Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3451) albert8 válasza -HajTömeg- (#3448) üzenetére


albert8
addikt

Én nem ennyire komplikált rendszerre gondoltam, hanem mondjuk egy garázs elkeritett részére, mondjuk egy mélygarázsban esetleg. Ilyen rendszer mondjuk még felesleges is szerintem.

Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/

(#3452) SOAD19 válasza -HajTömeg- (#3448) üzenetére


SOAD19
addikt

Komoly! :Y :C

Ez is jó kezdeményezés Ausztriában: [link]

(#3453) Gyufaaa válasza Sirandrish (#3450) üzenetére


Gyufaaa
veterán

Jó arcok vannak. Egy kis lelkesítő pluszt is adnak, mert mindig "lájkolják" a menetet, illetve Te is nyomon tudod Őket követni. Lehet tanulni és viszonyítani a többiek eredményéből, illetve útvonal koppintásnak sem rossz. :P Van jó pár PH-s tag fent. :)

(#3454) Sirandrish válasza Gyufaaa (#3453) üzenetére


Sirandrish
legenda

Majd akkor felveszek mindenkit keményen :D
De ha nem like-olják szép a 4-5 KM-eimet akkor szétcsapok köztük :D

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#3455) -HajTömeg- válasza albert8 (#3451) üzenetére


-HajTömeg-
őstag

MOndjuk egy mélygarázsba rakni szerintem elég fölösleges.
Általában borzalmas ott a levegő,míg kimész-bemész füstmérgezést kapsz.
+ a belvárosban lemenni-feljönni gyalog stb. kvamacerás.
Az őrzött parkolóhoz is kell terület, kamera és minimum egy biztonsági őr, de ha forgalom van,akkor ennél több.
Az Aréna plázában egyébként elvileg van őrzött biciklitároló, csak mindenhol kéne lennie.

SOAD19

Számomra az nagyon érdekes,hogy itthon semmivel sem ösztönzik a bringásokat mégis rengetegen vagyunk.
Nincsenek normális utak, nincsenek normális tárolók, borzasztó kevés a biciklis barát munkahely, semmiféle támogatás sem jár, életveszélyes a belvárosi bringautak jó része,szinte a biciklizéshez szükséges minimummal sem rendelkezünk, mégis a fél ország teker.
Ha erre ráerősítenének lehagynánk Dániát vagy Amsterdamot :)
Kíváncsi leszek ez mikor esik le valamelyik nagyokos döntéshozónak.

[ Szerkesztve ]

Alias: Júzer error

(#3456) cekkk válasza Vasinger! (#3449) üzenetére


cekkk
veterán

Akkor ezen hozzászólásom felett elsiklottál, mert pont ezt írtam amit te, csak a lakatokról érdeklődtem, hogy milyenek :D

(#3457) Vasinger! válasza cekkk (#3456) üzenetére


Vasinger!
nagyúr

Nem siklottam el felette, csak megerősítettelek benne, hogy én is így csinálnám :K

(#3458) albert8 válasza -HajTömeg- (#3455) üzenetére


albert8
addikt

Lehet, hogy igazad van. Akik ott laknak jobban átlátják a dolgot.
Igen azért mondtam azt, mert gondoltam ott már meg van oldva a nagy része és könnyebb elrendezni ezt a részét.

Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/

(#3459) -HajTömeg- válasza cekkk (#3456) üzenetére


-HajTömeg-
őstag

Ezeket mindig cipeled majd magaddal? :U

Alias: Júzer error

(#3460) cekkk válasza -HajTömeg- (#3459) üzenetére


cekkk
veterán

Az ulakatot eddig is cipeltem. Most ha megyek valahova akkor le kell zárni a biciklit. Itt eddig elég volt az ulakat, pesten én úgy érzem nem.

(#3455) -HajTömeg-
Azért teker a többség mert drága a fizetéshez képest a bérlet. Itt Debrecenbe barátnőm tömegközlekedéssel 20-30 perc alatt jutt el várakozással együtt, míg biciklivel meg ott van 10-15 perc alatt és pár hónap alatt vissza jön a kerékpár ára.

[ Szerkesztve ]

(#3461) Szakbarbár válasza Sirandrish (#3454) üzenetére


Szakbarbár
aktív tag

Csak az 5 perc / 5 km-es távokat fogom lájkolni :DDD

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#3462) -HajTömeg- válasza cekkk (#3460) üzenetére


-HajTömeg-
őstag

Persze,ennek anyagi okai is vannak, itt Pesten is.
Ettől függetlenül ezt támogatni kéne, mert mindegy,hogy miért, de sokan vagyunk.
Szükség lenne infrastruktúrára.
Hát,minden elismerésem,ha ezeket te minden nap magaddal cipeled...
Hova kötöd ki (munkahely?, utca ?), hogy így le akarod lakatolni?
MInden egyes alkalommal leveszed a km órát, az első és hátsó lámpákat és kiveszed az ülést is?
Mert ha valahol rendszeresen otthagyod,akkor kb ezeket is meg kell tenned.

[ Szerkesztve ]

Alias: Júzer error

(#3463) Gyufaaa válasza Szakbarbár (#3461) üzenetére


Gyufaaa
veterán

Jogos! :DDD

(#3464) peugeotmate válasza peugeotmate (#3416) üzenetére


peugeotmate
őstag

Erről a két bringáról vélemény?
Cube Nature '13
Cube Nature Pro '13

Az első az szerintem jó áron van, tekintve hogy még egy Cateye Strada óra is belefért az árba. Azonban megérné a drágábbik (a pro változat) a felárat? A teleszkóp számomra nem olyan érdekes, viszont a hajtóműve azért komolyabb a pro változatnak. Illetve 3x10-es váltórendszere van, ami szintén nem elhanyagolható. A váltókarok is csak a drágábbikon Deore szintűek. De az olcsóbbik változat hidraulikus Magura féke valahogy szimpatikusabb, mint a Shimano tárcsafék a másikon. No meg az első kerékpáron Deore agyak vannak, míg a másikon egy Acera szintű, ha minden igaz. Ja, és a második kerékpár sokkal csalogatóbb, harsányabb festésű, ami nem biztos hogy előny...
Főleg a hajtómű érdekelne, mennyivel járnék rosszabbul, ha az elsőt választanám?

meg

(#3465) cekkk válasza -HajTömeg- (#3462) üzenetére


cekkk
veterán

Mondom itt Debrecenben elég egy ulakat, nincs még ilyen másik záram amit tudnék magammal vinni.
Pesten még nincs meg nekem a munka hely, de ha olyan lesz akkor biciklivel akarok járni, ha nem akkor marad a tömegközlekedés.
Itthon nem szokás a munkavállalók ösztönzése sajnos. :(

(#3466) Sirandrish válasza Szakbarbár (#3461) üzenetére


Sirandrish
legenda

Akkor én tőled sok like-ot nem fogok kapni azt hiszem :D
Jóvanna..majd belejövök..kb 2 hete bringázom úgy hogy előtte 10évig nem ültem rá :P

Amúgy hogy keresselek meg Endon?

Te leszel a cél..ha te már like-olsz akkor jól csinálom :DDD

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#3467) lukaszokni


lukaszokni
aktív tag

Sziasztok!

Nem akarom végigpörgetni az utolsó 200 hsz-t, csak annyi lenne a kérdésem, hogy ki melyik trackerre esküszik, melyiket ajánlanátok, melyik a legjobb?
Egyelőre Strava-t használok, de kezd egy kicsit kevés lenni nekem.

mAtx4ever!

(#3468) HollyBoni válasza lukaszokni (#3467) üzenetére


HollyBoni
veterán

Sportstracker.

(#3469) -HajTömeg- válasza lukaszokni (#3467) üzenetére


-HajTömeg-
őstag

Lenne egy kérdésem

Alias: Júzer error

(#3470) Sirandrish válasza -HajTömeg- (#3469) üzenetére


Sirandrish
legenda

Ugyanez érdekelne Endomondonál engem :B

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#3471) Gyufaaa válasza Sirandrish (#3470) üzenetére


Gyufaaa
veterán

Endo az teszi a dolgát. Nem kell piszkálni.

(#3472) Sirandrish válasza Gyufaaa (#3471) üzenetére


Sirandrish
legenda

Hát tegnap legalább 10szer álltam meg és néztem rá, és mindig nekem kellett megállítanom a számlálót :K

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#3473) Gyufaaa válasza Sirandrish (#3472) üzenetére


Gyufaaa
veterán

Hm. Droidos verziót sajna nem próbáltam, nálam és asszonynál is wp8 alatt fut és zökkenő mentesen műkszik. :K

(#3474) gyuszaa


gyuszaa
őstag

Én az endo-ra esküszöm, jó a program felülete, honlap is elég részletes, szép.
Egyedül engem is az zavar, hogy baszogatni kell a pause miatt.

Én androidon használom cyanogenmod-al, nem volt még vele probléma, szépen fut a háttérben és nem zabál sokat.

[ Szerkesztve ]

(#3475) fpeter07 válasza SOAD19 (#3452) üzenetére


fpeter07
veterán

A munkába járásra is szolgálati útnak számít?

(#3476) Sirandrish válasza Gyufaaa (#3473) üzenetére


Sirandrish
legenda

Tökéletesen működik, de nem látja, vagyis nem érdekli ha megállsz..
Neked kell a pause-ra nyomnod nem?

gyuszaa Miaza cyanogenmod vagy mi az és mire jó?

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#3477) HollyBoni


HollyBoni
veterán

Ha a fogaskoszorún csak az egyik fogaskereket használom váltó nélkül, akkor sokkal hamarabb elkopik az a fogaskerék, nem érdemes így használni?

(#3478) Tizedes1


Tizedes1
aktív tag

Letekertem Fehérvárról Adonyig és vissza. 82km, fél óra pihenőidővel(spd igazítás és 40kmes fordulónál kaja) bruttó 3 óra, 799m szintkülönbség és 27.2 átlag.
Olyan szél volt visszafelé, hogy inkább a 35 fokos meleg, mint ez a hátráltató szél.
Odafelé még 32.6 volt az átlag.
Kelly's trekkinggel nyomom, majd később oútival is ;)

(#3479) Szakbarbár válasza lukaszokni (#3467) üzenetére


Szakbarbár
aktív tag

Üdv

Én a Sports Trackert részesítem előnyben. Le lehet hozzá tölteni offline térképet az openstreetmaps-ról, így az alkalmazásban is nyomon tudod követni épp merre jársz. Az edzés közben meg lehet nézni grafikonon a sebességet, magasságot, pulzust. Lehet exportálni többféle formátumba, van benne edzés naptár funkció is.
Szerk: A legfontosabb, van benne auto pause funkció, amit lehet állítani, hogy milyen sebesség alatt kapcsoljon be/ki.

Sirandrish Tőlem ugyan nem fogsz sok like-ot kapni. :DDD Talán 2 ismerősöm van Endo-n, és nem szoktam minden workoutra eszetlenül kattintani. Egyébként én is csak 1 éve tekerek.

[ Szerkesztve ]

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#3480) venember83 válasza HollyBoni (#3477) üzenetére


venember83
nagyúr

Igen, sokkal hamarabb.

(#3481) lukaszokni válasza -HajTömeg- (#3469) üzenetére


lukaszokni
aktív tag

Hát én nem tudok jól angolul, de erre utaló beállítási lehetőséget én nem találtam androidos verzión.
Bár engem nem is zavar a dolog, ha úgy van, megnyitom, és pauzálom, oszt jólvan. :)

(#3471) Gyufaaa: Endonál milyen szabály alapján pauzál automatice? Mert van sokszor, hogy megyek 4km/h-val felfelé egy hegyre, és akkor azzal mit csinál, ha pl. 5km/h-nál kezd mérni? Végül csak visszaolvastam 150 hszt. :D

Illetve Endo tud navigálni is? Vagy ahhoz már más kell? Mert mapsban saját kezűleg létrehozott útvonalat a google navija nem akarja "lejátszani" nekem. Bár ez nem feltétlenül fontos funkció, de örülnék neki. :)

(#3479) Szakbarbár: Értem, köszi! :) Akkor lehet mondani, h az Endo populárisabb, több ember használja, a Sport Tracker pedig "profibb" ?

[ Szerkesztve ]

mAtx4ever!

(#3482) fpeter07 válasza HollyBoni (#3477) üzenetére


fpeter07
veterán

Ha meg váltasz, akkor pedig a váltódat teheted tönkre. Sajnos előbb utóbb valamelyik alkatrészt muszáj lesz cserélned.

(#3483) Sirandrish válasza Szakbarbár (#3479) üzenetére


Sirandrish
legenda

Az durván a 25szöröse annak amióta én :P

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#3484) HollyBoni válasza fpeter07 (#3482) üzenetére


HollyBoni
veterán

A váltó már tönkre van téve. :D Sram X9, megint ráestem, megint eltört a váltópapucs, de most a váltó is nagyon úgy tűnik meghalt. Most egy gagyi váltó van fent ami csak feszíti a láncot, de nem kötöttem be mert kb 6 sebességes és 9-es a koszorú, csak elől váltok néha de hegyre teljesen jó. Szóval így váltás nélkül inkább ne használjam mert nagyon hamar elkopik a koszorú?

(#3485) Zebu válasza albert8 (#3443) üzenetére


Zebu
addikt

Az örzöttről annyit, hogy a Westendből elvitték az egyik volt kollégám vringáját. Őrzött hely volt, bekamerázva. Odament egy figura, letámasztott egy 2 Ft-os kecskét, és elvitte az exkolléga gépét...

Ennyi. Hiába volt biztonsági szolgálat, kamera, akármi... nem lett meg soha.

(#3486) -HajTömeg- válasza Zebu (#3485) üzenetére


-HajTömeg-
őstag

Nem tudod véletlen,hogy a kollégád bringája mivel volt lelakatolva?
Az odáig oké,hogy bármit el lehet vágni, de ha raksz a bringára egy erősebb u-lakatot vagy egy komolyabb láncot, akkor azt hogy viszik el egy forgalmas helyről?
Nekiáll flexelni napközben a bekamerázott tárolóban? Vagy előkap egy bazinagy erővágót? :U

Alias: Júzer error

(#3487) SOAD19 válasza fpeter07 (#3475) üzenetére


SOAD19
addikt

Szerintem igen, szolgálati autóval is hazamész. Gondolom, ez azokra vonatkozik, akik amúgy szolgálati autót kapnának, de mivel bicajjal járnak, ezt honorálják.

(#3488) Zebu válasza -HajTömeg- (#3486) üzenetére


Zebu
addikt

Na látod ez örök rejtély marad, mert már nem dolgozik itt... lehet nem lakatolta le, fene tudja...

(#3489) Teasüti válasza gyuszaa (#3264) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Mire kell neked négy liter teleszkóp olaj? :Y
Ráadásul ugyanolyan viszkozitásúak?

(#3490) pengemetal válasza Zebu (#3488) üzenetére


pengemetal
aktív tag

Aréna örzött úgy működik, hogy raksz egy lakatot te is és egyet a biztonsági őr. Felírja az adataidat és megkapod az ő lakatjának a számát. Ezzel a módszerrel talán nem tudják olyan könnyen elvinni, ha meg igen sztem van biztosítása a plázának. Szolgáltatnak (ingyen őrzést), amiért vállalniuk kell garanciát.

"Nem a berúgás a cél, de útba esik"

(#3491) Tomi_Sci válasza Teasüti (#3489) üzenetére


Tomi_Sci
őstag

4*1dl=400ml ;)

Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

(#3492) Teasüti válasza Tomi_Sci (#3491) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Jah hogy ebike-nál kimérik neked? Ezt nem figyeltem. :)
Csak az 1000 ml-eket figyeltem elsőre mindenhol.

(#3493) Sirandrish válasza Tomi_Sci (#3491) üzenetére


Sirandrish
legenda

1000ml flakonban és ebből 4 darab..a linken legalábbis ez szerepel :K

Szerk: vágom mán én is :P

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#3494) Tomi_Sci válasza Teasüti (#3492) üzenetére


Tomi_Sci
őstag

Kimérik, csak szívják a fogukat amikor rendelnek 4 féléből 100 ml-t ;]

Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

(#3495) pengemetal


pengemetal
aktív tag

Nincs valakinek eladó SH-51 (vagy kompatibilis) stoplija?

"Nem a berúgás a cél, de útba esik"

(#3496) Teasüti


Teasüti
nagyúr

Most nézem ezt a Jorus által linkelt videót és épp a kanyarodásnál tartok.
Nos, én mindig úgy tudtam, hogy a kétkerekű járműveken a járművek síkjában maradva dőlünk be a testünkkel. Nem jobban, nem kevésbé. Ebben a videóban meg azt hallom, hogy terepen kanyarodva a bringát bedöntjük, de a testünk vertikális pozícióban marad, "mert így a teljes test tömegünkkel tudjuk nyomni a kerekeket a talajba".
Ezt nem értem. Nem az a helyes, ha a bringa síkjából nem dőlünk ki egyáltalán?
Én folyamatosan próbálok még az ellen is küzdeni, hogy a térdemet ösztönösen kifordítsam a talaj felé és e helyett igyekszek párhuzamosan tartani bízva a tapadásban. :F
A videóban meg épp az ellenkezőjét látom.

Nagyon fura. Első ízben hallom ezeket a technikákat. Azt mondja a kerék élét kell belenyomni a talajba, nem pedig a futófelületét. Szépen látszik is, hogy utóbbival sodródik, míg az élére döntve nem. :U
Ezt értem is, hogy a kisebb felület jobban belenyomódik a talajba, de...
Még nem tanultam meg bízni a kerekek tapadásában bedöntve.
Aszfalton is ritkán döntöm ennyire a slick gumikat, mint itt a videóban terepen. :B
Nem fél az eséstől? :))

[ Szerkesztve ]

(#3497) venember83 válasza Teasüti (#3496) üzenetére


venember83
nagyúr

Ha a bringa síkjával egy síkban dőlsz, kifele csúsztatod kanyarban és terepen a gumit. Ha függőleges síkban maradsz és a külső lábadon tartod a testtömeged, lefelé nyomod a gumiabroncs kanyarbelső részét bele a talajba. Nem elnyomod a kereket, hanem bele függőlegesen.

(#3498) gyuszaa válasza Tomi_Sci (#3491) üzenetére


gyuszaa
őstag

Így van. :K

(#3489) Teasüti
(#3493) Sirandrish

"Lehetőleg 1 litert rendelj, mert nehéz és körülményes dolog külön tölteni!'

Egyértelműen nem tetszik nekik ez a méregetés, mert csak az van szedés alatt, minden termék már be van készítve rajta kívül, pedig a gumi sárga kosaras volt, meg hozzá lett adva közben egy hg-33-as lánc a rendeléshez, pedig mai nap átadhatnák a futárnak. :O

(#3476) Sirandrish

Tweakelt, főzött (custom) rom, nagyon príma, gyári elbújhat bármelyik telefonnál ( már amelyikre van) hozzá képest.

[ Szerkesztve ]

(#3499) Szakbarbár


Szakbarbár
aktív tag

Kemence - Diósjenő között milyen minőségű az erdei út? Kb 10 éve voltam arra utoljára, és szeretnék a hétvégén arrafelé tekerni egyet outival. A Google maps mutat valami utat arra, de az útvonalba nem teszi bele. Lehet hogy nem véletlenül? :D

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#3500) Gyufaaa válasza Sirandrish (#3476) üzenetére


Gyufaaa
veterán

Nem kell rányomni. Automatice csinálja.

(#3481) lukaszokni: Nemtom. Nem szoktam annyira lassan menni. Én nem terepen, vagy is nem erős terepen használom. Trekkingel tekerek. Gyenge terep + műút.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.