Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#132001) parandroid válasza Hasaggymeg (#131993) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Kihagytad az elektromos bicajos tour de france-ot. Bár rossz nyelvek szerint ilyen már van...

Jó dolog ez az elektromos bringázás, sokkal inkább ezzel ingázzon mindenki munkába, mint egy 2 literes turbódízel suv-vel, a sportértékére sem mondanám, hogy elhanyagolható, de azért lássuk be, hogy ez egy másik sport. A kerékpárhoz képest konkrétan olyan, mint cheat kódot használni a játékban, vagy levenni a nehézségi szintet. Nincs vele gond, attól még tök élvezetes, csak multiban ne eresszük össze azokkal, akik enélkül tolják.

@trialboy #131998: Ott a pont!

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#132002) beleriand72 válasza parandroid (#132001) üzenetére


beleriand72
tag

Straván rekordokat döntögetnek, mobillal a kezükben száguldoznak. Ha véletlenül más bicikli kerül alájuk valahogy elfelejtik vinni a sebességmérőt :-)

MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero

(#132003) Ironizer válasza Hasaggymeg (#131993) üzenetére


Ironizer
tag

Gondolom tudod, hogy futva megtenni ugyanazt a távot nehezebb, mint bringázva. Akkor a bringázás lustaság? Miért nem futsz inkább, ahelyett, hogy gurulgatsz itt kényelmesen? Hm, na de várj, kézen állva megtenni ugyanazt a távot nehezebb, mint futva. Akkor a futók is lusták? Miért nem kézen állva teszik meg a távot? Segítek, nem lusták, mert nem a megtett táv számít, hanem a belevitt energia. Magyarán ugyanannyi energiával messzebbre jutsz futva, mint kézen állva, és bringázva, mint futva... és ebike-al, mint nem ebike-al.

(#132004) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#131995) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Az említett lustulásba,természetesen magamat is beleértettem,a korábbi acélvázas,alsó váltóshoz képest már könnyebb,6ékonyabb,gyorsabb kerékpárommal.

+trialboj...semmi baj,sőt,ez egy dicséretes találmány,ugyanakkor míg a világítás,most meg a váltás úgymond rásegítéses mivolta (nem dinamó illetve kézi húzású) még elhanyagol6ó a hajtásteljesítmény szempontjából, a virtuális választóvonal szerintem akkor lépődött át mikor magát a hajtást keztük el segíteni külső energiaforrással.Lehet ez a jövő,de akkor engem most ért utól és lépett is át 1xrre,mert ehhez már túl konzervatív vagyok.Nekem így ez a tiszta,saját erőből végzett kerékpározásnak a vége.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#132005) Because válasza Ironizer (#132003) üzenetére


Because
őstag

ennyire ne keverjük, de már várom az exoskeletonos túrázást (ahol lesz hátradőlős krumplipüréadagolós funkció)

(#132006) parandroid válasza beleriand72 (#132002) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Biciklisek hajlamosak futás funkción felejteni a stravát futós szegmenseknél is. Nem újdonság. A vicc az, amikor még úgy sem tud első lenni. De egyébként ja, valid pont. :DDD

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#132007) Ironizer válasza Because (#132005) üzenetére


Ironizer
tag

Mit ne keverjünk? Ok, még egy próba, hogy átmenjen az üzenet:

Ki a lustább?
1) Aki 700 kcal-t elhasználva 10km-t fut (10km/h-val 60percig fut)
2) Aki 700 kcal-t elhasználva 25km-t bringázik nem ebike-on (25km/h-val 60 percig bringázik)
3) Aki 700 kcal-t elhasználva 50km-t bringázik ebike-on

Adatok innen: http://www.runningtools.com/energyusage.htm , kivéve az ebike-os, azt csak hasra írtam be, hogy ennyi energiával mennyit lehet menni, de nem is a pontos számok a lényegesek igazából.

[ Szerkesztve ]

(#132008) Runner_fxr válasza ZolkoW (#131996) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Nekem abszolút célom a megegyezés, nem tartom magam egy kötekedő alaknak, aki köti az ebet a saját hülyeségéhez, de bocsánat, itt fordítva ülünk a lovon. Olyasvalamiről vitatkozunk, amit a vitapartnerek 90%-a max képen látott eddig. Én személy szerint 5 éve használom, javítom őket, előtte 15 évig csak analógot használtam, így úgy gondolom amit mondok az tapasztalatokon nyugszik, nem elméleteken. A vita partnerek érzelmi, elvi kérdést csinálnak belőle, és a tények nem zavarják őket, így nehéz lesz közös nevezőre jutni, valóban. :)

trialboj: Pontosan! Te legalább érted a lényeget! Legalább nem volt teljesen értelmetlen a szófosás a témában. :) A fő gondnak azt látom, hogy a kerékpárosok nagy része abszolút képtelen különbségeket tenni a pedelec kerékpárok és a felhasználása között. A nagy átlag számára az ebike vagy pedelec egy nagy halmaz, ebbe beletartozik minden ami rásegítős, de akár a gázkaros elektromos motorokat is ide sorolják. Abszolút mellékes nekik, hogy egy trekkingről, egy foldingról, vagy egy Enduro-ról van szó. Számukra mind ugyan az, lustáknak való bohóckodásra, aztán kész! :D
Pedig a felhasználás módja gyökeresen más, akárcsak a hagyományos kerékpároknál.
Tulajdonképpen mindnek lehet sportértéke, leszámítva az elektromos motorokat, ahol nem kell pedálozni.
De az E-MTB egy kifejezetten sportos kategória, ha megtanulod normálisan használni, leginkább a megtett távot és szintet tudod vele megnövelni, nem a fáradtságodat csökkenteni. A fáradtság csökkentése, ergo a lustaság csak nagyon rövid távon lehetséges.

jjeahh: De te a kerékpáron éled az életedet! :) Hány napot mész a hegyre egy héten? 7 napból 6? :) Én hétvégente, vasárnap jutok ki a hegyekbe. Heti 1 alkalmam van, rendesen kihasználva, nagyjából a nap nagy részében kerékpároznom. Amúgy csak síkon tekerek, egy minimális szinttel, aszfalton, de ilyen 10km távokat, heti párszor, munkába, ezt analóg géppel. Ezen a vasárnapon nem akarok a kevésbé erős kerékpáros kondim miatt a túrám felén kidögleni. Nekem nem alternatíva az XC, mert én Endurózni szeretek, ha veszek egy ilyen gépet analógból, akkor azzal jelentősen nehezebb mászni mint pl a te gépeddel, ha akarnék menni 1500 szintet és egy 70km-t, abból egy gyötrelmes, kínszenvedés lenne. Vagy a túra felénél visszafordulok. Vagy veszek egy könnyű XC-t, azzal végigtolom, de a kerékpárt igazából nem élvezem, mert az XC nem az én világom, azzal meg lefelé nem tudok olyan terepen úgy veretni. Ezért van egy pedelec Enduro-m, mert így nincs kompromisszum. Lefelé lejövök bárhol, nagyon élvezem, fölfelé is felmegyek bárhol, szintén élvezem. Belerakom ugyan azt a sportot, melót, amit bele tennék egy fele akkora túrába analóg géppel, csak így nem kell a túrám felén visszafordulni, hanem végigtolom az 1500 szintet és a 70km-t. Majd amikor hazaértem, hulla fáradtan, leülök egy sör mellé.

Tehát nekem már simán lehet alternatívája az analógnak. XC-ből és országútiból nekem sem kéne pedelec, ez tiszta sor. Viszont Enduro-ból a pedelec verziónak sokkal több értelme van, még annak is, aki heti többször kijut a hegyekbe.

Because: Én pl egyáltalán nem vagyok teleszart búvárruha fizikum, heti hármat lejárok edzőterembe is. Viszont elég sok teleszart búvárruhát látok, hagyományos kerékpáron, mert teker 40-60km-t síkon, aztán megeszik 4000 kalóriát, és büszkén gondolja, hogy mekkora sportember volt. Számomra meg ez a nevetséges, és ezekkel tele vannak a kerékpár utak meg a kerékpáros csoportok. Aztán ezek a bohócok jönnek és fikáznak pl engem is a pedelec kerékpárok kapcsán, amikor a pedelec Enduro-val megyek 1500 szintet és lejövök olyan terepeken, ahol ezek a bohócok lefosnák a bokájukat. Hány ilyen vita volt már kerékpáros csoportokban, megszámolni se lehet. Adott esetben sokkal edzetlenebb emberek fikáznak, csak mert ő analógon ül, miközben egy pedelec enduro-s tízszer többet sportolt a szokásos körén mint az analógon lötyögő.

peterkeT: Konkrétan neked mennyi tapasztalatod van a témában? Ezt ne vedd sértésnek, csak kíváncsi lennék, hogy a véleményedet milyen gyakorlati tapasztalatokra alapozod? Mondok egy példát, megyek analóg géppel 35km-t 750m szintet nehéz terepen. Sportoltam, elfáradtam, mindenki szerint egy jót sportoltam. Majd másnap megyek az E-mtb kerékpárommal 70km-t és 1500m szintet, ahol mondjuk a motor átlagosan 50%-ban besegített a pedálozásba. A kettő nap között a sport teljesítmény így azonos, de a E-MTB-al kétszer annyit mentem. Kétszer annyi élményem volt, többet jöttem lefelé is, ami megint csak élmény. Azon lehet vitatkozni, hogy a második esetben csaltam, cheat-et használtam, ezen lehet filozofálni, de a lényegi kérdésen nem változtat, miszerint a sportolásom mindkét nap ugyan olyan értékű volt! Ha megtanulsz egy ilyen gépet használni, nem kapcsolod fölöslegesen magasra a rásegítést, síkon én ki is kapcsolom például. Síkon a 22 kilós bringával többet sportolok mint pl te egy 13kg-as analóggal. :) Ráadásul ezek nyomatékszenzorosak, legalább is a top rendszerek, csak akkor adja le a max nyomatékot ha izomból tekersz.

Na most elmegyek bringázni, fel a Budai-hegységbe, cheat-et is kapcsolok :) és kiszellőztetem a fejem a sok hülyeség után. :D

[ Szerkesztve ]

(#132009) Játékos


Játékos
addikt

Sziasztok!
Azt a láncot, amin nem találok bontható szemet, azt hogy lehet levenni? Pláne, ha még szeretném vissza is tenni.
Előre is köszönöm!
:R

Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...

(#132010) Ákkk válasza balintka (#131989) üzenetére


Ákkk
addikt

Szerintem a súlyban így kb 200 g-ot nyersz.

A technika nem az agy helyettesítő terméke.

(#132011) rétisün válasza Játékos (#132009) üzenetére


rétisün
veterán

lácbontó, aztán patentszem, a láncnak (sebességfokozatok számának) megfelelően.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#132012) bringasisti válasza beleriand72 (#132002) üzenetére


bringasisti
őstag

+1

BENEFON DELTA--------N8

(#132013) 6030D válasza IMIIKE1998 (#131991) üzenetére


6030D
Ármester

100-ast cseréltem 90-re. De a piroson 100-as van, ha ez számít.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#132014) ivana válasza Runner_fxr (#131990) üzenetére


ivana
Ármester

Az emontival semmi bajom amíg 25-re van korlátozva, az e országútit mondjuk továbbra sem értem. De a 25-re korlátozott trekkinggel sincs különösebb bajom.

Azért 45 nem kicsi sebesség bringával, főleg nem városban és ezek ott is mennek annyival. Meg azért az sem mindegy, hogy országútiból kisprinteled a 45-öt vagy visz a motor.

Szerencsére ezek jogilag sem minősülnek bringának. Szóval jogsi, biztosítás, motoros sisak kell (a legtöbb országban rendszám is). Igazából amíg ezek megvannak ezzel sincs különösebb bajom, de attól, hogy finoman tekerni kell a szememben nem lesz bringa. Ennyi erővel lehetne gyártani 100-al menő motort is amit tekerni kell a gázkar helyett.

Négyszög hajtókart azért érdemes használtan venni, mert 3-ad annyiba kerül egy rendes LX vagy XT, mint ezek az ultra gagyi acerák. Újonnan meg amikor gyakorlatilag ugyan annyiba kerül, hülyeség négyszöget venni. Az integrált acera jó cucc, nem könnyű, de jóval vastagabb a hajtókar, mint a négyszöges esetén és ezt érezni is.

Más: Gondolkodtam mostanában, hogy az Alpinestars-ra beszerzek egy magura hidrós abroncs féket. Használt valaki ilyet?

[ Szerkesztve ]

(#132015) G@ben


G@ben
addikt

Cateye Velo 8 esetén jól értelmezem, hogy a kerékméret beállításánál ha a kerületet adom meg, akkor bármilyen kerékméretre jól használható?
A mellette lévő táblázatban elég sok példa van, de ha a szükséges méret nincs benne, akkor beállíthatok egyénit is, igaz?

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#132016) parandroid válasza Runner_fxr (#132008) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Konkrétan semmi tapasztalatom nincs a témában. Villanybiciklit még sosem hajtottam, tekerőset meg az elmúlt 20 évben alig. Előtte azért sokat, de az még egy csepel apollo volt, ami még akkoriban is durván kommersz kategóriába tartozott.

Viszont ennek ellenére nem is mondtam ellent neked semmiben.

Minden sportot ki lehet forgatni önmagából, rengeteg ismerősöm van, akik miatt eleve ódzkodtam az egész biciklizéstől, mert a tökömnek sem volt kedve egy olyan klubba tartozni, ahol ha csak az számít, hogy a gyárban, egyéni felmérés, és méretvétel után veszel egy 5000 eur-s canyont, meg hozzá még párezer eur-ért göncöket, garmin komputert, meg klikkcipőt, amivel aztán rögtön akkorát eshetsz, hogy mehet vissza a bicaj szervizbe kormányegyenesítésre, de azért vasárnaponként mész egy-egy 30 km-es kört, amivel aztán villoghatsz utána straván a 24 kmph-s átlagsebességgel (érzésem szerint pihenő esetén az órát is leállítva, ahogy az futásnál is szokás). De őket sem szólom le, csak full irracionálisnak tartom a befektetést (mind pénzben, mind energiában, mind időben). Legalább kimennek, és tolják, nem beteszi a kocsiba a seggét, kiszáll a parkolóban, megcsinálja az obligát szelfit instára, aztán húz haza.

Semmivel sem rosszabb az ebike sem, csak nekem egyrészt aránytalanul drága, másrészt abszolut nem kelt bennem birtoklási vágyat - nyilván az előbbi az utóbbiból következik. Persze én a sporteszköznek szánt bicajt is próbáltam olcsón megúszni, nem fő sport, csak keresztedzésnek kellene csinálni a futás mellé. A legnagyobb előnye számomra, hogy hosszú, folyamatos, egyenletes terhelést tud generálni, miközben pihen a láb. Erre meg nyilván nem veszek elektromos biciklit, de nyilván ez rétegigény (tudom, vegyem az ilyen szobabiciklit).

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#132017) Toobee válasza Runner_fxr (#132008) üzenetére


Toobee
veterán

Folyamatosan agyalok én is ezen. Nekem ez a heti 2-3 meló utáni tekerés jut 2-2,5 órában, én is sokkal több szintet tudnék menni egy pedelec géppel. Ha nem pöcsölök, akkor ez a 6-700 m szint össze tud jönni, na egy pedelec géppel ki lehetne simán tolni 1000-1100 méterre. Több felfelé, több lefelé = a technikai tudás gyorsabban fejlődik. Ha akarod, itt is ki lehet hajtani a beledet, csak akkor nem 10 km/h-val szenvedem fel magam (ami a szezon elején 7-8), hanem 25-tel. Ha lenne rá ennyim, biztos hogy egy '19-es Swork Turbo Levo-val szomorítanám édesanyámat :DDD

https://barbieripnk.hu/

(#132018) bringasisti válasza G@ben (#132015) üzenetére


bringasisti
őstag

Beversz egy szöget a parketta közepe, a szelepet oda állítod, tolod a gépet hogy ismét a legalsó ponton legyen a szelep, ismét egy szög a parketta közepére, megnézted a két szög távolságát.

BENEFON DELTA--------N8

(#132019) G@ben válasza bringasisti (#132018) üzenetére


G@ben
addikt

Le tudom mérni a kerületet, csak azt akartam megtudni, hogy bármilyen kerékméretre használható-e. Eddig olyan kerekem volt, ami bent volt a táblázatban, de az új kinézett nincs benne. De már találtam videót a neten, ami szerint bármit be lehet állítani rajta. :)

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#132020) Runner_fxr válasza ivana (#132014) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az e országúti szerintem is egy ma még értelmetlen kategória, de ezt amúgy többször el is mondtam, nincs is túl nagy piaca. Gyakorlatilag a mai pedelec rendszerek még nem alkalmasak egy modern országúti felhasználáshoz, túl nehezek és túl kicsi a hatótávjuk hozzá. A fazua rendszer előremutató a kompakt mérete miatt, de az is gyenge és kicsi a hatótávja.

A 45-el kapcsolatban is az a baj, hogy nem ismered a működését. Az átlag, szabvány pedelec rendszer a 45-öt úgy nem tudja, hogy simogatod a pedált, és repeszt 45-el síkon. Ha felteszed max rásegítésre, és kényelmesen tekered, akkor soha nem mész vele 45-el, inkább a kényelmes 30-35-öt lehet így tartani. A 45-höz bele kell állni a pedálba és ha ezt teszed, pár km alatt be is durran a combod, tehát ezt huzamosan tartani, még egy ilyen rendszerrel sem könnyű. Az mondjuk igaz, hogy egy tapasztalatlan bringásnak a 45-ig hajtó kicsit sok, kicsit veszélyes lehet, mert azért a gyorsulása elég jelentős tud lenni. Ez már nyilván saját felelősség is, hogy a tudásodnak a megfelelőt vedd meg. Az én tapasztalatom az, hogy a 25 terepen tökéletesen elég, mert fölfelé ez már XC-ben kb világkupa tempó. Síkon kikapcsolom a gazdaságosság miatt, és lefelé is ki van kapcsolva. A 25 városi közlekedés mellett kicsit azért kevés, mert az átlag bringás, egy 30 körüli tempót, néha 35-öt szeretne menni síkon. 25-nél meg jön a fal érzése. Tehát azért lehet létjogosultsága 45-ös gépnek vagy a 25-öst megcsippelni.

A szabvány 250W-os pedelec abszolút kerékpár, minden értelemben. A nagy teljesítményű, ebike már más kategória, ez inkább az elektromos motor kategória, de ezeket külön kell választani. Amiről mi itt beszélgetünk, ami a vita tárgya, az a szabvány 250W-os pedelec. Illetve a 45-ös S-pedelec.

(#132021) Zyrius


Zyrius
aktív tag

nincs valakinek véletlenül használható rose bike kuponja? kedvezmény vagy szállítás is jó.

jön a szezon, kellenek az új cuccok, köszi :R

https://StellarGear.eu - amatőr csillagászat és asztrofotós bugdácsolások

(#132022) AtisFace


AtisFace
csendes tag

Nekem csak két bajom van a pedelec gépekkel:
1. Tisztelet a kivételnek, de általában nincs meg a technikai tudás ahhoz a tempóhoz, amit mennek a pedelec gépekkel.
2. Nincs egy S-works turbo levo-m ;]

Szerintem amúgy az egyén korlátoltságát mutatja csak, ha nem érti meg egy szélesebb körben elterjedt időtöltés szépségét (Még ha az nem is az ő világa).

Gondolom van aki ezt is leszólná; tandem DH:
[link]

@Toobee: Asszonyokat kéne egy ilyennel elvinni :DDD

@Napfénysüti: Jó az a fehér SKY mez :K (Szombat du. mentünk veled szemben Dunkellal Velencei tó északi részén, rajtam jó kis rikító narancs Castelli mez volt.)

(#132023) Toobee válasza AtisFace (#132022) üzenetére


Toobee
veterán

Mint mikor vittem cimbit motorozni, szépen dőltem be a kanyarban, ő meg akkurátusan próbálta kiegyenesíteni az ívet :DDD

https://barbieripnk.hu/

(#132024) Runner_fxr válasza parandroid (#132016) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

peterkeT: A gond az, hogy már eleve azzal nem vagy tisztában, hogy maga a mtb sport, azon belül is az Enduro milyen sport. Milyen edzettséget, erőbefektetést kíván. (Lehet meglepődnél ha tudnád, hogy egy durva lefelé csapatás ugyan annyit kivesz mint a fölfelé, DH versenyeken is ha mutatják a pulzust, 170-190 az átlag pulzusuk lefelé.) Előbb ezt kéne rendbe tenni, kipróbálni, mert így duplán olyan dologról beszélgetünk, amiben semmilyen tapasztalatod nincs. Az enduro egy olyan sport ahol az alap gép is drága, függetlenül attól, hogy pedelec rendszerű vagy sima. Ez a felhasználás megköveteli, nem vehetsz 150 ezerért egy kerékpárt, mert azzal nem lehet ezt a sportot űzni. Nem fogsz tudni vele biztonságban lemenni olyan terepeken. Újonnan ez kb 2000 euronál indul. Ez a belépő az Enduro világába és a komolyabb felszereltségek 3000-5000 euro körül vannak. Hozzáteszem, a pedelec rendszerű árazása is kb ennyi, tehát ezt az aránytalanul drága kijelentést sem értem. Mutatok egy példát.
Ez itt egy top Enduro, analóg hajtással:
YT Capra 29 CF Pro Race 5300 Euro.
YT Decoy CF Pro Race 6600 Euro
Van köztük 1300 euro különbség, ami nagyjából 400 ezer ft. Ezért kapsz egy nagy teljesítményű, bluetooth kapcsolattal rendelkező lithium akkut, aminek a teljesítménye egy jó laptop akku kb tízszerese! Egy DI2 kijelzőt, kontrollert. És egy csúcsminőségű, 2,8kg súlyú, 70Nm nyomatékú, 250W-os (ami gyorsításnál 500-600W) teljesítményű villanymotort. Szerintem ez minden, csak nem aránytalanul drága!
Még egy példa:
Canyon Spectral CFR 9.0 7000 Euro
Canyon Spectral ON 9.0 7000 Euro
A különbség, hogy az analóg karbon vázas, árban ugyan az a pedelec rendszerű is!
De itt van egy finomabb áron: Canyon Spectral ON 6.0 3800 Euro.

[ Szerkesztve ]

(#132025) bringasisti válasza G@ben (#132019) üzenetére


bringasisti
őstag

Nem tudom neked melyik típus van, de az enyém 130-230 centi között állítható

BENEFON DELTA--------N8

(#132026) G@ben válasza bringasisti (#132025) üzenetére


G@ben
addikt

Ahogy íram, Velo 8. A táblázat szerint 233cm még tuti beállítható, az meg nekem elég mindenre. :)

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#132027) Runner_fxr válasza Runner_fxr (#132024) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

A link nem volt jó.
YT Decoy CF Pro Race
Egy kis videó az újdonságról: [link]
:)

[ Szerkesztve ]

(#132028) eddie1978 válasza Runner_fxr (#132024) üzenetére


eddie1978
aktív tag

Megerősíteni tudom csak. Meg kell nézni pl egy Megavalanche versenyt. Van ott pulzus lefelé rendesen. Már csak a zihálásból is hallható.
Ki kell próbálni a pedelec bringát és utána véleményt mondani. Mondom ezt úgy, hogy nekem nincs csak próbáltam itt a Velencei-hegységben a Velence MTB Maraton útvonalán. Jó móka tud lenni.

[ Szerkesztve ]

(#132029) bringasisti


bringasisti
őstag

Ebon márka ismerős valakinek, és ha igen megbízható minőség?

BENEFON DELTA--------N8

(#132030) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Szerintetek az mitől lehet, hogy mostanában csak akkor tudok normális tempót tartani, ha 1 nap kihagyás van a tekerések között? Régen nem volt ilyen problémám, ha volt időm, minden nap mentem, csak váltogattam, hogy 1 laza, 1 kemény. Most viszont a "laza" napokon hiába nem tolom túl, akkor is alig bírok haladni, utána meg majd elájulok, erőtlennek érzem magam.

(#132031) bringasisti válasza IMIIKE1998 (#132030) üzenetére


bringasisti
őstag

Nem csak én öregszem:)

BENEFON DELTA--------N8

(#132032) Massmurderer válasza Runner_fxr (#132027) üzenetére


Massmurderer
őstag

6600euro....jó magyar átlag fizuhoz ez kb. olyan mint a Tesla :DDD

(#132033) IMIIKE1998 válasza bringasisti (#132031) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

:D
A "régen"-t tavalyra értettem. Huszonévesen valami más lehet a baj.

(#132034) bringasisti válasza IMIIKE1998 (#132033) üzenetére


bringasisti
őstag


Igaz én már vén fasz vagyok, de itt kaptam az ötletet és azóta több évet fiatalodtam. 50 kilométer sík úton simán 3 perc kávé szünettel

BENEFON DELTA--------N8

(#132035) pc360 válasza IMIIKE1998 (#132030) üzenetére


pc360
addikt

Vitamin / ásványi anyag hiány, légszennyezettség stb. És az öregedés... 20 év alatt én is jobban bírtam a napi kosárlabda edzést, utána már kicsit lassabb a helyrejövetel. 30 fölött meg már szignifikánsan érezni a dolgot...

Magnéziumot mindenképp tolj! Meg a szokásos C + D3 + K2 vitaminokat (utóbbi kettőt kombináltan lehet kapni olajos-cseppentős formában), a többit meg ki kell deríteni, hogy mi hiányozhat az étrendedből. De a fentiekből a legtöbb embernek hiánya van. Esetleg a magnéziumot le lehet cserélni lenmagra, abból naponta el kell rágcsálni 2-3 kiskanálnyival. Pépesítve ízesíteni is lehet.

[ Szerkesztve ]

Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

(#132036) zoli03 válasza IMIIKE1998 (#132033) üzenetére


zoli03
őstag

Ahogy írták a többiek, figyelni kell az étkezésre. Elég fehérjét viszel be? Eleget és normálisan pihensz?

(#132037) IMIIKE1998 válasza zoli03 (#132036) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

+bringaisti&pc360:
Az étrendem nem változott és eddig sem pótoltam külön ezeket az ásványokat, mégse volt gond.:R
zoli03: Hát az alvással vannak gondok mostanában, bár nem tudom, hogy az mennyire szól ebbe bele.

(#132038) pc360 válasza IMIIKE1998 (#132037) üzenetére


pc360
addikt

Pedig amiket írtam, azokat mindenképpen kellene. Hiába eszel rakás zöldséget, azokban már semmi sincs a kiürült talajok és a nagyobb széndioxidtartalom miatt jobban megduzzadó növényi sejtek miatt arányosan. Illetve sokkal több olajos magvat kell rágcsálni: dióféléket, mandulát és lenmagot. Az alvás meg egyértelmű.

[ Szerkesztve ]

Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

(#132039) parandroid válasza Runner_fxr (#132024) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

MTB-ban tényleg teljesen fogalmatlan vagyok, a crossmotort még értem, de ehhez aztán tényleg fogalmam sincs. De írtam is, hogy csináljátok nyugodtan, engem nem zavar, sok jó élményt hozzá! Csak valahol olyan fura az érvelési rendszer, hogy így megyek x km-t, meg y m-t felfelé, ha meg a villany is hajt, akkor meg 2x km-t, meg 2y m-t felfelé. Nyilván elfogadom, hogy ugyanannyi kalóriát fogsz égetni, de ez nekem fura, ha sok az, hogy olyan messze, vagy magasra menjek, nekem nem a rásegítés lenne az első gondolatom, hanem az, hogy ennyit tudok, ha többet szeretnék, többet kell edzenem. Itt a szomszédban a Taunus, 600m fölfelé, de mire felfutok, kilennék, mint a liba, úgyhogy inkább csinálom a nagyobb köröket a falu környéki dombokon 200m-nyi emelkedéssel. Taunusra meg majd feltekerek bicajjal. Nyilván lassabban, mint az elektromosok, meg jobban el is fáradok, de én ilyen fura jószág vagyok, ezt élvezem, na. Persze szigorúan aszfalton. Ma úgyis jól szétcsaptam magam hosszúfutással, holnapra meg ugyanilyen gyönyörű idő lesz, mint ma, úgyhogy végre tekerek egy nagyobbat!

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#132040) jjeahh válasza Runner_fxr (#132008) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Én megértelek simán, ahány ember annyiféle igény :K . Inkább arra céloztam, hogy fölösleges riválisként tekinteni az analóg és a pedelec kategóriákra, meg szerintem az is hülyeség, hogy idővel a pedelec bicajok átveszik az analógok helyét. Én valahogy úgy érzem a pedelec montik mellett is mindíg lesznek analógok, mert az elektromosokat nem az analógok helyett találták ki, hanem mellé, választás kérdése. Szvsz mondjuk a pedelec endurókra ugyanúgy egy külön kategóriaként kéne tekinteni, mint az XC-kre vagy éppen az országútikra, mind jól megvannak egymás mellett, egyik sem fogja elnyomni a másikat.

Más: sok a hsz, senki nem teker? Nálunk b*romira szép idő volt, nyomtunk is kört a haverommal. Tavaly panaszkodtam, hogy sokkal erősebb mint én és mindíg rá kell szóljak, hogy lassítson, most meg végig utánnam kullogott és a végén ő panaszkodott, hogy már fáj a lába, pedig 28km-t mentünk 700m szintel. Na ennyit jelent a rendszeres téli tekerés, ő utoljára novemberben montizott :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#132041) G@ben


G@ben
addikt

A defektvédő szalagokra van valamilyen ökölszabály? Pl Zefal Z Liner alatt semmi nem használ, vagy azért olyan max 1000 Ft-ig is vannak jók?
Illetve a szélességnél mire kell figyelni? 2-2,1"-os külsőnél milyen széles szalag ajánlott?
Azt olvastam, hogy az éleket érdemes lekerekíteni.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#132042) X Factor válasza Chabee (#131968) üzenetére


X Factor
addikt

Egyébként én az RC520-at kaptam úgy, hogy elvileg bevan allitva. Nem igazán volt. Mesterbike-hoz járak, ők ezidaig mindent szépen égy gyorsan megcsináltak nekem.

[ Szerkesztve ]

Make things work

(#132043) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Hello, félig off kérdés de nincs ötletem jobb topikhoz. :)

Biciklis computer keresek, olyan ~5ezer (nem fontos a minőség, igazából ha szezonos eldobós is jó) közt max teljesen mindegy milyen a vezetékes mondjuk jobb lenne. Eddig őt találtam anno árulták Lidl-ben de lemaradtam róla.

Nem bicora kéne (crossmotorra / supermotora), épp emiatt egy szempont van tudjon adott esetben 100 fölé mérni. Tudom nagyon hülye elképzelés de amit anno haverom szerzett a magáéra allis csodát azt már nem találom sehol. :(

Köszi szépen! :R

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#132044) ivana


ivana
Ármester

Na lánccsörgés a wilieren megoldva, avagy mi lehet a gond, ha amúgy nagyjából szépen vált a bringa, de egy-két fokozatban csörög.

Kiderült, hogy három hiba is volt:
1. 4 szemmel hosszabb volt a lánc a kelleténél (ez pont annyi, hogy nem veszed észre egyből szemre), úgy tűnik az előző tulaj a nagy-nagy + 2 láncszem ökölszabályt alkalmazta, ami itt láthatóan nem jó. nagy-nagy + 0 kell ehhez.
2. Az alsó végállás kb. 1.5mm-el el volt mászva, valószínűleg nem az a kerék volt benne anno.
3. kicsit meg volt hajolva a kapocsszem

Meg szemrevételezés után az is kiderült miért ilyen finom ez a sor. 14-25-ös, csak 22 és 24 nincs rajta :)

(#132045) dragonfx válasza ivana (#131901) üzenetére


dragonfx
veterán

Koszi.
Berendelve. 😉

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#132046) Napfénysüti válasza AtisFace (#132022) üzenetére

Hú bakker nem ismertelek meg de remélem intettem legalább. :B
Találkoztunk már korábban?

Ma is mentem egy kört a déli parton direkt a bringautat teszteltem. Egy borzalom volt, sokkal veszélyesebb mint az úton menni. :N
Ja és ma rám támadt egy yorkie, biztos tetszett neki a Canyon mert csak utánam rohant ugatva. ;]

Úgy látom volt kis ingerültség a topikban, békesség emberek. :R

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#132047) rétisün


rétisün
veterán

megjöttem. a foglalkozás elérte a célját:

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#132048) IMIIKE1998 válasza Napfénysüti (#132046) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

A magyar bringautak 25-ös gumival amúgy is veszélyesek. :D

(#132049) Napfénysüti válasza IMIIKE1998 (#132048) üzenetére

Ez a szakasz pont jó minőségű. Csak a rajta kerekezők veszélyesek... :U

Més que un club!

(#132050) bringasisti válasza Napfénysüti (#132049) üzenetére


bringasisti
őstag

Az egy agyrém hogy olyan bringást aki megy 150-200 kilométert egy 4 éves bringázni tanuló gyerekkel egy közös vékony sávra kényszeríteni.

BENEFON DELTA--------N8

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.