Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Runner_fxr
Ármester
Silex nekem nem tetszik. Az biztos, hogy most nagyon megcsappantak a bringa készletek.
IMIIKE1998: Igen, ezért is mertem megrendelni az alap verziót, mert ugyan azt a vázat és villát kapta mint az összes többi Speeder.
Minden drágább lesz évről évre, ez alól a kerékpár sem lehet kivétel, kár ezen rágódni.
Napi 32km-t kéne mennem melóba oda-vissza, aszfalton. Szóval igen, a sebesség most fontosabb.
benfolds: Szerintem a Speeder abszolút nem papás, pont jó, sportos, de nem túlzottan, hogy már a komfort kárára menjen. A Silex inkább papás, na az nem tetszik.
A Canyonnal nehéz versenyezni ár/értékben. Jól néz ki a roadlite, de túlzottan sportosnak tűnik. Ha ennyire sportos gépet akarnék, akkor inkább egy outit vennék vagy egy CX-et. Nekem a Speeder tökéletes lesz az aszfaltos ingázásra, ennél jobbat most nem találtam.
benfolds
őstag
az a fura, hogy a silex magas fejcsöve képen tényleg irtó bénán mutat, viszont élőben egyáltalán nem tűnt gáznak, sőt, tetszett is, karakteres gravel. mondjuk menni nem mentem vele, meg gravelből is inkább egy canyont, a grail al-t venném.
(#169003) parandroid válasza Runner_fxr (#169001) üzenetére
Különösen, ha 2 szezon között beesik a hazai fizetőeszköz 10%-ot...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
metrion
aktív tag
Tudtommal nincsen.
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek montis V-fékváltóknál mennyi a különbség Acera és Deore között? Megéri cserélni vagy kb. ugyanaz? Erre valaki? Főleg az érdekelne, hogy könnyebb-e húzni a fékkart, esetleg jobb-e a fékerő.
(#169001) Runner_fxr: Egy endurance outi nem lett volna gyorsabb és kényelmesebb? Mondjuk te mondtad már, hogy annyira nem csíped a koskormányt.
[ Szerkesztve ]
metrion
aktív tag
Hasaggymeg
Topikgazda
Mennyit mentél te,hogy ennyi cukorral kedveskedsz magadnak?! 😨 ...ennyit?! [link] Régi kedvencem az El Pistolero,nagyon odatette magát most is! Ez az ember egy...egy...állat!
Szerk.amúgy most már jó a rakrájder?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Kasya
nagyúr
FB-on Barangolokban elobb jot szemben
Kedvenc helyunk.
metrion
aktív tag
Én csak a barna színű sütit ettem, a másik kettőt a párom ette. Egyébként 2.2 km.
jjeahh
nagyúr
Milyen sárvédő az, ha szabad kérdezni?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
metrion
aktív tag
metrion
aktív tag
Decás cucc: [link]
jjeahh
nagyúr
. Szép ez a rakkrájd, az első képen kicsiben nem láttam a feliratot és azt hittem valami exotikus drágább bringa.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
metrion
aktív tag
Hasaggymeg
Topikgazda
Azok a fránya sztereotípiák,mi?
metrion...felültetted zasszonyt a körhintára?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
xy.zsolt
őstag
Még a múlt évezredben volt szerencsém itt is eltölteni 6 hónapot....Iszonyú szép hely csak azt bánom, hogy akkor még nem tekertem. Pl a Loser-ra feltekernék mert eddig csak éjjeli bányászlámpás szánkózással jöttem le róla Hallstatt meg maga a csoda......szóval aki nem járt még arra okvetlenül menjen ha teheti.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
metrion
aktív tag
Nem üzemel a járvány miatt, konkrétan a park felébe nem lehet bemenni...
Runner_fxr
Ármester
Nyilván ízlések és pofonok, mondjuk nekem ez az egész gravel kategória értelmezhetetlen, szerintem gravel helyett több értelme van egy ugyan olyan könnyű XC montinak.
IMIIKE1998: Outit nem vennék, nem csak a koskormány miatt, hanem nagyon korlátozott a használhatósága itthon. Ehhez túl rossz minőségűek az útjaink, és városban sem ideális egy outi.
peterkeT: Ez valóban dühítő dolog, hogy egy maroknyi pénzügyi spekuláns úgy játszadozik árfolyamokkal ahogy épp neki tetszik, sajnos ez mindennek az árára kihatással van.
jjeahh
nagyúr
Leírom ide is, lehet valakit érdekel. Sikerült (számomra) tökéletesre kikísérletezni a zabkeksz receptet, ami amúgy olyan, mint a pizza, szabadon lehet az összetevőkkel variálni addig, amíg tökéletes nem lesz. Hogy miért ontopik? Bringázás közben szendvics, banán, energiaszelet, zselék helyett tökéletes és szerintem olcsó. Viszonylag ronda amúgy az eredmény, kb. úgy néz ki mint a friss medvesz*r , de eszméletlen finom, energiaforrás és többek között nagyon sok benne a magnézium, amit tekerés közben ugy-e pont nem árt pótolni ha jól tudom.
Ebben amúgy zabpehely van, teljes kiörlésű liszt, tojás, vaj (mehet margarin vagy olaj is), méz, só, fekete csokoládé, fahéj, napraforgómag, tökmag, chia mag, pici szóda (ettől lesz omlós).
1-2 ilyent ha benyomok, elég sokáig ellát kalóriával.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
bardi
aktív tag
A reggeli zabpelyhem általában úgy néz ki, mint egy tál hányás, ahhoz képest mindenképp előrelépés lenne a friss medveszar
'92 Honda VFR 750
ivana
Ármester
Alumínium váz hasznos élettartama valóban 3-5 év?
gergo5991
őstag
ajánlom a chia magot törd meg, mert hélyastúl nem tudja megemészteni az ember, szóval kb semmit nem ér egészében.
arn
félisten
Egy napolitana pizzanak ugyancsak kotott a receptje
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
xy.zsolt
őstag
Örülök, hogy ötletet adtam Az enyém kicsit esztétikusabb, de a tiedben több a hasznos alapanyag. Gratula! Én ha tehetem mindig ezt eszem a reggeli kávéhoz és láthatod straván, hogy csak ennyi kajával (2-3 keksszel) és 1 eszpresszóval mire vagyok képest rögtön utána
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
atok666
őstag
Óriási tömegbukás az 1. Gella Kupán. Nem hangzik tul jol. Innen nem indult senki?
Atok
(#169026) IMIIKE1998 válasza Runner_fxr (#169018) üzenetére
IMIIKE1998
őstag
Tudom, de endurance outira felmegy simán egy 32-es gumi és gyorsabb is, mint a fitness. Például a merev villás montimat ha felfújom 4 Bar-ra, kb. ugyanolyan gyors, mint egy fitness, ehhez képest az outimmal nem tudná felvenni a versenyt aszfalton.
Megvan az első defektem (kb 2000k után már kinézett egy). Tegnap hazajöttem, észre sem vettem, ma reggelre a hátsó platt. Sosem szereltem még kereket biciklin (gyerekkoromban a legjobb barátom apukájának gumis műhelye volt, sose kellet ilyesmivel foglalkozni), amúgy is antitálentum vagyok. Váltóbeállítást is sikerült ugye elrontanom. Van remény, vagy toljam be egy szervizbe, és kérjek rá defektmentes gumit (meg akkor már állíttassam be rendesen a váltót is)? Utóbbi esetben van annak valami utógondozása, vagy egyszer megcsinálják, és az életben nem lesz többet defektem? Bár ez túl szép lenne, hogy igaz legyen.
Ha már az országúti beteg, elvittem az ‘új’ crossert. Valahogy idegen volt nekem ez a bicaj, és mist sem sikerült megszeretnem. Aszfalton lassú, úthibákkal igazából nem sokat tud kezdeni (különösen az aszfaltot felnyomó gyökerekkel, amiket nagyon utálok), jó, kicsit erősebb, kicsit ballonosabb, padkáról le lehet vele mászni, de a folt hátán folt városi utak ezzel is kínszenvedés. Kavicsos ösvényen kb ok, de ha gyökerek, nagy kövek vannak, arra nem jó. Ha meg sima az a kavicsos út, azon az országútival is elmentem eddig is, még gyorsabban is. Cserébe nehéz, nehézkes. Szóval eddig még nem jöttem rá, hogy miért is kell ez nekem, pedig nagyon oda voltam érte, meg vissza. Arról nem is beszélve, hogy a rajta lévő ultegrát alig bírom kihajtani. Nyilván valami gyors, aszfaltos gumikkal más lenne a helyzet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Jester01
veterán
T-1000 Viktor volt, neki nincs baja.
Jester
atok666
őstag
Haverok is indultak. Ok is megusztak szerencsere, csak a mentesnel segitkeztek. Allitolag nagyon durva volt :/
Atok
[ Szerkesztve ]
arn
félisten
Egy seggel nem is lehet tobb lovat megulni. Ami jobb vhol, mashol gyengebb lesz.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
jjeahh
nagyúr
Minimum egy belsőcserét/gumicserét minden bringásnak (még egy nagyon amatőrnek is) illik megtanulnia, szal szerintem ne vidd szervizbe. Mi van, ha hosszú úton távol otthonról kapsz defektet? Szal jobb, ha fel vagy készülve rá. Plusz annyira egyszerű folyamat, hogy kár ezért várni rá, amíg sorrakerül a műhelyben és még fizetni is érte.
xy.zsolt: ja, köszi ezúttal is, régóta tervezem a zabkeksz sütést és te adtad meg a végső lökést.
gergo5991: ja, olvastam erről . Ha már részletek, amatőrként az első sütésnél még nem tudtam, hogy azt a kevés szódát érdemes citromlében vagy egy pici ecetben felfuttatni, mert ha nem semmit nem ér. Először csak úgy simán szárazon belekevertem a trutyiba, aztán a keksz kemény lett, mint a kiszáradt tehénsz*r az út szélén .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
ivana
Ármester
+1 gumit szereleni tudni kell, bármikor lehet defekted a semmi középén.
Ma a Balaton déli partján mentem egy keveset de durva volt hazaérve olvasni mi történt a túloldalt.
Jobbulást minden érintettnek!
Més que un club!
gabro0
őstag
Jövőre kerékpározást támogató KRESZ módosítás van kilátásban [link]
Nesze semmi, fogd meg jól!
Mindeközben az óperencián túl (Ober Enns, ugyebár): [link] .
Címszavakban (remélem átjön a lényeg a németül nehezen értőknek is, ha nem, szívesen fordítok):
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Jogos, bár erre az esetre vagy hazavonatoznék, vagy hívom a műszaki mentést, terepen semmiképpen nem állnék neki szerelni. Ezzel együtt tényleg meg kéne tanulni a belsőt vadi újra cserélni, ez elvileg bárkinek mennie kell.
A defektmentesítésről van valahol valami jó összefoglaló, hogy mekkora szívás? Eddig mindig átugrottam a tubelessesítős posztokat, csak annyi jött le gyorsolvasással, hogy jó dolog ugyan, de mindig csak szívtok ezzel is:
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
jjeahh
nagyúr
Terepen? Úgy érted úton? Vagy montizol is? Terepen a vadonban a mentés szerintem gyakran egyáltalán nem opció, mert max helikopterrel tudnának lehozni onnan, dzsungelben még azzal sem . Amúgy nekem a vonatozás vagy megvárni a mentést macerábbnak tűnik aszfalton is, mert egy rakás séta a legközelebbi állomásig, várni a vonatra, várni az autóra ami hazavisz stb... ezzel szemben egy belső csere gyakorlott usernek kb. 5 perc és mehetsz tovább, nem szakad félbe a tekerés emiatt. Itt pl. legalább 4 defektünk is volt tavaly (asszem csak én úsztam meg meg egy csaj ), milyen durva lett volna minden egyes alkalommal mentést kérni .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Úgy értem, 50 km-re otthontól, valahol 2 falu között. Ez Németország, szerintem ha akarnék, sem tudnék 2-3 km-nél messzebb kerülni aszfaltos úttól (vagy 5-10 km-nél messzebb egy vasútállomástól, vonat meg kb 15 percenként megy), annyit meg bármikor eltolom. Amúgy ismét jogos. Na mindegy, a kérdés még mindig áll, belsőt vegyek (ha igen, milyet), vagy defektmentesítő szettet?
Mert ugye, ok, hazaértem, de most van egy defektes kerekem...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
marel09
csendes tag
Üdv!
Specialized Grail kesztyűt lehet kapni valahol? Vagy valami hasonló, anatómiailag párnázott kesztyűt?
python1
veterán
Vegyél egy új belsőt egyelőre, aztán meg defektmentesitő szettet, ha jól körüljártad a témát.
Én most vettem egyet 1000ft, azóta vigan letekertem vagy 100km-t, bár az elsó telóm még mindig sz@r.
Akkor már nem lenne érdemes külsőből is rögtön valami defektállóbbat venni? Vagy az meg a sebességben üt vissza? Most egy Schwalbe Lugano (aszondja 26-622 28x100-700x250, akármit is jelentsenek ezek) van a bicajon, ez nem tudom, milyen.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
galuska95
aktív tag
nem. bírják azok nagyon sokáig
ivana
Ármester
A azt akarta jelezni, hogy mi van? Ki írkál ilyen marhaságokat? Van 30 éves alu bringám is, ma is jól működik.
galuska95
aktív tag
jaj bocsi azt hittem te kérdezted eredetileg is csak nem kaptál rá választ
python1
veterán
Nekem is Schwalbe külső van a bringámon, nekem bejön, de igazából még csak 2-hete tértem vissza a bringázáshoz, tehát én mint felhasználó- élménybringás tudok hozzászólni a témához. Egyébként én is valami defektmentesítő alternatíva után fogok nézni, de előtte a bicajt kell felspécizni.
Hasaggymeg
Topikgazda
Én már attól aggódni kezdek ha több hétig nincs defektem. Jó időnként belenézni a felnire,szalagra,na meg kicserélni a nyeregtáskában zötykölődő pótbelsőt is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Szeretem amúgy, nagyon jó vele tekerni. Közben utánanéztem a jelöléseknek, így kiderült az is, hogy elírtam.
Szóval a 25-622 a gumi szélessége, és belső átmérője mm-ben, merthogy a 28” az nem 28” (ez megmagyarázza, hogy szerencsétlen sigma miért nem mért pontosan).
A 28x1.00 ugyanez retardul, azaz a kerék átmérője saccperkábé, mert retardhonban az elég, meg a szélessége inchben.
A 700x25C meg a francia méretezés, ahol a 700 a kerék átmérője kb (ez a 28” franciául) a 35 a szélesség mm-ben, a C meg azt jelöli, hogy igazából 622 mm-es felniről van szó.
Na, ezt el is kell menteni magamnak, mert tuti nem bírom megjegyezni.
Amúgy a Schwalbe itt promózza a különböző gumijai defekttűrési szintjeit: [link] .
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
bringasisti
őstag
Azért nem árt megnézni hogy miből van. Mert alumínium és alumínium között még az is elképzelhető hogy parányi különbség van.
BENEFON DELTA--------N8
jjeahh
nagyúr
Tyű, na igen, eddig ahányszor előbányásztam a pótbelsőt, mindíg lyukas volt . Most egy ideje úgy hordom magammal, hogy viszonylag vastagon betekertem fóliával, egyelőre bírja a táskában, de látszik, hogy a fóliát több helyen ledörzsölte valamennyire. Mivel extra light belső, fóliával betekerve is kevesebb helyet foglal, mint egy normál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG