) V/ válasza Cyrin (#74482) üzenetére


V/
Topikgazda

Persze van olyan is hogy az eladó korlátozza, de elméletben akkor el sm tudsz jutni a fizetéshez.
Tényleg kellene, hogy mit ír ki hibának és esetleg a góhirdetésnél is van korlátozás. De ilyenkor egy másik böngészőből kellene belépni, engem régebben a Chrome viccelt meg és a reklámblokkolók is bekavarhatnak a fizetési folyamatba számomra érthetetlen módon.

(#74484) Xarina


Xarina
aktív tag

Vettem 4db hdd racket 2,5 hónapja. A vám miatt 2db-ot rendeltem, majd 2 nap múlva ugyanattól az eladótól megint 2db-ot. Egyik sem érkezett meg. Írtam az eladónak, hogy nem jött meg, erre 1 hét múlva válaszolt, hogy csúcsidőszak van, ezért várjak még 1 hetet. Mivel már lassan kifutok az időből, ezért nyitottam egy ügyet, ahol szintén leírtam, hogy nem érkeztek meg és kérem vissza a pénzem. 3 nap múlva jött a válasz, hogy sajnálják, elküldik újra. Megírtam, hogy jövő héten elutazom néhány hónapra, az nekem nem jó. Azóta csak olyanokat írnak, hogy ha bármi segítségre szükségem lenne, csak szóljak, segítenek bármiben, de a pénz visszafizetésről szó sem esik.
Forduljak ilyenkor az e-bayhez vagy mit csináljak?

(#74485) V/ válasza Xarina (#74484) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha neked nem jó az - nem is jó egyébként- hogy újraküldik akkor mi a kérdés, vidd tovább az eBay felé az ügyet.

(#74486) Xarina válasza V/ (#74485) üzenetére


Xarina
aktív tag

Nem csináltam még ilyet, gondoltam előbb megkérdezem itt.

(#74487) V/ válasza Xarina (#74486) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel már lassan kifutok az időből, ezért nyitottam egy ügyet, akkor elkezted :)
A továbblépéshez segítség, Összefoglaló, 4. c) Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig, ha nem tudtunk megegyezni az eladóval.

[ Szerkesztve ]

(#74488) qfm


qfm
senior tag

Sziasztok!

Még soha nem fogta meg a vám a csomagom, így most kérdésem lenne. Van egy 23.9 GBP értékű csomagom, amiről kaptam SMS-t, hogy vámkezelni akarják. Ez ugye túl van a 22 eurón, de nem éri el a 10 eurós fizetési határt. Az összefoglalóban olvastam a sablont. Most annyi dolgom van, hogy a postaimport@posta.hu címre elküldöm a paypal bizonylatot pdf-ben, valamint az összefoglalóban lévő sablon levelet? (természetesen a megfelelő adatokat módosítva)

Tisztelt Magyar Posta Zrt. Nemzetközi Kicserélő Központ!
Az uniós vámjog végrehajtásáról szóló 2017. évi CLII. törvény 162 § (5) bekezdése alapján a rendelt küldeményben lévő termék értéke a 22 € forintra számított összértékét meghaladja, de nem éri el a 150 € értéket, úgy a termékbehozatal során általános forgalmi adó fizetési kötelezettség keletkezik, amely összeget az ügyfélnek nem kell megfizetnie akkor, ha a kiszámolt – és így az ügyfél által fizetendő – összeg a 10 € értéket nem haladja meg.
A fentiek alapján kérem, hogy a Rx999999999CN postai azonosítószámú csomag vámkezelését, vámteher felszámítását mellőzni szíveskedjenek, mivel a küldemény értéke .... $, amely után fizetendő közteher nem éri el a a 10 €-t.
Dátum, aláírás - erre gondolok

Vagy valamit még csatolni kell pluszban, hogy megfeleljen nekik?

Köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

(#74489) qfm válasza qfm (#74488) üzenetére


qfm
senior tag

Közben megtaláltam az összefoglalóban, hogy az ebay-es részleteket, meg a kártyás részleteket is csatolni kell. Még valamire lesz szükségem?

(#74490) V/ válasza qfm (#74489) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs. Csak ne felejtsd el az aláírt (szig.számos) verziót elküldeni a nyomtatványuknak.

(#74491) internetezoo


internetezoo
senior tag

Telefontokon letört a powergomb nyomkodója. Hétfőn jött meg, mai napig bírta. Nem is állt egyenesen. Lehet reklámalni még?

[ Szerkesztve ]

(#74492) V/ válasza internetezoo (#74491) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, de nézd meg hogy milyen garanciát vállalt az eladó.

(#74493) PitkyePadvan


PitkyePadvan
tag

Szóval. Nyitottam case-t mert rossz termék jött, beszéltem az eladóval aki azon kívül hogy minden egyes üzenetében kérte hogy zárjam le nagyon nem csinált semmit, úgyhogy úgy döntöttem nem fogom kicseréltetni a terméket, mert úgy érzem amúgy is a bolondját járatja velem.

Tehát egész pontosan hogyan fog lezajlani ez a refund dolog (mert az információkban csak azt találtam hogy mi is az, a hogyan-ra nem kaptam választ)? eBay-en mit kell tennem?

Itt van nálam egy dobozban a rossz termék, azt adjam fel postán nyomkövetéssel arra a címre ahonnan ő küldte a terméket? Gondolom nyugtát őrizzem meg, meg ahogy javasoltátok képet is készítsek a már címkézett csomagról. Angliába menne a csomag szóval gondolom jó sokat ki kell érte fizetnem :((

Mikor kapom vissza a pénzt amiből megvettem a terméket? Illetve hogyan? Illetve szerintem az eladó nem lesz hajlandó erre, szóval hogyan intézzem ezt el?

A postaköltség árát hogyan kapom vissza? Mire kell odafigyelni hogy visszakapjam a postaköltséget?

[ Szerkesztve ]

Üdv: László

(#74494) V/ válasza PitkyePadvan (#74493) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor elsőként az Összefoglaló, 4. b) eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van
Van egy magadott idő amikor meg fog jelenni az a lehetőség ami itt van leírva: 4. c) Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig, ha nem tudtunk megegyezni az eladóval.
Ha az eBay azt mondja hogy küldd visszakapsz címet, amít célszerű az eladóval potosítattni, 5 munkanapod van feladni, ha vissza kell küldeni.
De van amikor nem kell, mert az eladó lemond róla, akkor hamarabb megkapod a pénzed.
Visszaküldéshez információ Összefoglaló, 8.b Ha eladtuk a terméket azt el is kell juttatni a vevőnek.
Nem olyan drága és 9300 Ft-ig visszakapod a PayPal-tól
Ha megkapja a terméket 6 napon belül vissza kell adnia a pénzt, ha ez nem történik meg újból kell kérni az eBay segítségét.
A postaköltésg visszakapásához segítség Összefoglaló, 17. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja

(#74495) Spet


Spet
addikt

Szia V/,

Testvérem Németországban él, és vett egy használt laptopot átutalással. A leírás szerint 500GB-s SSD-vel kellett volna érkeznie helyette viszont természetesen HDD volt benne (az-az értékének töredékét éri).

Nyitott case-t viszont egy hónapos válaszidőt határozott meg az ebay az eladó részére. Ez normális dolog?

Illetve az eladó kikötötte, hogy nincs pénzvisszatérítés, azonban van esélye, hogy legalább egy részét az összegnek visszakapja?

Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco

(#74496) V/ válasza Spet (#74495) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom ezt az egy hónapot, nem változott semmi, még mindig ezt olvasom: Once the buyer tells you there's a problem, you've got 3 business days to resolve it. 3 munkanap a reakció USA oldalon
A német oldalon Wenn ein Käufer sich wegen eines Problems mit seinem Kauf an Sie wendet, sollten Sie so schnell wie möglich reagieren. Denken Sie daran, dass Sie 10 Kalendertage Zeit haben, das Problem zu lösen. 10 naptári nap.
Az UK oldalon meg After you open a case, your seller should respond to you within 8 days. 8 nap.
Az hogy 30 napon belül lehet reklamálni az más.

Ha nem azt küldi ami a hirdetésben van, akkor ez a kitétel, hogy nincs visszaküldés nem müxik.
Én inkább rész refundot kérnék, ami az árak közti különbség, a hirdetésben lévő ssd és a megkapott közt.

[ Szerkesztve ]

(#74497) PitkyePadvan válasza V/ (#74494) üzenetére


PitkyePadvan
tag

Most küldött nekem egy tracking numbert , annak ellenére hogy leírtam neki 3x hogy küldjön képet.
De már nagyon kíváncsi vagyok rá hogy tényleg elküldte-e a csomagot vagy csak simán át akar verni, ahogy nézem 3-5 nap múlva meg kell hogy érkezzen.
Legalábbis e szerint , mivel nyomkövetés is van rajta

Volt ez az üzenetem ugye:
We'll send you an email when the seller responds to your request. If you're not able to agree on a solution or the seller has not responded by 06 Sep, 2018, you can ask us to step in and help.
If you and your seller need more time to sort things out, your request will stay open until 27 Sep, 2018.

Egy olyan kérdésem lenne hogy az eBay 06 Szeptemberében tud közbelépni, vagy 27 szeptemberében is esetleg valahogy tovább lehet húzni?

Üdv: László

(#74498) violino válasza V/ (#74449) üzenetére


violino
csendes tag

Üdv!

Megérkezett a két azonos termék.
Eddig csak az egyiket vettem át .A másikat a DHL csomagküldőnél a postán öt napon belül még átvehetem. Az az érdekes , hogy mindkét termék külön csomagolásban, egy és ugyanazon azonosító alatt került elküldésre.
Akkor azt a lehetőséget válasszam, hogy ne vegyem át a DHL-től a fölösleges terméket , akik öt nap után majd visszaküldik az eladónak.
Az Ebay felületén pedig, ahol a termék vásárlásának adatai vannak ott a visszaküldésre kattintsak?
Ha így járok el akkor ebben az esetben a pénzemnél lehetek?

A googl-os angol levelemre, amiben jeleztem a túlrendelésemet , ezt a választ kaptam az eladótól:

dear buyer,
we checked that you ordered 2 pcs.
if you just need 1 pcs,when the items delieve,you don't signing 2 pcs,let 1 item return back to us,we can refund to you.

regards
kevin

U.i.. Ha tehetném - amit koromnál fogva, sajnos nem tudok- megtanulnék angolul. Mi áll pontosan az eladó válaszában?

(#74499) V/ válasza PitkyePadvan (#74497) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay nem lép közbe, te kérheted a segítségüket szeptember 6 után ha az eladó nem válaszolna, az hogy elküldte az már válasz, azt nem kell kierőszakolni az eBay segítségével. Szeptember 27-ig Nagy-Britanniából még gyalog is ideér. De akkor mindenképp vége.
A 3-5 nap nem veszi figyelembe a Magyar Posta tehetetlenségét, lesz az 8-14 nap.

[ Szerkesztve ]

(#74500) laskr99


laskr99
addikt

Sziasztok!

Az ebayen kinéztem egy cuccot, UK-ból jönne, de az ebay azt írja contact seller for shipping. Az eladó mondta globálisan mindenhova küldi GSP-vel, de a GSP nem ad meg nekem semmi infót, hogy mennyi lenne a posta. Nem szeretnék angliából 5k-t fizetni egy elég olcsó cuccért(alaplap 1 font, úgy néz ki nem írta el az eladó, 2 pozitívja van eladásban és 102 vételben.) Az eladó küldött képet,hogy a GSP aktívnak van jelölve, nálam semmit nem mutat...

Eladó képe:[link]

Amit nekem ír:[kép] [kép]

Ötlete van valakinek erre?

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.